home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 692 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The Talented Squad - Birmingham City
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: The Talented Squad - Birmingham City  (Læst 3974 gange)
SørenA
Gæst
 
The Talented Squad - Birmingham City
« : 04 Jan 2011, 12:19 »

                                                       

Jeg vil nu begynde min første blog i 2011, og det bliver om Birmingham City. Spillet er loaded med den seneste opdatering fra Steam, jeg har 4 ligaer med, England, Tyskland, Italien og Spanien, dog kun den højeste liga i hver.
Jeg har sat et par regler for mig selv i dette spil :
1. Der må ikke hentes spillere der er ældre end 25 år
2. Der må ikke findes spillere over 30 år i truppen.
3. Der skal min. findes 3 danskere i truppen hvert år - Gælder dog først fra 2. sæson.

Hope you enjoy!

Intro

Birmingham Citys Carson Yeung har i dag budt velkommen til holdets nye manager ; Søren Amtoft, en 30-årig ukendt dansker, der lige for nylig har bestået UEFAs DBU P-træner-uddannelse, så han nu er i stand til at lede klubber i hele Europa. Yeung udtrykte på pressemødet, at han havde haft kontakt med danskeren under hele hans ophold på UEFAs ledelsescenter, og han nævne at han hele tiden havde haft et godt øje til Amtoft. Det har kaster en 2-årig aftale af sig, og Birmingham og Amtoft har derfor papir på hinanden frem til sommeren 2012.

Søren Amtoft har på hans efterfølgende pressemøde givet udtryk for at han gerne vil hive nogle unge spillere til klubben, det kan betyde at nogle af de ældre spillere kan være på vej ud af klubben, det lagde danskeren ikke skjul på  : "Jeg vil hente unge talenter til klubben, men der er nød til at være plads til dem på holdet, så der er desværre nogen der skal forlade klubben"

Det siges at Søren Amtoft har fået omtrent 150 mio. kr. til at sætte sit præg på klubben, og at dømme efter hans pressemøde, er han ret sikker på hvem han gerne vil have til klubben: Jeg har et par favoritter jeg meget gerne vil hente, men intet er sikkert. Jeg tror og håber at jeg kan få fat i et par spillere allerede inden sæsonstart."

Birmingham har et svært startprogram i Premier League med Manchester City, Chelsea og Arsenal inden for den første måned, så der bliver nok at se til for den urutinerede dansker.

Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Talented Squad - Birmingham City
« Svar #1: 04 Jan 2011, 12:56 »

Vil da følge med da jeg selv pt er igang med 6. sæson hos The Blues. :-)
Logged


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Talented Squad - Birmingham City
« Svar #2: 04 Jan 2011, 13:12 »

Vil også følge med..
Jeg er kun halvvejs i første sæson.
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: The Talented Squad - Birmingham City
« Svar #3: 04 Jan 2011, 15:45 »

Den danske manager i Birmingham, Søren Amtoft, har ikke været sen til at udnytte de transfermidler Carson Yeung har stillet til rådighed.
Den 9/7, blot 6 dage efter han var kommet til klubben, kunne han præsentere Birminghams første indkøb i denne sæson : Alex Smithies, 20-årig målmand, hentet for 10 mio. kr. i Huddersfield."Alex er et er af de største målmandstalenter i England i øjeblikket, og jeg er yderst tilfreds med at vi kan kalde Alex Birmingham spiller"

Den 12/7, blev der præsenteret endnu en spillere Birmingham, endda en dansker - Mathias "Zanka" Jørgensen blev hentet for 17 mio. kr. "Jeg kender Mathias fra Dansk fodbold, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at han vil gøre det godt for os, han er ung og skal selvfølgelig have lidt tid til at vænne sig til forholdene, men det skal nok komme"

Birmingham har desuden været igang hos andre Premier League hold, hvor de har fået istandsat nogle lejeaftaler : Rafael, højre back fra Manchester United er tilknyttet Birmingham resten af sæsonen, det sammen gælder West Hams Jordan Spence, midterforsvar fra det engelske U/21 landshold.Younousse Sankharé fra PSG, ung fransk midtbanespiller, er også kommet til Birmingham på lån for resten af sæsonen.

D. 19/7 Christian Benitez er nu klar til at tørne ud for Birmingham i Premier League. Spilleren fra Ecuador er kommet til på en 3-årig aftale. Birmingham skal betale omtrent 15 mio. kr. for angriberen. 
 

« Seneste Redigering: 04 Jan 2011, 16:41 af SørenA » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: The Talented Squad - Birmingham City
« Svar #4: 04 Jan 2011, 16:05 »

Så det vil sige du heller ikke må bruge de spillere du køber på f.eks 23 når de bliver 25 ?

