home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:20:59 warmon Blogkonkur... [2] Journeyman - Begyn...
I dag kl. 15:59:28 Brodtgaard Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 757 Gæster Online.

Indlæg: 1132696 over 31366 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)  (Læst 63403 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
« : 07 Jun 2008, 21:19 »

Vamos Erreala
Velkommen til min første blog. Den bliver en smule anderledes. Det bliver nemlig en FIFA 08 blog, da jeg har mistet lysten til Football Manager, og faktisk aldrig fik købt 2008 udgaven. Jeg har derimod mere lyst til FIFA, selvom jeg er ret dårlig til det. Derfor spiller jeg på semi-pro. Hvis det bliver for let, skifter jeg selvfølgelig niveau. Det giver sig selv.

Holdet jeg har valgt, er et tidligere tophold i frit fald. Holdet som tryllebandt spanien, især med den drøn farlige duo, Nihat Kahveci og Darko Kovacevic, i sæsonen 2002/03. I den sæson snuppede holdet en højest overraskende sølv-medalje i LaLiga, foran stærke klubber som Barcelona, Valencia og Atletico Madrid. Sæsonen efter gik det skævere, især fordi man også skulle koncentrere sig om Champions League. I sæsonen 2006/07 gik den ikke længere. Real Sociedad Fútbol rykkede ud af Primera. Et stort tab for klubben, men også for spansk fodbold. Nu skal de tilbage til de gode gamle dage med Nihat og Darko, og det vil jeg sørge for. Det ville være smukt, hvis jeg kunne danne endnu en sublim angrebsduo.

Andre ting ved bloggen er, at jeg mest vil lægge vægt på det grafiske. Forvent ikke den ene sprogblomst efter den anden, og forvent slet ikke at min tegnsætning er perfekt. Det med kommaer, er noget jeg virkelig stinker til. Derimod, må i gerne forvente noget på det grafiske.



KARRIERE & POKALSKAB
2007-2010, Real Sociedad
2009: Copa del Rey
2010: Primera Division
2010-? Palermo

QUICK NAVIGATION
1# Coleman smidt på porten! - Sørensen ind.
2# Israelsk bomber landet i Baskerlandet
3# Erreala henter centrale folk
4# Marcelo til Sociedad + Trup 07/08
5# September 07' (hjemmeside)
6# Oktober 07' (hjemmeside)
7# November 07' (hjemmeside)
8# December 07' (hjemmeside)
9# Fra Bergen til Baskerlandet
10# Januar 08' (hjemmeside)
11# Februar 08' (hjemmeside)
12# Marts 08' (hjemmeside)
13# Barcelona, Real Madrid og Valencia vil have Sørensen (Aprilsnar)
14# April 08' (hjemmeside)
15# Status Sæsonen 07/08 (hjemmeside)
16# Ungarsk skarpretter til Sociedad
17# Midtbanen forstærket for baskerne
18# Real Soceidad har truppen klar!
19# September 08' (hjemmeside)
20# Oktober 08' (hjemmeside)
21# November 08' (hjemmeside)
21# November 08' (hjemmeside)
22# December 08' (hjemmeside)
23# Sociedad sælger ud
24# Sociedad sælger Skoubo!
25# Serber afløser Skoubo
26# Januar 09' (hjemmeside)
27# Februar 09' (hjemmeside)
28# Marts 09' (hjemmeside)
29# April 09' (hjemmeside)
29# April 09' (hjemmeside)
30# Status Sæsonen 08/09 (hjemmeside)
31# Sociedad satte smukt punktum på sæsonen
32# Udskiftninger i det bagerste led
33# To unge mænd til Sociedad
34# Stor udskiftning hos baskere
35# Champions League kvalifikation
36# Sæsonen 2009/2010, Part I
37# Rutinerede kræfter checker ind
38# Sæsonen 2009/2010, Part II
39# Ny træner i Palermo
40# Forstærkninger til Palermo
41# Palermo, august 2010
42# Palermo truppen 2010/2011
43# Palermo, september 2010
44# Palermo, oktober 2010
45# Palermo, november 2010
« Seneste Redigering: 15 Sep 2008, 18:04 af Ghertesteas » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vamos Erreala, FIFA08
« Svar #1: 07 Jun 2008, 21:21 »

En spændende og anderledes blog.. skal da kigge lidt med her..
Logged

- Veni, vidi, vici -

LassePetersen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vamos Erreala, FIFA08
« Svar #2: 07 Jun 2008, 21:23 »

