home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 844 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Aargh-tråden FM15
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM15  (Læst 156251 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #420: 08 Feb 2015, 02:20 »

kan sku godt ske det har været den vej rundt, din gavflab! Peace
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #421: 12 Feb 2015, 00:13 »

Har lige overtaget Bayern, jeg er i August 2020, og så for jeg en besked fra Benatia om han ikke føler hans familie er faldet godt til, og han er igang med hans syvende sæson ...........
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #422: 12 Feb 2015, 06:05 »

kan forstå af den her slags kampe kommer engang i mellem, men når det efterhånden er hver 2. kamp begynder jeg sku at blvie træt af det  ticked off

http://i57.tinypic.com/2v8j2ol.png
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #423: 14 Feb 2015, 10:21 »

Klubbens største stjerne kræver ny kontrakt og er sur over det, men når jeg tilbyder en kontrakt siger hans agent at hans klient ikke vil snakke kontrakt !!!

Nu er alle på holdet sure over at han ikke får tilbudt en kontrakt  ticked off

Spillet mangler en "snak med om alt muligt"-Knap !!!!  ticked off
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #424: 24 Feb 2015, 18:27 »

Nej Nej Nej Nej Nej !!!!!

http://gyazo.com/a0fb4faa46012f40fa58400db323bb7c

Kig under skade..
Han er blevet kåret til verdens bedste denne sæson omg hvordan skal denne sæson ikke ende ! Skuffet
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #425: 26 Feb 2015, 04:23 »

Ren ærgrelse når man E. Hazard gerne vil til klubben (Roma) i anden sæson, men at man ikke har pengene til at signe ham fordi Chelsea er pokkers griske. Kunne sagtens betale lønnen.  Skuffet
Logged

Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #426: 01 Mar 2015, 18:10 »

Det her må så være en af de mest frustrerende kampe jeg har spillet længe i FM. De har to skud indenfor rammen, begge i overtiden. Selvfølgelig går begge ind...

Logged

Long Live Spurs!

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #427: 02 Mar 2015, 19:44 »

Victor Valdés er da en klaphat af dimensioner! I en alder af 37 år er han stadig min førstekeeper i QPR, som tippes til en 4. plads og efter bronze og sølv de sidste sæsoner ligger jeg nr. 2 med kun et nederlag efter 9 kampe og 24 point. Tabte sidste år CL finalen og han spiller samtlige kampe, men upåagtede Getafe har udvist interesse i ham og nu er han sur, da han vil spille en større rolle. Hmm, han er udskiftet i én kamp og dét pga. skade - resten har han spillet! Der er godt nok skandaløst mange elendige tudeprinser i dette spil - han fik naturligvis ikke lov og er nu pigesur! Spørgsmålet er om han havner på bænken!

Det skal dog siges jeg har budt på De Gea og Courtois uden held og har heller ikke haft de 90 mio. euro jeg fik afvist. Skulle bare tjekke klubberne, da jeg næste sæson regner med Valdés er 2. keeper!
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #428: 02 Mar 2015, 23:40 »

Kender i det der at fører 2-0 efter 12min i en pokal kamp et 1. Bundesliga hold, også være bagud 2-3 til halvleg og tabe 3-4 i det 90min?  ticked off ticked off ticked off ticked off
Så er der bare et eller andet skal smadres, hånd vs mus

Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #429: 03 Mar 2015, 15:51 »

JEG FUCKING HADER JUVENTUS I DET LORTE SPIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvordan fuck kan det passe uanset hvem fanden jeg er så sker det der. IGEN to fejl afleveringer tilbage til min målmand trods kæmpe dominans.

Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #430: 03 Mar 2015, 16:35 »

Victor Valdés er da en klaphat af dimensioner! I en alder af 37 år er han stadig min førstekeeper i QPR, som tippes til en 4. plads og efter bronze og sølv de sidste sæsoner ligger jeg nr. 2 med kun et nederlag efter 9 kampe og 24 point. Tabte sidste år CL finalen og han spiller samtlige kampe, men upåagtede Getafe har udvist interesse i ham og nu er han sur, da han vil spille en større rolle. Hmm, han er udskiftet i én kamp og dét pga. skade - resten har han spillet! Der er godt nok skandaløst mange elendige tudeprinser i dette spil - han fik naturligvis ikke lov og er nu pigesur! Spørgsmålet er om han havner på bænken!

Det skal dog siges jeg har budt på De Gea og Courtois uden held og har heller ikke haft de 90 mio. euro jeg fik afvist. Skulle bare tjekke klubberne, da jeg næste sæson regner med Valdés er 2. keeper!

Ændre hans status i klubben til stjernespiller, hvor imod han nok kunne stå som rotationsspiller nu? Det er nok det han er sur over Wink
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #431: 03 Mar 2015, 16:40 »

JEG FUCKING HADER JUVENTUS I DET LORTE SPIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvordan fuck kan det passe uanset hvem fanden jeg er så sker det der. IGEN to fejl afleveringer tilbage til min målmand trods kæmpe dominans.



i forhold til "dominerende"  du er på statistikerne ser det ikke ud til spillere har præsteret ret godt ?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #432: 03 Mar 2015, 20:26 »

De faldt pænt i takt med de brændte. En gervinho kom ellers frem til rigtig meget, men brændte. En astori der header ti bolde tilbage som blir til mål, kaster en 3.9 vurdering af sig. Så falder gennemsnittet pænt:)

Uanset higuain eller Totti, så har jeg bare problemer med juventus.. Iturbe scorede i kampen her. Får 2 mål annulleret, men spiller ellers en ganske fornuftig kamp.. Han får en vurdering på 6.7.
De Rossi spiller halfback og gør det i mine øjne generelt ret godt, men får alligevel aldrig over 6.5.. Med den kamp juventus præsterede her er det mig en gåde de når op på 6.95 i snit.
Jeg kritiserede også et par spillere, som ganske rigtig pointerede at jeg burde tjekke statistikkerne før kritik.. De spillede godt og juventus var spillet tynde hele kampen igennem, men skarpheden manglede..
Jeg var indtil 70 minut i 70% boldbesiddelse og ja juve's eneste forsøg inden fra boksen var de to friløbere..
Nå men uanset så hader jeg juventus nu (oven på min napoli oplevelse i tidligere spil)Smiley

Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #433: 06 Mar 2015, 22:58 »

Hvem kan forklare mig hvorfor jeg ikke ligger nr 1  ?



Måske indbyrdes? Smiley
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #434: 07 Mar 2015, 11:10 »

Det er jo umuligt at tilfredsstille spillere som brokker sig over for lidt spilletid! Ruben Neves brokker sig over for få kampe, han får efterfølgende 11 kampe i træt fra start og bliver kun skiftet ud i én af dem! Nu er den gal igen! Come on!
Logged

Come On You Irons!

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010