home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 274 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  LUFC (5.sæson)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: LUFC (5.sæson)  (Læst 9700 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LUFC (3.sæson)
« Svar #30: 15 Dec 2011, 15:09 »

Kanon blog Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: LUFC (3.sæson)
« Svar #31: 16 Dec 2011, 10:08 »

Okt-Dec 2013

Ændrede forudsætninger

Inden sæsonstarten skulle Erhardt angive forventninger til den kommende sæson og her var målet endnu en gang at undgå nedrykning. Klubben er fortsat i etableringsfasen og flere pladser har endnu ikke den fornødne kvalitet til at kunne konkurrere på PL-niveau. Men her efter afviklingen af efterårssæsonen 2013 har Erhardt revurderet forventningerne, som nu er fastsat til Leeds United opnår en placering i midterfeltet. Dette kan virke overraskende på flere, men årsagen er, at Leeds er længere end flere havde set – selv Erhardt er overrasket.

Talenterne har overrasket

Erhardt er kendt for at arbejde utrolig tæt på sine scouts og målet er unge spillere som kan udvikle sig til start11 eller videresalg til stor fortjeneste. En strategi som i det fleste tilfælde betyder en lang implementeringsperi ode før de rigtig gode resultater kommer, men også en strategi der sikre en økonomisk bæredygtig klub, som på sigt vil være en del af top10.
God udvikling

Overraskende i denne sæson er det dog, at et par talenter mere eller mindre allerede kan kaldes sig stjerner – i hvert fald i Leeds. Leeds United har i samtlige måneder fået prisen for at have ligaens bedste ungdomsspiller – en pris der er fordelt på fire spillere; 17-årige Collins, 21-årige Callens, 21-årige Khalifa og 17-årige Alba. Callens og Khalifa må betragtes som ”etablerede” – da investeringen i dem var med hovedformålet at være en del af start11. Collins derimod gjorde sig allerede bemærket fra start, som vi beskrev i det seneste indlæg, men de gode præstationer er fortsat og Collins er nu oppe på 18 ligakampe med et snit på 7.10. Alba derimod har bidt sig mere og mere ind på Vingaards plads – af to grunde. For det første har Erhardt ændret taktik igen, hvilke i højere grad matcher Albas kompetencer og for det andet, så viser den unge spanier, at hans målnæse heller ikke fejler noget. Det er således blevet til 15 ligakampe, 7 af dem som indskifter.

Resultaterne

Hvordan er det så gået helt præcis, når nu Erhardt har valgt at revurdere holdets målsæstning. Resultaterne har været som følgende;

Oktober
Leeds (Borini, Bayal) 2-1 West Ham
West Brom 3-1 Leeds (Borini)
Newcastle 2-4 Leeds (Borini 2, Alba 2)
Nottm Forest 2-1 Leeds (Snodgrass) (LC)

November
Leeds (Khalifa) 1-1 Everton
Leeds (Bayal) 1-0 Man City
Blackburn 0-0 Leeds
Leeds (Khalifa) 1-1 Arsenal

December
Chelsea 2-1 Leeds (Snodgrass)
Leeds 2-0 Stoke (Alba, Giorgi)
Leeds (Borini) 1-1 Southampton
Swansea 2-1 Leeds (Borini)
Nottm Forest 0-6 Leeds (Bayal, Borini 2, Thomas 2, o.g.)
Liverpool 3-2 Leeds (Vingaard, Borini)

Resultaterne har været meget svingende, men der er kommet fornuftigt ind med point. Samlet kan man sige, at Leeds niveau er meget svingende, men en klar forbedring i forhold til sidste år er, at de store røvfuld ikke længere ses og Leeds henter endda point på topholdene. Tre point mod Man City og tre point kunne det også have været mod Liverpool, hvis ikke det var for at Leeds sluttede med 10 mand. Omvendt henter Leeds ikke nok point mod de direkte konkurrenter, hvilke er en andelse skuffende. Skuffende var det også, at opleve nederlaget mod Nottm Forest i 4. runde af LC.