For kan ikke rigtig se ideen i at købe en 17 årige, træne ham op, og SKAL sælge ham som 25 årige.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


SørenA
Gæst
 
Sv: The Talented Squad - Birmingham City
« Svar #5: 04 Jan 2011, 16:16 »

Så det vil sige du heller ikke må bruge de spillere du køber på f.eks 23 når de bliver 25 ?

For kan ikke rigtig se ideen i at købe en 17 årige, træne ham op, og SKAL sælge ham som 25 årige.

Jeg må ikke købe spillere der er ældre end 25 år. Dvs at hvis en spiller er 26 må jeg ikke købe ham.
Hvis jeg køber en spiller som 24-årig må jeg beholde ham til han bliver 30.

Det er i hvert fald sådan jeg har tænkt det, har muligvis ikke udtrykt det så klart Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: The Talented Squad - Birmingham City
« Svar #6: 04 Jan 2011, 16:30 »

Mere tekst tak, hvis skriftypen skal være så stor. Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Talented Squad - Birmingham City
« Svar #7: 04 Jan 2011, 17:16 »

Benitez er et dårligt køb, vil jeg bare sige.
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: The Talented Squad - Birmingham City
« Svar #8: 04 Jan 2011, 17:19 »

uden at afsløre for meget scorede han 3 gange i sæsonpræmieren Smiley
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: The Talented Squad - Birmingham City
« Svar #9: 04 Jan 2011, 17:46 »

                                                             
11/8 Søren Amtoft, er nu begyndt at sælge ud af den spillertrup han overtog i starten af Juli måned, og man må sige at det er nogle store navnet, han har ladet gå. Liverpool har købt den tidligere anfører Stephen Carr for 13 mio. kr. Barry Ferguson, som tidligere har været et stort aktiv på midtbanen, er røget til en anden Liverpool klub, Everton - de har i følge rygterne måtte betale 20 mio kr. for skotten. Colin Doyle, der hidtil har fungeret som reserve for Ben Foster er skiftet til storklubben Manchester United for godt 15 mio. kr.

Birminghams træningskampe forløb således:
4-0 Nancy Hjemme                                 
3-1 RKC Ude
3-0 Fortuna Sittard Ude
3-2 Den bosh Ude
3-0 Hartlepool Ude
7-0 Portadown Ude

14/8 Manchester "Jeg ser meget frem til min første vigtige kamp i spidsen for Birmingham - Jeg ved det bliver en utrolig svær kamp, og jeg forventer på ingen måde at vi kommer herfra med noget. Jeg vil bare se drengene levere en god indsats" Det var Søren Amtofts sidste ord inden kampen mod Manchester City på City of Manchester Stadium.

Birmingham stillede op i en yderst offensiv opstilling
                 Foster
Rafael   Dann     Johnson    Rigdewell
                Sankhare
           Gardner   Michel
Jerome       Benitez    Beausejour

Kampen bølgede utrolig meget de første 20 minutter, dog med City som det bedste hold. De fik udnyttet det efter 34 minutter, hvor Joleon Lescott dukkede op efter et fremragende hjørnespark fra Silva og bragte City på 1-0
Christian Benitez dukkede op efter godt 46 minutter på kanten af offside efter et godt løb af Beusejour, og bragte balance i regnskabet. Efter 1 minut i 2.halveg dukkede Benitez igen op inde i feltet og gjorde det til 1-2. Efter 53 minutter savede Yaya Toure, Craig Gardner over midt på banen, og fik fortjent direkte rødt kort. Derefter fik Birmingham klart overtaget og Scott Dann scorede efter et indlæg fra Craig Gardner efter 65 minutter - Så var kampen lukket og efter 73 minutter kunne Christian Benitez sprinte forbi Kompany og gøre det till 1-4 som blev kampens resultat.
 "drengene leverede en helt enestående indsats i dag, jeg er utrolig stolt over den moral de viste efter vi kom bagud, og jeg synes vores sejr var fortjent, og vi viste at vi sagtens kan kontrollere kampene, selv mod de store hold"


21/8 "Jeg håber vi kan fortsætte det vi startede i sidste uge og nappe endnu 3 point her. Newcastle er gode på hjemmebane det ved vi - Men vi kan vinde, vi kan slå alle"

Birminghams hold til kampen mod Newcastle
               Foster
Rafael  Dann   Johnson  Rigdewell
             Sankhare
       Gardner    Larsson
Benitez     Zigic   Beausejour

En meget tam første halveg endte 0-0, og der var stort set ingen chancer.
Efter 51 minutter havde Zigic en kæmpe chance, da han fik en friløber, men han sparkede lige på Harper i Newcastle målet. Kampen levede op i 2. halveg, og begge hold fik et par gode afslutninger. Efter 75 minutter sparkede Sebastian Larsson et hjørnespark, og Scott Dann dukkede op ved bagerste stolpe og headede den ind til 0-1 Efter 85 minutter udnyttede Shola Ameobi en dårlig tackling fra Liam Rigdewell tog et træk ind i feltet og sparkede den sikkert ind i det lange hjørne. Dermed endte kampen 1-1 og Birmingham fik det ene point med fra St. James park.

