home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 914 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Valencia C.F.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Valencia C.F.  (Læst 10191 gange)
legend
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #15: 16 Dec 2011, 17:10 »

Hej Freaks!

Nogen der kan give et SS af den stærkeste opstilling, og måske endda en holdrapport?
Jeg vil gerne gøre Valencia til en magtfaktor i europæisk fodbold - men først må vi have succes i La Liga!

Nogen der gider at hjælpe? Synes det er et interessant hold, med man spændende spillere!
Logged

AAU - SIV Spansk - FM Aficionado

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #16: 16 Dec 2011, 20:03 »

Hej Freaks!

Nogen der kan give et SS af den stærkeste opstilling, og måske endda en holdrapport?
Jeg vil gerne gøre Valencia til en magtfaktor i europæisk fodbold - men først må vi have succes i La Liga!

Nogen der gider at hjælpe? Synes det er et interessant hold, med man spændende spillere!


Jeg kan godt smide et eller to screenshots op.. Jeg har nemlig ikke rigtig købt nogen og er i første sæson. Du skal bare være med på at man starter med ekstrem dårlig økonomi ! Smiley .. Også selvom man har solgt Villa, Silva og Mata til fornuftige priser..
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #17: 16 Dec 2011, 20:07 »

grunden til de solgte de tre profiler var for at hjælpe på deres kæmpe gæld så kan du ikke forvente de har en god økonomi af deng rund, men den bliver altså i løbet af de første 2-3 sæsoner Smiley
Logged


KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #18: 16 Dec 2011, 20:15 »

grunden til de solgte de tre profiler var for at hjælpe på deres kæmpe gæld så kan du ikke forvente de har en god økonomi af deng rund, men den bliver altså i løbet af de første 2-3 sæsoner Smiley

Jeg vidste godt at deres økonomi var sløj da jeg startede mit save! Smiley .. Det er med til at gøre det til en dejlig udfordring.. Men man bliver alligevel overrasket lånet samlet set er på over 2 mia. kr. Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #19: 16 Dec 2011, 20:18 »

haha, ja Peace
hvor langt er du nået?
Logged


KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #20: 16 Dec 2011, 20:22 »

@ legend

Holdrapport - Fra spilstart:



Bedste opstilling - I mine øjne i hvert fald.



Er ubesejret - Bortset fra denne kamp, den gjorde lidt ondt.



@Arsrea

Jeg er stadig kun i første sæson. Har ikke haft så meget tid til at komme igang.. Men spiller på det lige nu.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #21: 16 Dec 2011, 20:28 »

helt iorden, er hos min far lige nu, så kan ikke spille.
Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #22: 11 Jan 2012, 16:46 »

Så er jeg også startet op med Valencia. Det er naturligvis et spændende mandskab at gå ind til, men som flere af jer andre også har været inde på, så kan det godt virke lidt svært med økonomien - men det er nu super med sådan en udfordring synes jeg.

Jeg har valgt at bruge første transfervindue på at forme truppen en smule. Truppen er meget bred, næsten for bred, men jeg bruger to meget forskellige taktikker, hvorfor det er nødvendigt med mange slags spillere. Jeg har valgt at satse spansk, ikke udelukkende, men hovedsageligt, hvilket først bragte Ezequiel til fra Betis som gardering på højre wing. Dernæst ville jeg hente Juanmi fra Malaga, men ham ville de ikke af med til den pris jeg ville give. Derfor købte jeg i stedet lovende Ruben Rochina hos Blackburn for sølle 6.75 mio DKK - et sandt røverkøb,

Ud røg i samme vindue Bruno og Aduriz.

Første sæson skal blive spændende. Jeg får det svært mod de store i La Liga, men hvad der egentlig bekymrer mig mere er CL. Her er jeg kommet i gruppe med Porto, Man City og Otelul. De første to kampe endte med 0-1 ude mod City, desværre, og 5-0 hjemme mod Otelul. Umiddelbart okay, men samtidig formåede Porto først at spille 1-1  ude mod Otelul og dernæst besejre City hjemme. Det har gjort gruppen alt for åben, havde gerne set City gøre rent bord mod Porto.
« Seneste Redigering: 11 Jan 2012, 16:49 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

PH23
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #23: 22 Feb 2012, 20:41 »

Har lavet et save med Valencia, og ville bare høre: Er der en bestemt formation man skal spille, nogen man skal hente (Har hentet J.S. Park)
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #24: 28 Apr 2012, 15:16 »

Hvordan ser jeres holdinstruktioner ud Huh

Jeg er lidt i tvivl, om man skal spille mere direkte eller hvad man skal Opstemt

Hvordan gør de forskellige, og hvordan stiller I op ?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #25: 27 Maj 2012, 01:28 »

Nogen, der spiller med den herlige klub?