Men her efter 19 kampe indtager Leeds en meget overraskende 6. plads – sat af top5 og skarpt forfulgt af hold som Stoke, Everton og Tottenham.

Kommende transfervindue

Missionen i det kommende vindue er at få hentet en stærk venstre back. Pladsen har været indbegrebet af nødløsninger, så nu er det på tide at stor fokus på denne plads. Men der gås kun efter det bedste – ellers ingen handel.
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: LUFC (3.sæson)
« Svar #32: 16 Dec 2011, 10:10 »

Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: LUFC (3.sæson)
« Svar #33: 21 Dec 2011, 16:50 »

Jan-Feb 2014

Kan Leeds United sikre sig europæisk?

Januars vigtigste opgave – ud over at sikre sig endnu flere point på kontoen – var at finde en god løsning på venstre back. En opgave som således også fyldte neget og mange bud blev givet men mit i processen tog jagten en pludselig drejning. Bedst som Erhardt havde fundet et par spidskandidater til pladsen begyndte Chelsea, Arsenal og Tottenham at byde på 17-årige Christian Smith, som Erhardt hentede for 2 mio. £ i starten af sæsonen i Wolves. Smith som er venstre back har gjort det imponerende på U19-holdet, uden Erhardt havde fokus herpå, så derfor blev planen ændret. Smith skulle begynde sin implementering på holdet og dertil skulle Leeds i stedet har en erfaren og stærk back, som kan agere 1. valg i kommende 1-1½ år og så håber man at Smith kan overtage. Og til den rolle var valget ikke så svært. Taye Taiwo som tidligere har været en stor profil hos Marseille har i gennem de to sidste sæsoner været reserve i AC Milan og derfor transferlisted til en mindre sum af 550k £. Erhardt slog til og dermed var Taiwo/Smith løsningen etableret.
Overraskende signing

Udover disse handler har der været andre spændende bevægelser på denne konto. Grundet købet af Taiwo besluttede klubben at skille sig af med både Ben Parker (for 1,2 mio. £ til Blackpool) og Eros Pisano (for 1,2 mio. £ til Genoa). Men derudover sagde man også farvel til Martin Vingaard. Vingaard som blevet hentet gratis i FCK har været en vigtig brik for Leeds, men da Juventus lagde 6 mio. £ på bordet var svaret en klart ja. Et klart da, at afløseren var klar fra en anden klub. Nemlig Jack Wilshere fra Arsenal. Wilshere var blevet degraderet til reserverne og dermed kunne Erhardt hente ham til 6,5 mio. £. Forventninger er store til den blot 22-årige Wilshere og samtidig bidrager til det den overordnede mission, nemlig at sikre et Leeds-hold primært bestående af spillere fra Storbritannien.

Sidst er der skaffet yderligere en backup til forsvaret, nemlig Alex Pearce fra Reading. Pris 450k £.

Europæisk næste sæson?

Efter halvdelen af kampene lå Leeds overraskende på en 6. plads – en plads som kan give klubben adgang til Europa i næste sæson. Og med afviklingen af kampene i januar og februar virker dette i højere og højere grad som en plads, som Leeds ved sæsonen udgang kan indtage. Derudover lever klubben fortsat i FA Cuppen, selvom det videre avancement ser svært ud.
Resultaterne har været som følgende;

Januar
Sunderland 1-2 Leeds (o.g., Callens)
Leeds (Clifford, Hargreaves, Khalifa, Thomas x 2, Giorgi) 6-0 Newport Co (FA)
Leeds (Borini, Hargreaves)2-3 Man Utd
Bolton 3-5 Leeds (Hargreaves x 2, Callens, Snodgrass, Borini)
Leeds (Hargreaves, Thomas) 2-1 Tottenham

Februar
Man City 0-2 Leeds (Hargreaves, Alba)(FA)
Fulham 1-4 Leeds (Hargreaves x 2, Borini, Wilshere)
Leeds 0-0 Birmingham
West Ham 2-1 Leeds (Khalifa)
Leeds (Snodgrass) 1-1 Arsenal (FA)
Leeds (Thomas, Alba) 2-1 West Brom

