home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  2 Brugere, 322 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Football Manager 2013 Blog 18: Football Manager Classic - Kamp dagen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2013 Blog 18: Football Manager Classic - Kamp dagen  (Læst 2914 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Football Manager 2013 Blog 18: Football Manager Classic - Kamp dagen
« : 03 Okt 2012, 16:08 »

<a href="http://www.youtube.com/v/JxjH-wpPPfA?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/JxjH-wpPPfA?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>
« Seneste Redigering: 04 Okt 2012, 16:01 af Sunbao » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 19: Football Manager Classic - Kamp dagen
« Svar #1: 03 Okt 2012, 20:09 »

Lyder næsten som om at man ikke kan vælge Commentary Only? Det kan forhåbentlig ikke være rigtigt.
Logged



Gungner
Gæst
 
Sv: Football Manager 2013 Blog 19: Football Manager Classic - Kamp dagen
« Svar #2: 03 Okt 2012, 20:49 »

Hvis man ikke kan vælge Commentary Only, er det ikke noget jeg skal prøve.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 19: Football Manager Classic - Kamp dagen
« Svar #3: 04 Okt 2012, 08:35 »

Well, når nu hele pointen med FMC er at det skal gå hurtigere, ville det ikke rigtig give nogen mening at udelade det. Jeg fik bare dårlige fornemmelser da Miles sagde noget i retning af 'when you click play, you are given a selection of highlights from the match'...

Hvis det ikke er med, skal jeg i hvert fald ikke have spillet.
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 19: Football Manager Classic - Kamp dagen
« Svar #4: 04 Okt 2012, 08:48 »

Det ville sgu være mærkeligt ja.
Dog undrer jeg mig over nogle ting. Det er fint de laver en classic mode. (jeg vil ikke bruge den)
Men hvorfor lave begrænsninger ved ting som fx hvor mange lande man må have med og muligvis også
hvilke muligheder man har under kampe?

Jeg kan ikke forstår hvorfor de ikke gør det mere "frit" for den enkelte, hvor meget de vil have det klassisk, i stedet for at gøre det hele så ensporet.
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 19: Football Manager Classic - Kamp dagen
« Svar #5: 04 Okt 2012, 11:25 »

Jeg kan ikke forstår hvorfor de ikke gør det mere "frit" for den enkelte, hvor meget de vil have det klassisk, i stedet for at gøre det hele så ensporet.

De ønsker jo at signalere til dem der overvejer ikke at købe spillet fordi de ikke har tid til at spille så meget at der er en køreklar løsning til dem, så de alligevel kan købe spillet..

..og jeg er enig I at hvis man selv kan vælge alt fra og til vil det være bedre - spørgsmålet er bare om det ville blive bemærket på samme måde og skabe så meget debat som det jo så gør nu - jeg tror det vil hjælpe dem til at sælge flere spil... og lur mig om de ikke gør classic mode mere fleksibel i FM2014  Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 19: Football Manager Classic - Kamp dagen
« Svar #6: 04 Okt 2012, 11:58 »

En løsning hvor du kunne vælge ting fra og til selv, vil næppe nogensinde komme, processen i at teste, ved hvert enkelt fravalg, samt at kode funktioner ud og ind om man vil, ville give totalt sindsyge produktions omkostninger, eftersom antallet af kombinationer, folk så ville kunne vælge ville være nærmest uendelige.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 19: Football Manager Classic - Kamp dagen
« Svar #7: 04 Okt 2012, 12:03 »

Jeg er helt med på at det at fravælge ting i FMC er en nødvendighed, det er jo det spillet går ud på. Væk med de tidskrævende og kedelige ting som presse, interaktioner med spillere, agenter osv., alt det micromanagement-gejl som ikke hører hjemme i spillet.

Begrænsninger i antallet af nationer forstår jeg dog ikke, og hvis det rent faktisk viser sig at man har droppet Commentary Only - som vel er den hurtigste måde at komme igennem kampene på - giver det slet ingen mening.
Logged



brrrb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2013 Blog 19: Football Manager Classic - Kamp dagen
« Svar #8: 04 Okt 2012, 12:50 »

Jeg er helt med på at det at fravælge ting i FMC er en nødvendighed, det er jo det spillet går ud på. Væk med de tidskrævende og kedelige ting som presse, interaktioner med spillere, agenter osv., alt det micromanagement-gejl som ikke hører hjemme i spillet.

Begrænsninger i antallet af nationer forstår jeg dog ikke, og hvis det rent faktisk viser sig at man har droppet Commentary Only - som vel er den hurtigste måde at komme igennem kampene på - giver det slet ingen mening.
Enig i det med begrænsning af lande. Men den hurtigste måde at komme igennem en kamp må vel være instant result? Hvilket for mig at se er en bedre løsning end commentaries, da man alligevel ikke kan danne sig et billede af kampen gennem kommentarerne, synes jeg i hvert fald
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 19: Football Manager Classic - Kamp dagen
« Svar #9: 04 Okt 2012, 13:22 »

Den er vel lavet, for at holde load tider osv nede hmm.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 19: Football Manager Classic - Kamp dagen
« Svar #10: 04 Okt 2012, 13:34 »

My bad, selvfølgelig er instant result det hurtigste i FMC.

Men nu har jeg spillet med Commentary Only siden CM1, og jeg synes såmænd ikke jeg har nogen problemer med at danne mig et indtryk af kampen ud fra kommentarerne samt spillerratings.

Er der mon virkelig mere loadtid ved at spille en kamp med Commentary Only på hurtigste hastighed end at se en kamp med 'Comprehensive' highlights - som i videoen var en af mulighederne?
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 18: Football Manager Classic - Kamp dagen
« Svar #11: 05 Okt 2012, 07:53 »

Twitter er sgu et herligt medium. Hvis man er i tvivl om noget, kan man bare spørge The Big Dog himself, og han svarer hver gang. Jeg spurgte ham i går om det var rigtigt at der ikke var Commentary Only i FMC, og fik det simple svar:

@milesSI @g00nerdk no
Logged



Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010