home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 755 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 225253 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #540: 03 Jul 2008, 10:05 »

Er glad for at vi ikke for ham Smiley

Men han er jo slet ikke så meget værd Huh

Det er satme en ordentlig bunke penge, forstår godt de ikke vil give så meget  Rullende Øjne
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #541: 03 Jul 2008, 10:26 »

Om han så var gratis ville jeg nødigt se ham i Milan, så hellere Bendtner, selvom han nok heller ikke lige er typen vi mangler, men trods alt mere sympatisk end Adebayor. Hvis der absolut skal handles i London, hvad så med Berbatov? eller Drogba som jeg hele tiden har holdt på ville passe godt ind. Ellers kunne man jo også forhøre sig om Huntelaar.

Men alt i alt, så er jeg faktisk fortrøstningsfuld med hensyn til angrebssituationen, hvad enten vi får hentet en man mere eller ej. Pt er det ikke angrebet der trænger hårdest til en investering, målmandsposten er klart vores svageste led, mens det ikke ville gøre noget at få en spiller mere til bredden i forsvaret (det er dog ikke tvingende nødvendigt). I angrebet har vi trods alt Pato, Borriello, Paloschi og Inzaghi, så ingen grund til ligefrem at fortvivle over det, hvis vi ikke får en mere, jeg er sikker på, at vi med Borriello i stedet for Gillardino står styrket i forhold til sidste sæson. Borriello viste trods alt gode takter, før han røg i dopingfælden, og han havde en fantastisk sæson for Genoa sidste år, hvor han beviste at han kan score mål, hvilket det jo efterhånden er længe siden Gillardino har bevist.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #542: 03 Jul 2008, 11:24 »

Om han så var gratis ville jeg nødigt se ham i Milan, så hellere Bendtner, selvom han nok heller ikke lige er typen vi mangler, men trods alt mere sympatisk end Adebayor. Hvis der absolut skal handles i London, hvad så med Berbatov? eller Drogba som jeg hele tiden har holdt på ville passe godt ind. Ellers kunne man jo også forhøre sig om Huntelaar.

Men alt i alt, så er jeg faktisk fortrøstningsfuld med hensyn til angrebssituationen, hvad enten vi får hentet en man mere eller ej. Pt er det ikke angrebet der trænger hårdest til en investering, målmandsposten er klart vores svageste led, mens det ikke ville gøre noget at få en spiller mere til bredden i forsvaret (det er dog ikke tvingende nødvendigt). I angrebet har vi trods alt Pato, Borriello, Paloschi og Inzaghi, så ingen grund til ligefrem at fortvivle over det, hvis vi ikke får en mere, jeg er sikker på, at vi med Borriello i stedet for Gillardino står styrket i forhold til sidste sæson. Borriello viste trods alt gode takter, før han røg i dopingfælden, og han havde en fantastisk sæson for Genoa sidste år, hvor han beviste at han kan score mål, hvilket det jo efterhånden er længe siden Gillardino har bevist.

True, true.

Læste at Scolari angiveligt skulle være klar til at sælge Drogba.
Og er det bare mig, eller var der noget med, at Berbatov ikke ville til os?
Logged

It's all, part of the plan.

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #543: 04 Jul 2008, 01:47 »

True, true.

Læste at Scolari angiveligt skulle være klar til at sælge Drogba.
Og er det bare mig, eller var der noget med, at Berbatov ikke ville til os?

Berbatov har inddirekte (stav) sagt at han ikke vil skifte til os.

Fordi at han har sagt at han vil skifte for at spille CHL
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #544: 04 Jul 2008, 08:46 »

Berbatov har inddirekte (stav) sagt at han ikke vil skifte til os.

Fordi at han har sagt at han vil skifte for at spille CHL

Det kommer han jo så også til næste år, hvis han skifter. Bliver han i Tottenham kommer han efter al sandsynlighed ikke til det.

Edit:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=85900  ticked off

Hvorfor skal han blive ved med at spøge i kulisserne... Det lader til, at Galliani går bevidst efter alle de spillere vi (eller i hvert fald jeg) ikke ønsker til klubben...
« Seneste Redigering: 04 Jul 2008, 08:58 af DNE » Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #545: 04 Jul 2008, 10:04 »

Det kommer han jo så også til næste år, hvis han skifter. Bliver han i Tottenham kommer han efter al sandsynlighed ikke til det.

