home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  2 Brugere, 835 Gæster Online.

Indlæg: 1132731 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  West Ham
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: West Ham  (Læst 5299 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #15: 27 Apr 2012, 22:23 »

Skal til at gå i gang med tredje sæson med Hammers, og hold op en udvikling holdet har været inde i!
1. sæson blev en "walk in the park" og sluttede klart som nummer 1, uden den store konkurrence med hele 104 point. Startede ellers lidt sløjt, men holdet fik vist sin styrke. Der var ikke købt det store ind, udover lidt talenter her og der.

2. sæson hvor målet var overlevelse i Premier League. Det må man sige blev indfriet med en 9 plads, 2 point fra 7 pladsen. Derudover står den på Euro League i den kommende sæson, da jeg kom i FA Cup finalen hvor jeg dog lidt ufortjent tabte til United. Callejon fik direkte rødt i 35 min, og ødelagde lidt holdets chancer, og det blev kvitteret med en bøde på 2 ugers løn.. Jeg havde oprustet gevaldigt til anden sæson, hvilket i den grad kunne mærkes nu og her, og jeg var simpelthen nødt til at lave en rigtig udrensning, og har solgt for ca. 350 millioner. Nu håber jeg så bare at truppen er stærk nok til at leve op til min medieprognose, som er en 7. plads. Det værste ved sæsonen er nok at alle mine dyre indkøbte drenge skuffede fælt, og det er ikke mange af dem som har en høj stjerne i klubben.. Det bedste var nok at mit forsvar var det 4. bedste i Premier League, og så self finalen i FA. vender tilbage, og spørg bare om SS hvis det er.

EDIT: Første turneringskamp overstået, og hjemme på Boleyn Ground blev det til en fortjent sejr på 2-1 over Gunners!!! Efter at jeg var fuldstændig væk i 1. halvleg, ændrede jeg taktikken, og blev alt dominerende i 2. halvleg hvor først Tello udlignede til 1-1, mens Faurlin 2 min inde i overtiden smækkede den ind. Hamrende vigtig sejr!
« Seneste Redigering: 27 Apr 2012, 22:35 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

cavani
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #16: 08 Maj 2012, 18:01 »

Til alle jer der spiller med West Ham, så har jeg kun én ting at sige! - Køb og sælg med omtanke!!!!!

Jeg taler af stor erfaring, da jeg selv er kæmpe Hammersfan, er det også det hold jeg spiller aller mest med i FM. I denne udgave af FM, har jeg nu spillet 4 sæsoner med mit seneste spil, og har indtil videre vundet én FA Cup, én liga cup og én UEFA. Jeg har opbygget en stærk økonomi, pga mine salg og køb af spillere... Den gamle tese om at man skal købe billigt og sælge dyrt holder stik, og at have fokus på ungdommen er yderligere en super måde at fremme denne klub på.

Lige et par tips til spillerne. Behold for guds skyld Noble, Collison og Spence. Derudover kan I roligt kaste jeres unge spillere for løverne, da holdet godt kan bære nogle unge spillere...
Logged

bobbefar
Gæst
 
Sv: West Ham
« Svar #17: 07 Jun 2012, 22:21 »

Er ubesejret i mine 5 første kampe med Carlton Cole og Vaz te som de største stjerner.
Rigtig fedt hold !
Logged

Porteno
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #18: 21 Jun 2012, 20:20 »

Jeg startede et spil op med West Ham i sidste uge og kan nu konstaterer, at det er gået over al forventning!

Til at starte med lagde jeg mig fast på at spille en rigtig 4-3-3, så jeg forsøgte at komme af med alle de overflødige spillere til det system, hvilket ikke helt lykkedes. Dem jeg ikke kunne bruge røg ned på reserveholdet for at få dem til at have lyst til at skifte ved førstkommende lejlighed.

