home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:24:33 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  1 Bruger, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Silkeborg IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Silkeborg har fået en suveræn start på sæsonen. Men hvor ender de, når de 33 kampe er spillet?
Medaljer!
- 15 (9,1%)
3-5!
- 16 (9,8%)
5-8!
- 38 (23,2%)
8-10!
- 28 (17,1%)
10-12....
- 67 (40,9%)
Antal Stemmer: 164

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF tråden  (Læst 150176 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #465: 08 Jul 2014, 21:45 »

Vi var jo nogen der var på stadion mod Viborg - der var langt til superligaens sub-bund !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #466: 12 Jul 2014, 21:41 »



Var i Kerteminde på Fyn her til eftermiddag og se os spille vores sidste træningskamp mod OB.

I forhold til kampen mod Hobro i tirsdags var vi på et langt højere niveau selvom vi ikke vandt her. Spillet var langt bedre, vi prøvede mere frem i banen og vi spillede bolden hurtigt rundt.

Derimod forstår jeg stadig ikke hvorfor Jesper Sørensen vil have den bold ud på kanterne 24/7!
Nikolaj Ritter løb i dybden 7 millioner gange i kampen, men fik ALDRIG bolden i stedet blev den lollet ud på kanten hver gang. Det så vi også i kampen mod Hobro og jeg mener altså spillerne burde satse mere på de stikninger.

Derudover laver vi stadig for mange fejl afleveringer. Det forstår jeg simpelthen ikke snart. Vi har en trup bestående af professionelle fodboldsspillere. Det kan simpelthen ikke passe vi ikke kan ramme hinanden med en bold. Problemet er bare at det også var et problem igennem hele sidste sæson og sæsonen før. Det ændrer sig simpelthen aldrig og det virker blot til at vi må leve med det.

Er vi så klar til sæsonstart om 8 dage mod FCK? Jeg ved det virkelig ikke. Føler godt vi kunne have brugt et par uger mere i opstart. Som oprykker er vi startet noget sent, da spillerne lige skulle nå at have lidt ferie, men om det overhovedet ville gøre en forskel med et par ugers opstart mere ved jeg ikke. Som sagt synes jeg det som mangler mest i spillet at vi ikke kan ramme hinanden med simple afleveringer og det har vi ikke kunne i flere år, så det bliver nok aldrig anderledes.

Til sidst men ikke mindst er jeg glad for at vi starter ud med at møde FCK. Det er lidt sådan en kamp hvor et nederlag vil være forventet og dermed har jeg absolut ingen forventninger til resultatet. Derimod glæder jeg mig uden tvivl til at komme på Silkeborg Stadion igen! Og ikke mindst til alle udekampene. Brøndby away ugen efter bliver vanvittig!

Snakkede med en OB fan i Kerteminde til eftermiddag og han sagde at han var rimelig utryg ved at skulle møde Hobro i første kamp, fordi alt andet end en sejr for dem ville være en skuffelse. Jeg kan kun give ham ret. Shit det ville også pirre mig at møde dem i første runde! Derimod skal vi møde FCK og Brøndby i de 2 første runder. 2 kampe, hvor jeg vil være yderst tilfreds med blot 1 point! Så har vi SønderjyskE ugen efter hjemme og det er selvfølgelig en af de kampe vi skal vinde. Men den hovedpine til den tid.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #467: 15 Jul 2014, 19:05 »

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/silkeborg-traener-vi-er-staerke-nok-til-superligaen/

Jesper siger lidt indirekte her at der ikke kommer flere spillere ind.
Så den eneste vi altså kan sige velkommen til er Nikolaj Agger.

Bum bum bum.
Vel egentlig også udmærket. Hvis de spillere vi har giver deres bedste og udnytter deres potentielle, så kan vi sagtens blive oppe.
Nikolaj Agger er mere en bredde forstærkning, eftersom han som sådan ikke gør holdet bedre, men hvis vi kan udnytte hans kvaliteter kan han sagtens blive vigtig for os.

Nu glæder jeg mig ekstremt meget til at se FCK's træningskamp mod Lyon om lidt. Mon ikke også Jesper Sørensen kigger med, hvis han da ikke er i Parken. Håber lidt på et se et FCK mandskab som ikke helt er spillet sammen endnu og ikke helt kender hinanden godt nok. Ligeledes er jeg spændt på hvordan de dækker op på dødbolde og frispark, under opstarten for os har vi været utroligt stærke på hjørnespark og kan godt forestille mig at det er på et hjørnespark vi skal vinde over FCK på søndag når superligaen bliver sparket i gang!
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #468: 15 Jul 2014, 19:14 »

X det er vel også en del om held, hvilke hold der rykker ned fra superligaen, i min optik er der 5 hold jeg ikke anser som mulige nedrykkere, og 7 hold der er mulige nedrykkere.
Så alt kan ske.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #469: 15 Jul 2014, 19:54 »

Jeg har hørt, at Silkeborg har købt et stort talent fra Holland, der hedder Mauke Bollema. Han skulle være en yderst god kantspiller med sublim teknik. Dog skulle han have acceleration som lastbil, men det kan selvfølgelig trænes. Han bliver meget spændende at følge.

Er der nogle, der kan bekræfte købet?
« Seneste Redigering: 15 Jul 2014, 19:56 af BIG Bauke Mollema » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #470: 17 Jul 2014, 22:37 »

Silkeborggensere er tilsyneladende dummere end gennemsnittet. 
Lidt som om de forventer at vi bare kan hente de spillere vi gerne vil og bare skabe et super godt hold. 
Det er altså lol nogle gange.
 