Edit:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=85900  ticked off

Hvorfor skal han blive ved med at spøge i kulisserne... Det lader til, at Galliani går bevidst efter alle de spillere vi (eller i hvert fald jeg) ikke ønsker til klubben...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85900
 så det også lige.. vi får ham åbenbart  Rullende Øjne
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #546: 04 Jul 2008, 10:11 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85900
 så det også lige.. vi får ham åbenbart  Rullende Øjne

Ro på, nu har agenter aldrig været specielt troværdige, så man har da lov at håbe, at det bare er et forsøg på at presse lidt flere penge ud af City, der angiveligt også skulle være ude efter ham. Tror de, at han er på vej et andet sted hen, kan det jo være der kommer et panikbud.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #547: 04 Jul 2008, 10:13 »

Ro på, nu har agenter aldrig været specielt troværdige, så man har da lov at håbe, at det bare er et forsøg på at presse lidt flere penge ud af City, der angiveligt også skulle være ude efter ham. Tror de, at han er på vej et andet sted hen, kan det jo være der kommer et panikbud.

jeger skam rolig, jeg har ikke det store imod det, hvis vi får ham, såe.
ikke desto mindre, så finder vi nok ud af det inden for en uges tid, eller to, tror jeg Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #548: 04 Jul 2008, 10:23 »

jeger skam rolig, jeg har ikke det store imod det, hvis vi får ham, såe.
ikke desto mindre, så finder vi nok ud af det inden for en uges tid, eller to, tror jeg Smiley

Jeg kan bare ikke se hvad vi skal bruge ham til. Selv hvis han (mod min forventning) kommer tilbage i form, så er Kaká stadig bedre på den position jeg umiddelbart kan se han kan bruges på. Han er ikke den angriber vi "mangler", og arbejder for lidt defensivt, til at kunne bruges i en mere tilbagetrukket rolle på midtbanen. Så umiddelbart ligner han bare en dyr bænkevarmer, hvor pengene kunne gives langt bedre ud på så mange andre (en ny målmand for eksempel), vi har jo flere gange måttet sande, at vi økonomisk døjer med at følge andre storklubber i Europa, så brug for pokker da pengene med omtanke, fremfor at hente den lottokupon, som Ronaldinho (med sine seneste års manglende præstationer) må siges at være.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #549: 04 Jul 2008, 10:39 »

Jeg kan bare ikke se hvad vi skal bruge ham til. Selv hvis han (mod min forventning) kommer tilbage i form, så er Kaká stadig bedre på den position jeg umiddelbart kan se han kan bruges på. Han er ikke den angriber vi "mangler", og arbejder for lidt defensivt, til at kunne bruges i en mere tilbagetrukket rolle på midtbanen. Så umiddelbart ligner han bare en dyr bænkevarmer, hvor pengene kunne gives langt bedre ud på så mange andre (en ny målmand for eksempel), vi har jo flere gange måttet sande, at vi økonomisk døjer med at følge andre storklubber i Europa, så brug for pokker da pengene med omtanke, fremfor at hente den lottokupon, som Ronaldinho (med sine seneste års manglende præstationer) må siges at være.

Men skulle vi faa ham har Ancelotti sagt at han vil aendre vores taktik.

Men jeg gider ikke selv se ham i Milan da jeg ser det som spild af penge
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #550: 04 Jul 2008, 10:54 »

Men skulle vi faa ham har Ancelotti sagt at han vil aendre vores taktik.

Men jeg gider ikke selv se ham i Milan da jeg ser det som spild af penge

Den eneste taktikændring jeg kan se, der kunne give plads til ham er en 4-3-2-1 og det så vi jo tydeligt under EM, at det ikke var vejen frem. Det ville i øvrigt også være katastrofalt for især Paloschis udvikling, at skifte til et system med kun en angriber, da der så nok ikke ville blive meget spilletid til ham. Og samtidig er Pato måske heller ikke lige ærketypen på den enlige angriber, og det vil i øvrigt også være for åndsvagt at gøre ham til bænkevarmer, det samme med Borriello.

Den Brasilianske 4-2-2-2 ville måske også være en mulighed, men tvivler på det vil blive den helt store succes i Serie A, og igen, vil det kræve at man sætter enten Pirlo, Gattuso, Seedorf eller Kaká på bænken, hvis Ronaldinho absolut skal spille. Samtidig kommer Flamini bare endnu længere fra en startplads. Jeg har virkelig svært ved at se, hvor vi skulle få plads til Ronaldinho, hvis vi får ham.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #551: 04 Jul 2008, 11:15 »

Den eneste taktikændring jeg kan se, der kunne give plads til ham er en 4-3-2-1 og det så vi jo tydeligt under EM, at det ikke var vejen frem. Det ville i øvrigt også være katastrofalt for især Paloschis udvikling, at skifte til et system med kun en angriber, da der så nok ikke ville blive meget spilletid til ham. Og samtidig er Pato måske heller ikke lige ærketypen på den enlige angriber, og det vil i øvrigt også være for åndsvagt at gøre ham til bænkevarmer, det samme med Borriello.

