home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:59:28 Brodtgaard Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 763 Gæster Online.

Indlæg: 1132695 over 31366 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Borussia Dortmund
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Borussia Dortmund  (Læst 26328 gange)
whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #15: 24 Dec 2014, 17:23 »

Hvordan kan det være der er så mange der køber depay fremfor yarmolenko?
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #16: 29 Dec 2014, 14:31 »

hvilken taktik / opstilling bruger i??
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #17: 31 Dec 2014, 15:22 »

Hvor længe er det at spillere som Hummels og Weidenfeller er på ferie fra spillets start og er det evt noget man kan tilbagekalde dem fra?

Hvis jeg ikke husker helt forkert, så kommer de først retur dagene op til super cup finalen mod Bayern, men der er de helt ude af form og kamptræning..    Ubeslutsom
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #18: 31 Dec 2014, 17:15 »

De er ikke klar til super cup.. desværere
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #19: 02 Jan 2015, 14:00 »

Lagde lige mærke til at Dortmund koefficient for 13/14 sæsonen er forkert. De har kun fået 2.942, hvor deres rigtige koefficient er 24.942 - En træls tastefejl fra SI side desværre... Heldigvis kan man selv nemt og hurtigt rette det til i editoren.. Thumbs Up

Edit: Det betyder iøvrigt at Dortmund kommer i 2. seedingslag, fremfor 3. seedingslag
« Seneste Redigering: 02 Jan 2015, 14:26 af Guldbrand » Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #20: 03 Jan 2015, 10:17 »

Lagde lige mærke til at Dortmund koefficient for 13/14 sæsonen er forkert. De har kun fået 2.942, hvor deres rigtige koefficient er 24.942 - En træls tastefejl fra SI side desværre... Heldigvis kan man selv nemt og hurtigt rette det til i editoren.. Thumbs Up

Edit: Det betyder iøvrigt at Dortmund kommer i 2. seedingslag, fremfor 3. seedingslag

Ooops. Haha. Tak for info.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #21: 11 Feb 2015, 22:41 »

Efter at have været mindre aktiv her på siden, pga. den manglende lyst til at spille FM + efter mit harddisk crash som sendte min blog i døden, har jeg nu prøve at finde motivationen igen. Dog sker det uden en blog, da jeg ikke har tid osv. Derfor kaster jeg mig over Dortmund som var mit første spil i dette års udgave af FM. Smiley

Spændende! Lad os endelig høre hvordan det går an  Thumbs Up
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #22: 24 Feb 2015, 20:01 »

Vil lige dele min første sæson med jer.

Lidt blandet præstation i Bundesligaen hvor det blev til en 3. plads med 60 point, over 20 point efter München. Det frustrerende var min defensiv som lukkede 64 mål ind, dog scorede jeg 103 mål så offensiven kan jeg ikke klage over. Alt fungerede på hjemmebane med på udebane fik jeg mange lussinger, noget der skal rettes op på.

Det helt store helt den sæson var Immobile. Han scorede hele 49 mål i Bundesligaen og 64 mål i 49 kampe i hele sæsonen. 12 Hatrricks. Har simpelthen aldrig prøvet noget lignende i mine 5 år med FM.

Rød ud til City i CHL kvartfinalen og vandt Pokalen.
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #23: 24 Feb 2015, 21:44 »

Valgte at starte et helt nyt save op med dortmund da det er en af mine ynglings klubber..

Først sæson overstået og det blev til trippel, havde jeg godt nok ikke lige regnet med, men mit hold samt taktik har virket hele vejen igennem.

Liga'en blev vundet!

Dortmund 86 point kun 2 nederlag i hele sæson'en
Bayern 79 point kun 1 nederlag men der imod 10 uafgjort
Gelsenkirchen 60 point
Stuttgart 57 point

Tyske pokal vundet med en en stensikker 4-0 sejr over RBL

Champions League blev overraskende vundet med en 2-1 sejr over chelsea, har dog haft det svært på vejen mod arsenal og man city

Spiller der er værd at nævne

Paulo Dybala købte ham fra 60 mio kr og han har scoret 31 mål samt 15 oplæg
Marco Reus har været skadet det meste af sæson'en og er stadig ude i 3-5 måneder, han har dog scoret 12 mål og 18 oplæg på en halv sæson hvilket os gav ham tiltle som verdens bedste

http://gyazo.com/3ef8bd923d83dd5649cc8690f7c1b3ca her får i lige billedet af sæson'en.. nu skal der kigget lidt transfer samt rydes ud i truppen, andre der har gang i denne herlige klub så del gerne!
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #24: 04 Sep 2015, 00:01 »

Efter LFCMarshall's nyeste update har jeg kastet mig ud i et Dortmund-save, med et rigtig spændende hold. Skyldet deres elendige præstationer sidste år er der ikke særlige mange spillere der er så villige til at komme til klubben, men det får jeg forhåbentligt lavet om på det. Indtil videre har jeg hentet Reece Oxford fra West Ham og Niklas Stark fra Nürnberg. Samtidig har jeg en stor interesse for Mauro Icardí der er på vej til klubben. Var oprindeligt også interesseret i Hector Bellerín men der var Arséne Wenger ikke lige til at tale med.