Logged


Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #471: 18 Jul 2014, 01:46 »

Det jo direkte trist.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #472: 19 Jul 2014, 15:11 »

KLAR TIL I MORGEN!

Silkeborgs trup til kampen mod FC København:

Kasper Jensen
Thomas Nørgaard
Jesper Mikkelsen
Christian Sørensen
Nicolaj Agger
Bjarni Vidarsson
Morten Beck
Adeola Runsewe
Sune Kiilerich
Dennis Flinta
Emil Scheel
Ari Mohr Jónsson
Jesper Bech
Frank Hansen
Jeppe Illum
Nicolaj Ritter
Thorbjørn Holst
Jens Martin Gammelby

Spår en naiv 2-1 sejr til os! Nicolaj Agger og Morten Beck bomber!
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #473: 20 Jul 2014, 20:11 »

Såeh.
1 point. Mega tilfredsstillende. Rigtig god kamp fra vores side af, men FCK var også sløve.

En der også var sløv var dommeren. Hvis man ikke har nosser nok til at give et rødt kort ved en oplagt scoringsmulighed så skal man fandme ikke være dommer. Shit det var ringe.

Udover det så fik han også holdt hånden over Stephan Andersen som ikke kan gribe en bold.

Til sidst men ikke mindst fløjtede han spillet af under et angreb fra vores side af hvor der var en spiller fra FCK som lagde og tog sig til hovedet. Det er måske ikke så meget hans skyld, da man skal stoppe spillet ved hovedskader. Men at ham FCK fætteren stopper med at whine så snart dommeren fløjtede er under al kritik. Man faker sgu da ikke en hovedskade din kæmpe nar.

Well. Hvis vi bare havde udnyttet vores gode chancer ville vi slet ikke have grund til at brokke os over dommerens elendighed. Er imponeret over hvor ringe Agger er alene mand mod en målmand. Det er som om han ikke har den fjerneste ide om hvordan man skyder en bold forbi målmanden og ind i mål. Han gør det dog godt i mange andre facetter, men afslutte fatter han hat af.

Har en god fornemmelse omkring Brøndby kampen næste runde!
Logged


Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #474: 20 Jul 2014, 20:20 »

Silkeborg var uheldige at dommeren var en del med FCK.
Men for satan, hvor er SIF's fans blevet af? Tæt på udsolgt (af siddepladserne), men jeg havde alligevel den følelse af at der var flest FCK fans og tilhængere, som egentlig holdte kampen igang ude på tribunerne, for SIF's fans (dem bag målet) gav først lyd fra sig engang i det 80. minut..
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #475: 20 Jul 2014, 20:31 »

Silkeborg var uheldige at dommeren var en del med FCK.
Men for satan, hvor er SIF's fans blevet af? Tæt på udsolgt (af siddepladserne), men jeg havde alligevel den følelse af at der var flest FCK fans og tilhængere, som egentlig holdte kampen igang ude på tribunerne, for SIF's fans (dem bag målet) gav først lyd fra sig engang i det 80. minut..

Det er ikke korrekt at vi først gav lyd fra os nede bag målet efter 80 minutter.

Det er dog korrekt at mentaliteten ikke er som den har været. Og vi skal tilbage til før min tid, hvor vi rent faktisk havde nogle vilde fangrupperinger.

Det er utroligt svært for os at få folk til at synge. Folk gider simpelthen ikke. Det gør også at vi andre stopper med at synge så meget for det hele bliver lidt ligegyldigt. Når vi giver lyd fra os er det sjælendt lang tid af gangen og blot 1 minuts tid.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #476: 22 Jul 2014, 11:54 »

Vi har en Ghanesisk prøvespiller i klubben for tiden.
Manden hedder Aziz Idris og er vist midtbanespiller/offensiv.

Han var med reserveholdet som spillede mod Hobro i går, hvor vi vandt 3-0! Aziz scorede 2 mål, så man må sige han fik solgt sig selv. Nu kom der så en video fra reservekampen og han virker altså rimelig sexet. Håber lidt vi signer ham. Det første mål han laver er i hvertfald fræk, mens målet til 3-0 er mere simpelt. Han virker også til at være et ordentligt skur, hvilket vi godt kan bruge.

Dog har vi valgt at give det et par dage mere og se hvad det bliver til. Det kommmer hvis an på hvor meget bøvl vi muligvis får med arbejdstilladelse og shit like that. Det kan åbenbart godt tage en krig at få ham spillerberettiget.

https://www.youtube.com/v/3c_De6W0cTU
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #477: 24 Jul 2014, 22:47 »

Om jeg begriber hvorfor man ikke gav Aziz en kontrakt !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #478: 25 Jul 2014, 10:11 »

Jeg er enig og så dog.
Vi har ikke set ham ligeså meget som den sportslige ledelse i Silkeborg.
Jeg er træt af jeg ikke kunne komme til reservekampen, hvor han scorede 2 mål, men tilsyneladende var det ikke nok og han imponerede ikke nok udover det. Det vil være dumt og bruge lønningskroner på en spiller som ikke forstærker truppen. Specielt efter vi så mod FCK at vi faktisk godt kan være med. Ja, FCK var piv elendige, men stadigvæk.

Dog så jeg ham umiddelbart godt i truppen, men det er kun baseret på de 2 mål i den reserveholdskamp. Andet kan jeg ikke vurdere det på.
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #479: 25 Jul 2014, 10:24 »

Jeg så kampen og han var dygtig nok til 1. holdet det er jeg 100 på, tror dog det er hans gage der bliver grunden til han ikke fik en kontrakt - manden var dominerende på midtbanen laver 2 ok mål mod et dog svagt hobro hold, ligger flere gode afleveringer gennem banen til Robert og lægger lange præcise sideskift.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010