home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:12:42 Broen13 Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 07:55:41 Broen13 Blogkonkur... [4] Journeyman - Transfer
I dag kl. 00:17:36 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 125 Gæster Online.

Indlæg: 1132713 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Danmark sat op som england
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Danmark sat op som england  (Læst 15137 gange)
Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Danmark sat op som england
« Svar #60: 19 Jun 2011, 22:47 »

Nu har jeg downloadet databasen og foretaget et par småændringer (bl.a. givet divisionerne nye navne), men opdager så, at der i databasen ikke er lavet transfervinduer. Er der nogen, der ved, hvordan dette kan tilføjes??
Logged

madso
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Danmark sat op som england
« Svar #61: 21 Jun 2011, 12:28 »

endelig har jeg fået det til at virke, men når jeg skal starte spilet, kan jeg ikk vælge danmark, da der er for mange hold i ligaen står der.?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Danmark sat op som england
« Svar #62: 22 Jun 2011, 01:08 »

Nu har jeg spillet en sæson sammen med en kammerat her de sidste 2 dages tid og har lavet et par observationer..

1. Der mangler et transfervindue, eller gør der?
For: Transfervinduet giver mulighed for at tvinge klubberne til at opruste inden sæsonen går i gang, og kort forstærke sig om vinteren.
Imod: Man kan alligevel hente fri transfer spillere altid, dog kan dem over 21 ikke registreres før næste vindue, og til gengæld kan ny-rige hold, eksempelvis dem som overrasker ved at nå langt i pokalen/internationale turneringer, opruste og give det mere udfordring.

2. Der er UTROLIGT mange penge i spil i forhold til hvad man ellers er vandt til med danske hold
Her har jeg egentlig bare den kommentar at det er mega fedt at man kan vende et lille hold i midten, til et tophold over en sæson med de rigtige handler osv. I det spil jeg spillede, var min makker AGF og jeg selv AB, her har jeg haft stor succes med en 4-4-2 med offensive fløje (som vel egentlig kan ses som en 4-2-4), og har blandt andet hentet Vladimir Yurchenko på en fri transfer, startede selv med 19 mil underskud, som var væk inden jul, og omkring januar fik jeg 2 mil til rådighed som røg til Henrik Madsen fra næstved samt Ronnie Bendtsen, samme sted fra, disse sammen med nogle enkelte fri spillere gennem sæsonen og Semir Mete fra Syrianske i sverige, til 35k, har været nok til at jeg vandt ligaen, mens min makker blev nr. 2 - han havde ikke samme finesse til at hente fri transfer spillere, og jeg slog ham ud i semi finalen i pokalen, så han endte med et plus på 150 mil, hvor han havde ca. 40 mil minus da vi begyndte.

toppen endte sidste sæson således:
AB 82 point
AGF 77 point
FCK 77 point
Med et knæk ned til "forfølgerne" som kun blev skabt af en masse indbyrdes kampe mellem disse hold i de sidste 5-6 runder.
OB 67 point
AAB 66 point
FCN 66 point
Brøndby 64 point
SønderJydske 64 point

Mit spørgsmål til holdbarheden af spillet er nok, vil de andre klubber kunne håndtere at bruge de penge de får ind forsvarligt? for hvis ikke, dør dette spil nok på 2-3 sæsoner alene nu - spiller videre for at prøve DB'en yderligere i et adskilt save. Tænker lidt at der ikke er det store ved at være i en liga med mange penge, og halvdyre lønninger, hvor de andre hold kun handler småt og indbyrdes, men giver dem muligheden for at modbevise mig.

Vil tilføje at The Double vinderne fra AB, allerede nu har hentet Jonas Lössl, Lars Jacobsen, Jesper Grønkjær, Mikkel Beckmann, Ronnie Schwartz, Morten Skoubo samt lejet Nicolai Boilesen, alt sammen for sølle 17 mil, af de 117 der blev stillet til rådighed, har ikke kigget på de andre hold endnu, så vil ikke komme med nogen udtalelser om deres styrkelser/svækkelser endnu.

Skriver nok en ny update om ligaens udvikling samt niveauet næste sæson.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

madso
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Danmark sat op som england
« Svar #63: 22 Jun 2011, 13:51 »

Hej jeg har nogen problemer, jeg har downloadet databasen, jeg kan godt vælge databasen inde i spillet, men når jeg skal vælge Danmark, står der at der er for mange hold til jeg kan vælge danmark,? hvad gør man?
Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Danmark sat op som england
« Svar #64: 22 Jun 2011, 14:10 »

Du har vist glemt at lave ligasorteringsregle r...
Logged

madso
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Danmark sat op som england
« Svar #65: 28 Jun 2011, 09:35 »

snakker du til mig eller? Smiley
Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Danmark sat op som england
« Svar #66: 28 Jun 2011, 20:56 »

Nej, til ham der har lavet db.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010