home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 809 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Problemer med hjørnespark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Problemer med hjørnespark  (Læst 1979 gange)
MolgaardNielsen94
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Problemer med hjørnespark
« : 02 Nov 2013, 19:21 »

Er der andre der har haft problemer med hjørnespark.

For mit vedkommende er jeg Bayern, men lukker alt for mange mål ind på hjørnespark/ alle de mål jeg indkasserer er på hjørne. Derudover scorer jeg ALDRIG på hjørne selv..

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Problemer med hjørnespark
« Svar #1: 02 Nov 2013, 19:29 »

Jeg har i flere år brugt samme taktik på hjørne. Defensivt sætter jeg mine højeste og bedste headere til at opdække deres farligste spillere, ganske simpelt. Offensivt får jeg altid min bedste header til at angribe nærmeste stolpe, og så lægger hjørnesparkeren bolden mod nærmeste stolpe.
Logged

borum
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Problemer med hjørnespark
« Svar #2: 02 Nov 2013, 21:31 »

Tror det en "fejl" i spillet.. Alle dem jeg har snakket med, oplever også mål på hjørnespark mindst 1 gang pr. kamp.

Jeg selv oplever det alt for ofte! Det er irriterende at se en kamp hvor 3/4 mål er på hjørne. Er nået til Januar første sæson, og i PRL er topscore 3-4-5 forsvarspillere.

Jeg vil prøve Svartovich taktik!
Logged

MolgaardNielsen94
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Problemer med hjørnespark
« Svar #3: 03 Nov 2013, 18:44 »

Synes det er underligt. Der bliver KUN scoret mål på dødbolde ved mig :O
Logged

Don W
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Problemer med hjørnespark
« Svar #4: 08 Nov 2013, 14:58 »

Har ikke oplevet problemet med at modstanderen scorer mange mål imod mig på hjørne - og har ikke gjort noget for at stoppe det.. Men jeg har omvendt været rigtig farlig på hjørne.. Spiller med United.. Rvp har bedste stats som hjørnetager, så han tager fra begge sider. Har bedt ham om at sparke til "Lille felt" og sat Fellaini til at angribe forreste stolpe. Ud over det har jeg én til at angribe bagerste, én til at stå ved bagerste og én til at stå foran målmanden. Ikke andet... Fellaini har scoret 9 mål halvejs i sæsonen og Fletcher har scoret 6 mål (som afløser for Fellaini i de nemme kampe)
-Har lidt en teori om at spillet gerne vil "belønne" dig med chancer hvis du laver nogle små justeringer.. Har tit oplevet at der bliver vist flere highlights når jeg sætter indstillingerne ved hjørne, indkast, bedste mand til straffe, osv...
Logged

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010