home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 629 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  l12l Nordjyllands nye tophold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: l12l Nordjyllands nye tophold  (Læst 19823 gange)
asj89
Gæst
 
Sv: l5l Nordjyllands nye tophold
« Svar #45: 29 Dec 2010, 23:06 »

Mange tak (:
Update engang idag (:
Jeg følger også. Smiley Spændende klubvalg! Men den update skal være færdig inden for en time, hvis du skal holde dit løfte. Wink
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: l5l Nordjyllands nye tophold
« Svar #46: 29 Dec 2010, 23:41 »



Nordjyllands nye tophold - 01.10.2010
Jeg så opgivende ned i jorden, mens jeg forlod banen, efter et skuffende 2:1 nederlag til Thisted. Vi havde nu spillet fire kampe uden sejr, og jeg var så småt ved at miste modet. Efter at have givet gutterne en opsang i

       2. Division vest
       1. B 1908  29 pt
       2. Thisted FC  27 pt
       3. Holstebro  26 pt
       4. Blokhus  25 pt
       5. Brabrand  25 pt

       Kampe
       6:1 v Brabrand
       0:1 v Varde
       0:4 v Randers (Pokal)
       4:2 v Middelfart
       4:1 v Otterup 
       2:2 v Tjørring
       1:1 v Skovbakken
       0:0 v Aarhus Fremad
       1:2 v Thisted

omklædningsrummet, forlod jeg Blokhus og satte kursen hjem mod Aalborg. Lige inden jeg gik ud af døren prikkede bestyrelsesformand, Mogens Andersen mig på skulderen, og fortalte at han og resten af bestyrelsen, gerne ville have en snak med mig, i morgen klokken 13:00.

To timer senere, sad jeg på mit stamværtshus og knappede min fjerede bajer op. Gutterne, som selvfølgelig altid var så bagkloge, kom med deres gode råd, som jeg forsøgte at lytte til. Det eneste jeg kunne koncentrere mine tanker om, var dog mødet i morgen. Gad vide hvad de vil snakke om. Ganske vidst havde jeg ikke nogen erfaring med manager jobbet, men jeg havde dog regnet med at få en smule længere snor, end blot fire måneder.

Da jeg kom hjem, forsøgte jeg at samle min tanker. Jeg måtte bare få Blokhus tilbage på rette spor, kost hvad det kost vil. Jeg syntes bare at jeg havde forsøgt alle mulige taktiske genistreger, og ingen af dem havde endnu givet pote. Jeg sad oppe det meste af natte, og udtænkte en ny taktik. Den skulle være simpel og lige til, men stadig have et uventet twist, som skulle overraske modstaderne.

Næsten morgen vågende jeg 11:45, og havde hamrede travlt. jeg skyndte mig i tøjet og løb ud mod bussen. For første gang i mange år, havde jeg råd til at betale for min bustur, og det føltes på en måde meget rart. Jeg nåede lige akkurat ud til blokhus, da klokken var 12:45, så det kunne ikke passe meget bedre. Jeg satte mig ind i cafeteriet og ventede på at Mogens Andersen skulle vise sig.

Efter ti minutter åbnede døren sig, og Mogens Andersen bød mig indenfor. Jeg satte mig nervøst ned, og forsøgte at fremtvinge et smil til de fine mænd i jakkesæt. Hele bestyrelsen var samlet, og jeg tænkte at nu var det sgu ude med mig. Det var da også store ord der blev brugt i rummet , men jeg blev dog heldigvis ikke fyret. Jeg fik dog at vide, at jeg skulle tage mig gevaldigt sammen, og årets to sidste kampe skulle vindes. Efter at have fået en del skæld ud, fremlagede jeg min nye taktik, og bestyrelsen så faktisk ret positive ud.

Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: l5l Nordjyllands nye tophold
« Svar #47: 29 Dec 2010, 23:42 »

Jeg følger også. Smiley Spændende klubvalg! Men den update skal være færdig inden for en time, hvis du skal holde dit løfte. Wink
Hehe nåede det lige. godt du følger med (:
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: l6l Nordjyllands nye tophold
« Svar #48: 30 Dec 2010, 00:00 »

Hvornår kommer næste update? Smiley

Ved jeg er utålmodig, men er spændt på hvordan din afslutning på året bliver. Opstemt
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: l6l Nordjyllands nye tophold
« Svar #49: 30 Dec 2010, 00:16 »

Hvornår kommer næste update? Smiley

Ved jeg er utålmodig, men er spændt på hvordan din afslutning på året bliver. Opstemt
Skal igang med at spille de sidste kampe nu, så den kommer engang i nat regner jeg med (:
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: l6l Nordjyllands nye tophold
« Svar #50: 30 Dec 2010, 00:17 »

Skal igang med at spille de sidste kampe nu, så den kommer engang i nat regner jeg med (:
Fedt. (:

Hvilke ligaer har du med?
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: l6l Nordjyllands nye tophold
« Svar #51: 30 Dec 2010, 00:19 »

Fedt. (:

Hvilke ligaer har du med?
Alle danske og alle engelske, så vidt jeg husker, og så har jeg loaded aller spillere fra Skandinavien Opstemt
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: l6l Nordjyllands nye tophold
« Svar #52: 30 Dec 2010, 00:21 »

Alle danske og alle engelske, så vidt jeg husker, og så har jeg loaded aller spillere fra Skandinavien Opstemt
Okay, tak. Skulle bare lige vide, da jeg tit selv er i tvivl hvad jeg skal tage, når det kommer til LLM spil. Tunge
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: l6l Nordjyllands nye tophold
« Svar #53: 30 Dec 2010, 19:26 »

Okay, tak. Skulle bare lige vide, da jeg tit selv er i tvivl hvad jeg skal tage, når det kommer til LLM spil. Tunge
Det var så lidt Opstemt
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: l6l Nordjyllands nye tophold
« Svar #54: 30 Dec 2010, 22:21 »



Nordjyllands nye tophold - 13.11.2010
Sneen dalede ligeså  stille ned, og lagde sig som et fint og tyndt tæppe på den frosthårde jord. Bestemt ikke det perfekte fodbold vejr, men ikke desto mindre, var det netop fodbold der skulle spilles i dag. Jeg rejste mig op i sengen, og gned det værste søvn ud af øjnene. Jeg havde fået at vide, af bestyrelsen, at jeg skulle vinde årets to

      2. Division vest
       1. Thisted FC  33 Pt
       2. Blokhus FC  31 Pt
       3. B 1908  30 Pt
       4. Brabrand  28 Pt
       5. Holstebro  28 Pt

       Kampe
       3:2 v Svendborg
       3:2 v B 1908

sidste kampe, og efter en arbejdssejr over FC Svendborg, hvor vi kunne tage hjem, med en 3:2 sejr i bagagen, manglede vi nu blot at besejre B 1908 i dagens kamp.

Jeg vidste at det ville blive en meget svær kamp, eftersom vi skulle møde førstepladsen. Alligevel havde jeg masser af selvtillid op til dagens opgør. Efter en god portion morgenmad, satte jeg kursen mod Blokhus, for at mødes med gutterne. De så alle sammen friske og veludhvilede  ud. Vi satte os hurtigt ind i bussen så vi kunne komme af sted.  Kampen skulle spilles på udebanen, og vi skulle kører den lange vej til Amager for at tage kampen op mod B 1908.

Efter at jeg havde givet spillerne min moralske tale, hvor jeg blandt andet påpegede at vi burde satse på kontrastød, efter som B 1908, havde det med at angribe ned igennem midten. Derefter gik spillerne ud og begyndte deres opvarmning, mens jeg satte mig hen på den forfrosne bæk, hvor jeg så modstanderne varme op. De så bestemt skarpe ud, og jeg vidste med det samme, at det ville blive en uhyggelig spændende kamp.

Da spillerne så småt var ved at være varme, blæste dommeren kampen i gang, og  jeg så med det samme mine spillere lægge et hårdt pres, og allerede i det første minut gav det pote og Jonas Westmark kunne bringe os i front. Jeg fløj op af sædet og jublede i vilden sky. Desværre for os, gik der kun fem minutter, og så var kampen bragt tilbage i balance, da Jackie Christensen udlignende. Kampen bølgede frem og tilbage, og jeg var så småt ved at fryse min røv af i det kolde vejr. Kort før pausen skete det, der bare ikke måtte ske. Thomas Gormsen fra B 1908, kunne bringe hjemmeholdet på 2:1, som også var resultatet ved pausen.