I mit første transfervindue hentede jeg den skarpe colombianske angriber Jackson Martinez, som var udset til at skulle danne fronttrio med Carlton Cole / John Carew og Nicky Maynard / Sam Baldock.

Jeg startede med at skille mig af med Matty Taylor, Julien Faubert og Freddie Sears som de mest markante navne og ellers blev diverse ligegyldige spillere / helt unge talenter udlejet og det kom til at gøre min startopstilling grundlæggene så sådan her ud:

Robert Green
Guy Demel - James Tomkins - Aboulaye Faye - George McCartney
Jack Collison - Kevin Nolan - Mark Noble
Carlton Cole - Sam Baldock / Nicky Maynard - Jackson Martinez

Det medførte fra start stor succes og efter formationen var spillet ind, var jeg nærmest uovervindelig i resten af sæsonen, hvilket endda gik udover en del Premier Leauge-klubber i FA Cuppen, hvor jeg sendte blandt andet Aston Villa og Fulham ud, inden jeg i finalen meget overraskende endte med at slog Liverpool.

I vinter transfervinduet lejede jeg angriberen David Goodwillie i Blackburn for at forstærke bredden, da John Carew tit bliver skadet og ellers fik jeg hentet den velkendte Romario til at supplere i forsvaret.

På afgangssiden solgte jeg Joey O'Brien og Ricardo Vaz Té, der begge var kommet i overskud og bare var en dum udgift at have.

Jeg var som tidligere skrevet suveræn i ligaen, hvor mine nærmeste konkurrenter var Reading og Southampton, men de kunne ikke true mig og jeg endte med at vinde suverænt med + 100 point og rykkede op 3-4 runder før tid, hvilket jeg kunne spare mine spillere sådan de var klar til FA Cup-finalen mod Liverpool, der blev vundet med 1-0 på mål af den suveræne Sam Baldock, som i 25 ligakampe lavede 26 mål, mens hans konkurrent som skarpretter Nicky Maynard lavede 29 mål i 35 ligakampe.

Sæson 2

I sommerpausen gjorde jeg klar til at skulle ud at spille Europa League og med oprykningen til Premier League skulle holdet også forstærkes derefter, da truppen ikke var god nok til at kunne have fokus på de to ting.

Derfor skilte jeg mig af med følgende spillere, som de mest markante:
Gary O'Neil
Frederic Piquionne
Peter Kurucz
Jordan Spence
Pablo Barrera
Papa Bouba Diop
Cristian Montano
Henri Lansbury (endt lejemål)
David Goodwillie (endt lejemål)
George McCartney (endt lejemål)

Ind kom tilgengæld:
Ali Ahmada - målmand (Toulouse, 34 mio)
Aleksandar Kolarov - venstre back (Man City, 34 mio)
Jonjo Shelvey - central midt (Liverpool, 47 mio)
Patrick Olsen - central midt (Brøndby, fri transfer)
Michael Ballack - central midt (fri transfer)
Magnus Troest  - midterforsvarer (fri transfer)
Stefan Savic - midterforsvarer (Man City, leje)
Goran Pandev - angriber (Lazio, leje - frikøbsklausul på 21 mio)

Planen var jeg ville have haft hentet Adriano på fri transfer til angrebet, men det kunne jeg ikke komme til pga. arbejdstilladelsen, så jeg endte med at få fingrene i Pandev i stedet for, hvilket må siges at være en fin "bytter".

Jeg lagde sæsonen ud med at få dask af Manchester City på 3-0 i Charity Shield, efter en skandaledommer der gav City to straffespark og en fandens dum linjevogter, der underkendte et par mål fra mig. I første ligakamp måtte jeg ligeledes City, hvor jeg tabte 3-1.

Derfra gik det dog opad bakke, da jeg kvalificerede mig til Europa League-gruppespillet via en samlet sejr på 7-1 over Red Star og endte i pulje med CSKA Moscow, FC Twente og Dnipro. I den første kamp skuffede jeg ude mod Dnipro med at spille 0-0, men jeg vandt tilgengæld hjemme noget overraskende med 3-1 over CSKA.

