home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:54:06 Bubbles Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I går kl. 22:06:29 warmon Blogkonkur... [3] Journeyman - Truppen
I går kl. 20:05:55 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 808 Gæster Online.

Indlæg: 1132704 over 31367 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  FmFreaks FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks FC  (Læst 71629 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #390: 12 Dec 2010, 16:35 »

FmFreaks FC


Det går sgu da meget godt



Ligaen

Det er længe siden jeg sidst har fortalt jeg om spillet, og jeg har da også fået spillet en del kampe i mellemtiden. Jeg har spillet 10 kampe i ligaen og også et par kampe i pokalturneringen, men mere om det senere.

Der hvor jeg slap jer sidst havde vi lige spillet os videre i pokalturneringen efter sejr mod Allerød. Vi skulle til Esbjerg og det blev på ingen måde en ophidsende kamp. De 6 gule kort i kampen var det meste aktion kampen havde, at byde på og vi fik et enkelt point ud af vores anstrengelser. Så tog vi mod Randers på hjemmebane og her øjnede jeg endnu en gang muligheden for 3 point på hjemmebane. Sådan skulle det bare ikke gå, for efter 22 minutter var kampen reelt lukket. Christian Gytkjær scorede 2 gange, først i det 2. minut og dernæst 20 minutter senere. Vi havde ikke så meget, at komme med i kampen og måtte skuffende gå fra banen med 0 point. Det blev desværre også kampen, hvor Kistrup blev skadet og fik en længere skade. Næste kamp var endnu en hjemmekamp og den skulle spilles mod Silkeborg. Her var vi anderledes farlige, og det fik Silkeborg straks, at mærke. David Madsen åbnede med sit mål til 1-0 efter 6 minutter, og 2 minutter efter var Martin Langkilde på pletten og scorede til 2-0. Bare 3 minutter senere gjorde Daniel Thomsen det til 3-0 og utroligt nok blev det 4-0 efter 20 minutter da David Madsen scorede sit andet mål. Vi kunne dog ikke holde dampen oppe, og Silkeborg fik lov, at reducere 2 gange. Selvom de gjorde det blev det faktisk aldrig farligt, og vi fik en fortjent sejr hjem på 4-2.

Så tog vi ind til hovedstaden for, at møde de forsvarende mestre fra FCK. Kampen var selvfølgelig et langt FCK pres og i anden halvleg scorede Hjalte Nørregaard til kampens slutresultat 1-0. Bolanos fik ellers rødt kort mit i anden halvleg, men vi formåede ikke, at udnytte dette. FCK kampen blev sjovt nok startskuddet til vores bedste periode i ligaen. I Haderslev blev Sønderjyske nedkæmpet 2-0. I Aalborg fik vi også point med hjem, dog kun 1 point i kampen, der endte 1-1. Så var det tid til endnu en hjemmekamp og der tog vi mod FCM. Søren Larsen bragte os foran 4 minutter og så var vi ligesom i gang. Efter 16 minutter udlignede Kermit Erasmus, men vi fortsatte ufortrødendt og scorede yderligere 2 gange i halvlegen ved Daniel Thomsen og David Madsen. Kampen endte 3-1 og vi fik en dejlig sejr.

De 3 sidste kampe i denne omgang blev en hård omgang. Først skulle vi til Odense for, at møde OB og det blev ikke en nem kamp. Troels Jørgensen satte dem i gang med et selvmål efter 20 minutter, og 3 minutter efter scorede Jesper Lange til 2-0. Martin Langkilde udnyttede et forsvarskoks kort inden halvleg og kunne reducere. I anden halvleg scorede først Andreas Johanson og dernæst Jesper Lange igen, inden Anders Hansen (BO) scorede kampens sidste mål. Så tog vi mod Brøndby og det var en kamp, hvor vi spillede lige op med Brøndby. I store dele af kampen var vi faktisk bedst, men vi formåede "kun", at få 0-0. Sidste kamp i denne omgang var en rigtig kedelig kampe set fra vores synspunkt. Vi skulle til Horsens og havde muligheden for, at lave et stort hul til bunden, men det kunne vi ikke og måtte se os besejret 2-0.