Største bekymring

Sæsonen helt store profil har været Owen Hargreaves, som i den grad har været midtbanen store motor, men samtidig også været målfarlig med 6 scoringer i ligaen mod 0 i sidste sæson. Desværre gik Hargreaves i stykker i det sidste opgør mod West Brom og frygtes ude i op til 7 uger, hvorfor bekymringen går på, hvorvidt Leeds kan holde niveau ude motoren.
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LUFC (3.sæson)
« Svar #34: 21 Dec 2011, 18:05 »

Dejligt at se Leeds tilbage i det fine selskab.
Du formår at levere nogle gode præstationer i Premier League, og så må jeg lykønske dig med dit indkøb af Wilshere. Så længe at han ikke er skadet, er han en super spiller, men jeg synes desværre at han lidt for ofte løber ind i længere skades pauser.

Da jeg selv er tilhænger af kortere updates, så er der nogle af dine updates der for mig fremstår som alt alt for lange. Selvfølgelig bliver de af en hvis længde, når du beretter om flere måneder, men ja. Og så er der enkelte slåfejl hist og her... Men en fin blog du er igang med, følger med i Leeds vej tilbage til toppen Smiley
Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: LUFC (3.sæson)
« Svar #35: 21 Dec 2011, 18:28 »

Dejligt at se Leeds tilbage i det fine selskab.
Du formår at levere nogle gode præstationer i Premier League, og så må jeg lykønske dig med dit indkøb af Wilshere. Så længe at han ikke er skadet, er han en super spiller, men jeg synes desværre at han lidt for ofte løber ind i længere skades pauser.

Da jeg selv er tilhænger af kortere updates, så er der nogle af dine updates der for mig fremstår som alt alt for lange. Selvfølgelig bliver de af en hvis længde, når du beretter om flere måneder, men ja. Og så er der enkelte slåfejl hist og her... Men en fin blog du er igang med, følger med i Leeds vej tilbage til toppen Smiley


Tak - jeg håber også at Wilshere bliver en klar profil, men har dog en lille tvivl efter Arsenal havde placeret ham hos reserverne og blot fået 2 kampe for dem! Dertil skal det siges, at han har været ude i 8 måneder med en brækket ankel i den første sæson - så din teste omkring lange skadespauser ser ud til også at være gældende her..., men omvendt - jeg har fået Hargreaves til "gå mod strømmen", som jeg håber det samme her.

Og tak for feedback omkring længden på mine updates samt sproget. Der må jeg skuffe dig - dette bliver ikke ændret - da jeg ikke har tiden til hyppigere updates og således må I også leve med mine "taste-børger" - men det glæder mig at du alligevel vil følgende Leeds vej mod toppen Thumbs Up
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LUFC (3.sæson)
« Svar #36: 21 Dec 2011, 18:45 »

Tak - jeg håber også at Wilshere bliver en klar profil, men har dog en lille tvivl efter Arsenal havde placeret ham hos reserverne og blot fået 2 kampe for dem! Dertil skal det siges, at han har været ude i 8 måneder med en brækket ankel i den første sæson - så din teste omkring lange skadespauser ser ud til også at være gældende her..., men omvendt - jeg har fået Hargreaves til "gå mod strømmen", som jeg håber det samme her.

Og tak for feedback omkring længden på mine updates samt sproget. Der må jeg skuffe dig - dette bliver ikke ændret - da jeg ikke har tiden til hyppigere updates og således må I også leve med mine "taste-børger" - men det glæder mig at du alligevel vil følgende Leeds vej mod toppen Thumbs Up

Ja, kender godt til hans skadesproblemer, for har ham selv i mit Arsenal save, som jeg blogger om.
Ja, der er self lykkedes dig at få ham til at vende hans tendens til mange skader.

