home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 664 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  My United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: My United  (Læst 47836 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
My United
« : 21 Okt 2011, 19:26 »

My United

Som sædvanlig har jeg valgt at lægge ud med Manchester United i den nye version af Football Manager. Jeg er ny manager i den engelske storklub og tager over for Sir Alex Ferguson, som lige præcis ikke nåede sit 25 års jubilæum. Der er noget at leve op til, men jeg har tænkt mig at føre nogle af skottens værdier videre. Specielt troen på egne spillere, satsningen på ungdommen og rotation i startopstillingen skal være i højsædet.

Derfor skal folk bestemt ikke regne med, at jeg laver nogle indkøb i mit første transfervindue. Truppen er bred nok, og jeg har fuld tiltro til, at de spillere, som jeg har til rådighed, kan give mig mindst en stor titel i min første sæson, samt at der er nok ungdomsmateriale at arbejde med i første omgang. Følgende beviser, at jeg er godt dækket ind på alle pladser:

Keepers
David de Gea
Anders Lindegaard
Tomasz Kuszczak


Center backs
Chris Smalling
Rio Ferdinand
Nemanja Vidic
Phil Jones
Jonny Evans


Full backs
Patrice Evra
Fábio
Rafael


Midfielders
Darren Fletcher
Anderson
Michael Carrick
Ryan Giggs
Tom Cleverley


Wingers
Nani
Ashley Young
Park Ji-Sung
Antonio Valencia


Strikers
Danny Welbeck
Wayne Rooney
Dimitar Berbatov
Michael Owen
Javier Hernández


Back-pladsen kan umiddelbart godt se lidt tom ud, men både Jones og Smalling kan spille højre back, mens Evans kan fungere på venstre, og Rafael og Fábio kan spille i begge sider. I og med at jeg råder over fem centrale forsvarsspillere burde det ikke være noget problem, at en eller to af dem kan vikariere på backen. Med otte forsvarsspillere i alt burde jeg være dækket ind.

Nu gælder det om at gøre holdet klar til sæsonen. Der venter syv venskabskampe, inden sæsonens første store test venter på Wembley den 7. august imod Manchester City i Community Shield.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #1: 21 Okt 2011, 22:43 »

My United
3. august 2011

Manchester United har under Ferguson altid givet spilletid til holdets yngre kræfter, hvilket har udmøntet sig i flere verdensklassespille re. Ryan Giggs fik sin debut for Manchester Uniteds førstehold som 17-årig i 1991, og waliseren er stadig at finde i klubben, og han er blandt andre en vigtig brik i klubbens talentudvikling under min ledelse. Jeg har i første omgang gjort ham til tutor for 21-årige Tom Cleverley, som jeg håber og tror får en stor fremtid i United. Udover ham ser jeg umiddelbart ni andre spillere, som har et stort udviklingspotential e. De i alt ti spillere er følgende:

21 år - Tom Cleverley - tutor: Ryan Giggs
21 år - Fábio - tutor: Patrice Evra
21 år - Chris Smalling - tutor: Rio Ferdinand
20 år - Danny Welbeck - tutor: Wayne Rooney
19 år - Phil Jones - tutor: Nemanja Vidic
18 år - Ravel Morrison - lejet ud til Southampton for resten af sæsonen
18 år - Paul Pogba - tutor: Ji-Sung Park
16 år - Adnan Januzaj - tutor: Nani
16 år - Jack Barmby
16 år - Mats Dæhli - tutor: Darren Fletcher


Som det kan ses, er det blot Barmby, som ikke har fået sig en læremester. Jeg kunne ikke få en tutor på Morrison, og derfor var jeg ganske tilfreds med, at han blev lejet ud til Southampton. Det gavner ham forhåbentlig, og jeg håber på at kunne finde den rette tutor til ham, når han vender tilbage, for der er et stort potentiale i den offensive midtbanespiller.

Sommerens sidste venskabskamp er netop færdigspillet, og det blev til en 2-1-sejr over Internacional på mål af Nani og Smalling. Inden det var det blevet til fire sejre, en uafgjort og et nederlag. Cleverley havde en glimrende med pre-season med fire scoringer, men desværre blev optakten også dyr, da to profiler i form af Rooney og Evra begge pådrog sig langtidsskader. Slemmest var det med Rooney, som først forventes tilbage omkring november.

Manchester United er klar til sæsonen 2011/12, og inden for få dage venter Community Shield-opgøret imod bysbørnene, Manchester City.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #2: 22 Okt 2011, 00:03 »

Super fed blog..

