home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:22:20 warmon Blogkonkur... [12] Journeyman - [12]...
I går kl. 23:28:39 warmon Blogkonkur... #4 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 266 Gæster Online.

Indlæg: 1132735 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)  (Læst 66428 gange)
snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #90: 13 Jun 2011, 21:40 »

lækkert
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #91: 14 Jun 2011, 23:32 »

Undskyld at i ikke fik updaten i dag... Lover den kommer i morgen så Rullende Øjne
Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #92: 15 Jun 2011, 09:38 »

helt iorden
Logged

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #93: 15 Jun 2011, 14:26 »

Bare i orden Smiley
Logged

19-18 nuff' said.

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #94: 16 Jun 2011, 21:02 »

Update? Smiley
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #95: 16 Jun 2011, 21:36 »

Sorry guys... er gået lidt i stå, og jeg ved ikke lige hvornår jeg laver updaten... men jeg prøver at gøre det snarest muligt Smiley
Mange gange undskyld med at jeg ikke har skrevet det før nu Wink

Mvh. Oli Opstemt
Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #96: 16 Jun 2011, 21:39 »

helt i orden Smiley
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #97: 17 Jun 2011, 19:13 »

6. Update

Vi er virkelig toppen af poppen


Undskyld at updaten kom lidt senere end lovet, men her er den Peace

Trods vi denne gang skulle spille mod nogle af de helt store hold, er vi stadig ubesejrede. Vores helte i grønt og hvidt, har denne gang spillet kampe mod de direkte modstandere til førstepladsen, men vi har vist hvorfor vi ligger så suverænt i toppen. Jeg havde bestemt mig for at give Sánchez en ordenlig pause denne gang, og valgte derfor at hive ham ud af truppen i 3 af vores kampe i streg. I den anledning havde jeg prøvet en ret succesful duo i front, bestående af Gabe og Thomsen. I sær Thomas Gabe har brilleret, og har lige fået scoret sit 11 mål. Jeg gav dog Sánchez den sidste kamp, hvor han også viste at han er på rette spor igen, med både en kasse (20.) og en assist. For tiden har vi nogle problemer, da vi er ramt af et langvarigt skadesproblem. Vi har 4 skadede spillere for tiden, som alle er mulige backspillere. Derfor står vi lige nu kun med Høgsberg på venstreback og Rosenholm på højre. Et andet problem er den utrolig store interesse der er fra en masse storklubber, og vi må håbe at vores spillere ikke vælger at forlade deres elskede Freaks United. Vi har også spillet vores første FA-pokal kamp (FA-pokalen er IKKE det samme som FA-cup som mange kender) hvor vi vandt sikkert 2-0 over Bath, næste stop går til Wrexham, som vi må håbe at kunne smide ud i næste runde.

Resultater:



Rushden - Freaks Utd
Vi havde for 2 kampe siden slået vores nærmeste forfølger Luton med 1-0. Nu havde Rushden snuppet 2. pladsen og det var tid til at vise at ingen skal konkurrere med os. Det skulle vise sig at være en dramatisk kamp, men det vi kom dog ikke så godt fra start. Efter 26 minutter satte hjemmeholdet sig nemlig på føringen og forsøgte at give os vores første nederlag. Forgæves. For der gik nemlig kun et par berøringer før den endte i Rushdens net. Jeg havde ladet Thomsen starte inde alene på toppen i en 4-5-1 formation, og at lade ham starte inde, skulle vise sig at være en god idé. Det startede, meget ufarligt, med en lang clearing fra Morten Jørgensen, hvor Rushdens målmand løb dumt ud af feltet og "forærede" bolden til Thomsen, der fik udlignet. Jeg skiftede i 2. halvleg Thomas Gabe ind, og skiftede med vores sædvanlige 4-4-2 med offensive kanter, med både Thomsen og Gabe på toppen. Jeg havde jo givet Sánchez en pause, men vores "nye" duo skulle vise sig at fungere. 10 minutter inde i 2. halvleg lavede netop de to, en 1-2 kombination, og Gabe sendte sin 10. sæsontræffer i kassen. Efter føringsmålet fik vi nogle problemer, da vi endte med 3 mand skadet (alle 3 er mulige backspillere). Trods langtidsskaderne, fik vi vist Rushden at der ingen kamp er om førstepladsen.

Wrexham - Freaks Utd
Wrexham er ikke noget dårligt hold, og vi havde 4 spillere skadet. Men ingen af de to ting skulle forhindre os i at spille bedre end nogensinde (ved ikke om det er det bedste spil, men blev lidt opstemt). Anyway, vi leverede et meget flot resultat i denne kamp. Vi havde noget af en flot start, hvor vi storbombede Wrexham. Først var det Mads Hoeg, der efter 8 minutter lodsede et langskud ind. Allerede 2 minutter efter bragte Daniel V. Jensen os på 0-2, og han bragte os yderligere i front, blot 3 minutter efter! 3 mål blev det altså til, inden for kun 5 minutter. Flere mål fra vores side, skulle dog ikke blive til, i 1. halvleg. Wrexham fik dog passeret Schimek i slutningen af halvlegen. I anden halvleg, blev Jensen tredobbelt målscorer og bragte os på 1-4. Daniels første hattrick, og man kan godt forstå hvorfor han er så populær blandt de store klubber. I overtiden begik Philip Rosenholm straffe, men det var ikke andet end et trøstemål for Wrexham.


