home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #4 Manchester United - The Revolution.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: #4 Manchester United - The Revolution.  (Læst 4916 gange)
MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United - Ferguson efterlader presset.
« Svar #15: 24 Apr 2009, 14:49 »

Ja, har bare haft lidt travlt på det seneste, den kommer snart;)
Logged


MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United - Ferguson efterlader presset.
« Svar #16: 24 Apr 2009, 15:09 »


DE FØRSTE TRANSFERS.


De første dage på jobbet var skønne. Jeg kendte en del af spillerne personligt, og dem som jeg ikke kendte, kendte jeg nu.

Som sagt i trupgennemgangen, manglede jeg en højre back. Jeg vil så småt afsløre hvem jeg havde i kikkerten.

Dario Srna var manden der var udset som Gary Nevilles afløser. Han er fra Kroatien, og født i 1982. Han er dermed forholdsvis ung, og ufattelig dygtig, især når bolden skal ind i feltet. Han blev også hentet fra Shaktar Donetsk for 105 mio. Jeg måtte være hurtigt ude, da både Manchester City, Sunderland & Newcastle var efter ham. Hans klub, Shaktar, er ikke en speciel stor klub, for spillere af hans kaliber. Det var blandt andet derfor at skiftet til Manchester United, var lidt af et højdepunkt i hans karrieren. 


Den anden, og sidste, spiller der blev købt, var Werder Bremens, Diego.
Han skulle mest ses som en erstatning for den aldrene Paul Scholes. Han er kun 23 år, men på trods af det, er han allerede ufattelig dygtig. Derfor måtte jeg da give en del penge for ham.
192 mio. måtte jeg kaste efter ham.

Sælges skulle der også. Som sagt tidligere, var Kuszczak i overskud, og blev også solgt til Nantes for 25 mio. Jeg havde fra starten  aftalt med mig selv, at jeg ikke ville sælge de bedste spillere. Og det gjorde jeg heller ikke, selvom at der var bud på spillere som Ronaldo, Vidic og Evra. Til gengæld røg Hargreaves til Aston Villa for 77 mio., Flether til Atletico for 62 mio. og Wes Brown til Arsenal for 52 mio. Udover det, solgte jeg også John O´Shea, Rodrigo Possebon, og Ron-Robert Zieler. 

Efter dén omgang transfers, mente jeg at jeg havde holdet der kunne føre United til det tredje mesterskab på stribe.

« Seneste Redigering: 24 Apr 2009, 16:57 af MagnusChristiansen » Logged


MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #3 Manchester United - The Revolution.
« Svar #17: 25 Apr 2009, 09:35 »


Pre-season!


Der bliver varmet op til sæsonen. Spillerne kommer i form, og taktikken bliver ridset op.
Så er det tid til Pre-season!
 
Med 2 nye spillere i truppen, var jeg klar til mødet med Hertha Berlin. Rooney startede det hele med et flot langskud til 1-0. Efter det, kom Hertha Berlin desværre på 1-1, men Tevez lukkede kampen med 2 mål. Kampen var en de bedre spillede, med flotte afleveringer, gode driblinger og Rooneys flotte mål.
Den næste opgave hed Inverness CT. Det var en let modstander, og et eller andet sted, skulle kampen bare overstås.  Det blev den også hurtigt, da Rooney, Tevez og Srna scorede kampens første 3 mål. Og vi blev ved. Det blev 4-0, 5-0 og kampen endte 9-0. Kampens spiller blev den nyindkøbte Dario Srna, der udover at score et mål, lagde op til 3 af slagsen.  Så var tid til kampen mod Altrincham. Ligesom kampen mod Inverness, var dette en nem kamp. Det kunne også ses på kampens resultat, der endte 5-0. Endnu en gang med Rooney og Tevez i topform. I næste og sidste kamp i denne Pre-season, skulle jeg møde Antwerp. Pga. Charity Shield-kampen mod Portsmouth, ville jeg spare alle profilerne i denne kamp. På trods af dét, vandt vi kampen 7-0. Det var så de fire kampe inden sæsonen for alvor gik i gang.
Det bedste var vel at der kun blev lukket ét mål i de fire kampe. Det meldte jeg da også ud på det efterfølgende pressemøde, der omhandlede alle de fire kampe.

“Det var godt at se at vores forsvar ikke havde de store problemer. De har gjort et fantastisk stykke arbejde indtil videre, og jeg er sikker på at det vil holde resten af sæsonen.” Under det samme pressemøde blev der stillet nogle usædvanlige dumme spørgsmål. Et af dem lød: “Hvem var den bedste spiller under venskabskampene?” Tænk at han troede, at jeg ville udpege én bestemt spiller. “Haha, der var rigtig mange gode spillere under turneringen,” svarede jeg.

De kommende dage stillede jeg mig selv det samme spørgsmål: Er vi egentlig klar til sæsonen?
Og hver gang var svaret det samme: Ja. Selvfølgelig er vi det.
Vi havde taktikken i orden, truppen i orden og holdet var spillet nogenlunde sammen.

Nu må vi se hvad der sker.
Logged


Josip-Skoko
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: #4 Manchester United - The Revolution.
« Svar #18: 26 Apr 2009, 17:48 »

Det ser fint ud, men jeg bryder mig ikke så meget om dine salg Skuffet Især ikke salget af Hargreaves. Han er simpelthen fantastisk i fm! Smiley Men rigtig godt køb af både Srna og Diego. Peace
Logged

Manchester United - Brøndby IF - Leeds United

SoAP
Gæst
 
Sv: #4 Manchester United - The Revolution.
« Svar #19: 26 Apr 2009, 21:40 »

Hvorfor står der på dine billeder at du er træner for Lyon?
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 Manchester United - The Revolution.
« Svar #20: 27 Apr 2009, 19:38 »

Hvorfor står der på dine billeder at du er træner for Lyon?
Tror bare han bruger det save til at tage SS fra, så har de ikke mulighed for at have ændret sig, hvis du tjekker datoen så kan man se at det ikke er et save han spiller på Smiley
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010