home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Palermo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Palermo  (Læst 3224 gange)
gleivb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Palermo
« : 09 Dec 2013, 16:25 »

Tror jeg vil prøve at vinde Serie A med Palermo, og banke Zamparini på plads Smiley
Nogen der har prøvet det?
Logged

You'll never walk alone!

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #1: 09 Dec 2013, 16:48 »

jeg er desværre selv igang med Atalanta, men har kigget meget på Palermo. Et godt råd er dog at prøve at købe Andrea Belotti fri, når hans låne aftale er slut. Har ham i Atalanta og han er klasse.
Logged

gleivb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #2: 02 Jan 2014, 22:32 »

Har nu i slutningen af 15/16 sæsongen vundet Serie A og Coppa Italia, og så tapte jeg til Dortmund i kvartfinalen i Champions League. Her er mit hold:     
                      Zieler

Diallo     Balanta     Jedvaj     Garcia

                      M'Vila

           S. Roberto   Arrigoni

                    Quintero

           F. Ferreyra   M. Icardi

Diallo er et kæmpe talent, og det samme med Arrigoni. Næste mål, er at vinde Champions League.
Ellers kan der siges, at de andre hold i Serie A ikke laver særlig gode indkøb.
Logged

You'll never walk alone!

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #3: 29 Jan 2014, 13:41 »

ser spændende ud. hvordan kan det være at du ikke har så mange spiller tilbage fra det hold palermo startede med?? spiller selv med dem og har en stor stamme af de samme spiller som er med fra starten i klubben.. har i ellers nogle forslag til en must køb??
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #4: 29 Jan 2014, 15:25 »

så blev anden sæson færdig som blev en vild sæson hvor jeg ender med en 2 plads som oprykker det vil jeg mene er over alt forventning:-) så nu ser jeg frem til at købe ind til den nye sæson hvor jeg vil satse på at købe nogle italienske spiller ind til truppen.. og gerne unge spiller.. så hvis der er nogen der har nogle forslag så kom endelig??
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #5: 29 Jan 2014, 15:27 »

Berardi og Marrone fra Juve/Sassuolo er vilde Thumbs Up
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #6: 29 Jan 2014, 15:27 »

så blev anden sæson færdig som blev en vild sæson hvor jeg ender med en 2 plads som oprykker det vil jeg mene er over alt forventning:-) så nu ser jeg frem til at købe ind til den nye sæson hvor jeg vil satse på at købe nogle italienske spiller ind til truppen.. og gerne unge spiller.. så hvis der er nogen der har nogle forslag så kom endelig??
Nicola Murru, Mario Pugliese, Alberto Cerri og Daniele Rugani.
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #7: 29 Jan 2014, 15:34 »

jeg har allerede murru han er for vild han er min vidunderdreng:-) prøvet at få rugani i første sæson men han tog til chelsea så bliver svært at hente ham og cerri tog til man u bliver også svært at få ham. men mario pugliese har jeg kig på har du erfaringer med ham??
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #8: 29 Jan 2014, 15:36 »

jeg har allerede murru han er for vild han er min vidunderdreng:-) prøvet at få rugani i første sæson men han tog til chelsea så bliver svært at hente ham og cerri tog til man u bliver også svært at få ham. men mario pugliese har jeg kig på har du erfaringer med ham??
Han bliver klasse. Evt. tag et kig her: http://footballmanagerstory.com/scout/fm-2014-player-profile-mario-pugliese/
Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #9: 29 Jan 2014, 15:40 »

Pugliese er måske den spiller, der forbedrer sig mest, i løbet af hans karriere. Umiddelbart er han ikke noget særligt, men når han rammer ca. 25, er han vel nok den bedste på sin position.
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #10: 29 Jan 2014, 15:49 »

så hvis jeg skulle købe ham hvor meget ville i give for ham??
Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #11: 29 Jan 2014, 16:05 »

Hvis du køber ham fra start af, er han frit tigængelig (sign-on fee), men hvis han har skrevet en prof kontrakt bliver han straks rigtigt dyr! Hvis man tænker på hvor meget han kan blive værd, både ved videresalg, men også i form af hans værd på banen, så vil jeg mene du bør gå langt for at skaffe ham. Måske 25-30 millioner - det ville jeg nok gå med til. Men som Palermo er du nok ikke en contender, grundet økonomi, da du så skal konkurrerer med de store drenge, der alle vil have ham. Som manger i en mindre/middel klub, SKAL du signe både ham, Cerri og Rugani fra start af, ellers er de for dyre.
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #12: 29 Jan 2014, 16:32 »

ja den bliver svær de ville have 255 mil så det kan jeg ikke gå med til:-)
Logged

madso
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #13: 29 Jan 2014, 16:44 »

Nogle der vil oploade deres transfers og taktikker fra de første sæsoner? Smiley
Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #14: 29 Jan 2014, 18:19 »

Okay, måske også meget af en klub som Atalanta at forlange så meget, men okay, han bliver altså også vild!
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010