Jeg er selv lige startet og eneste indkøb indtil videre er den "hjemvendte" søn; Joaquín Sánchez Rodríguez og midterforsvaren Craig Dawson på en 1-årig lejeaftale Peace

Jeg har solgt Angel Dealbert, Aritz Aduriz og sidst, men ikke mindst er Topal blevet udlejet (der var ingen der ville købe ham Tunge)

Ellers har jeg blot forfremmet et par talenter og stortset hele staben er blevet skiftet ud. Alle transfers kan ses her sammen med truppen og min forventede start 11'er:

Transfers


Staben


Holdet


Bud på en start 11'er

 
Logged

- Veni, vidi, vici -

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #26: 27 Maj 2012, 04:27 »

Jeg havde overvejet Valencia som mit næste FM projekt, da Real Madrid og Barcelona plejer at give kamp til stregen. Jeg kan også godt lide at du vælger og leje Craig Dawson, når der render dejlige spanske midterforsvars talenter rundt som Marc Bartra og Alberto Botia! Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #27: 27 Maj 2012, 11:02 »

Købte Botia i mit Barca engang, han spilede pænt godt Opstemt

Ellers hvis man vil lægge lidt flere enge kan Jordi Amat være et godt alternativ, han bliver et bæst.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #28: 27 Maj 2012, 14:25 »

Jeg havde overvejet Valencia som mit næste FM projekt, da Real Madrid og Barcelona plejer at give kamp til stregen. Jeg kan også godt lide at du vælger og leje Craig Dawson, når der render dejlige spanske midterforsvars talenter rundt som Marc Bartra og Alberto Botia! Smiley

Spændende  Thumbs Up

Det handler slet og ret om økonomi.. man betaler voldsomt af på ens lån den første sæson og derfor ville jeg ikke presse økonomien yderligere så derfor valgte jeg den billige løsning i Dawson..

Både Bartra og Botia er på tegnebrættet til sommer, men for nu nøjes med discount-løsningen Peace

Købte Botia i mit Barca engang, han spilede pænt godt Opstemt

Ellers hvis man vil lægge lidt flere enge kan Jordi Amat være et godt alternativ, han bliver et bæst.


Det gjorde han også i mit - derfor vil jeg også meget gerne have ham.. ofte ryger Sporting Gijon ud af La Liga og derfor er han billigere Wink Så det håber jeg på..

Ja Amat har jeg også kigget på, men pt. koster han 97.500.000 kroner.. ticked off
Logged

- Veni, vidi, vici -

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #29: 28 Maj 2012, 11:51 »

Jeg er gået lidt død i mit andet save så nu er jeg startet op med Valencia som jeg gerne skulle have til at vippe Barca og Real af pinden.

Som i andre også har erfaret er deres økonomi ringe og der gir jo en god udfordring.

Jeg har valgt at sælge Dealbeart og udlåne Topal - det var ikke nogen spillere jeg fik meget for men det gjorde da at jeg kunne hente Fernando fra Gremio ind for 50mil.
Jeg har prøvet at hente både Nené(PSG), Joaquin(Malaga) og Balotelli på lån for at styrke mine muligheder på kanterne - men ingen af dem vil udlånes til mig. :-(

Jeg har spillet august færdig samt kørt hen over landskamppausen i start sept og skal nu spille første kamp i ChL mod Olympiacos på udebane. De øvrige i gruppen er Arsenal og Otelul (tror jeg nok, kan ikke huske det)

Taktikken er ret offensiv; en 4-2-3-1

GK: Guiata
RB: Miguel
CB: Victor Ruiz
CD: Rami
LB: Jordi Alba

MCR: Fernando (ball winning midfielder)
MCL: Banega ( central midfielder )

AMR: Hernandez (Winger)
AMC: Canales (Trequartista)
AML: Pablo Piatti (Winger)

SC: Soldado (Poacher)

De første runder var mod Racing som blev vundet med 4-1 (hattrick af Soldado) og Atl Madrid som blev vundet med 2-0. Begge kampe var på hjemmebane.

Så alt i alt en godkendt start.
Logged

Love the Blues

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010