Jeg gør nøjagtig det samme i mit United spil. Cleverley er fast. Og de andre unge får masser af spilletid Smiley
Logged

Manchester United

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #3: 22 Okt 2011, 00:26 »

My United
1. september 2011

Så er vi for alvor i gang. Augustmåned er ovre, sæsonens første tre ligakampe er spillet, og minsandten om sæsonens første trofæ ikke også er i skabet. På Wembley den 7. august stod årets første test imellem de to Manchester-klubber. Spørgsmålene var, hvem der skulle tage håndretten og overtaget, inden ligaens to indbyrdes opgør, og om City var kommet tættere på storebror United.
vs. City (n) 2-0 | vs. Stoke (a) 1-1

vs. West Brom (h) 3-1 | vs. Wolves (h) 2-2
Det blev en jævnbyrdig kamp, hvor mit hold for det meste holdt City til langskud, og da de heller ikke kunne finde netmaskerne på det straffespark, de fik kort før pausen, så det sort ud for Mancinis tropper. På et vidunderligt langskud havde Nani efter 35 minutter bragt mit mandskab i front, og med godt og vel et kvarter igen kunne Hérnandez lukke kampen med en scoring fra tæt hold på oplæg af Ji-Sung Park.

Desværre er der ikke blevet fuldt så godt op på triumfen i Community Shield. Berbatov misbrugte muligheden for at sikre tre point ude imod Stoke, da han i overtidens tredje minut brændte et straffespark. Giggs havde ellers udlignet Stokes-føring kort før pausen på et straffespark - og han burde måske derfor også have taget det andet - men det blev ved 1-1.

I de to efterfølgende kampe kom West Bromwich og Wolves på besøg på Old Trafford. På forhånd var seks point påkrævet, men det skulle kun blive til fire. Det blev til en overbevisende 3-1-sejr over West Bromwich, mens Wolves i den grad gav kamp til stregen. Efter en time førte gæsterne med 2-0, men mine spillere vågnede heldigvis op i kampens sidste halve time, og Hérnandez kunne med et mål i minut 67 og et i minut 84 sikre det ene point.

Det er blevet til en halvvissen start, men på plussiden springer Javier Hérnandez frem med fire mål i tre optrædener. Det er vigtigt, at han har spillet godt i Rooneys fravær.

SPILLEROPTRÆDENER I AUGUST
MålmændForsvarMidtbaneAngreb
David de Gea - 4Nemanja Vidic - 4Anderson - 4Javier Hernández - 3
Rafael - 3 (1)Ryan Giggs - 3 (1)Danny Welbeck - 1 (1)
Fábio - 3 (1)Nani - 3 (1)Dimitar Berbatov - (1)
Rio Ferdinand - 3Tom Cleverley - 3 (1)
Chris Smalling - 1 (1)Antonio Valencia - 3
Phil Jones - (1)Michael Carrick - 2 (2)
Ashley Young - 1 (1)
Ji-Sung Park - 1 (1)
« Seneste Redigering: 22 Okt 2011, 12:55 af SirToby » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #4: 22 Okt 2011, 12:53 »

My United
1. oktober 2011

Med fem sejre i septembermåned er vi i Manchester United i den grad oven på igen efter to skuffende pointtab imod Stoke og Wolves. En fuldstændig fantastisk anden halvleg på udebane imod Bolton kastede en 3-0-sejr af sig efter scoringer af Evans, Nani og Cleverley og senere på måneden vandt vi med en endnu bedre præstation med hele 4-1 ude over Sunderland.
vs. Bolton (a) 3-0 | vs. Shakhtar (h) 5-2 | vs. Sheff Utd (h) 3-1

vs. Sunderland (a) 4-1 | vs. Genk (a) 1-0

Ligastilling
Spillerne kom frem til intet mindre end 27 afslutninger, hvilket var meget begejstrende. Hernández, Nani og Cleverley var bag de fire mål - førstnævnte med to scoringer, så han nu er oppe på seks sæsonscoringer.

I Champions League har vi lagt nydeligt fra land. Vi er kommet i en gruppe med ukrainske Shakhtar, hollandske Ajax og belgiske Genk. I første runde var der målfest på Old Trafford, da Shakhtar fik en sæk på 5-2 i et opgør, hvor Nani med et mål og et oplæg var forrygende. I 2. runde ude imod Genk forløste Welbeck et stort pres igennem hele kampen med et mål i kampens sidste minut.