Okay, så vil jeg kigge lidt hen over dem... Men hvis du skriver updatesne i fx word kunne du slippe uden om de værste af dem... Jeg har heller ikke tiden til hyppige updates, så derfor valgte jeg at forberede lidt forud, inden jeg startede min blog... så du kunne jo skrive lidt i forvejen Smiley

Men ja det vil stadig være nice at se dem vende tilbage efter deres konkurs... Peace
Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: LUFC (3.sæson)
« Svar #37: 24 Dec 2011, 11:44 »

Mar-Apr 2014

Gummiben?

Leeds United kunne pludselig skimte europæiske deltagelse i den kommende sæson, men garantien herfor er begyndt at smuldre, da pointhøsten ikke har været helt som forventet, specielt i april måned. Trods dette har Leeds et forspring på fire point mod syv point sidst vi udsendte en opdatering. Et forspring som skal ses i forhold til, at der nu blot resterer tre kampe, hvoraf to af de sidste modstanderne er hold som Leeds kan besejre, hvis ”blot” de spiller op til deres bedste.

Resultaterne i marts og april har været som følgende;

Marts
Everton 1-1 Leeds (Borini)
Leeds (Wilshere, Borini x 2)3-1 Newcastle
Arsenal 3-2 Leeds (Briggs, Khalifa) (FA 5.th, replay)
Man City 3-0 Leeds
Leeds (Borini x 2, Giorgi) 3-0 Blackburn

April
Arsenal 0-0 Leeds
Leeds (Borini)1-2 Chelsea
Stoke 0-0 Leeds
Leeds 0-0 Swansea

I de resterende tre kampe mangler Leeds Southampton ude samt Liverpool og Nottm Forest hjemme.

Større sats på ungdomsrækkerne

Ungdomsfacilitetern e har ikke været top moderne i Leeds og derfor har Erhardt henvendt sig til bestyrelsen, for en sikre en investering heri. Bestyrelsen har dog af den opfattelse, at klubben skal købe etablerede spillere fremfor selv at udvikle disse, men efter nærmere drøftelser fik Erhardt overbevist dem. Derfor investere Leeds nu 3,2 mio £ i ungdomsfacilitetern e, som gerne skulle være færdige den 16. oktober 2014.
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: LUFC (3.sæson)
« Svar #38: 28 Dec 2011, 19:30 »

Maj-Jun 2014

Fest til den store guldmedalje

Med tre runder tilbage var det store spørgsmål, hvorvidt Leeds United kunne fastholde deres 6. plads, som de har kæmpet for efter en sæson langt over forventning. Men til Leeds’ fans store tilfredsstillelse skulle ventetiden ikke blive særligt lang, da Leeds United klarede ærterne allerede i 3. sidste kamp, hvor Southampton ude blev besejret med 1-0 på mål af Wilshere. Derfor kunne festen som var et mesterskab værdigt sættes i gang efter slutfløjtet. Leeds var sikret 6. plads og dermed europæisk deltagelse i næste sæson uanset resultatet af de sidste to kampe!

Resultaterne for de tre sidste kampe blev som følgende;

Southampton 0-1 Leeds (Wilshere)
Leeds 0-1 Nottm Forest
Leeds (Callens)1-2 Liverpool

Og at Leeds endelige placering var langt over forventet blev også fremhævet ved valget af årets træner i Premier League, da denne titel tilfaldt mr. Erhardt. Et kæmpe stort skulderklap. Derefter forsøgte West Ham at tilbyde Erhardt en plads hos dem, men de blev afvist uden betænkningstid. I stedet måtte de nøjes med Ståle Solbakken.

Engelske mestre blev Manchester City, mens Manchester United måtte nøjes med 2. pladsen og Arsenal kom ind på 3. pladsen. Nedrykkere blev Fulham, Birmingham og Southampton. De erstattes af Burmley, Aston Villa og Wigan.

Awards

Moustapha Bayal blev hentet ind ind til 2012/13 sæson i håbet om, at han kunne blive forsvarets krumtap og dette har han bevist igennem to sæsoner nu. En indsats som sikrede ham titel som bedste spiller i klubben i henhold til fansene. Derudover opnåede Leeds ikke nogle titler til deres spillere. Årets spillere  i Premier League blev Luis Suárez med et snit på 7.37 og 25 mål i 37 kampe.