Pokalturneringen

3. runde af pokalturneringen skulle spilles mod HB Køge og det blev en større udfordring end forventet. Vi kom bagud efter 45 minutter, og den føring udlignede Anders Hansen (OM) først efter 64 minutters spil. Kampen gik i ekstra tid og her trak vi det længste strå. I overtiden i første ekstra halvleg satte Benjamin Sørensen foden på et indlæg og scorede til 2-1. I fjerde runde kunne vi ikke undgå, at trække et Superliga hold, og Esbjerg blev modstanderen. En lige slagudveksling blev først spændene i ekstra tiden. Phillip Budtz og Martin Langkilde scorede i henholdsvis 102. og 104. minut. Bare 5 minutter senere blev det igen spændene da Kapidzic scorede til 2-1, men vi holdt hjem, og så var vi klar til kvartfinalen. Her mødte vi Brøndby på hjemmebane og vi forsatte den gode stil fra sidste gang vi mødte dem på hjemmebane. Vi spillede endnu en gang lige op med dem, og denne gang kunne vi også score mål. Anders Hansen (OM) og Søren Larsen scorede en gang hver. Nicolai Agger og Brøndby kunne kun score en gang mod vores forsvar og vi vandt fortjent kampen og gik videre til semifinalen, hvor vi skal møde Randers over to kampe. Første kamp spilles på udebane. Den anden semifinale spilles mellem OB og Silkeborg.






TOPSCORER TOP 5:

1. Martin Langkilde 4
1. Daniel Thomsen 4
2. Anders Hansen (BO) 3
2. David Madsen 3
2. Søren Larsen 3

ASSISTMAGER TOP 5:

1. Anders Hansen (BO) 3
1. David Madsen 3
1. Thomas Olesen 3
2. Phillip Budtz 2
2. Lasse Ahmt 2
2. Daniel Thomsen 2


Holdet





Nicolai Askholm - U-4-E MM
Andreas Jensen - asj89 MM

Benjmin Sørensen - Mr Benjoe26 FC
Rasmus Rolighed - rolighed99 FC
Jógvan Joensen - jemil FC
Marcus Kistrup - chiika123 FC

Lasse Ahmt - vmanstar F/WB (HV)
Troels Jørgensen - TroelsJ F H/V
Johannes Falkenberg - JohannesFalkenberg FV
Pétur Carlós - petur FV

Thomas Olesen - Thomasnolesen DM, M/OM (C)
Nikolaj Bøge - bettepjevs MC
Niklas Niewald - nikl0707 MC
Anders Hansen - Fynbo OMC

Oliver Bastholm - Brøndby 4ever M/OM (HV)
David Madsen - DavidMadsen M/OM (HV)
Phillip Budtz - phil0883  OM H
Nicolai Stenhom - Ready123 OM (HV)

Anders Hansen - HansenLFC BO
Daniel Thomsen - vt11 BO
Søren Larsen - ItaliensLarsen BO
Martin Langkilde - Balslev BO



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #391: 12 Dec 2010, 16:44 »

Lækkert med en update, og du har ret det går sgu meget godt!
KIU CP! Smiley
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #392: 12 Dec 2010, 17:05 »

Lækker læsning ! man må sige du kører holdet med stil ; alle hold ligger dog meget tæt så der skal ikke meget til før vi havner under stregen. Smiley

Utroligt jeg kan gøre noget fornuftigt i suppen ; var jo elendigenheden selv i 1.division Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #393: 12 Dec 2010, 18:19 »

Det går jo klasse for mig. Flest U-landskampe nu, (delt) flest assist og (delt) næstflest mål. Desuden også med en pænt høj bedømmelse. Min spiller ser også ganske fornuftig ud da. Dejligt, dejligt! Og godt at vi ligger til at blive oppe. Ville være surt at rykke ned.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #394: 15 Dec 2010, 00:00 »

Bump!
Hvornår får vi næste update?
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #395: 15 Dec 2010, 18:59 »

Bump!
Hvornår får vi næste update?

