home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 697 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Nye spilleres udvikling
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Nye spilleres udvikling  (Læst 2727 gange)
chrisrjdk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Nye spilleres udvikling
« : 18 Apr 2009, 23:58 »

Hej, andre der har problemer med udvikling af nye talenter der kommer ind i spillet? Hos mig er der ingen nye spillere rundt om i verden der udvikler sig noget nær hurtigt nok og som 22-23 årige er der ingen stjerner iblandt spillere der ikke fandtes fra start?
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nye spilleres udvikling
« Svar #1: 19 Apr 2009, 01:37 »

Hos mig er det meget forskelligt, om der kommer et nyt stjerneskud eller ej. Fra årene 2009-2014 var der intet af øjne af nye ronaldoer, kakaer eller Gerrader.
Men årene efter væltede det ind, med hele 4 dansker vidunderbørn, den næste gerrard, den næste lamprd, den næste beckham... osv... Den næste Bergkamp og diego..
SÅ det er meget forskelligt fra sæson til sæson
Logged

Thaurat al Shabab

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nye spilleres udvikling
« Svar #2: 19 Apr 2009, 01:56 »

Jo ved mig har jeg Fred Sears, som er betegnet den næste Michael Owen og ved ikke med andre spillere.
Jeg spiller med West Ham.

Vh.Blackstone
Logged

Hexokain
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Nye spilleres udvikling
« Svar #3: 19 Apr 2009, 02:47 »

Afhænger jo også af hvor stor database mand kører med
Logged

Smile and wave boys.... just smile and wave

chrisrjdk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nye spilleres udvikling
« Svar #4: 19 Apr 2009, 08:22 »

Tja jeg er Arsenal og kører med største database, samt alle spillere fra Danmark, Brasilien, Argentina, Spanien, England og Frankrig så ikke der problemet ligger Wink

Efter første sæson fik jeg blandet andet en ind gennem systemet som blev betegnet som en af de bedste unge spillere nogensinde til at komme gennem systemet, han er 21 nu og blevet ok men ikke nær samme niveau som fx Walcott, Nasri og Vela var i den alder, og sådan er det med alle de unge spillere
Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nye spilleres udvikling
« Svar #5: 19 Apr 2009, 10:53 »

Tja jeg er Arsenal og kører med største database, samt alle spillere fra Danmark, Brasilien, Argentina, Spanien, England og Frankrig så ikke der problemet ligger Wink

Efter første sæson fik jeg blandet andet en ind gennem systemet som blev betegnet som en af de bedste unge spillere nogensinde til at komme gennem systemet, han er 21 nu og blevet ok men ikke nær samme niveau som fx Walcott, Nasri og Vela var i den alder, og sådan er det med alle de unge spillere

Bonus-info: Spillere udvikler sig ikke bare i en lige kurve opad. De skal have den rette træning, for slet ikke at sige Kamptræning, som er yderst vigtigt.  Cool
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

tjacobt
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Nye spilleres udvikling
« Svar #6: 19 Apr 2009, 21:32 »

Det går da sådan okay ved mig indtil vidre, men der er ingen messier og ronaldoer. Kun Fernando Torreser og Iker Cassilias xD, se ham her, tror godt vi kan sige han er en ny og forbedret udgave af Fernando Torres xD
Logged

chrisrjdk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nye spilleres udvikling
« Svar #7: 19 Apr 2009, 21:33 »

Bonus-info: Spillere udvikler sig ikke bare i en lige kurve opad. De skal have den rette træning, for slet ikke at sige Kamptræning, som er yderst vigtigt.  Cool

Oh really?
Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nye spilleres udvikling
« Svar #8: 19 Apr 2009, 21:37 »

Oh really?

Ja, blev også overrasket da jeg fandt ud af det.  Opstemt
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nye spilleres udvikling
« Svar #9: 20 Apr 2009, 14:09 »

Er rimeligt sikker på at spillet forsøger at fastholde et nogenlunde konstant antal superstjerner spillet hele tiden. Dvs. i spil hvor spillere som Balotelli, Sakho, Vela, Pato, Bojan osv. starter med relativt lavt potentiale, kan man være sikker på at der allerede efter en sæson kommer et par vidunderbørn frem, mens hvis ovennævnte spillere starter med relativt højt potentiale, så ser man i flere sæsoner efter starten kun meget få af de rigtigt store talenter. Det er ikke noget jeg kan sige med 100% sikkerhed, men synes det er en ret tydelig tendens jeg har observeret.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

chrisrjdk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nye spilleres udvikling
« Svar #10: 21 Apr 2009, 21:52 »

Det er forståeligt nok, synes bare stadig det er skidt, at der ikke er nogen 22-årige i mit spil der er gode nok til at spille for en topklub.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010