En vigtig faktor takker af

Han blev køb som en ’lottokupon’, men Owen Hargreaves fandt sin anden ungdom i Leeds og nåede i hans to sæsoner hele 52 kampe i Premier League, hvor han i høj grad var med til at sikre dem etableringen i ligaen. Og til trods for et tilbud omkring forlængelse af yderligere et år har Hargreaves valgt at lægge støvlerne på hylden.
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: LUFC (3.sæson)
« Svar #39: 08 Jan 2012, 10:51 »

Jul-Aug 2014

Gruppespillet sikret

Med Leeds indtræden i det europæiske selskab har der været stor fokus på at sikre en så bred trup til det udvidede kampprogram, og selvom klubben har en uændret mængde spillere at vælge imellem, så føler Erhardt at truppen er blevet styrket gennem sommeren.

Spillere som har forladt klubben er;
- Andy Lonergan: Har ikke været anvendt i to sæsoner, hvorfor han fik en fri transfer
- Danny Pugh: Med 3 kampe I sidste sæson var Pugh ikke en væsentlig del af truppen og kvaliteterne var slet ikke til det ønskede, så ligeledes en fri transfer I dette tilfælde
- Taye Taiwo: Talentet Christian Smith bliver det satset på I den nye sæson, hvorfor Taiwo ville være subtitut – og da lønkravet var ude af proportioner blev kontrakten ikke forlænget.
- Davide Somma: Har aldrig slået igennem, så valget var ikke så svær da kontrakten løb ud
- Nassim Ben Khalifa: Khalifa blev købt til at være en af de bærende kræfter, men efter en sæson havde han ikke overbevist Erhardt, så da Inter byd 6 mio. £ - en mere end Leeds gav sidste sæson blev dette accepteret.

Derudover er Jonathan Obika og Kevin Cushley udlånt til samarbejdsklubben Bury.

Som der er sagt farvel til fem – så er der også fem nye ansigter i klubben, dog hvoraf kun den ene regnes som reel konkurrent til en af start-11-pladserne. Vedkommende er Connor Wickham. Wickham er hentet i Sunderland for 5 mio. £ og vurderes til at blive en af de helt store. En led i denne udvikling er Wickhams optrædener på det engelske landshold, hvor han netop har haft sin debut her i august måned.

Derudover har Erhardt hentet Thanos Petsos fra Leverkusen på en fri transfer. En investering i en stærk substitut til både forsvaret og midtbanen. Derudover er der hentet tre unge spillere som der satses på til fremtiden. Der er tale om 16-årige Gus Cassidy (AM/S), 18-årige Kevin Cushley (DL) og 19-årige David Cook (GK).

God debut i Europa – skrækkelig start i Premier

Sæsonen startede med at Leeds skulle kvalificere sig til gruppespillet i Euro League. Her hed udfordringen FC Sion – en klub som Leeds skulle vinde over. Og Leeds havde heller ingen problemer hermed. På Elland Road blev det sikkert 3-1 på mål af Giorgi, Alba og Wickham, mens returen i Schweiz blev 2-0. Her var kampens store profil Giorgi med to mål.

I gruppespillet venter nu Dynoma Kyiv, Wisla og Galatasary.

Derimod var det en sandt mareridt Leeds oplevede i deres sæsonåbner i Premier, da det ude mod Manchester City blev en afklapsning på 1-7 – Wickham blev Leeds målscore. Heldigvis kom der allerede en positiv reaktion på den forfærdelige start i det efterfølgende opgør, da Arsenal blev besejret med 1-0 hjemme på Elland Road. En indsats som skal fastholdes, hvis en top10-placering skal opnås, som bestyrelsen ønsker det.
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: LUFC (4.sæson)
« Svar #40: 29 Jan 2012, 11:19 »

Sep-Jan 2014/15

Fortsat tilhørende den bedre halvdel

De fremtidige Leeds-opdateringer bliver af meget sparsom karakter, da tiden ikke tillader de uddybdende af slagsen længere. Men overordnet set må det siges, at Leeds er ved at bide sig fast i top10 i England. Dog er der fortsat meget langt op til toppen.