"det er ærgeligt at vi ikke holder koncentrationen i alle 90 minutter, det vil jeg arbejde med det næste stykke tid. Måske bliver spillerne for trætte, eller også skifter jeg de forkerte ud. Jeg vil i hvert fald sørge for at det ikke skal ske igen at vi lukker mål ind i de afgørende minutter"
Sagde en skuffet Birmingham manager efter 1-1 kampen.


« Seneste Redigering: 05 Jan 2011, 09:40 af SørenA » Logged

whale
Gæst
 
Sv: The Talented Squad - Birmingham City
« Svar #10: 04 Jan 2011, 17:53 »

Benitez er et dårligt køb, vil jeg bare sige.

Han er helt sikkert en af spillets bedste køb, hvis man kigger på value for money. At det er et enormt urealistisk køb er tilgengæld noget andet. Tunge

Flot sejr over City. Smiley
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: The Talented Squad - Birmingham City
« Svar #11: 04 Jan 2011, 22:25 »



25/8 Birmingham City - Rochdale Liga Cup 2. runde St. Andrews
"Jeg tror ikke det kommer som nogen overraskelse at jeg vil bruge nogen af de spillere der endnu ikke har været på banen i denne sæson. Alex starter i målet, så meget vil jeg give jer på forhånd"
Sagde en yderst selvsikker Birmingham manager inden kampen.
Birminghams startellever ser således ud:
               Smithies
Parnaby Jørgensen Spence Murphy
               Ntambwe
          Gardner  Hleb
Jerome     Derbyshire  Mcfadden

Allerede efter 6 minutter, bragte Cameron Jerome Birmingham foran, og så var den sejr grundlagt. Efter 18 minutter var Jerome igen på spil, og scorede til 2-0 på en stikning fra Gardner. Efter 23 minutter scorede Jerome sit 3. mål, denne gang på straffe. Efter 28 minutter fik Rochdale reduceret på et mærkeligt mål, efter stor forvirring inde foran mål. Efter 33 minutter blev Jerome igen spillet i dybden og scorede til 4-1. Derbyshire gjorde det til 5-1 efter 36 minutter. Rochdale scorede til 5-2 efter et hjørnespark i overtiden af 1. halveg. Jerome driblede gennem hele forsvaret og scorede til 6-2 efter 52 minutter. James Mcfadden fik lov at slutte af på et straffespark efter 91 minutter, og derved vandt Birmingham sikkert 7-1.
"Det er altid rart at score 7 mål, ligemeget hvem det er imod, jeg er glad for at se så mange af de nye gå perfekt ind i vores nye system. Jeg tror vi går en stor sæson i møde"
Var Søren Amtofts kommentar til den store sejr.

28/8 3. spillerunde i Premier League Birmingham - wolverhampton
"Jeg forventer en sejr her, og det regner jeg med at vi får, vi har et bedre hold, og med vores fantastiske fans i ryggen, er der simpelthen ingen undskyldning"
           Foster
Rafael Dann Johnson Rigdewell
           Sankhare
    Larsson  Michel
Benitez  Zigic  Beausejour

Birmingham lagde en fremragende pres i starten af kampen, og det blev til store chancer til Beausejour og Dann, dog uden mål til følge. Efter 28 minutter spillede Benitez Zigic fri inde foran mål, og 1-0 til Birmingham. James McFadden kom på banen i pausen og efter 55 minutter spillede han Zigic fri med en stikning, og så var stillingen 2-0. McFadden var også ophavsmand til 3-0 målet, som Beausejour scorede efter 75 minutter.
Birmingham 3-0 wolverhampton
"Drengene leverede præcis det jeg bad dem om. 3 point på kontoen er altid vigtigt på den her tid af sæsonen. Desværre ser det ud til vi må undvære Benitez i godt og vel 3 uger, men jeg tror på at vi har en der kan gøre det lige så godt, McFadden fik 2 assist i dag, så mon ikke han er klar til at tage over"
Birmingham befinder sig på 3. pladsen i Premier League efter 3 spillerunder.
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: The Talented Squad - Birmingham City
« Svar #12: 04 Jan 2011, 23:48 »

                                                           


11/9 Birmingham - Chelsea
"Hvis vi kan holde Drogba fra de store chancer tror jeg bestemt på at vi kan tage 3 point her, vi er på ingen måde favoritter, men vi har en stærk tro på os selv. Jeg vil ikke ændre noget bare fordi det er Chelsea vi spiller mod, alle hold i denne liga er gode".