En FIFA blog, genialt Peace
Også med Sociedad, skide godt klub valg Smiley

KIU Thumbs Up
Logged


Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vamos Erreala, FIFA08
« Svar #3: 07 Jun 2008, 21:25 »

Spændende Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vamos Erreala, FIFA08
« Svar #4: 07 Jun 2008, 21:48 »

Intressant med en blog fra dig Ghert. Tunge
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vamos Erreala, FIFA08
« Svar #5: 07 Jun 2008, 21:51 »

Interessant indledning, ghert. Nu skriver du godt nok det med sprogblomster, men pas på med korte sætninger Smiley Og hvordan kan du leve uden FM08? Smiley
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vamos Erreala, FIFA08
« Svar #6: 07 Jun 2008, 22:20 »

Tak alle, især til dig Søren, for den konstruktive comment! Jeg kan sige at jeg er igang med at arbejde på grafik, som kan komme med Peace
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vamos Erreala, FIFA08
« Svar #7: 07 Jun 2008, 23:21 »

Coleman smidt på porten! - Sørensen ind.
10.7.07, Real Sociedad

Sociedad havde oprindeligt ansat Chris Coleman til den nye sæson, i håbet om at britten kunne give holdet en hurtig oprykning. Men der gik ikke lang tid, før modgangen ramte. Coleman kritiserede offentligt målmanden Riesgo for at være for doven til træningen, til at starte med. Og han blev ved. Siden stod 5 andre spillere for tur, og den uro kunne Sociedads ledelse ikke bruge til en disse. Om aftenen, den 9. juli, fik Coleman at vide, at han var færdig hos Erreala, før det egentlig rigtig var begyndt.

Baskerne var hurtigt ude og søge en ny mand, da det ville være vigtigt at finde en ny træner hurtigt, så holdet hurtigt kunne finde sammen. Mange emner blev bragt på banen, men ledelsen trak en kanin op af hatten, ved at hente en unge, og særdeles ukendt dansker, Mikkel Sørensen. Sørensen er kun lige blevet 35 år, og har kun trænet Frederiksberg Boldklub fra Danmark. Uden tvivl lidt af en bombe, da ingen kendte til denne mand. Chairman Iñaki Badiola udtalte sig om skiftet."Jamen, nu ved jeg vi skal kritiseres fra top til tå. Men vi mener at Mikkel er en ekstremt fodboldklog mand, så vi var sikre på at vi skulle have ham i vores overvejelser. Vi er sikre på, at Sørensen kan finde de bedste kvaliteter hos hver enkelt spiller. Desuden, skal han nok regne med at vi vil gå langt for at få de spillere han skal bruge, for at bringe os stærkt tilbage til La Primera Division."

For Mikkel er det en spænende drejning. Han ser frem til udfordringen i den baskiske klub, som han betegner som et "LaLiga hold der er gået forkert". Han mener at Erreala hører til i LaLiga, og han vil gøre alt hvad han kan, for at få dem tilbage der. Desuden skal han ikke føle sig alene. Han kan en god base af spansk, og har samtidig den uheldige dansker, Morten Skoubo, i truppen.
"Det var koloenormt at Sociedad ville give mig den her chance. Det her projekt Sociedad har sat i gang, om at vende stærkt tilbage til LaLiga, trak i mig, men at jeg rent faktisk ville få det, var lidt urealistisk. Vi havde kontakt allerede i starten af måneden, da det lå i kortene at Chris ville blive afskediget. Men at det lige blev mig, skulle jeg lige have bekræftet, før jeg ville håbe for alvor. Jeg ser voldsomt frem til denne sæson, hvor jeg skal vise, at Sociedads ledelse har handlet rigtigt. Og frem for alt, at jeg er en god træner!"

Mikkel begynder med øjebliklig virkning, og har skrevet under på en et-årig kontrakt.

« Seneste Redigering: 08 Jun 2008, 15:11 af Ghertesteas » Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Vamos Erreala, FIFA08
« Svar #8: 07 Jun 2008, 23:41 »

Du har da vidst lært at lave animationer Opstemt

Men ganske godkent GERT. Thumbs Up Selvom FIFA er for vatnisser Peace
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vamos Erreala, FIFA08
« Svar #9: 07 Jun 2008, 23:45 »

Du har da vidst lært at lave animationer Opstemt

Men ganske godkent GERT. Thumbs Up Selvom FIFA er for vatnisser Peace

Det har jeg nu kunne i et år Wink Ej, grunden til de mange animationer, er at jeg vil skabe mit egen stil!

