home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 314 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  un voyage;
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: un voyage;  (Læst 13474 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
un voyage;
« : 10 Aug 2009, 18:52 »



Velkommen til mit spil, et spil, hvor jeg etape for etape vil gennemgå min Tour. Kan jeg holde interessen, fortsætter jeg blogningen om mit spil i Pro Cycling Manager 09', over Vueltaen og Verdensmesterskaber ne, ind i de sjovere faser, hvor man skal få ambitionerne til næste sæson til at høre sammen med budgettet - og de store ryttere ikke nødvendigvis passer ind, eller skal signes.
Jeg har kørt hele foråret, uden at bruge specielt meget tid på det. Dette kommer af, at jeg netop har kørt en karriere med CSC Saxo Bank, hvor jeg glippede og overså nogle vigtige detaljer omkring kontraktskrivning, og mistede vigtige ryttere, samt ikke fik signet nok til næste sæson.

Mine mål har over sæsonen været følgende:
    - VIND RONDE VAN VLAANDEREN (CANCELLARA)
    - TOP 3, LIEGE BASTONGE (ANDY SCHLECK)
    - TOP 3, GENT WEVELGEM (CANCELLARA)
    - VIND, PARIS ROUBAIX
    - TOP 3, VATTENFALL CYCLASSICS (IKKE KØRT ENDNU)


Og dermed har sæsonen indtil videre været en ganske ok succes. Cancellara blev 2'er i Paris Roubaix, hvilket naturligvis var ærgerligt.
Jeg starter min blog med en opdatering senere i aften,
jeg håber i vil læse med, mod 6 og største mål -
VIND LE TOUR DE FRANCE


Med Venlig Hilsen,
Zulue

Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: un voyage;
« Svar #1: 10 Aug 2009, 18:55 »

Spændende. Jeg læser med Smiley
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: un voyage;
« Svar #2: 10 Aug 2009, 19:14 »

Kedeligt hold du spiller med
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: un voyage;
« Svar #3: 10 Aug 2009, 19:50 »

Er Astana også et kedeligt hold.
Hvis det ikke er, så vil du måske følge med i min blog. Hvis du ikke alerede følger med.

Ej hvor er det latterligt med sådan noget reklame ine midt i det hele. Det er udelukkende til egen fordel - hvilket du bør holde dig fra i Zulues tråd.

Anyway, jeg skal da klart følge med her. Zulue' blogs er altid interessante, og når man så tilføjer PCM skal det nok blive sjovt at se hvordan det kommer til at gå.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: un voyage;
« Svar #4: 10 Aug 2009, 19:51 »


TRUPPEN TIL TOUREN 09
- HJÆLPERYTTERE
1


    KURT ASLE ARVESEN
    Den norske hjælperytter har i flere år været fast bestandel af det danske hold, og det skandinaviske samarbejde har fungeret. Arvesen er rutineret, kan beskytte på flad vej, samt vide, hvor han skal placere sig i feltet, når vind og andre forhindringer byder sig ind.
    GUSTAV LARSSON
    Larsson kommer eftersigende til Touren i rigtig dårlig form, men alligevel må svenskeren betegnes som en vigtig brik, når der skal køres holdtidskørsel på den fjerde etape på de franske landeveje. Svenske Larsson kører godkendt med i bjergene, samt på flad vej, men Saxo Bank har primært taget rytteren med til at hjælpe i holdtidskørslen, hvor det danske hold ikke må miste for meget tid til Astana og Contador.
    JAKOB FUGLSANG
    Den første dansker, vi præsenterer i Touren i år, hedder Jakob Fuglsang. I år er Nicki Sørensen sparret væk, men det betyder ikke, at vi ikke ser noget dansk islæt på holdet - Fuglsang skal nok komme til at være mere end synlig i bjergene, hvor den lette dansker kan sætte pres på selv de bedste, samt rykke fra når det gælder. Vandt Post Danmark Rundt sidste år, og potentialet er enormt.
    MATTI BRESCHEL
    Matti Breschel går for at være en hurtig mand på de sidste meter, og hvis det danske hold vil være med i spurterne, skal det nok være denne herre, der skal gøre sig gældende. Matti Breschel er typen, der kan tage en etapesejr, hvis dagen er rigtig, og danskeren fortjener om nogen sin plads i Touren.

