home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:28:06 Bubbles Blogkonkur... #3 - Danish Viking War...
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 903 Gæster Online.

Indlæg: 1132732 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Thisted Fodbold Klub...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Thisted Fodbold Klub...  (Læst 864 gange)
Brodersen93
Gæst
 
Thisted Fodbold Klub...
« : 14 Jan 2012, 21:30 »

Er du typen som er træt af at starte utallige games, med storklubber fra alverdens store scener, men derimod søger udfordringer inde for det danske lands grænser, er du kommet til det rette sted som overskriften skriver omhandler denne tråd nemlig fodboldklubben Thisted FC. Den nordjyske huserer til dagligt i 2.Division Vest, hvor man sammen med FC Fyn nok må ses som oprykningsfavoritte r.

Klubbens hjemmebanekampe spilles på det tidligere Lerpytter Stadion, der dog i 2008 blev opkøbt og går i dag under navnet Sparekassen Thy Arena:

• Tilskuerkapacitet: 3000 (kan dog komme op på 6000 med mobiltribuner)
• Siddepladser: 850
• Rekord: 20/9 2007, pokalkamp i mod FCK (5813)

Klubben figurer på hjemmebane i de blå-hvide trøjer samt blå shorts, mens man på udebane trækker i de grønne trøje samt sorte shorts.  Klubbens førstehold består hovedsagligt af andenvioliner spiller fra bl.a den nordjyske "hovedstad" Aalborg, eller spillere som igennem en længere årrække har figureret i truppen, her kan nævnes spillere som:

• Peter Bechmann, Har igennem 8 sæsoner spillet i klubben, hvor han som angriber har haft en stor del i klubbens mange scoringer, Bechmanns motto er: " Rolig Tonny".
• Casper Nordström, Tidl. Aab-spiller, som dog aldrig fik chancen og derfor prøvede lykken, hvor han har fået en stor rolle i forsvaret på det nordjyske divisionshold, Nordströms motto er: The will must be stronger than the skill.
• Mikkel Petersen,  tidl. Fredericia-spillere, som de seneste år har været en sikker sidste skanse på Sparekassen Thy Arena, Mikkel Petersen har i alt spillet 92 kampe for klubben.

På Manager basis har jeg selv praktiseret en offensiv 4-2-3-1 formation, som allerede i første sæson sikrede mig en oprykning efter playoff-kamp mod HIK fra Øst-divisionen, jeg har i løbet af sæsonen sikret mig spillere som, Morten Avnskjold tidl. SønderjyskE, Henrik Fagerberg Tidl. FC Fyn, Baris Özcan tidl. Fremad Amager og Ulrik Lindkvist tidl. Gf'er og FCM'er.

God fornøjelse til dem som overvejer denne idylliske nordjyske divisionsklub, så kan du spørge om råd eller poste resultater og råd om Thisted FC lige her.

- Brodersen.
Logged

madso
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Thisted Fodbold Klub...
« Svar #1: 18 Mar 2012, 16:04 »

Lyder rigtig spændende, hvordan er det gået for dig?
Logged

Dan60
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Thisted Fodbold Klub...
« Svar #2: 18 Mar 2012, 18:21 »

Synes det er pisse fedt at spille med de små klubber. Har også gang i et spil med TFC. Jeg kæmper for overlevelse i superligaen for andet år i træk. Jeg er kommet til år 2015. Det er svært at finde gode spillere når man stadig kun er halvtids prof, men jeg har haft stor succes med at hente unge regens på fri transfer. Der er nogle meget gode spillere imellem. Jeg glæder mig til at se hvad man kan udrette med klubben når man engang bliver fuldtids prof.
Logged

Brøndby IF
Manchester United
FC Barcelona

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010