Stillingen:



(Topscorerlisten, assistlisten, flest gange kampens spiller-listen og bedste gennemsnitsbedømmel se-listen, er kun taget efter de "officielle" kampe, og ikke venskabskampene)

Holdets Topscoreliste:
Andés Sánchez 20 mål
Thomas Gabe 11 mål
Daniel V. Jensen 8 mål
Daniel V. Thomsen 5 mål
Mads Hoeg 3 mål
(med flere)

Holdets Assistliste:
Jacob Træholt 8 assists
Benjamin Vinje 6 assists
Andrés Sánchez 6 assist
Mads Hoeg 5 assists
Thomas Gabe 5 assists
(med flere)

Holdets Flest gange kampens spiller-liste:
Andrés Sánchez 8 gange
Daniel V. Thomsen 3 gange
Daniel V. Jensen 3 gange
Thomas Gabe 2 gange
Morten Jørgensen 2 gange
(med flere)

Holdets Bedste gennemsnitsbedømmel se-listen
Andrés Sánchez 7.83
Thomas Gabe 7.70
Daniel V. Jensen 7.33
Morten Jørgensen 7.31
Daniel V. Thomsen 7.23

Eftertragtede spillere:
Vi spiller lige nu i en af de laveste rækker i England og alle vores spillere er blot 17 år. Men det skal ikke ændre på den ekstreme interesse, fra både topklubber i England og i udlandet, der for tiden er, på vores unge hold. Transfervinduet er lige startet og i der er i sær stor interesse fra England og Italien, men man må da håbe at vi kan holde på jer!
Da der er så mange spillere der er eftertragtede, har jeg lavet en liste:

Andrés Sánchez (Bolton)
Daniel V. Jensen (Bordeaux, Fulham, Lazio, Napoli og Palermo)
Jacob Træholt (Bolton og Palermo)
Stefan Sørensen (Wigan, Lazio og Palermo)
William Osborn (West Ham)
Philip Rosenholm (Palermo)
Mikkel Bundgaard (Palermo)
Daniel V. Thomsen (Aston Villa)
Morten Jørgensen (Birmingham)

Skadede spillere:
Vi er blevet ramt af mange langvarige skader på i sær vores backpladser.
Jonas Petersen: 4-5 måneder
Benjamin Vinje: 8 uger-2 måneder
Frederik Theisen: 6-8 uger
Stefan Sørensen 1-2 uger

Månedens Helt:
I disse kampe havde jeg så vidt muligt sparet Sánchez væk. En spiller der derfor har trådt meget i karakter er Thomas Gabe, som har spillet rigtig godt i de sidste 5 kampe. Så tillykke med det Thomas! Smiley

Månedens Flop:
Selvom spilleren lige nu har hentet interesse fra storklubben Palermo, har han desværre ikke spillet helt op til niveau. Den spiller jeg snakker om er Mikkel Bungaard, der har vist aggressiv opførsel, og ikke spillet ret godt, trods jeg har givet ham 3 kampe.

Månedens Detalje:
Jeg ville gerne have valgt hele Wrexham kampen, som månedens detalje, men har haft problemer med at uploade alle matchhøjdepunkterne, så her har i det første mål i kampen, hvor Mads Hoeg serverer et flot langskud.
Tillykke Mads Wink

http://www.youtube.com/v/lO2NhXWQ0EM

Mvh. Oli Opstemt
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #98: 17 Jun 2011, 19:14 »

Er sku vidst ikke for god, står aldrig i noget!!
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #99: 17 Jun 2011, 19:17 »

Er sku vidst ikke for god, står aldrig i noget!!
Haha, nu er du jo også keeper Tunge Men hvad ville du da stå i?
EDIT: Du har jo faktisk fået Månedens Detalje engang Wink
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #100: 17 Jun 2011, 19:19 »

En gang! :-D. Ville stå i gennemsnit eller vil være attractiv Skuffet
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #101: 17 Jun 2011, 19:25 »

Wuhu, succes til mig! Opstemt Super god update igen Oli - det er fedt, at du gør så meget ud af det! Det gør det det sjovere for os Smiley Er det muligt at jeg kan få et SS af min profil - både attributes og personlighed??
Logged

mbbn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #102: 17 Jun 2011, 19:33 »

En gang! :-D. Ville stå i gennemsnit eller vil være attractiv Skuffet

I det mindste er du ikke månedens flop, ligesom mig  Wink
Logged


Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #103: 17 Jun 2011, 19:37 »

Wuhu, succes til mig! Opstemt Super god update igen Oli - det er fedt, at du gør så meget ud af det! Det gør det det sjovere for os Smiley Er det muligt at jeg kan få et SS af min profil - både attributes og personlighed??
Tusind tak Smiley Og jo her.

Stats:




Personlighed:


Logged

asj89
Gæst
 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #104: 17 Jun 2011, 19:45 »

Jeg er utrolig glad for at være holdets stjerne, hihi. Smiley Men hvorfor spare mig? Kunne du ikke bare lave 2. månedens spillere hvis jeg bliver det for tit? Smiley Jeg vil da sige det er bedst for holdet hvis jeg bidrager med nogle kasser.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010