home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  l12l Nordjyllands nye tophold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: l12l Nordjyllands nye tophold  (Læst 19827 gange)
Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '1' Nordjyllands nye tophold
« Svar #15: 19 Dec 2010, 18:12 »

Hvornår kommer der en opdatering ?
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Jyden
Gæst
 
Sv: '1' Nordjyllands nye tophold
« Svar #16: 19 Dec 2010, 21:49 »

Nej, det har du egentlig ret i Jyden. Går bare ud fra det er AaB, men eftersom jeg regnede det ud sidste gang, så har du nok gjort det lige svære for mig en her gang Tunge
Kan sige så meget, at det i hvertfald ikke er aab Smiley
Hvornår kommer der en opdatering ?
måske i aften, eller i morgen, har arbejdet 28 timer her i weekenden, så har ikke haft så meget tid Opstemt
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '1' Nordjyllands nye tophold
« Svar #17: 19 Dec 2010, 22:46 »



Nordjyllands nye tophold - 21.06.2010
Efter at have siddet oppe hele natten og finpudset min ansøgning, var der ikke noget at sige til, at jeg først stod op klokken lidt over tolv. Jeg skyndte mig at få noget at spise, for jeg havde meget travlt. Jeg skulle nemlig være ved
klubben inden klokken 15:00, for at nå at aflevere min ansøgning.  Der var ikke længere end 35 kilometer ud til klubben, men det tog dog alligevel et godt stykke tid at komme derud, da jeg var nødt til at bruge offentligtransport. Så jeg var i en smule tidsmangel.

Efter en god portion havregryn, satte jeg kursen mod stationen, på gåben. Jeg havde ikke gjort noget specielt ud af mig selv, og have min gamle hullet hættetrøje på og et par orange overalls. Da jeg omsider nåede stationen, sneg jeg mig ind af bagindgang i bussen, og håbede på endnu en dag uden kontrollører.

Efter en lille times buskørsel, nåede jeg min destination, og vandrede mod klubben. Byen var proppet med mennesker, og det var ikke til at kommer hverken frem eller tilbage i det lille feriemekka.  Efter en god og solid gåtur, nåede jeg ud til det lille stadion, med en enkelt tribune. Jeg gik ind i cafeteriet og spurgte efter chefen. Jeg fik at vide, at han ikke var at træffe i dag, men de tog imod besked. Så jeg afleverede min ansøgning og tog den lange tur hjem igen.   

Da jeg åbnede hoveddøren og traskede indenfor i lejligheden, havde jeg mest af alt, lyst til at tage ned på mit stam værtshus og få en lille en, men jeg stod ved min beslutning, om at lægge fortiden bag mig. Så jeg satte mit i stedet i sofaen, og tændte for tv'et. Der var intet nyt, så jeg  besluttede mig for, at jeg ligeså godt kunne gå i seng. Jeg nåede dog knapt at tænke tanken færdig, før jeg hørte telefonen ringe.

Jeg tog med det samme telefonen og nævnte  mit navn. Stemmen i den anden ende, var en jeg ikke umiddelbart kendte til, men det var en god nyhed han ringede med. Han fortalte mig nemlig, at han var chefen for klubben, og han havde en kontrakt til mig, hvis jeg var frisk. Jeg takkede naturligvis ja, og vi aftalte at mødes dagen efter og underskrive de formelle papirer...

"Han havde det samme mareridt hver eneste nat, det startede med at han vågnede." 

Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '2' Nordjyllands nye tophold
« Svar #18: 19 Dec 2010, 22:48 »

Blokhus? Thumbs Up
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '2' Nordjyllands nye tophold
« Svar #19: 19 Dec 2010, 22:58 »

Fed update Opstemt Fortsæt det gode arbejde xD
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '2' Nordjyllands nye tophold
« Svar #20: 20 Dec 2010, 03:26 »

Da du viser en strand og du skriver at klubben befinder sig små 35 km fra Aalborg kan det ikke være andet en Blokhus FC, glæder mig til at se mere  Smiley
Logged

brrrb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: '2' Nordjyllands nye tophold
« Svar #21: 20 Dec 2010, 06:53 »

måske lidt urealistisk at gå fra serie 6 til 2. div? men alt er tilgivet når du citerer ksper spez  Opstemt
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: '2' Nordjyllands nye tophold
« Svar #22: 20 Dec 2010, 07:16 »

Synes det er rigtig godt at bruge denne strand som topbanner og har faktisk været på stranden op til flere gange, men kan ikke huske hvor den ligger. Smiley
Logged

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: '2' Nordjyllands nye tophold
« Svar #23: 20 Dec 2010, 11:23 »

måske lidt urealistisk at gå fra serie 6 til 2. div? men alt er tilgivet når du citerer ksper spez  Opstemt
Pis, håbede lige jeg var den første, der opdagede det  Sur
Men ja, en genialt linje, og passer godt ind. KIU  Peace
Logged


Jyden
Gæst
 
Sv: '2' Nordjyllands nye tophold
« Svar #24: 20 Dec 2010, 18:28 »

Blokhus? Thumbs Up
Måske (:
Fed update Opstemt Fortsæt det gode arbejde xD
Mange tak, og skal jeg nok (:
måske lidt urealistisk at gå fra serie 6 til 2. div? men alt er tilgivet når du citerer ksper spez  Opstemt
ja lidt måske (: men ja, Kasper spez er en genial mand.
Da du viser en strand og du skriver at klubben befinder sig små 35 km fra Aalborg kan det ikke være andet en Blokhus FC, glæder mig til at se mere  Smiley
nu må vi se, godt du følger med (:
Pis, håbede lige jeg var den første, der opdagede det  Sur
Men ja, en genialt linje, og passer godt ind. KIU  Peace
syntes også den passede godt ind (:
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '2' Nordjyllands nye tophold
« Svar #25: 20 Dec 2010, 18:29 »

Synes det er rigtig godt at bruge denne strand som topbanner og har faktisk været på stranden op til flere gange, men kan ikke huske hvor den ligger. Smiley
har også selv været på den strand mange gang Smiley
Logged

Emil Bach
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: '2' Nordjyllands nye tophold
« Svar #26: 22 Dec 2010, 00:48 »

Det er Blokhus SmileySmiley jeg kender alt til stranden Smiley
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '2' Nordjyllands nye tophold
« Svar #27: 22 Dec 2010, 00:52 »

Jeg gætter også på Blokhus, jeg kan huske stranden, det var også første gang jeg nogensinde kørte bil der Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Jyden
Gæst
 
Sv: '2' Nordjyllands nye tophold
« Svar #28: 22 Dec 2010, 13:42 »

Jeg gætter også på Blokhus, jeg kan huske stranden, det var også første gang jeg nogensinde kørte bil der Smiley
Det er Blokhus SmileySmiley jeg kender alt til stranden Smiley
hehe nu må vi se Opstemt
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '2' Nordjyllands nye tophold
« Svar #29: 22 Dec 2010, 14:20 »

God update! Der er nogle småfejl, som du ville have rettet, hvis du havde læst din update igennem en gang eller to til! Men alt i alt ser det fornuftigt ud Smiley.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010