I anden halvleg, satte jeg mig tilbage på den kedelig bæk, og forventede mig faktisk ikke ret meget af kampen mere. Jeg havde sagt til spillerne, at presset var væk, og jeg var så småt ved at vende mig til tanken om at komme tilbage til livet uden job og penge. Vi satte os hurtigt på spillet igen, og kom til en række store chancer. Vi skulle dog vente lidt før forløsningen kom. Det var den finske Juha Elo der hamrede bolden ind og udlignede. Igen jublede jeg febrilsk og kunne næsten ikke få armene ned. Der gik da også kun ti minutter, og så skulle jeg have armene op igen, da Conor O'Brien gjorde det til 2:3. Jeg blev helt vanvittig og løb en på banen og krammede den første og bedste spiller. Desværre var det en spiller fra B 1908, og han blev naturligvis en smule sur. Kampen forsatte, men ændrede ikke på resultatet og vi kunne tage hjem med endnu en sejr og overvintre på en andenplads.
 
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: l7l Nordjyllands nye tophold
« Svar #55: 02 Jan 2011, 00:36 »



Nordjyllands nye Tophold - 01.05.2011
Sommeren stod for døren, og varmere himmelstrøg var kommet ind over Danmark. Datoen sagde den første maj, og Blokhus var at finde i toppen af 2. Division. Efter et fremragende forår, var det i de første ni kampe, var blevet til hele

       2. Division vest   
       1. Blokhus FC  53 pt
       2. Thisted FC  47 pt
       3. Brabrand  44 pt
       4. B 1908  43 pt
       5. Skovbakken  41 pt

       Kampe
       1:0 v Holstebro
       4:1 v Lindholm
       1:0 v Rishøj
       2:1 v Næsby
       2:1 v FC Djursland
       0:0 v Brabrand
       4:3 v Varde
       1:3 v Middelfart
       3:1 v Tjørring
syv sejre, en uafgjort og et enkelt nederlag. Jeg kunne ikke være mere tilfreds med min egen indsats, og jeg følte mig virkelig som kongen af hele Blokhus.

Med blot seks kampe tilbage i sæson, lå vi på en imponerede førsteplads, med hele seks point ned til nærmeste modstand. Vi havde mildest talt blæst alt modstand af banen, og spillet fremragende fodbold. Jeg var selvfølgelig overbevist om at det var min skyld, at vi havde så meget medvind for tiden, og at vi nærmest var uovervindelige i ligaen.

Jeg gik op i cafeteriet og bestilte mig min middagsmad, det var det sædvanlige, nemlig to pølser og et brød. Alt hvad jeg spiste og drak i cafeteriet, var selvfølgelig på klubbens regning, så derfor bestod samtlige af mine måltids næste af cafeteria mad. Jeg satte mig ind på kontoret og så lidt på årets seks sidste kampe. Bestemt ikke nogle lette kampe der var i vente, og vi skulle blandt andet møde Thisted på andenpladsen og B 1908 på fjerdepladsen. Jeg var dog ikke nervøs op til de seks kampe, for jeg vidste at vi bare skulle forsætte vores gode stil, og så kunne vi let vinde samtlige seks kampe.

Efter et hurtigt kig på de seks kampe, gav jeg mig til at studere den økonomiske situation i klubben. Da jeg overtog klubben, for næsten et år siden, havde vi et stort underskud, og det så bestemt ikke for lovende ud. Vi havde et underskud på i omegnen af 800.000 kroner. Det havde jeg dog fået rettet op på, og vi er heldigvis kommet i plus og forrige måned kom vi ud med et overskud på lidt over en million, så jeg var selvfølgelig godt tilfreds med den økonomiske situation. Samtidig vidste jeg også godt, at hvis det lykkedes os at sikre oprykning, så vil der begynde at komme en del flere penge i kassen.

