home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 925 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Club Atlético Lanús
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Club Atlético Lanús  (Læst 1796 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Club Atlético Lanús
« : 28 Maj 2012, 14:42 »


Club Atlético Lanús

Hey,

Jeg har haft store problemer med at køre et save længere end halvanden sæson og derfor mente jeg at det var tid til at prøve noget nyt i forhold til at finde en klub. Jeg valgte derfor en lodtrækningsmodel med fire runder for at finde frem til en vilkårlig klub! Jeg startede med at inddele verden i Amerika, Europa, Asien (med Australien) og Afrika

Ved første lodtrækning blev det til: Amerika
Ved anden lodtrækning blev det til: Argentina
Ved tredje lodtrækning blev det til: Primera Dívision
Ved fjerde lodtrækning blev det til: Club Atlético Lanús

Info/Wiki om holdet: http://en.wikipedia.org/wiki/Club_Atl%C3%A9tico_Lan%C3%BAs

Jeg har førhen spillet meget med Boca Juniors så Lanus er ikke en ukendt skikkelse for mig. Dog er det så længe siden at jeg ikke rigtig kender nogen på holdet udover Mauro Camoranesi, Diego Valeri og Mariano Pavone, men det ser ud til at være et spændende hold med flere talenter, der bør kunne begå sig på førsteholdet. Holdet deltager ikke i en international turnering, så der er fuldt fokus på de hjemlige turneringer.

Jeg regner med at starte spillet nu og så må vi se hvordan det går. Andre der har spillet med Lanus eller har nyere kendskab til Argentinsk klubfodbold?

EDIT: Nevermind!!! Det bliver ikke startet nu, vi får besøg af et vennepar..  Græder
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Club Atlético Lanús
« Svar #1: 28 Maj 2012, 20:39 »

Hvilke ligaer ville i såen lige umiddelbart tage med? Rullende Øjne

Tænker de bedste rækker i de amerikanske ligaer + den næstbedste i Argentina og evt. Spanien + Italien grundet de mange argentinske spillere..

Hva tænker I?
Logged

- Veni, vidi, vici -

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Club Atlético Lanús
« Svar #2: 28 Maj 2012, 20:51 »

Hvilke ligaer ville i såen lige umiddelbart tage med? Rullende Øjne

Tænker de bedste rækker i de amerikanske ligaer + den næstbedste i Argentina og evt. Spanien + Italien grundet de mange argentinske spillere..

Hva tænker I?
Jeg tænker hvad du tænker Smiley
Logged

Hala Madrid!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Club Atlético Lanús
« Svar #3: 29 Maj 2012, 00:25 »

Jeg tænker hvad du tænker Smiley

Det blev det til + Portugal Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Club Atlético Lanús
« Svar #4: 29 Maj 2012, 08:11 »

Hvis jeg var dig ville jeg tage et par andre ligaer med fra regionen.

Umiddelbart tænker jeg Brasilien, Colombia, uruguay, måske endda mexico.

På FM-base kan man hente en megapack i forhold til eksrta ligaer. Måske skulle du have fat i nogle af de små centralamerikanske ligaer, de kan af og til have nogle syge talenter. Jeg tænker umiddelbart Honduras og Guatemala. Hvis du kigger efter mega-packen, er de ligaer med, og de virker, jeg har testet dem Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Club Atlético Lanús
« Svar #5: 30 Maj 2012, 17:17 »

Hvis jeg var dig ville jeg tage et par andre ligaer med fra regionen.

Umiddelbart tænker jeg Brasilien, Colombia, uruguay, måske endda mexico.

På FM-base kan man hente en megapack i forhold til eksrta ligaer. Måske skulle du have fat i nogle af de små centralamerikanske ligaer, de kan af og til have nogle syge talenter. Jeg tænker umiddelbart Honduras og Guatemala. Hvis du kigger efter mega-packen, er de ligaer med, og de virker, jeg har testet dem Smiley

Jeg har alle de sydamerikanske + Mexico og USA.. Men tak for tippet.. det vil jeg huske næste gang, jeg starter et save i den ende af verdenen.. er i gang nu og føler ikke lige for at starte forfra..

Men ellers tak Dusty Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Club Atlético Lanús
« Svar #6: 30 Maj 2012, 17:24 »

Jeg har alle de sydamerikanske + Mexico og USA.. Men tak for tippet.. det vil jeg huske næste gang, jeg starter et save i den ende af verdenen.. er i gang nu og føler ikke lige for at starte forfra..

Men ellers tak Dusty Thumbs Up
Hvor langt er du, og hvordan går det? Smiley
Logged

Hala Madrid!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Club Atlético Lanús
« Svar #7: 31 Maj 2012, 00:10 »

Hvor langt er du, og hvordan går det? Smiley

Tiden har været knap så jeg er kun kommet igennem preseason og transfers.. er ved at være klar til kamp i ligaen.. Thumbs Up

Transfers endte med at se sådan ud og det eneste, der mangler er faktisk angrebstalentet Paulo Dybala, der blev lyskeskadet i to fucking måneder dagen før han accepterede min kontrakt.. men jeg må jo prøve igen.. Sur Ellers missede jeg Ivan Bella fra Velez.. han kunne have pyntet på min venstrekant Ubeslutsom Men ellers et godkendt vindue, hvor den bedste spiller må siges at være;

Bedste handel:


Alle transfers:


Preseason:


Med hensyn til de sidste to kampe var 75 % af førsteholdet på ferie for at være helt klar til sæsonpremieren og derfor betyder kampene ingenting i mit hoved.. så en nogenlunde godkendt preseason, hvor vi burde have fået point mod Villa og vundet over Chararita Sur

Sidst, men ikke mindst har jeg indgået et samarbejde med Marseille, der indbringer klubben 1.100.000 kroner om året.. ikke meget, men det var dobbelt så meget som jeg kunne have fået for at have indgået et samarbejde med enten Sevilla eller Malaga.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Atlético Lanús
« Svar #8: 01 Jun 2012, 14:57 »

På FM-base kan man hente en megapack i forhold til eksrta ligaer.
Har i aldrig haft problemer med at spillet crasher pga de ekstra ligaer?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010