Hey David. Næste update kommer først imorgen eller måske endda først fredag. Har ikke fået spillet, så meget på spillet på det seneste. Dels er der mit arbejde her i December, og så har jeg endelig fået mit net på ps3 til, at virke, så der bliver også spillet en del FIFA.

Jeg er på ingen måde færdig med det her spil, men der vil være lidt længere mellem updatesne i fremtiden.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #396: 17 Dec 2010, 11:43 »

Lasse Ahmts agent krævede en ny aftale, så nu har han fået en forbedret kontrakt. Knap 2000 mere i løn og så løber kontrakten et år længere (2016) Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #397: 17 Dec 2010, 21:57 »

FmFreaks FC


Mon vi klarer den?



Ligaen

Så har jeg spillet yderligere 9 kampe siden sidst. 3 af dem inden vinterpausen og 6 af dem efter. De 9 kampe har resulteret i 2 sejre, 4 uafgjorte og 3 nederlag. En okay pointhøst, og det har da også givet os et fint forspring ned til nedrykning med 8 kampe igen. Efter nederlaget til Horsens skulle vi igen til Jylland, og denne gang skulle vi møde Silkeborg. Og kampen startede helt efter planen. Anders Hansen (BO) bragte os foran efter et veludført angreb efter 3 minutter. Den føring holdt ikke lang tid, og kun 7 minutter senere kunne Thomas Hansen udnytte en opdækningsfejl ved et hjørnespark. Resten af kampen var rimelig chancefattig og vi tog fra Silkeborg med et enkelt point. Så skulle vi møde AGF på hjemmebane og i den kamp blev vi i høj grad "snydt". Eller også var vi bare ikke gode nok til, at udnytte vores chancer, men nok om det. Flere gange var vi farlige og havde store chancer, men vi udnyttede dem ikke. Det gjorde AGF til gengæld. De havde 2 forsøg indenfor mål, og da de begge 2 gik i kassen blev det til et 2-0 nederlag. Sidste kamp inden vinter skulle spilles mod Esbjerg, superligaens bundprop, så det virkede som den helt store chance for, at få point. Det var en rigtig bundkamp med uskønt spil og få gode afslutninger. De to hold havde ellers massere af forsøg, men kun 5 nåede indenfor rammen hele kampen (4 til os, 1 til Esbjerg). Kampen endte 0-0 og vi gik til vinterpause over stregen.

Forårssæsonen bød for vores vedkommende på en tur til Randers. Lad mig sige det med det samme, det blev ikke til point. Ligesom sidst vi mødte dem var Christian Gytkjær i målform og scorede igen 2 gange. Mikkel Cramer scorede til slutresultatet 3-0 på et flot lob i anden halvleg. Det bliver en svær opgave i pokalturneringen når vi igen skal møde Randers, og Gytkjær er vidst en mand vi skal have stoppet. Så skulle vi møde det bedste hold i ligaen (FCK) på hjemmebane. FCK var naturligvis det mest dominerende hold, men vi var bestemt også med i store dele af kampen. Jeppe Curth bragte FCK foran efter 10 minutter. Og selvom de fortsatte med, at lægge pres på, arbejdede vi os stille og roligt ind i kampen. I anden halvleg bar det frugt, da Søren Larsen scorede til 1-1 efter 55 minutter. FCK tog igen over og pressede på for et sejrsmål, men vi holdt flot stand og fik et fortjent point. Og ligesom sidst vi fik point mod FCK, blev det starten til en okay pointmæssig periode.