Og så har mine yngre kræfter fået deres første udfordring. Januzaj, Barmby, Pogba og Dæhli var blandt andre at finde i min unge startopstilling, da Sheffield United gæstede os i den 3. runde af League Cup. Jeg var meget imponeret over mine spillere i kampens første halvleg, og en Evans-scoring samt to mål af en forrygende Dæhli, som også lagde op til førstenævntes mål, var bag en 3-0-føring ved pausen. Anden halvleg var noget mere tam, og Sheffield United fik reduceret til slutresultatet, 3-1.

SPILLEROPTRÆDENER I SEPTEMBER
MålmændForsvarMidtbaneAngreb
David de Gea - 3Fábio - 5Tom Cleverley - 4Danny Welbeck - 3 (1)
Sam Johnstone - 1Rafael - 3 (1)Ryan Giggs - 3 (1)Javier Hernández - 2
Anders Lindegaard - 1Fábio - 3 (1)Nani - 3 (1)
Jonny Evans - 3Michael Carrick - 3
Phil Jones - 2 (1)Darren Fletcher - 2 (1)
Rio Ferdinand - 2Ashley Young - 2
Chris Smalling - 1Anderson - 1 (2)
Marnick Vermijl - 1Ji-Sung Park - 1 (1)
Antonio Valencia - 1 (1)
Ji-Sung Park - 1 (1)
Adnan Januzaj - 1
Mats Dæhli - 1
Paul Pogba - 1
Jack Barmby - 1
« Seneste Redigering: 22 Okt 2011, 18:34 af SirToby » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #5: 22 Okt 2011, 12:58 »

Fantastisk klubvalg, og rigtig god start på bloggen. Elsker opsætningen og generelt layoutet!

Følger med, KIU!  Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #6: 22 Okt 2011, 13:23 »

Helt enig med Nordentoft. Dette er en yderst nydelig blog, med en lækker layout og opsætning. Derudover er det skriftlige også i højsæde, og længden på bloggen er også helt i øjet   Thumbs Up



- Fik jeg sagt at det var en god blog..?   Cool
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #7: 22 Okt 2011, 15:01 »

Hader klubben Opstemt
Men indtil videre en kanon blog, jeg følger med !
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #8: 22 Okt 2011, 17:59 »

Tak for kommentarene, drenge! Oktobermåned er færdigspillet, og der lander en opdatering inden alt for længe.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #9: 22 Okt 2011, 18:33 »

My United
1. november 2011

Det tegner sig bedre og bedre i Manchester United, som kampene skrider frem. Oktober startede med sæsonens første kamp imod en af titeludfordrerne: Chelsea, som havde været frygtindgydende i de første seks ligakampe med 18 point og en målscorer på 13-1, besøgte Old Trafford. Ligaens daværende dukse skulle dog få sig en ordentlig en over nallerne. En strålende Nani åbnede ballet med en scoring efter 24 minutter, og inden dommeren havde fløjtet til pause var både Giggs og Vidic kommet på tavlen.
vs. Chelsea (h) 4-0 | vs. Everton (a) 2-1 | vs. Ajax (a) 3-0

vs. Fulham (a) 1-0 | vs. Blackburn (h) 0-2 | vs. Wigan (h) 1-0

Ligastilling
Kaptajn Vidic trådte virkelig i karakter, og kort inde i anden halvleg scorede serberens sit andet mål. Chelsea havde ingenting at byde på, og derfor var det endnu mere dumt, at Fletcher i kampens sidste ti minutter modtog to gule kort. Men jeg kunne være ganske tilfreds med en 4-0-sejr over Villas-Boas og co.

Siden har vi udbygget vores sejrsstime i ligaen til seks sejre efter sejre over Everton, Fulham og Wigan. Imod sidstnævnte holdt det hårdt, og da Evans efter 55 minutter blev smidt ud, så det svært ud. Vi havde i den grad haft mulighederne for at bringe os foran, men effektiviteten havde manglet, lige indtil Hernández i minut 78 sikrede en 1-0-sejr.

Med en 3-0-sejr i Holland over Ajax synes mit mandskab i den grad videre til ottendedelsfinalern e. Med to hjemmebanekampe endnu burde videre avancement være garanteret. Sæsonens eventyr i League Cup er dog ovre, efter mine unge talenter manglede skarphed, da Blackburn kom til Old Trafford i 4. runde. Det blev til et 2-0-nederlag.

Der har været de første gnidninger på holdet, efter Berbatov har været ud og sige, at han ikke har været tilfreds med den mængde spilletid, som han har fået. Selvom Rooney har været skadet, har Welbeck og Hernández simpelthen været at foretrække for det meste, men jeg valgte at give Berbatov chancen fra starten af imod Blackburn, men den greb han bestemt ikke. Bulgareren spillede til 5.8, og hans fremtid virker usikker.