Min line-up lyder således (Med Icardí inkluderet)

Roman Weidenfeller

Lukas Piszczek - Matt Hummels - Neven Subotíc - Marcel Schmelzer

Ilkay Gündogan

Pierre Emmerick Aubameyang - Marco Reus (Spiller som fløje)

Henrik Mhktarian - Shinja Kagawa (Spiller som offensive midtbane spillere)

Mauro Icardi

Nogle idéer til hvor I synes jeg skal forsøge at forbedre holdet, søger gerne unge spillere og/eller tyskere?
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #25: 04 Sep 2015, 18:16 »

På målmandsposten er der mange unge tyskere, såsom Timo Horn, Bernd Leno, Loris Karius og Ralf Fahrmann.

Forsvaret er imo ganske komplet, med Sokratis og Ginter som backups i midterforsvaret, og Durm og Passlack på backs. Hvis du vil have en ung tysker til midterforsvaret er Niklas Süle en mulighed.

På midtbanen er du også dækket fint ind, med Bender som backup, ellers er der unge tyskere som Goretzka og Marc-Oliver Kempf.

på den offensive midtbane/kant er der Max Mayer og Draxler, Sinan Kurt, Maximillian Arnold, Julian Brandt

Og helt fremme er der Timo Werner og Davie Selke.

Håber det kunne bruges 
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #26: 04 Sep 2015, 18:33 »

et alternativ til den offensive kunne være Marc Stendera, som udvikler til at blive en rigtig klasse spiller Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #27: 08 Sep 2015, 09:26 »

Et år er nu gået og det er med svingende miner. Bayern München vidste jeg med det samme ikke var til at slå men 2. pladsen blev dog min til sidst, 2 point foran Wolfsburg. Det blev dog til både skuffelser i cuppen og i Europa, i cuppen røg vi ud 1-0 hjemme til Mainz og glippede den mulighed mens vi Europa tabte 2-0 i finalen til Valencia, der var jeg ret sur.

Til vinters lykkedes det at hente Jose Luis Gaya ind, som kom ind grundet salget af Lukasz Piszczek. Marcel Schmelzer blev derfor henvist til bænken og Erik Durm fik højrebacken. I løbet af foråret blev min bestyrelse samtidig enig med at der skulle nye forsvarskræfter til, de tog derfor sagen i egen hånd og hentede Aymeric Laporte.

Jeg ser derfor frem til en sæson med et lidt bedre forsvar, lukkede 32 mål ind i ligaen sidste år, hvilket dog stadig vil siges at være godkendt. Derudover er jeg på jagt efter en højremidt og en centermidt da Ilkay Gündogan & Pierre-Emmerick Aubameyang ikke er levet op til mine forventninger.

Igen spørger jeg efter forslag med folk i tidligere har erfaret?
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #28: 08 Sep 2015, 09:48 »

Et år er nu gået og det er med svingende miner. Bayern München vidste jeg med det samme ikke var til at slå men 2. pladsen blev dog min til sidst, 2 point foran Wolfsburg. Det blev dog til både skuffelser i cuppen og i Europa, i cuppen røg vi ud 1-0 hjemme til Mainz og glippede den mulighed mens vi Europa tabte 2-0 i finalen til Valencia, der var jeg ret sur.

Til vinters lykkedes det at hente Jose Luis Gaya ind, som kom ind grundet salget af Lukasz Piszczek. Marcel Schmelzer blev derfor henvist til bænken og Erik Durm fik højrebacken. I løbet af foråret blev min bestyrelse samtidig enig med at der skulle nye forsvarskræfter til, de tog derfor sagen i egen hånd og hentede Aymeric Laporte.

Jeg ser derfor frem til en sæson med et lidt bedre forsvar, lukkede 32 mål ind i ligaen sidste år, hvilket dog stadig vil siges at være godkendt. Derudover er jeg på jagt efter en højremidt og en centermidt da Ilkay Gündogan & Pierre-Emmerick Aubameyang ikke er levet op til mine forventninger.

Igen spørger jeg efter forslag med folk i tidligere har erfaret?
Sisto er virkelig god på højre midt, hvis han ikke er solgt har han en frikøbs klausul omkring de 40-45mill. havde ham selv i Dortmund hvor han tog Golden boy, i både 1. og 2. sæson.
For mig har Ilkay, været virkelig god, men hvilken rolle skal du bruge på den centrale midtbane?
Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #29: 08 Sep 2015, 11:16 »

Sisto er virkelig god på højre midt, hvis han ikke er solgt har han en frikøbs klausul omkring de 40-45mill. havde ham selv i Dortmund hvor han tog Golden boy, i både 1. og 2. sæson.
For mig har Ilkay, været virkelig god, men hvilken rolle skal du bruge på den centrale midtbane?


Enten en dybdeliggende midtbane eller en boldvindende
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010