home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:22:20 warmon Blogkonkur... [12] Journeyman - [12]...
I går kl. 23:28:39 warmon Blogkonkur... #4 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 275 Gæster Online.

Indlæg: 1132736 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Den perfekte målscorer!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Den perfekte målscorer!  (Læst 49132 gange)
Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte målscorer!
« Svar #60: 04 Dec 2011, 12:55 »

Hold da op. Ham er du heldig at have Tunge
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

nissen2012
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Den perfekte målscorer!
« Svar #61: 04 Dec 2011, 13:04 »

Hold da op. Ham er du heldig at have Tunge

Jep han er min guldklump helt sikkert, og så han ikke helt udviklet endnu og jeg i 2018 Smiley
Logged

Vørstein
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den perfekte målscorer!
« Svar #62: 09 Dec 2011, 21:30 »

Itamar fra Brasilien er pænt god, 16 kampe 21 mål! Fik ham gratis til Goiás i den anden bedste brasilianske række
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte målscorer!
« Svar #63: 20 Dec 2011, 00:56 »

nu spillere jeg et save med man city og har købt niang Grin han bomber jo for sindsygt!!! 18 kampe og 24 mål ! ! ! han er virkelige god og han er kun 20år Opstemt
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte målscorer!
« Svar #64: 20 Dec 2011, 05:58 »

Christian Benteke, Brøndby, Targetman. Har udviklet ham i de ting jeg mente var nødvendige, og nu har han så skrevet sig ind i historien som den mest scorende spiller i klubbens historie Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

nln777
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte målscorer!
« Svar #65: 20 Dec 2011, 14:14 »

Kan varmt anbefale Cavani. Jeg startede mit save med Tottenham. Købte Cavani for 235 millioner io færste sæson. Han spillede alle PL kampene og endte med at score 37 mål i 38 kampe. I den anden sæson i Tottenham var han en lille smule skadet og fik "kun" spillet 33 kampe. Dog fik han scoret 41 mål. Efter den anden sæson skiftede jeg til Manchester United og jeg købte selvfølgelig Cavani med over. Indtil videre har han scoret 5 mål i 7 PL kampe Smiley
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte målscorer!
« Svar #66: 21 Dec 2011, 21:14 »

Kan varmt anbefale Cavani. Jeg startede mit save med Tottenham. Købte Cavani for 235 millioner io færste sæson. Han spillede alle PL kampene og endte med at score 37 mål i 38 kampe. I den anden sæson i Tottenham var han en lille smule skadet og fik "kun" spillet 33 kampe. Dog fik han scoret 41 mål. Efter den anden sæson skiftede jeg til Manchester United og jeg købte selvfølgelig Cavani med over. Indtil videre har han scoret 5 mål i 7 PL kampe Smiley

hvordan bruger du ham?
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte målscorer!
« Svar #67: 22 Dec 2011, 11:56 »

Nu ser jeg mange af jer poste spillere hvor i spiller med klassemandskaber, og selvfølgeligt er de alle sammen gode! Men min pointe er at man ikke skal være mere end almindeligt god for at score mål på samlebånd, som skarpretter alene på toppen for hold som Utd, City, Barca, Real you name it! Nej der jeg virkelig mener at en klasseangriber skiller sig ud er hvis han kan score basser for midt eller bundhold, og her kunne man måske få nogle er jer med de lavere hold lidt på banen og så måske poste de spillere der scorer jeres mål Wink han behøves ikke at score 1,8 mål pr. kamp med et snit på 8,7... for i mine øjne er det mere imponerende hvis en spiller score 0,7 mål pr. kamp for et midt eller bundhold Wink Honestly, enhver med lidt forstand på football manager ved at man kan smide en hvilken som helst god angriber på toppen for et klassemandskab, og så forvente et mål pr. kamp. Eller er det bare mig der har det sådan?
Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte målscorer!
« Svar #68: 22 Dec 2011, 12:22 »



Fierro gør det ganske glimrende selvom jeg ikke spiller ham fast Smiley
Logged

nln777
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte målscorer!
« Svar #69: 22 Dec 2011, 13:14 »

hvordan bruger du ham?
Bruger ham som skarpretter Smiley
Logged

DizDiz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den perfekte målscorer!
« Svar #70: 23 Dec 2011, 12:44 »

Jeg kan også kun sige, at Cavani er vanvittig !!

Min første sæson med MAN UTD scorede han ialt 73 mål, 55 mål i ligaen. Satte ham som komplet angriber og øvede især hans heading. Fik alle hjørnespark til at blive smidt ind på foreste stolpe, hvor Cavani så angreb. Tror ikke jeg overdriver med, at 30 af målene røg ind på den konto.

Jeg har også kørt en halv sæson med Cavani i Tottenham, hvor han har scoret i snit 1 mål i hver kamp...byd 235 mil. til Napoli og han er din !! Alle penge værd !
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte målscorer!
« Svar #71: 23 Dec 2011, 13:09 »

Tjek evt. Juanmi fra Malaga, han er et kæmpe talent. Jeg må sige, efter at have set ham efter 5 år, så savlede jeg godt nok lidt. Han kan blive super vild, og så minder han på nogle områder meget om Rooney, da hans pasningsspil også er super godt. En rigtig god angriber til en topklub, hvor angriberen også skal kunne holde på bolden og være med i opspillet.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte målscorer!
« Svar #72: 04 Jan 2012, 01:43 »

Jeg har startet et save med 2 venner, jeg er barca og spiller en 4-2-3-1 hvor david villa er alene i front med en fri Messi bag sig! Og det fungere bare perfekt...david villa har scoret 28 mål i 19 kampe og Messi har scoret 10 mål i 19 kampe og lagt om til 15 Peace jo tak!
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte målscorer!
« Svar #73: 04 Jan 2012, 15:36 »

Diafra Sakho Som skarpretter for mit Ob hold.. Han bomber
Logged

ligemeget
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Den perfekte målscorer!
« Svar #74: 04 Jan 2012, 15:42 »

Leigh Griffiths i sæsonen 2016-17 i the Championship lavede han 59 mål i 46 kampe, spillede alene på toppen for mig som skarpretter
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010