SPILLEROPTRÆDENER I OKTOBER
MålmændForsvarMidtbaneAngreb
David de Gea - 5Rio Ferdinand - 5Tom Cleverley - 4Javier Hernández - 3 (1)
Anders Lindegaard - 1Chris Smalling - 4Ryan Giggs - 4Dimitar Berbatov - 1 (1)
Jonny Evans - 3 (1)Anderson - 3 (2)Danny Welbeck - 1
Rafael - 3 (1)Ashley Young - 3 (2)Federico Macheda - (1)
Fábio - 3Darren Fletcher - 3 (1)
Phil Jones - 2 (2)Michael Carrick - 2 (1)
Patrice Evra - 1 (1)Ji-Sung Park - 2
Nemanja Vidic - 1Paul Pogba - 1 (1)
Zeki Fryers - 1Adnan Januzaj - 1
Mats Dæhli - 1
« Seneste Redigering: 23 Okt 2011, 11:20 af SirToby » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #10: 23 Okt 2011, 11:20 »

My United
1. december 2011

Helt ind til 19. november måtte vi vente, inden Wayne Rooney fik sine første minutter på banen i sæsonen, men han skulle bruge mindre end otte minutter, inden havde fundet vej til netmaskerne. At det var på udebane imod Manchester City gjorde hans comeback endnu sjovere. Desværre skulle han ikke blive matchvinder, men han var tæt på. Edin Dzekos scoring i overtidens tredje minut ødelagde, hvad der kunne have været en fantastisk og vigtig sejr.
vs. Ajax (h) 4-1
vs. Aston Villa (h) 3-0
vs. Arsenal (h) 3-0
vs. Man City (a) 1-1
vs. Shakhtar (a) 1-1
vs. Blackburn (h) 2-0

Siden har Rooney også nettet i hjemmekampen imod Blackburn, hvor han scorede på straffespark i en 2-0-sejr. Udover pointtabet imod City har novembermåned budt på maksimum point i ligaen. Både Aston Villa og Arsenal har fået ørerne i maskinen på Old Trafford. Først sendte Nani, Giggs og Jones med en scoring hver Villa hjem med et 3-0-nederlag, inden Arsenal også måtte forlade Theatre of Dreams med samme cifre, efter Evans, Hernández og Ferdinand denne gang var kommet på måltavlen.

I Champions League-gruppespillet blev der fulgt på 3-0-sejren i Holland, da Ajax i den omvendte kamp atter fik sig en sæk, denne gang på 4-1. 20 dage senere sendte jeg et reservespækket mandskab til Ukraine, hvor Cleverleys ene scoring var nok til et point, som ikke bare sikrede videre avancement men også gruppens 1. plads.

SPILLEROPTRÆDENER I NOVEMBER
MålmændForsvarMidtbaneAngreb
David de Gea - 5Rafael - 4 (1)Ashley Young - 4Javier Hernández - 3
Anders Lindegaard - 1Patrice Evra - 4 (1)Nani - 4Wayne Rooney - 2 (1)
Phil Jones - 4Michael Carrick - 3 (1)Danny Welbeck - 1 (1)
Fábio - 3Tom Cleverley - 3Dimitar Berbatov - 1
Jonny Evans - 3Darren Fletcher - 3
Rio Ferdinand - 3Ryan Giggs - 3
Nemanja Vidic - 2Antonio Valencia - 2 (3)
Chris Smalling - 1 (3)Ji-Sung Park - 2 (2)
Paul Pogba - 1 (1)
Adnan Januzaj - 1
Logged

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #11: 23 Okt 2011, 12:59 »

Kan man får et ss af din holdopstilling?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #12: 23 Okt 2011, 13:08 »

Kan man får et ss af din holdopstilling?


Nu er det jo meget sjældent, at jeg bruger de samme 11 to kampe i streg, men følgende ville nok være mine foretrukne:
Logged

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #13: 23 Okt 2011, 13:25 »

Takker
Logged

BVB 09
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #14: 24 Okt 2011, 04:40 »

Nu er det jo meget sjældent, at jeg bruger de samme 11 to kampe i streg, men følgende ville nok være mine foretrukne:

Fantastisk blog, og det er den 1 af slagsen jeg læser.


Btw- Hvordan får man de orange pile på, jeg kan huske man kunne lave dem i 07-08. Men jeg kan ikke gøre det mere Skuffet.
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010