Konceptet med primært at fokusere på spillere fra Storbritannien arbejdes der fortsat på, men er sat en anelse på vågeblus, da klubben endnu ikke har den klasse der gør at den kan tiltrække de bedre, så derfor arbejdes der sideløbende fortsat med at hente stærke udenlandske talenter – til brug eller videresalg.

Fortsat i spil til europæisk bold…

…både i indeværende og næste sæson. Resultaterne for de tre sidste kampe blev som følgende;

September
West Brom 2-2 Leeds
Leeds 1-0 Blackburn
Leeds 2-1 D. Kyiv (Euro Grp. K)
Swansea 3-1 Leeds
Aston Villa 1-0 Leeds (PL) (LC 3. Rd)
Leeds 2-1 West Ham

Oktober
Wisla 1-3 Leeds (Euro Grp. K)
Chelsea 4-1 Leeds
Leeds 3-0 Liverpool
Leeds 1-1 Galatasary (Euro Grp. K)
Wigan 3-2 Leeds

November
Leeds 3-0 Sunderland
Galatasary 2-2 Leeds (Euro Grp. K)
Leeds 2-2 Tottenham
Aston Villa 0-1 Leeds
Leeds 3-2 Burnley

December
D. Kyiv 0-3 Leeds (Euro Grp. K)
Leeds 3-1 Nottm Forest
Stoke 1-3 Leeds
Leeds 2-0 Wisla (Euro Grp. K)
Bolton 0-1 Leeds
Leeds 2-0 Newcastle
Leeds 3-2 Everton

Januar
Leeds 4-1 Brighton (CH) (FA 3.rd)
Leeds 1-1 Man City
Arsenal 4-1 Leeds
Leeds 1-1 West Brom
Man Utd 7-0 Leeds
Blackburn 2-2 Leeds
Leeds 0-0 Blackpool (CH) (FA 4.rd)

Ovenstående betyder en foreløbig 6. plads i ligaen, mens Werder Bremen venter i næste runde i det europæiske.

Transfer

Ind har Erhardt hentet den 18-årig Vasilis Pavlou – en cypriotisk målmand, som er spottet gode muligheder – men tiden må vise, om han kan leve op til det. Af afgang her i januar har der været tre stk;
- Frederic Veseli er solgt til Celta for 900k £
- Fabio Borini er solgt til AC Milan for 13,75 mio. £
- Aidan White er solgt til Fulham for 2,4 mio. £

At holdets topscorer, Borini, er blevet solgt kan undre flere - men prisen var rigtig god og så ønskede det franske talent Thomas spilletid for at forblive i klubben. Thomas forventes at blive en af de bedste angribere i ligaen.
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: LUFC (4.sæson)
« Svar #41: 29 Jan 2012, 11:43 »

Super fin blog, dog er jeg en smule ked af at du er gået væk fra at poste screenshots af dine spillere, specielt alle de unge som du omtaler.
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: LUFC (4.sæson)
« Svar #42: 29 Jan 2012, 16:26 »

Super fin blog, dog er jeg en smule ked af at du er gået væk fra at poste screenshots af dine spillere, specielt alle de unge som du omtaler.
Jeg håber, at jeg mellem sæson-skift kommer med detaljeret beskrivelser - inkl. screenshorts! Det er i hvert fald planen - så håber jeg arbejdet "tillader" det.
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: LUFC (4.sæson)
« Svar #43: 12 Feb 2012, 11:31 »

Feb-Maj 2015

Overraskende udvikling

Der er ingen tvivl om, at Erhardt har Premier League som den turnering, der er den vigtigste, mens de hjemlige pokalturneringer anvendes til udvikling og kampene i Europa pt. er ren bonus. Alligevel ændrede Erhardt langsomt fokus fra Premier League til FA cuppen, i takt med at 6. pladsen syntes sikker, for Leeds sikrede sig avancement runde efter runde!

