home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 659 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Barcelona ude af Copa Del Rey!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Barcelona ude af Copa Del Rey!  (Læst 868 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Barcelona ude af Copa Del Rey!
« : 02 Feb 2006, 15:47 »

Ja, jeg var nok ikke den eneste der så kampen i går, mellem Barcelona og Zaragoza i Copa del Rey. Zaragoza vandt jo den første kamp 4-2 på hjemmebane, så det skulle Barcelona hente i returopgøret. Men kampen blev hurtigt skæmmet af et meget hårdt rødt kort til Ronaldinho. Efter mig, kommentatoren og 80% af resten af verdens bedømmelse, en alt for hård kendelse. Men Barcelona lagde det bag sig, og scorede kort efter til 1-0. Så var der spænding i kampen! I resten af 1. halvleg, pressede Barcelona utroligt flot, hvis man tænker på at de spiller 10 mod 11, men målet kom ikke. I 2. halvleg var der, ligesom første, chancer til begge hold. Zaragoza kunne sagtens have fået en udvisning eller to, men dommeren nægtede i flere tilfælde at uddele et 2. gult kort til Zaragoza spillere der i forvejen havde. I stedet fik Zaragoza scoret på et FLOT FLOT mål. Så var det op af bakke for Barcelona, der blev mere og mere frustrerede. 2 minutter inde i de 4 minutter dommeren havde lagt til (selvom jeg havde regnet med 5-6 min) scorede Barca, men håbet blev hurtigt slukket, da dommeren allerede fløjtede af efter 3½ minuts overtid. En meget underlig dag, og Barcelona spillerne blev da også pænt sure på dommeren, men flot af Rijkaard som holdte spillerne væk, og nægtede at kommentere dommerens kendelser efter kampen.

Ja, jeg er Barcelona fan, dog ikke stor barcelona fan, men jeg synes at det unægteligt var en skandale dommer der dømte opgøret i går, men det kan være at de tager hævn for alle de forkerte kendelser som normalt går Barca's vej, hvem ved.. hvad synes i?
« Seneste Redigering: 02 Feb 2006, 18:18 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Barcelona ude af Cope Del Rey!
« Svar #1: 02 Feb 2006, 15:55 »

Dommeren var bestemt ikke for kvik, nej. Normalt har de held med dommeren. bare ikke i går  ticked off
Det eneste jeg dog kan glæde mig over, er at det betyder færre kampe til Barca.

Logged

chelidze90
Gæst
 
Sv: Barcelona ude af Cope Del Rey!
« Svar #2: 02 Feb 2006, 15:59 »

Dommeren var bestemt ikke for kvik, nej. Normalt har de held med dommeren. bare ikke i går  ticked off
Det eneste jeg dog kan glæde mig over, er at det betyder færre kampe til Barca.



Ja, det var et meget hårdt rødt kort. Det kunne muligvis værre en Real dommer, som ville ødelægge Barças chancer for at møde Real og slå dem ud  Opstemt Smiley Men som JosepGuardiola siger er det udemærket, at de ikke skal spille så mange kampe...
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Barcelona ude af Cope Del Rey!
« Svar #3: 02 Feb 2006, 16:04 »

ja en skandale dommer.

Men jeg kigger mere på selve spillet. I næsten en hel halvleg (2) så det ud til at deco og messi syntes at det kun var dem der kunne finde ud af at spille fodbold. Uden at der kom særligt meget ud af det.
Specielt Deco skulle gøre alt sværere end det var. Have bolden højt op i luften, over alle spillerne osv.

Men dommeren var nok den primære årsag til tabet, pga. af Ronaldinhos udvisning
Logged

Costello
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Barcelona ude af Cope Del Rey!
« Svar #4: 02 Feb 2006, 18:12 »

Jeg var meget glad for at se, at vi kunne skabe et offensivt pres og "gode indslag" på trods af Ronaldinhos udvisning - og at vi kun var 9 markspillere i 55 minutter...

Men dommerens præstation var skandaløs - bragte minder fra dommerpræstationen under VM-kampen Danmark - Sydafrika frem i forreste række... Og hvis selv Grønborg beklager sig over dommeren, så må der helt klart være noget galt med dommeren! Thumbs Up Kan ikke lade være med at tænke på, hvor meget dommeren mon har oddset på at Zaragoza gik videre? Rullende Øjne

Samtidig er det én af de sitationer, hvor man bliver "stolt" over Rijkaard; han hæver sig over brokke-niveauet (hvor jeg i sandhed var under og efter kampen Forlegen)...
Logged

Viva Barca!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010