Først tog vi en mod Sønderjyske hjemme på 2-0. Det var faktisk vores første sejr i 9 kampe. AaB hjemme var næste modstander, og det var igen en kamp, hvor vi var uheldige. AaB brændte godt nok et straffespark i første halvleg, men scorede kun 2 minutter efter. Og så fik de endda også en udvisning 10 minutter senere. Det var starten på et langt FmFreaks pres, men bolden ville ikke ind og vi måtte gå fra banen uden point. Heldet var dog med os i den næste kamp. Vi skulle spille mod FCM og det lagde os under pres fra start. De havde kampen under kontrol og havde klart flest forsøg, selvom kun 4 af dem ramte målet. Men 5 minutter før tid fik vi tildelt et straffespark som Thomas Olesen sikkert udnyttede. Vi fik 3 lidt ufortjente, men meget vigtige point med hjem fra Herning. Sidste kamp i denne omgang var mod Brøndby, og dem har vi faktisk en god statistik mod. De sidste 3 kampe var endt med 1 sejr til hver og 1 uafgjort. Og igen igen viste vi fin form og moral mod et af de store hold. Vi fik et 2-2 resultat med hjem fra Brøndby og har nu hele 9 point ned til Horsens med 8 kampe igen.

De sidste 8 kampe hedder: OB (H), Horsens (H), AGF (U), Silkeborg (H), Esbjerg (U), FCK (U) og Sønderjyske (U). Der er bestemt muligheder i de 3 hjemmekampe, mens udekampene ser svære ud. Vi skal gerne have 1 og helst 3 point både mod Horsens og Esbjerg, hvis vi skal sikre os en ny sæson i Superligaen.

 





TOPSCORER TOP 5:

1. Søren Larsen 6
2. Martin Langkilde 4
2. Anders Hansen (BO) 4
2. Daniel Thomsen 4
3. David Madsen 3
3. Thomas Olesen 3

ASSISTMAGER TOP 5:

1. Thomas Olesen 4
2. Oliver Bastholm 3
2. Nikolaj Bøge 3
2. Anders Hansen (BO) 3
2. David Madsen 3


Holdet

Det skal lige siges, at vi har været særdeles uheldige med skader på fløj positionerne. Budtz er snart tilbage, men David Madsen er skadet i yderligere 3 til 4 måneder og Nicolai Stenholm er ude i 5 uger til 2 måneder. Angrebet og forsvaret har også været ramt, men ikke ligeså hårdt som fløjene. Og Anders Hansen (OM) er endelig ved, at være ude at sit skades helvede. Han har været skadet hele 16 uger, men har ikke været skadet siden januar.



Nicolai Askholm - U-4-E MM
Andreas Jensen - asj89 MM

Benjmin Sørensen - Mr Benjoe26 FC
Rasmus Rolighed - rolighed99 FC
Jógvan Joensen - jemil FC
Marcus Kistrup - chiika123 FC

Lasse Ahmt - vmanstar F/WB (HV)
Troels Jørgensen - TroelsJ F H/V
Johannes Falkenberg - JohannesFalkenberg FV
Pétur Carlós - petur FV

Thomas Olesen - Thomasnolesen DM, M/OM (C)
Nikolaj Bøge - bettepjevs M/OM (C)
Niklas Niewald - nikl0707 MC
Anders Hansen - Fynbo M/OM (C)

Oliver Bastholm - Brøndby 4ever M/OM (HV)
David Madsen - DavidMadsen M/OM (HV)
Phillip Budtz - phil0883  OM H
Nicolai Stenhom - Ready123 OM (HV)

Anders Hansen - HansenLFC BO
Daniel Thomsen - vt11 BO
Søren Larsen - ItaliensLarsen BO
Martin Langkilde - Balslev BO



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #398: 17 Dec 2010, 23:08 »

Hvor er det dog sindssygt stressende at jeg hele tiden er skadet! ticked off
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #399: 19 Dec 2010, 14:59 »

Da jeg kan se at grunden til at vi stadig ligger over nedrykningsstregen er at vi har lukket utrolig få mål ind, og siden jeg er den forsvars spiller som er højest vurderet, kan det jo logisk nok kun være min alenes skyld at vi ikke er under nedrykningsstregen ^^

Fedt at du bliver ved med at opdatere, og det går jo strålende for holdet Smiley
Logged




Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #400: 21 Dec 2010, 20:02 »

Da jeg kan se at grunden til at vi stadig ligger over nedrykningsstregen er at vi har lukket utrolig få mål ind, og siden jeg er den forsvars spiller som er højest vurderet, kan det jo logisk nok kun være min alenes skyld at vi ikke er under nedrykningsstregen ^^

Fedt at du bliver ved med at opdatere, og det går jo strålende for holdet Smiley

Ja forsvaret har været en væsentlig del af vores overlevelse indtil vider Smiley

I og med jeg har hele dagen imorgen kunne der godt komme en update der, selvom jeg ikke har spillet så mange kampe videre, endnu Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #401: 21 Dec 2010, 23:50 »

Hvor er det dog sindssygt stressende at jeg hele tiden er skadet! ticked off

Der skal jo være nogen der flopper, ellers er det jo ikke realistisk Wink

Ja forsvaret har været en væsentlig del af vores overlevelse indtil vider Smiley

I og med jeg har hele dagen imorgen kunne der godt komme en update der, selvom jeg ikke har spillet så mange kampe videre, endnu Smiley

Fedt hvis der gør Smiley
Logged




Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #402: 22 Dec 2010, 16:45 »

Har haft travlt med julegavekøb og venner i dag, så der kommer nok ikke en update i dag  Forlegen
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #403: 01 Jan 2011, 17:55 »

FmFreaks FC


Sæsonafslutning



Ligaen

Så er jeg omsider klar til, at skrive det næste kapitel om FmFreaks FC. Da jeg forlod jeg sidst havde vi 8 kampe tilbage i ligaen samt 2 semifinale kampe mod Randers i pokalen. Den første af de sidste 8 kampe skulle som sagt spilles mod OB, og det blev en kedelig affære, der endte 0-0. Men det var nu fint nok for os, for vi kan bruge alle de point vi får. Så kom den, på papiret vigtigste kamp, kampen mod Horsens hjemme var en kamp med nummer 10 mod nummer 11. Men vi fejlede desværre fuldstændig. Vi var ellers det hold, der skabte chancerne, og også de store chancer, men effektiviteten manglede. Horsens bragte sig foran efter 21 minutter og igen efter 47. Søren Larsen reddede lidt af vores ære da han reducerede med et kvarter igen, men mere blev det ikke til for vores side. Vi havde 3 åbne chancer mod deres 1, men forlod kampen med 0 point.

Vi tog heldigvis revanche i vores næste kamp, der var ude mod AGF. Vi var ellers godt presset i bund af AGF det meste af kampen, men i kampens indledning bed vi godt fra os. Oliver Bastholm scorede til 1-0 efter 5 minutter og Anders Hansen (OM) scorede til 2-0 efter 23 minutter. 2-0 blev også kampens resultat, og vi fik 3 meget vigtige point i kampen om overlevelse. Næste kamp var hjemme mod Silkeborg og det blev en noget rodet kamp som vi fortjente 3 point ud af. Silkeborg fik både lavet selvmål og rødt kort, men vi havde også nogenlunde styr på kampen, så fortjent nok med endnu en sejr.

Jeg går lige hurtigt igennem de sidste 4 kampe for de var faktisk ikke særlige spændene. Horsens smed massere af point hist og her, så vi skulle bare undgå at tabe de sidste 4, så var vi sikre på en ny sæson i landets bedste række. Vi havde 3 udekamp ud af de sidste 4, og det var da også nogle blandede resultater vi fik ud af det. Esbjerg ude gav et enkelt point og det samme gjorde FCK ude, hvor Nicklas Niewald scorede begge vores mål i 2-2 kampen. Ude mod Sønderjyske måtte vi give fortabt og vi tog hjem med et 2-1 nederlag i bagagen. Sidste kamp i sæsonen var hjemme mod Randers og det blev til et 2-2 resultatet.