- HJÆLPERYTTERE2


    JENS VOIGT
    Tyske Voigt kan efterhånden ikke være noget ukendt syn for mange Tour-interesserede, og igen i år kommer det tyske kraftværk med til Frankrig, med sin gode humor og gode humør. Voigt kan ligesom Breschel være lig med etapesejr, men det betyder ikke, at han er forrest i hierarkiet på det danske superhold. Voigt kender sin placering, og skal han hjælpe de luxemborgske brødre, gør han det, før egne interesser.
    CHRIS ANKER SØRENSEN
    Danske Chris Anker skal hjælpe til i bjergene og udelukkende i bjergene, men mon ikke også, han kan gøre sig godt gældende her? Det er Ankers første Tour og et gennembrud lurer.

- FRIE RYTTERE


    FABIAN CANCELLARA
    Fabian er over de seneste sæsoner rykket op i den helt helt farlige elite, der kun tæller verdensklasserytter e. Cancellara er storfavorit til begge enkeltstarter og mon ikke også den tidligere verdensmester vil gøre sig godt gældende på disse. Cancellara skal hjælpe på holdtidskørslen og hvis formen er der, kan schweizeren også gå efter etapesejre på de etaper, hvor sprinterne ikke helt kan være med, men det alligevel ikke bliver for kuperet. Matti Breschel og Fabian Cancellara kan hjælpe hinanden i spurterne. 
    FRANK SCHLECK
    Den ældste af Schleck-brødrene kan man ikke kalde en hjælperytter, for Saxo Bank har udtalt, at bare fordi det fungerer for den ene, vil man droppe den anden - man satser på at begge af de to kan køre en fremragende Tour, hvorfor det danske hold ville være dobbelt så stærkt og kunne spille på dobbelt så mange heste, på dobbelt så mange forskellige tidspunkter af løbet.
    Frank kommer ikke til at være kaptajnen, grundet hans enkeltstarter.

- KAPTAJNEN

    ANDY SCHLECK
    Andy Schleck har siden sit gennembrud i Giro d'Italia, hvor han vandt ungdomstrøjen samt blev nummer 2 i det samlede forløb, bare udviklet og udviklet sig, hvorfor han nu står som den klare favorit til at kunne udfordre Contador - en titel, ikke mange kan kaste på sig. Contador skal passe på, for Andy Schleck er i fremragende form, og har ikke kørt mange løb i løbet af sæsonen; helt klar og helt fokuseret skal Touren vindes for unge-Schleck og hvorfor ikke bare i år?



« Seneste Redigering: 10 Aug 2009, 19:55 af Zulue » Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: un voyage;
« Svar #5: 10 Aug 2009, 19:59 »

Jamen dejligt at se endnu en Saxo Bank blog. Håber da du kan vinde med Andy Smiley

En ting jeg dog gerne lige ville høre, er dit niveau i spillet?

Glæder mig til at læse mere om din Tour de France Thumbs Up
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: un voyage;
« Svar #6: 10 Aug 2009, 20:04 »

Jamen dejligt at se endnu en Saxo Bank blog. Håber da du kan vinde med Andy Smiley

En ting jeg dog gerne lige ville høre, er dit niveau i spillet?

Glæder mig til at læse mere om din Tour de France Thumbs Up
Jaeh, det var jo delvist på grund af din blog, jeg ville lave min egen, hehe.
Mit niveau er normal, og det burde jeg nok skifte, haha. Men, jeg tror jeg skifter efter Touren.

Tak for kommentaren. :-)
Logged

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: un voyage;
« Svar #7: 10 Aug 2009, 20:08 »

Godt skrevet Zulu.
Har du nogen forventninger om hvor mange etapesejre du vil hive hjem i Touren?

ps. Super fedt. Så er der 3 blogge.
« Seneste Redigering: 10 Aug 2009, 20:14 af Zulue » Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: un voyage;
« Svar #8: 10 Aug 2009, 20:12 »

nogle gode updates Smiley. vil helt sikkert følge med i denne her blog Opstemt!
kommer der en update i aften Wink?
Logged

Kolo Abib Touré

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: un voyage;
« Svar #9: 10 Aug 2009, 20:13 »


1 ETAPE
ENKELTSTART

Jeg kom måske til at afsløre for meget af denne etape inde i en anden tråd, men jeg kan da lige fortælle lidt om den alligevel. Jeg startede ud med at sætte bedste tid med min første mand Cancellara, hvilket var forventet at jeg ville gøre. Derefter røg mindre vigtigere ryttere ud på ruten, inden jeg kørte en fantomtid med Frank Schleck og satte bedste tid op ad bakken. Frank gik dog ned, men kom ind på en daværende flot 5 plads.
Efterhånden kom flere og flere ryttere ud på ruten, og Larsson, mit store håb til en top5-placering skuffede grusomt, grundet elendig form.

