home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  2 Brugere, 769 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Middlesbrough.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Middlesbrough.  (Læst 11962 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Middlesbrough.
« : 21 Okt 2011, 15:17 »

Jeg har lige startet et spil op med oprykningskandidate rne fra Middlesbrough, som til daglig spiller i Championship..
De har en ekstrem spændende trup, og en masse kæmpe talenter, som har potientale til at bære holdet op til Premier League klasse. Deres præstationer har været svingende de sidst år, men er det ikke på tide at få dem i en stabil resultatslinje? - Som Premier League mester.

De har aldrig vundet Premier League, men gode ungdoms facaliteter gør er der er muligheder.. De har ingen gæld, hvilket ikke gør noget i følge mig, da der er en masse andet man skal fokusere på..

Her kan i dele jeres erfaringer..
« Seneste Redigering: 22 Okt 2011, 16:55 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #1: 22 Okt 2011, 16:55 »

Har lige slået United 2-1, godt nok i en venskabskamp, men alligevel flot synes jeg.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #2: 25 Okt 2011, 21:29 »

Come on freaks..
Jeg har indtaget 1. pladsen efter 11 hårdtspillende kampe, og jeg må indrømme at der er kamp om pladserne. Så og sagt, skal jeg nok få rykket op til Premier League, hvor det først bliver rigtig sjovt..

Desuden har jeg lige udvidet mit ungdomsanlæg, og mit U18 hold indtager 1. pladsen i deres gruppe Smiley
Specielt et godt hold, hvor jeg faktisk slet ikke har forstærket da jeg ikke kan finde nogle specielle mangler der kan købes for 20 millioner, som er det jeg har i transferbudget.

Skriv da lige hvis i er gået igang Smiley


Mvh.
/Enzo
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #3: 25 Okt 2011, 22:13 »

Jeg kan fortælle at jeg også er startet med Middelsbrough. Er snart i december, og det går egentlig okay. Jeg ligger pt på fjerde pladsen. Jeg skriver en længere besked på et senere tidspunkt, når jeg finder tiden Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #4: 26 Okt 2011, 07:46 »

Lyder lækkert. Lad os håbe at du tager en oprykning med som bonus, i slutningen af sæsonen Wink
I 'den længere bedsked' som de vil skriver senere, kan der så ikke også indkludere taktik og transfers? Smiley
Jeg er spændt på hvor og hvem de har valgt at forstærke holdet med, og til hvilke priser. Wink

Jeg har selv kun fået hentet Akhmed Soukouna og Samaras, som desuden gør det vildt fantastisk. Han er faktisk topscorer med 9 mål i 11 kampe, og lige bagefter kommer McDonald med 7 mål i 11 kampe. Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #5: 28 Okt 2011, 18:12 »

Tror jeg skal game til vinterpausen i denne weekend Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #6: 29 Okt 2011, 13:27 »

Kan jeg se jeres start 11'er Opstemt
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #7: 29 Okt 2011, 14:02 »

Jeg vil mene at det er er min nuværende taktik når jeg virkelig skal gi' bank. d;
Og desuden så har jeg nogle unge gutter nede på U18 holdet, som bare styrer for vildt..
De fører der pulje, med bla. Arsenal U18..



Spiller du med dem? Wink
« Seneste Redigering: 29 Okt 2011, 16:20 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #8: 29 Okt 2011, 16:03 »

Ja har lavet en Smiley Har lejet Macheda og Miyachi og købt Tobias Mikkelsen spiller en 4-4-2 :-) Kan i ellers komme med nogle forslag til taktikken :-)
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #9: 29 Okt 2011, 16:21 »

Lidt pinligt, men havde glemt at poste min taktik Wink
Kig i mit tidligere indlæg, der har jeg postet taktikken Wink
Hvor langt er du henne?  Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #10: 29 Okt 2011, 16:28 »

Transfer ;-)
Logged

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #11: 29 Okt 2011, 16:33 »

Tabte lige til Reading i min første kamp :-( 3-2
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #12: 29 Okt 2011, 16:37 »

Okay. Jeg ligger pt. nr 2, og der er spillet 17 kampe.
Regner med at spille til vinertransferne idag. Smiley


Reading ligger nummer 1 hos mig Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #13: 29 Okt 2011, 16:38 »

Har set din taktik har du nogle specielle holdinstuktioner :-)
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #14: 29 Okt 2011, 16:48 »

Næh. Spiller kontrolleret når jeg er favorit og kontra når jeg er underdog, og så er det med en stiv spillestil Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010