Den Brasilianske 4-2-2-2 ville måske også være en mulighed, men tvivler på det vil blive den helt store succes i Serie A, og igen, vil det kræve at man sætter enten Pirlo, Gattuso, Seedorf eller Kaká på bænken, hvis Ronaldinho absolut skal spille. Samtidig kommer Flamini bare endnu længere fra en startplads. Jeg har virkelig svært ved at se, hvor vi skulle få plads til Ronaldinho, hvis vi får ham.

Jeg er meget enig i hvad du skriver Smiley

Men nu er det Ancelotti og ikke mig der siger det
http://indkast.dk/index.php?nyhed=41054
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #552: 04 Jul 2008, 13:55 »

Ronaldinho er den bedste spiller nogensinde imo. I hans to-tre stjernesæsoner, så var han usammenlignelig. Hvis han blot kommer 80%-90% tæt på det niveau i Milan, så har I gjort årtusindets kup ved at købe ham for blot 10-15 millioner euro.

Hvorvidt han når fordums styrke kan diskuteres, men det er måske alligevel risikoen.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #553: 04 Jul 2008, 14:26 »

Jeg tror godt at Ronnie kan få fodboldglæden tilbage hos Milan. Milan er en klub, hvor sammenholdet er over spilleren, hvilket det ikke er i Barcelona. Alle folk snakker om at han er slut med at spille fodbold. Han har jo ikke døjet med en kæmpe skade eller noget ligene, så hvorfor skulle han ikke kunne komme i form igen.

Milan er en klub, som har ry for at have mange brasilianere på holdet. Ronaldinho vil derfor kunne finde sig let tilpas tror jeg. Ronaldo og Kaká er vidst meget gode venner med ham, så de kan med deres humør give det videre til Ronaldinho. Ronnie skal bare arbejde med ikke at være så meget en ener, hvis han kommer til Milan, for der er alle hans medspillere eminente med bolden.

Som Ali siger, kunne Ronaldinho blive en af de bedste indkøb i verdens historien.

Jeg håber da også inderligt, at vi får lov at se samba mellem Kaká, Pato og Ronaldinho! Det ville være farligere end de fantastiske fire hos Barcelona, som jo har skuffet meget.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #554: 04 Jul 2008, 14:34 »

Jeg tror godt at Ronnie kan få fodboldglæden tilbage hos Milan. Milan er en klub, hvor sammenholdet er over spilleren, hvilket det ikke er i Barcelona. Alle folk snakker om at han er slut med at spille fodbold. Han har jo ikke døjet med en kæmpe skade eller noget ligene, så hvorfor skulle han ikke kunne komme i form igen.

Milan er en klub, som har ry for at have mange brasilianere på holdet. Ronaldinho vil derfor kunne finde sig let tilpas tror jeg. Ronaldo og Kaká er vidst meget gode venner med ham, så de kan med deres humør give det videre til Ronaldinho. Ronnie skal bare arbejde med ikke at være så meget en ener, hvis han kommer til Milan, for der er alle hans medspillere eminente med bolden.

Som Ali siger, kunne Ronaldinho blive en af de bedste indkøb i verdens historien.

Jeg håber da også inderligt, at vi får lov at se samba mellem Kaká, Pato og Ronaldinho! Det ville være farligere end de fantastiske fire hos Barcelona, som jo har skuffet meget.

Lidt flueknep, men Ronaldos kontrakt er udløbet, og han spiller efter al sandsynlighed ikke i Milan efter sommerpausen.

Og som sagt her jeg svært ved at se at der skulle blive plads til Ronaldinho i Milan. Som angriber er han ikke den type vi "mangler" ved siden af Pato, som offensiv midtbane har vi Kaká, der er klasser bedre og han laver som sagt for lidt defensivt, til at der kan blive plads til ham længere tilbage i banen.

Jeg ser ham stadig som en lottokupon, som vi simpelthen ikke har råd til, slet ikke i betragtning af, at vi mangler en klassekeeper i langt højere grad, end vi mangler en offensiv spiller.
Logged

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010