Birmingham stiller som de plejer op i 4-1-2-3
                Foster
Rafael Dann  Johnson Rigdewell
             Sankhare
        Gardner  Michel
Jerome  Zigic  Beausejour

Cameron Jerome spillede efter blot 7 minutter bolden ind bag Alex, og der kom Zigic løbende, og sparkede bolden forbi Cech, og så var stillingen 1-0 til hjemmeholdet. Efter 13 minutter, blev Rafael udspillet, og måtte trække en nødbremse, rødt kort til ham. Det udnyttet Chelsea 3 minutter senere, da Malouda stod fri ved bagerste stolpe og sendte udligningen i nettet. Efter 33 minutter sparkede Scott Dann bolden i eget net, og så var Chelsea foran. Efter 65 minutter sikrede Ashley Cole sejren, med et sikkert, hårdt spark til 1-3.
"Det er svært at spille godt 80 minutter i undertal, selvom du er foran - Drengene gjorde det jeg bad dem om, og det var ikke deres angribere der scorede, det er jeg yderst tilfreds med. Rafael er en ung spiller, han vil tage ved lære af hans fejl i denne kamp, det er jeg sikker på. Vi har endnu en svær kamp i næste uge på Emirates, så vi må bare op på hesten, vi har tidligere bevist vi kan slå de store på udebane, og det har vi planer om at vise igen."




18/11 "Vi har benitez tilbage i dag, og det giver os nogle gode muligheder frem af banen, desværre mangler vi Rafael nede bagved, Parnaby er i god form, og han skal nok gøre det godt på højre back."
Birmingham stiller til kampen med disse spillere til dagens kamp mod Arsenal
                 Foster
Parnaby Dann  Johnson  Rigdewell
              Sankhare
          Larsson  Gardner
Jerome      Zigic   Benitez

Arsenal dominerede fra start, og da Sankhare lavede straffe, omsatte Fabregas sikkert det til mål efter blot 2 minutter. Sankhare lavede endnu et straffe efter 43 minutter, denne gang sparkede Fabregas dog på stolpen. Diaby scorede på hovedstød efter 49 minutter, og så var stillingen 2-0 til Arsenal. Zigic udnyttede en skovtur fra Almunia til at reducere efter 73 minutter. Det blev kampens resultat, og Birmingham har nu tabt 2 kampe i streg og befinder sig på en 10. plads i Premier League.
[i]"Arsenal spiller en god omgang fodbold, og det er svært at stille noget op mod dem hvis de først kommer foran. Vi har stadig meget at arbejde med, men jeg tror fuldt og fast på at det kommer."


22/9 Blackpool - Birmingham Liga Cup 3. runde
Vi vil så langt i den her turnering som overhovedet muligt, samtidig har vi tabt 2 kampe i træk, og vi skal have en succesoplevelse. Jeg så meget gerne at vi tog en sejr med hjem i dag."

Birminghams hold til kampen så således ud:
                   Foster
Parnaby  Dann   Johnson  Rigdewell
                 Sankhare
            Michel   Gardner
Benitez        Zigic    Beausejour

Et flot Birmingham opspil, blev afsluttet på fineste vis af Benitez efter 20 minutter. Efter en halv time sparkede Benitez et straffespark på stolpen. Roger Johnson headede bolden ind til 2-0 efter 40 minutter efter et hjørnespark. Craig Gardner sparkede Birmingham på 3-0 efter 51 minutter. Zigic scorede til 4-0 efter 54 minutter. Efter 78 minutter fik Marlon Harewood lov at reducere til slutresultatet 4-1.
" Jeg er glad for at vi er gået videre, men fra nu af bliver kampene sværere, så vi skal blive ved med at være fokuserede. Denne Turnering kan give os en plads i Europa næste år, og det vil vi virkelig gerne"
Sagde en tilfreds Birmingham manager efter sejren.


Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Talented Squad - Birmingham City
« Svar #13: 05 Jan 2011, 14:01 »

Han er helt sikkert en af spillets bedste køb, hvis man kigger på value for money. At det er et enormt urealistisk køb er tilgengæld noget andet. Tunge

Han scorer bare ingenting for mig
Hvad bruger i ham som?
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Talented Squad - Birmingham City
« Svar #14: 05 Jan 2011, 14:28 »

Ser godt ud, du skriver fint - er dog ikke så vild med skriften Smiley
og tjek lige den sidste update igennem igen Peace
Logged

FCK

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010