Pokalen

Vi var jo nået til semifinalen, hvor vi skulle møde Randers med vores onde ond Christian Gytkjær. Vi startede på udebane og det blev en hård fysisk kamp med massere af kort og skader til følge. Randers kom foran på et straffespark efter 25 minutter og ligesom alle troede det var pausestilligen, udlignede Martin Langkilde. På det tidspunkt havde der allerede været 4 advarsler og 1 skade (til Randers). Kort inde i anden halvleg fik Randers 2 skader mere og så havde de ikke flere udskiftninger tilbage. Randers folkene begyndte at blive trætte og efter 60 minutter scorede Niklas Niewald til slutresultatet 2-1.

Returopgøret var en målrig oplevelse og allerede efter 9 minutter scorede vores evige onde ond Christian Gytkjær. Heldigvis så man ikke rigtig mere til ham resten af kampen, men det gjorde man til gengæld til vores offensiv. Oliver Bastholm bragte os på tavlen med sit mål til 1-1 efter 30 minutter, og kun 7 minutter efter kom vi så foran 2-1 ved Daniel Thomsen. I anden halvleg faldt der kun et enkelt mål og det stod Anders Hansen (BO) bag. Kampen endte 3-1 og så var vi klar til pokalfinalen som spilles mod OB.

Vi var egentlig fint med i kampens første 20 minutter, hvor vi skabte hovedparten af vores chancer. Men OB kørte på det meste af kampen og skabte også mange store chancer. Samtidig hjalp det heller ikke, at ingen af vores 5 afslutninger var inden for rammen. OB skabte som sagt en del store chancer og efter 38 minutter kom de fortjent foran ved Frank Hansen, der scorede på et fladt langskud fra kanten af feltet. Vi havde desværre ikke meget, at byde på efter deres mål og vi tabte kampen 1-0. OB havde desværre ikke kvalificeret sig på forhånd til Europa, så de fik pladsen. Vi kan selvfølgelig være rigtig stolte af vores præstation i pokalturneringen, og vi var lige ved, at krone det med en plads Europa.




Holdet

Grundet vores økonomiske vanskligheder i den forløbne sæson havde jeg ikke nok lønkroner til, at forlænge med nogen fra vores trænerstab, så de røg alle sammen uheldigvis på fri transfer. Den eneste, der reelt er et tab er Stig Tøfting som assistent, men jeg er godt i gang med, at finde nye. Vores lønbudget er stadig i minus, men vi har fået massere af penge så vores balance nu er på 15,69 mio. 2 spillere har fået nye kontrakter og det trækker også lidt i lønbudgettet. Søren Larsen og Nicolai Stenholm har begge fået forlænget med 2 år. Kontraktforhandling erne til næste år kan godt blive svære, men jeg håber økonomien er blevet endnu bedre til den tid.



Nicolai Askholm - U-4-E MM
Andreas Jensen - asj89 MM

Benjmin Sørensen - Mr Benjoe26 FC
Rasmus Rolighed - rolighed99 FC
Jógvan Joensen - jemil FC
Marcus Kistrup - chiika123 FC

Lasse Ahmt - vmanstar F/WB (HV)
Troels Jørgensen - TroelsJ F H/V
Johannes Falkenberg - JohannesFalkenberg FV
Pétur Carlós - petur FV

Thomas Olesen - Thomasnolesen DM, M/OM (C)
Nikolaj Bøge - bettepjevs M/OM (C)
Niklas Niewald - nikl0707 MC
Anders Hansen - Fynbo M/OM (C)

Oliver Bastholm - Brøndby 4ever M/OM (HV)
David Madsen - DavidMadsen M/OM (HV)
Phillip Budtz - phil0883  OM H
Nicolai Stenhom - Ready123 OM (HV)

Anders Hansen - HansenLFC BO
Daniel Thomsen - vt11 BO
Søren Larsen - ItaliensLarsen BO
Martin Langkilde - Balslev BO



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Wild Dog
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #404: 01 Jan 2011, 18:25 »

Det var da godt i klarede det. Bliver spændende om i er udviklet så meget til næste sæson at i bliver et midterhold/tophold. KIU Smiley
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010