home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  3 Brugere, 663 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Korrekte downloads
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Korrekte downloads  (Læst 4007 gange)
Joerli
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Korrekte downloads
« : 10 Jul 2011, 17:28 »

Hej allesammen. Jeg har netop fået lånt Football Manger 2011 af en ven og jeg vil gerne have at alle logoerne, trøjerne er korrekte samt spillerbilleder. Grunden til jeg laver dette indlæg er fordi, jeg gerne vil vide hvilke jeg skal installere, for at dække flest ligaer med billeder, logoer og trøjer. Kiggede på en hvis 'Summerupdate' inde under databaser og der stod den skulle placeres sålades:

"Skal lægges i følgende sti: C\Users\Navn\Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2011\editor data"

Når jeg leder, så kan jeg ikke finde 'editor data'. Jeg kun 'db', 'games', 'matches', 'sounds' og 'tactics'

Det skal siges, at jeg spiller over Steam.

1 - Hvilke skal jeg downloade?
2 - Hvor skal de placeres henne?
« Seneste Redigering: 01 Aug 2011, 17:46 af Joerli » Logged

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES


Enged
Gæst
 
Sv: Korrekte databaser
« Svar #1: 10 Jul 2011, 17:53 »

Alt grafik, dvs trøjer, billeder, logoer osv, skal downloades seperat. Du finder en masse i vores download-sektion. I crewet er vi ved at lave en database som kan blive downloadet løbende. Den kan du hente her. Som sagt skal alt andet hentes seperat, og der står, hvor det skal lægges.
Logged

Joerli
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Korrekte databaser
« Svar #2: 10 Jul 2011, 18:02 »

Det er faktisk den jeg tænkte på. Men når jeg følger din sti, så når jeg klikker på 'Football Manager', så kan jeg ikke finde 'editor data'. Hvor skal jeg så gøre af det? Smiley
Logged

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Korrekte databaser
« Svar #3: 10 Jul 2011, 18:35 »

de skal ligges i editor data, problemet er dog at hvis du ikke før har ændret noget i spillet selv, så findes mapperne ikke, derfor skal du blot oprette disse, og så starte spillet forfra når indholdet er lagt i disse mapper.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Joerli
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Korrekte databaser
« Svar #4: 10 Jul 2011, 18:45 »

de skal ligges i editor data, problemet er dog at hvis du ikke før har ændret noget i spillet selv, så findes mapperne ikke, derfor skal du blot oprette disse, og så starte spillet forfra når indholdet er lagt i disse mapper.

Skal jeg bare oprette en mappe i 'Football Manager 2011' som hedder 'editor data'?
Logged

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Korrekte databaser
« Svar #5: 10 Jul 2011, 19:00 »

Som du selv skriver i dit første indlæg "Skal lægges i følgende sti: C\Users\Navn\Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2011\editor data", hvis mappen ikke er der så bare opret den Smiley det plejer at gøre tricket.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Joerli
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Korrekte databaser
« Svar #6: 10 Jul 2011, 19:27 »

Vil jeg gøre så, mange tak. Jeg har nemlig ikke selv styr på alt sådan noget, desværre Smiley
Logged

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES


Joerli
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Korrekte databaser
« Svar #7: 10 Jul 2011, 19:40 »

Det virker ikke. Der er ikke nogle ændringer i mit spil.
Jeg har bare downloadet filen og gemt den i 'editor data' - er der andet jeg skal gøre?
Logged

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES


Joerli
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Korrekte databaser
« Svar #8: 10 Jul 2011, 20:37 »

Det virker ikke. Der er ikke nogle ændringer i mit spil.
Jeg har bare downloadet filen og gemt den i 'editor data' - er der andet jeg skal gøre?

Håber lige nogle kan hjælpe med ovenstående.
Logged

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES


Gungner
Gæst
 
Sv: Korrekte databaser
« Svar #9: 10 Jul 2011, 20:39 »

Du skal vælge den specifikke database inden du starter et nyt spil... ellers kører spillet med den normale database
Logged

Joerli
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Korrekte databaser
« Svar #10: 10 Jul 2011, 20:44 »

Jeg kan kun finde de officielle databaser. Så det som om den ikke er registreret i spillet, så tror jeg har gjort noget forkert, eller mangler at gøre noget. Fordi, jeg har anbragt den, hvor den skal anbriges.
Logged

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Korrekte databaser
« Svar #11: 10 Jul 2011, 20:55 »

Når du starter et nyt spil, dukker der en boks op. For neden i den skal du så trykke på ændr nede ved editor data-filer. Så kommer der en side, hvor du kan vælge hvilke, der skal med i spillet Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Joerli
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Korrekte databaser
« Svar #12: 10 Jul 2011, 21:08 »

Når du starter et nyt spil, dukker der en boks op. For neden i den skal du så trykke på ændr nede ved editor data-filer. Så kommer der en side, hvor du kan vælge hvilke, der skal med i spillet Smiley

Sådan, tak. Nu lykkedes det Smiley
Logged

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES


Joerli
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Korrekte databaser
« Svar #13: 18 Jul 2011, 15:53 »

Så er der nye problemer. Jeg har prøvet at ligge nogle playerfaces ind i mit FM, men det lykkedes ikke.

Det er denne facepack jeg har forsøgt at hente: http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=4499

Jeg har lavet følgende sti og lagt mit mit download derind:
C:/Brugere/Mit Navn/Dokumenter/Sports Interactive/Football Manager 2011/graphics/pictures/players/eng/premier/manchesterunited

SS --> http://imageshack.us/photo/my-images/560/fmsti.png/

Hvad gør jeg forkert??
Logged

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES


Korzika
Gæst
 
Sv: Korrekte databaser
« Svar #14: 18 Jul 2011, 16:18 »

Du skal først downloade programmet WinRar. Når det er installeret, så skal du åbne filen, og trykke extract/udpak.

Derudover skal du vist bare åbne FM. Så skal du ind i Indstillinger > Billede og lyd > Så skal du unchecke "Brug Skin Cache", og checke "Always Reload Skin On Confirm" (sorry, kan ikke lige huske, hvad det hedder på dansk) > derefter skal du bare trykke bekræft.

Skal dog siges, at jeg ikke er sikker på, om det er den korrekte sti, som du benytter. Ved mig er stien C:\Users\Mit navn\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\facepack . Denne sti kan du eventuelt benytte, hvis den sti som du har lavet ikke virker. Det kan dog godt være, at du selv skal oprette mappen "facepack."
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010