Som jeg tidligere har sagt, så var målet at vi skulle vinde 2. Division, allerede i første sæson. Det ser lige nu ud til at lykkes meget godt, vi er kun seks kampe fra at kunne kalde os mestre. Man skal dog ikke sælge skindet før bjørnen er skudt, og vi har bestemt ikke taget sejren på forskud endnu.
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: l8l Nordjyllands nye tophold
« Svar #56: 02 Jan 2011, 16:52 »



Nordjyllands nye tophold - 19.06.2011
Jeg sad inde på kontoret, med en kop kaffe i hånden. I dag var den store dag. Dagen der ville få enorm indflydelse på Blokhus's og min egen fremtid. Efter en fremragende afslutning på sæson, hvor vi havde fejet alt modstand af

       2. Division Vest
       1. Blokhus FC  65 Pt
       2. B. 1908  55 Pt
       3. Thisted FC  54 Pt
       4. Brabrand  53 Pt
       5. Middelfart  45 Pt

       Kampe
       1:2 v Aarhus Fremad
       3:0 v Skovbakken
       4:1 v Otterup
       2:1 v Thisted
       5:4 v FC Svendborg
       2:3 v B 1908
       1:0 v Hellerup (Slutspil)
       2:2 v Hellerup (Slutspil)
banen, vundet 2. Division Vest med hele ti point ned til nærmeste modstander, stod vi nu i slutspillet. En førsteplads i 2. Division, plejer ellers at give direkte oprykning til Viasat Division, men grundet nye regler, hvor man vil have Viasat Division reduceret til tolv hold. Er der nu kun et hold der rykker op fra de to 2. Divisioner.  Det betød at vi nu skulle møde vinderen fra 2. Division Øst.

Vinderen af 2. Division Øst var Hellerup IK og det betød, at det var dem vi nu skulle møde i kampen om oprykning til Viasat Division. Vi havde allerede spillet den første kamp, som blev spillet på vores hjemmebane. Det forstod vi at udnytte meget godt, og vandt kampen 1:0 på mål af Tobias Ørtoft. Det betød at vi havde en meget stor fordel inden udebane kampe. Vi skulle køre om få minutter, så jeg havde en smule travlt. Jeg pakkede mine papirer og satte mig ud i bussen.

Efter en lang køretur, nåede vi endelig til Hellerup, og til det flotte stadion. Da vi mødte op, var der allerede en god stemning. Vi satte os ind i omklædningsrummet, hvor jeg gav gutterne de taktiske råd, og så gik vi ud og varmede op. Jeg var meget nervøs og sad helt og rystede på bænken. Hellerup var et utroligt stærkt hold, som vi også havde mange problemer med på hjemmebane. Jeg hilste på deres træner og vi stod og små sludrede lidt. Han var også meget spændt på dagens kamp, og det var virkelig også en meget flot kulisse der tog i mod os.

Kampen startede klokken 15:00 i tredve graders varme. Vi startede fantastisk ud, og spillede fremragende. De tusinde Hellerup fans der var mødt op, måbede og så deres hold blive udspillet. Der gik da også kun fire minutter og så kunne Nickolaj Thomsen bringe os i front. Jeg tog det meget køligt og blev siddende og noterede lidt i min notesblok. Vi forsatte vores gode spil og efter tyve minutter fik selv samme Nickolaj Thomsen tilkæmpet sig et straffespark, som Morten Hansen omsatte til mål. Foran 0:2 efter tyve minutter, og jeg kunne næsten ikke være mere tilfreds. resultatet holdte hele vejen til pausen.

I anden halvleg gik vi et gear ned og begyndte så småt at vise træthedstegn. Hellerup kom mere og mere tilbage i kampen og kom til flere store chancer. I det 79. minut kom forløsningen for Hellerup så, da de kom på 1:2. Det virkede dog til det var forsent, men da de allerede fem minutter senere scorede igen, blev jeg pludselig nervøs. Jeg vidste dog godt at de skulle op og score hele to gange, hvis vi ikke skulle gå videre, men jeg var alligevel meget nervøs. Heldigvis holdte vi dem fra at score yderligere, og så var vi sikret oprykning til Viasat Division. Så kunne jeg ikke holde den kølige facade længere og jeg fløj op og jublede som aldrig før.
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: l9l Nordjyllands nye tophold
« Svar #57: 02 Jan 2011, 17:24 »

Virkelig fed blog du har gang i og flotte resultater KIU! Peace
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: l9l Nordjyllands nye tophold
« Svar #58: 02 Jan 2011, 18:51 »

Virkelig fed blog du har gang i og flotte resultater KIU! Peace
Mange tak Opstemt det luner med en kommentar Opstemt
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: l9l Nordjyllands nye tophold
« Svar #59: 02 Jan 2011, 18:57 »

Mange tak Opstemt det luner med en kommentar Opstemt


Efter 3 solide blogindlæg Smiley!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010