Og FA håbet blev for alvor tændt, da Leeds i 6. runde/kvartfinalen sikrede sig en 2-0 sejr hjemme over Arsenal. Arsenal var
spilstyrende, men formåede ikke at skabe de store chancer, mens Leeds var iskolde i front. Dermed ventede Spurs i semifinalen, som heller ikke var nogen hindring – men her startede Erhardt dog også med den foretrukne start-11’er.
Efter 43 års venten

Dermed var finalepladsen sikret – en finale som skulle kæmpes mod Everton. En finale – som vil blive husket, særligt at de 90.000 på lægterne. Everton startede bedst og efter 33 min. lignede Everton det sejrende hold, da Steven Fletcher scorede sit 2. mål til 2-0, men til Leeds held fik Alba reduceret inden pausen. 2. halvleg blev en intens fight med flere gule kort og Leeds kæmpede med at finde det udlignede mål og i det 88. minut sikrede Wilshere dette. Kampen skulle i forlænget. Her fortsatte Leeds presset og efter blot 2 minutter bragte Wickham Leeds på 3-2. Everton kollapsede og med det andet gule kort til Théophile-Catherine i det 106. minut var kampen afgjort. Sidste søm sikrede Alba, da han scorede til 4-2 i det 122. minut. Leeds kunne igen løfte FA-trofæet efter 43 års ”pause”.

Resultaterne for forårets kampe blev som følgende;
Februar
Leeds 2-1 Swansea
Leeds 1-0 Chelsea
Blackpool 1-3 Leeds (FA 4th replay)
Werder Bremen 0-0 Leeds (EURO 1st k.o.)
Nottm Forest 0-1 Leeds (FA 5th)
Leeds 1-0 Werder Bremen (EURO 1st k.o.)

Marts
Leeds 1-1 Wigan
West Ham 3-0 Leeds
Sunderland 3-0 Leeds
Napoli 4-0 Leeds (EURO 2nd k.o.)
Leeds 2-0 Arsenal (FA 6th)
Leeds 2-1 Napoli (EURO 2nd k.o.)
Leeds 1-1 Man Utd

April
Tottenham 1-1 Leeds
Leeds 4-2 Aston Villa
Bunrley 0-1 Leeds
Tottenham 0-1 Leeds (FA Semi)
Nottm Forest 4-1 Leeds
Liverpool 0-0 Leeds

Maj
Leeds 1-2 Stoke
Everton 2-1 Leeds
Leeds 2-1 Bolton
Everton 2-4 Leeds (FA Final)
Newcastle 0-1 Leeds

Awards
Leeds overraskende FA-triumf og endnu en 6. plads i Premier League betyd, at Erhardt blev kåret til årets træner. En meget dejlig anerkendelse for de opnåede resultater. Om dette gav jobtilbuddene vides ikke, men både Juventus (de nykårede italienske mestre) og Mallorca henvendte sig for at få Erhardt til deres klub - men begge tilbud blev afvist.

Derudover fik Jack Wilshere også hæder for hans indsats. Wilshere blev kåret til årets ungdomsspiller foran Phil Jones fra Manchester United og Yannis Tafer fra Nottm Forest.

Trænere træder af
Sæson efter sæson er der trænere, som vælger at gå på pension men i år er det tre af de store, som har valgt at takke af. De engelske mestre mister Kenny Dalglish, mens Chelsea mister Louis van Gall. Sidste 'store' er Marcello Lippi, som sluttede af med mesterskabet i Juventus.

I næste update vil en større holdgennemgang blive præsenteret - som kick-off til den nye sæson!
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: LUFC (4.sæson)
« Svar #44: 12 Feb 2012, 12:01 »

Afviste du virkelig juve?! Opstemt

så skal du dælme os vinde PL nu!! Peace

spændende læsning
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010