Skuffelsen blev dog gjort til småting, da kaptajn-Andy skulle ud og køre efter Contador, der var kommet ind i en fremragende tid, blot 6 sekunder efter Cancellara, hvorfor der var pres på min kaptajn - der dog var 28 sekunder hurtigere end Contador over bakken, og på trods af den hårde start, gik Andy ikke nok ned til at smide sejren væk - første sejr til Andy og dermed er Andy i gult fra start; måske til slut?

TOP 5 ETAPEN

Andy Schleck 22,41 min.
Cancellara +2 sek
Contador +8
Evans +19
Kloden +20

TOP 5 SAMLET

Andy Schleck 22,41 min.
Cancellara +2 sek
Contador +8
Evans +19
Kloden +20
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: un voyage;
« Svar #10: 10 Aug 2009, 20:24 »


2 ETAPE
MONACO - BRIGNOLES

En forholdsvist kedelig etape, hvor vi skulle have Andy sikkert i mål, men også hvor jeg spekulerede, til, hvad jeg kunne bruge den sidste bakke til, der er lige foran mål. Det var tydeligt, at en rytter som Oscar Freire ville være godt kørende på denne slags etape, men både Breschel og Cancellara var godt kørende, så jeg tænkte, at jeg ville prøve med Cancellara, i det han allerede var i grønt.
Ved bakken kom der få angreb fra bakke-ryttere, men feltet med Quick Step i front var godt kørende, og Valverde trak sin rytter Rojas Gil frem til en god position. Breschel kom ind i toget foran, og med Cancellara på hjul, lå han perfekt til at lead-oute Cancellara til spurten.
Cancellara trak frem, da Brechel ikke havde flere kræfter og vinder etapen suværent - så smukt og så grønt som, krones Cancellara og slår en streg under fremragende form og god timing, samt at bruge hovedet, hvor det kan bruges.

Breschel bliver 3'er på dagens etape, mens der ikke bliver rykket i klassementet.
 CANCELLARA-SEJR

TOP 3 ETAPEN
Cancellara
Rojas Gil +0
Breschel +0

TOP 5 SAMLET
Andy Schleck 22,41 min.
Cancellara +2 sek
Contador +8
Evans +19
Kloden +20
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: un voyage;
« Svar #11: 10 Aug 2009, 20:50 »

Andy har vel ikke samme tid efter 2. etape som 1. etape?
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: un voyage;
« Svar #12: 10 Aug 2009, 20:52 »

altid dejligt med en sejr Smiley.
og en flot enkelstart andy kørte ! Shockeret
Logged

Kolo Abib Touré

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: un voyage;
« Svar #13: 10 Aug 2009, 20:55 »

Super blog du har startet her, synes det tiltrækker mig mere med korte beskrivelser fra etaperne og mindre af alle de screenshots så mange andre bruger i disse PCM-BLOGS. At du så vinder tourens første to etaper er flot. Fortsæt endelig Zulue!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: un voyage;
« Svar #14: 10 Aug 2009, 21:04 »


3 ETAPE
MARSEILLE - LA GRANDE-MOTTE


Endnu en kedelig etape, hvor det igen skulle afgøres i spurten. Efter gårsdagens etapesejr var jeg klar på mere med Cancellara, og det så da også fremragende ud, da Matti Breschel endnu engang leverede sit fremragende lead-out-arbejde til min schweiziske allround-rytter (se screenshot ét)
Med 1km igen var Cancellara stadig forrest i sin grønne trikot, men Tom Boonen satte turboen til over de sidste hundrede meter og overspurtede mit håb om at få 3 i træk, hvilket havde været ganske sjovt. I sprinten gik også Garmins Tyler Farrar og Mark Cavendish forbi Cancellara, som dog distancerede Rojas Gil og kom ind på en godkendt fjerdeplads. Endnu engang bliver der ikke roteret rundt i klassementet, men i morgen er der holdtidskørsel, og hvis Saxo Bank får snørret skoene bare lidt forkert, bliver det svært at følge med superholdet Astana og deres maskiner.




TOP 3 ETAPEN
Tom Boonen +0
Tyler Farrar +0
Mark Cavendish +0
Fabian Cancellara +0
Rojas Gil +0

TOP 5 SAMLET
Andy Schleck
Cancellara +2 sek
Contador +8
Evans +19
Kloden +20



« Seneste Redigering: 10 Aug 2009, 21:36 af Zulue » Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010