home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  3 Brugere, 863 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 36092 gange)
probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #15: 27 Okt 2011, 14:18 »

nu skiller jeg mig af med hr.torres for at finde en yngere model til at danne makkerpar med neymar, nogle der har erfaringer med at finde en angriber der bomber ved siden áf en skarpretter som neymar:D
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #16: 27 Okt 2011, 19:03 »

Jeg er selvfølgelig også startet med Chelsea.

Har lavet følgende indkøb:
Aly Cissokho (85 mio)
Willian (65 mio)
Leandro Damiao (187 mio)

Salg:
Ashley Cole (170 mio)
Paulo Ferreira (10 mio)
Hilario (6,75 mio)

Ashley Cole var elendig i demoen og da jeg så kunne få hele 170.000.000 for ham, var det bare at slå til. Cissokho har gjort det fantastisk som erstatning. Damiao får chancen nu her da Torres desværre er blevet skadet. Han har ellers været fuldstændig fantastisk, og er topscorer i PL med over et mål pr. kamp.
Willian får chancen en gang i mellem.

Bruger følgende opstilling:

                  Cech
Bosingwa Terry Luiz Cissokho
        Ramires Lampard
Sturridge   Mata       Malouda
                Torres

Har fået en okay start i ligaen, meget svingende præstationer, men er med helt i toppen.
I CHL er jeg i gruppe med Valencia, Rangers og Partizan. 7 point efter 3 kampe er godkendt.


I vil løbende få en opdatering.
Logged

Niller123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #17: 27 Okt 2011, 21:21 »

Jeg er selvfølgelig også startet med Chelsea.

Har lavet følgende indkøb:
Christian Eriksen (60 mio) - Allerede i start 11'eren efter blot en sæson, fungere glimrende på den offensive midt. som fremskudt playmaker (14 assist i 16 kampe og med gen, på 7.6)
Jesus Navas (170 mio) - alle tiders højrekant!
Romario (20 mio) - Mit nye unge talen på højreback, bruger ham allerede som fast mand, ekstrem hurtig og laver nogle giftige indlæg
Moussa Sow (65 mio) - Back-up på toppen til torres

Salg:
Drogba og Anelka (kontraktudløb)
Har solgt en del reserve spiller, og prøvber i hærdig at komme af med sturrridge da han brænder alt for mange chancer!

Bruger følgende opstilling:

                  Cech
Romario Terry Luiz A. Cole
        Lampard R. Meureles
J. Nevas   Eriksen       Mata/Malouda
                Torres/sow (Lukaku langtids skadet :/)

1 sæson: 2 i ligaen, vandt FA-cuppen og blev sloget ud af Barca i kvartfinalen i champs.league

Logged

Niller123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #18: 27 Okt 2011, 21:23 »

Og MBJ, hvordan kan du skille dig af med A. Cole, han er suverænt den bedste venstre back i spillet.. Meget dumt. Og man er ikke rigtigt chelsea fan hvis man skilder sig af med en sådan kerne-spiller!
Logged

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #19: 27 Okt 2011, 21:30 »

Og man er ikke rigtigt chelsea fan hvis man skilder sig af med en sådan kerne-spiller!

Det var da alligevel lidt af et postulat og selv om man er fan af et hold behøves man vel ikke kunne lide alle spillerene. Jeg er f.eks. fan af to hold nemlig SIF og Chelsea og jeg bryder mig bestemt ikke om hverken Martin Svensson eller Nicolas Anelka
Logged

Manchester United just arrogant, not better

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #20: 27 Okt 2011, 21:51 »

Og MBJ, hvordan kan du skille dig af med A. Cole, han er suverænt den bedste venstre back i spillet.. Meget dumt. Og man er ikke rigtigt chelsea fan hvis man skilder sig af med en sådan kerne-spiller!

Jeg ved godt at han nok er den bedste, men alderen, prisen, lønnen samt hans tidligere præstationer var indvirkende. Cissokho har, som jeg skrev, været helt fantastisk.
Logged

Niller123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #21: 27 Okt 2011, 23:19 »

nej men nu snakker jeg om så essentielle spiller for holdet! A. Cole betyder alt for det hold, sammen med terry og lampard!
Logged

melniff
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #22: 27 Okt 2011, 23:32 »

Ro på. FM er trods alt ikke virkelighed...
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #23: 27 Okt 2011, 23:36 »

nej men nu snakker jeg om så essentielle spiller for holdet! A. Cole betyder alt for det hold, sammen med terry og lampard!
Jeg kan altså ikke være enig med dig. Som melniff siger, er FM bare et spil, og derfor er der ingen skade sket.

