home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  3 Brugere, 817 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Nordsjælland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC Nordsjælland  (Læst 906 gange)
ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
FC Nordsjælland
« : 15 Dec 2011, 20:57 »

Hej alle sammen. Jeg har lige starter et save med de dobbelte pokalvindere fra det nordlige sjælland. Jeg synes det kunne være spændende at prøve kræfter af med dem, og se om man kan vinde pokalen for 3. gang i træk, og for den sags skyld, også at kunne spille europædisk næste sæson.

Er der andre der også har startet et save med FCN? Hvis i kunne tage nogle screenshots ind i mellem, kunne det være fedt! Opstemt

/ulle
Logged


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #1: 16 Dec 2011, 23:20 »

Jeg er også startet op med FC Nordsjælland, men jeg har kun spillet en kamp i Superligaen, hvor jeg vandt overbevisende over AaB med 3:0. Jeg har solgt Jacob Egeris, lejet Tobias Mikkelsen, også ryger Andreas Bjelland til Twente for 13 mio. efter sæsonen. Mit eneste indkøb har været af Gilson Silva, der blev hentet på fri transfer.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #2: 04 Feb 2012, 22:28 »

Jeg spiller også med Farum-klubben pt. og det går såmænd strygende, da jeg ligger nr. 2 i Suppe inden vinterpausen, og blot er 3 point bag Løverne.

Jeg har fået hentet Danny Olsen hjem, og så har jeg samtidig hentet Obodai og Soukouna, som alle tre gør det fremragende og spiller fast i min startellever. Især sidstnævnte er en fryd at se på! Franskmanden bomber mål ind og ligger nr. 1 på topscorerlisten sammen med Damen. Desværre har en skade til et træningspas sat et stopper for det, og nu er han ude i 3-4 måneder.

Mit problem er at jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre for at holde på Bjelland. Hans kontrakt udløber jo til sommer, men jeg kan ikke engang tilbyde ham en kontrakt, og nu er han ved at ryge til Porto. Hvad fanden gør jeg? Jeg skal da ikke lade en af Suppens bedste forsvarsspiller gå på en fri transfer...
Logged

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #3: 04 Feb 2012, 22:31 »

Jeg satte bjelland til salg, lige med det samme, og så røg han i vinterens tranfervindue. Hvis du ikke sætter ham til salg inden 1. januar 2012, kan klubber købe ham på fri, og man tjener ingen penge. Det er nærmest umuligt at holde på ham Skuffet
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #4: 04 Feb 2012, 22:47 »

Jeg satte bjelland til salg, lige med det samme, og så røg han i vinterens tranfervindue. Hvis du ikke sætter ham til salg inden 1. januar 2012, kan klubber købe ham på fri, og man tjener ingen penge. Det er nærmest umuligt at holde på ham Skuffet
Ja, jeg er udmærket klar over, at andre klubber kan tilbyde ham kontrakt og på den måde købe ham fri, hvis der er et halvt år eller mindre tilbage af hans kontrakt, men jeg havde sgu ikke lige set at han havde kontraktudløb allerede sæsonen efter, men det er jo noget pis, men sket er sket.

Man kan vel også godt forstå, at han ikke vil spille i Nordsjælland med det niveau.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010