Tak, og øv Opstemt
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Vamos Erreala, FIFA08
« Svar #10: 07 Jun 2008, 23:56 »

Det har jeg nu kunne i et år Wink Ej, grunden til de mange animationer, er at jeg vil skabe mit egen stil!

Tak, og øv Opstemt
Jeg har glemt det  crazy

PES er det eneste rigtige fodboldspil EoD!  Rullende Øjne
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #11: 08 Jun 2008, 11:12 »

Israelsk bomber landet i Baskerlandet
7.8.07, Real Sociedad

Real Sociedad's nye danske manager, Mikkel Sørensen, kunne i dag stolt fremvise sit første indkøb. Et stort angrebstalent, hentet gratis hos Chelsea. Ben Sahar skiftede noget overraskende til Real Sociedad. Grunden var, at Chelsea ikke troede nok på ham, og derfor skiftede han til spansk fodbold i håb om mere spilletid. Mikkel Sørensen var yderst tilfreds:
"Ben er en fremragende foboldspiller. Han er fysisk stærk, teknisk habil, og afslutter klinisk. Virkelig en stærk spiller. Han minder på nogen måder om Nihat Kahveci, hvilket folk her i Baskerlandet nok vil sige "ja tak" til, uden at tøve!"

Ben Sahar er i hjemlandet Israel, udnævnt til et af de største talente nogensinde, men Chelsea lod ham kun spille på andetholdet, og lod ikke til at have planer med ham. Til sidst blev parterne enige om skiftet, da Chelsea ikke gad betale løn til en spiller, de alligevel ikke ville bruge. Sociedad var hurtigt ude, og snuppede den stærke angriber. Ben Sahar er positiv omkring skiftet:
"Sociedad er en spændende klub, og jeg føler at jeg kan få spilletid her. Jeg talte med Mikkel lidt før skiftet, og hans planer med mig som en vigtig spiller, var som sød musik i mine øre. Jeg skiftede væk fra Chelsea, i håb om spilletid. Jeg kunne ellers godt lide at være i London, og træne i Chelsea, men nnogen gange må man prioritere karrieren højest."

Mikkel Sørensen tog igen over på pressemødet, og fortalte videre om planerne. Han forsikrede fansene om, at det ikke var det sidste indkøb, og at det her var standarden for nye køb. En fosvarsspiller er på vej.
"Hvis vi skal stærkt tilbage til LaLiga, så er det her jo ikke nok. Vi vil gerne have flere stærke spillere. Vi går efter unge spillere, som kan løfte holdet i fremtiden. Lige nu ligger fokus på at hente nogen forsvarsspillere. Alle omkring klubben er tilfredse med indkøbet i dag, og er enige om, at det er den her retning vi skal fortsætte i."

« Seneste Redigering: 08 Jun 2008, 15:11 af Ghertesteas » Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #12: 08 Jun 2008, 11:22 »

Glæder mig til at se hvordan en FIFA2008 blog forløber. Gik selv med tankerne for længe, længe siden, men er for det første alt for ringe, og derudover keder spillet mig også alt for meget i længden. Held og lykke med det, håber på en lidt anderledes og nyskabende blog, det har du i hvert fald mulighed for med FIFA-platformen!

I øvrigt en fin start Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #13: 08 Jun 2008, 11:26 »

Kan godt li' du bruger animationer. Det er såvidt jeg ved ikke set før i en blog. Peace
Det er faktisk også rigtig fint skrevet, men der er dog enkelte fejl.
"Ben sahar er i hjemlandet"
"største talente nogensinde"
"med mig som en vigtig spiller, var som sød musik i mine øre"
"men nnogen gange må man prioritere karrieren højest."

Måske lidt nedern jeg sidder og påpeger alle dine fejl, men der er vel ikke meget ved, at få af vide, at man har nogle som man ikke selv kan se. Peace

Fortsæt det gode arbejde! Thumbs Up
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #14: 08 Jun 2008, 11:28 »

Flot arbejde! Smiley Du er god til at variere dit sprog, og er vild med animationerne Thumbs Up
Logged

I ain't playin', nigga

Sider: [1] 2 3 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010