Desuden har A. Cole ikke den status, Lampard og Terry har, overhovedet. Det ved jeg ikke, hvor du har fra. Lampard og Terry kan ingen hamle op med i Chelsea. Derefter kan man tage sidste del af stammen, som er mindst lige så betydningsfulde i Chelsea, som Ashley Cole. Det vil altså sige Cech og Drogba. Det er de fire spillere, der i mange år, har udgjort stammen i Chelsea. Selv om Cole er fantastisk, har han altså ikke helt denne status, og jeg forstår inderligt ikke, at man kan blive så forarget over, at man sælger ham i et spil. Beklager.
« Seneste Redigering: 27 Okt 2011, 23:45 af Jakob E » Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #24: 28 Okt 2011, 17:02 »

SKANDALE!
Hvordan fanden får man sine spillere til at stoppe med at prøve langskud af?! JEG BIVER SÅ GAL!!! man vinder fandme ikke på langskud men lige meget hvad jeg instruere fatter spillerne det ikke!!
Og hvorfor fanden er Drogba så uskarp??? Han har 16 i afslutning men brænder chancer som denne RIGTIG mange gange!!!!! urealistisk siger jeg bare! (http://imageshack.us/f/573/skrmbillede20111028kl16.png/)

Har lige tabt på hjemmebane til fucking Blackburn på et lorte mål i 90. hvor Cech var latterligt urealistisk dårlig!!!
En kamp hvor jeg har det hele men spillerne smider det væk med langskud og brændte chancer! Jeg var endda i overtal de sidste 17 min!!!

Hvad skal jeg gøre??
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Vashtar
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #25: 28 Okt 2011, 17:24 »

Måske lidt off-topic, og så alligevel ikke..

Men er jeg den eneste der mener,
at Essien er blevet ændret fuldstændigt??
hold kæft, hvor er han godt nok blevet dårlig.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #26: 28 Okt 2011, 17:26 »

Måske lidt off-topic, og så alligevel ikke..

Men er jeg den eneste der mener,
at Essien er blevet ændret fuldstændigt??
hold kæft, hvor er han godt nok blevet dårlig.

Mon ikke at det har noget at gøre med at han er skadet i 7-8 måneder.. Han skal nok blive god, når hans skade er ovre og er tilbage i storform..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #27: 28 Okt 2011, 17:29 »

SKANDALE!
Hvordan fanden får man sine spillere til at stoppe med at prøve langskud af?! JEG BIVER SÅ GAL!!! man vinder fandme ikke på langskud men lige meget hvad jeg instruere fatter spillerne det ikke!!
Og hvorfor fanden er Drogba så uskarp??? Han har 16 i afslutning men brænder chancer som denne RIGTIG mange gange!!!!! urealistisk siger jeg bare! (http://imageshack.us/f/573/skrmbillede20111028kl16.png/)

Har lige tabt på hjemmebane til fucking Blackburn på et lorte mål i 90. hvor Cech var latterligt urealistisk dårlig!!!
En kamp hvor jeg har det hele men spillerne smider det væk med langskud og brændte chancer! Jeg var endda i overtal de sidste 17 min!!!

Hvad skal jeg gøre??

det kunne lyde som om at Blackburn har pakket sig godt sammen i kampen mod dig, og spillet ultra defensivt, og så med få kontra chancer. Dette har tvunget dine spillere til at skyde udefra, da de ikke har kunne bryde igennem deres kompakte forsvar - Sikkert fordi du har spillet offensivt for at presse dem?

Som løsning, så prøv at spil kontra/defensivt og så meget flydende.. På den måde "tvinger" du modstanderen frem på banen ved at give dem meget mere plads, hvilket åbner op for deres defensiv, som dine spillere så kan udnytte..
Logged

Vashtar
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #28: 28 Okt 2011, 17:35 »

Mon ikke at det har noget at gøre med at han er skadet i 7-8 måneder.. Han skal nok blive god, når hans skade er ovre og er tilbage i storform..

Efter hans lange skadespause,
har han altså rundet de 29,
dermed ikke sagt, at han er færdig på toppen.
Men så meget kan han vel heller ikke udvikle sig i den alder?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #29: 28 Okt 2011, 17:44 »

Efter hans lange skadespause,
har han altså rundet de 29,
dermed ikke sagt, at han er færdig på toppen.
Men så meget kan han vel heller ikke udvikle sig i den alder?

Når en spiller bliver skadet, så vil hans stats begynde at falde.. Men når de så bliver deres skade kvit, så vil deres stats igen begynde at stige til det der ligner deres normale niveau..

Så hvis hans stats ikke er som de plejer, så er det højst sandsynligt fordi han er skadet..
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010