home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:44:05 szukizek Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 270 Gæster Online.

Indlæg: 1132746 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 114881 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #2 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #15: 08 Jul 2007, 22:24 »

Hvornår kan vi forvente en update på denne fantastiske blog? Smiley
Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #2 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #16: 08 Jul 2007, 22:35 »

Denne bloggen har potensiale til og bli en av årets suverent beste blogger ! Opstemt
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #17: 08 Jul 2007, 22:50 »



Jeg var lige kommet hjem fra en træningssession med talenterne i Rosenhøj Boldklub – i disse træningssessioner som jeg står for, der er flere talenter samlet, så alle bliver udfordret på forskellige niveauer. De unge kommer til at møde ældre og stærkere spillere, mens de ældre kan øve deres nyopfundne finter på de unge. Så begge veje får man flere erfaringer med sig.

Men jeg skulle selvfølgelig lige tjekke min mail efter jeg havde fået startet computeren op, og hvad var det. Der lå en mail fra Brøndby. Jeg begyndte at ryste, men formentlig stod der vel bare tak for mailen, men vi har fundet vores nye træner. Inden jeg åbnede mailen skyndte jeg mig at tjekke www.brondby.com, men ingen ny træner var offentliggjort. Nu bankede hjerte da for alvor af sted, var dette min drøm.

Jeg åbnede mailen, og læste følgende mail.

Citat
Kære John,

Mange tak for din mail. Vi har gennem længere overvejelser valgt at indkalde fire trænere til samtaler. Tre af dem har vi fundet via vores netværk, men vi samtidig har valgt at indkalde dig, selvom vi ikke kender dig.

Vi har været i kontakt med formanden i Rosenhøj Boldklub, og han har kun gode ting at fortælle om dig, så derfor vil vi meget gerne have at du møder op på Brøndby Stadion på torsdag d. 1. marts, så vi sammen kan tage en snak om en eventuel fremtid i Brøndby IF.

Med sportslig hilsen

Per Bjerregaard
Brøndby IF

Jeg var mundlam. Var dette virkelig rigtig, eller var det bare en for tidlig aprilsnar. Nej, den var sendt fra pb@brondby.com, så den måtte være rigtig.

Det var ved at være tid til at gå i seng, men sove kunne jeg ikke. Det kørte rundt i hovedet på mig, at jeg på torsdag skulle til samtale hos Brøndby IF omkring det ledige trænersæde.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

RCD
Gæst
 
Sv: #3 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #18: 08 Jul 2007, 22:53 »

Fed update
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #3 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #19: 08 Jul 2007, 22:56 »

God update igen, men nu ved man jo helt sikkert at du bliver ansat, og så kan bloggen først for alvor komme igang Opstemt
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #20: 08 Jul 2007, 23:06 »

Nice!!! Glæder mig til at hører hvordan du klare jobsamtalerne... Opstemt
Logged


Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #21: 08 Jul 2007, 23:10 »

Nice Opstemt

Kan ikke lade være med at spørge, men er du med i Alle Hader Os ?
Logged

[Min signatur er for stor]

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #22: 08 Jul 2007, 23:28 »

Fuck, det er godt :b!
Logged

I ain't playin', nigga

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #23: 09 Jul 2007, 00:01 »

Jeg kan ikke lide brøndby.. det har jeg aldrig - og det kommer jeg aldrig til...(Og jeg holder heller ikke med FCK)! Men JS.. Jeg er sgu fan af dig og ikke mindst dine blogs... Du skriver fantastisk flot og fængende.. Jeg elsker det og jeg skriger efter mere... Dete er intet mindre en fantastisk...!!! Jeg håber du får jobbet og jeg håber det kiommer til at gå dig godt.. Jeg bliver helt klart en fast læser!!!! KUTGW!!!!!!!!!!!!!
Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #24: 09 Jul 2007, 00:22 »



Endelig kom dagen – jeg satte mig i min bil, drejede nøglen, og satte så ellers kursen mod Brøndby Stadion, hvor jeg var blevet lovet at der ville blive taget imod mig af en af de ansatte ved stadion.

Da jeg ankom til Brøndby Stadion gik jeg ind i receptionen, hvor jeg fik kontakt med en ansat ved navn David, der fortalte mig at der inden for fem minutter ville komme en og hente mig, så jeg kunne komme op hvor samtalerne skulle foregå.

Der gik dog lidt mere end fem minutter, men pyt med det, jeg blev hentet af det tidligere Brøndby koryfæ Kim Vilfort, der nu var i en stilling magen til min i Rosenhøj, nemlig som talentchef. Han fortalte mig så, at den ene af de andre trænere havde trukket sig, så vi var ”kun” tre der skulle snakke med Brøndby omkring det ledige trænersæde. Det gjorde mig selvfølgelig glad, men alligevel troede jeg ikke rigtig på det.

Jeg bankede på døren, og blev bedt om at komme ind. Inden i lokalet sad Anders og Per Bjerregaard sammen med Peder Siggaard og truppens anfører Per Nielsen. Disse fire skulle altså sammen finde frem til den rigtige træner for klubben.

Der gik vel godt en time inden vi blev færdige, og jeg følte mig meget fortrykningsfuld over samtalen, som jeg syntes var gået godt. Jeg fik afvide, at jeg ville få besked inden for de nærmeste dage, og der ville være pressemøde på søndag.

Jeg fandt igen min bil, og satte kursen hjemad, da jeg pludselig kom til at tænke på hvorfor jeg skulle have afvide at der var pressemøde på søndag, hvis jeg ikke skulle med. Hmm.. Måske ser jeg for gode ting i dette. Jeg håber det er rigtig hvad jeg tænker på, men tør ikke sige det til nogen.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #4 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #25: 09 Jul 2007, 00:27 »

Endnu en nice update... Glæder mig til at læse mere... Fik aldrig fulgt med i din gamle Brøndby blog, så ser virkelig frem til denne...
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: #4 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #26: 09 Jul 2007, 00:29 »

Fantastisk blog du for gang i her
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #4 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #27: 09 Jul 2007, 00:30 »

flot læsning meget flot
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #4 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #28: 09 Jul 2007, 00:33 »

Puha, dette er fantastisk, jeg er lidt afhængig Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #29: 09 Jul 2007, 00:35 »

Puha, dette er fantastisk, jeg er lidt afhængig Opstemt

 Rullende Øjne Me 2...  Rullende Øjne

GIV OS MERE JS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 4 ... 60 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010