Ligamæssigt er jeg på en femteplads i starten af oktober, efter jeg har haft nogle kampe mod midterhold og enkelte bundhold.
Logged

Porteno
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #19: 22 Jun 2012, 21:28 »

Her kommer der endnu en update:

Jeg er nu kommet til februar 2013 og jeg er stadigvæk med i Europa League, efter jeg vandt gruppen. I 1. knockout runde venter Roma, hvor det nok må forventes vi måde lade livet, men romerne skal ikke forvente at komme sovende til en samlet sejr!

Sæsonens største hidtil eneste skuffelse skete i januar, da jeg ud i FA Cup'en røg ud til upåagtede Huddersfield, der åbenbart havde en meget skarp Hernando Crespo i truppen, som fik sænket os. Det gjorde egentlig ikke det store pga. en måske knap så stor bredde i truppen, men måden det skete på pissede hele klubben af.

I Premier League går det over al forventning og vi er fortsat på femtepladsen, men den forventer jeg ikke vi holder sæsonen ud, da Tottenham og Arsenal ånder os lige i nakken. Man skal dog aldrig sige aldrig, da vi har budt flere af de store hold op til dans ved blandt andet at spille uafgjort mod Manchester City i egen hule.

Målet for resten af sæsonen er at ende i top 7 i Premier League og vinde Liga Cup'en, hvor vi i finalen møder Brighton. Hvis placeringen i ligaen bliver højere er det bare fedt, hvilket det ligeledes vil være, hvis vi får klaret os videre i Europa League.

Transfermæssigt blev en del løntunge spillere skudt afsted i januarvinduet og der blev sat en foryngelseskur i gang, som skal fuldendes, når klubben forhåbentligt kommer til en del flere penge til sommer.

Jeg endte med at sælge følgende spillere:
Abdoulaye Faye (Queens Park Rangers - 2,1 mio)
Robert Green (Southampton - 34 mio)
John Carew (Levante - 0 mio)
Carlton Cole (Sunderland - 38 mio)

Ind kom til gengæld:
Bastian Oczipka - venstre back (Leverkusen - 15 mio)
Danny Welbeck - angriber (Manchester United - leje)
Sergio - angriber (Real Madrid - leje)
Matheiu Bodmer - central midt (Paris Saint-Germain - leje)
Ben Amos - keeper (Manchester United - 5,5 mio)

Jeg kunne ikke få skrevet nogen frikøbsklausul ind i spillerne på leje, men i stedet håber jeg de sparede lønkroner og transferindtægterne gør jeg kan finde nogen gode billige forstærkninger permanent i sommerens transfervindue.
Logged

bobbefar
Gæst
 
Sv: West Ham
« Svar #20: 09 Jul 2012, 19:38 »

Så blev min første kamp i Premier league spillet, som var mod Liverpool.
Det var en svær kamp på papiret og det blev det også. Resultatet blev helt fantastisk 1-1. Kom faktisk foran 1-0 men Oscar Cardozo havde en god dag så han gjorde det til 1-1 på frispark. Men jeg er godt tilfreds med 1-1.
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #21: 29 Jul 2012, 20:12 »

Er startet med West Ham som det sidste save i år.
Har fået fat i Ross Barkley, Jack Robinson og Yaya Sanogo på leje kontrakter
Jeg har købt Craig Dawson for 12 millioner og Jamal Blackman for 400k.

Ud er gået Montenegro som jeg har opsagt leje aftalen med.

Har hentet Maynard, Baldock op fra reserve holdet.
Taktikken er som altid 4-4-2.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #22: 30 Jul 2012, 13:59 »

11 kampe i ligaen, 10 sejre, 1 nederlag.

Er ude af ligacuppen allerede, så alt er efter planen
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010