home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 767 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  BSN/BSS
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: BSN/BSS  (Læst 980 gange)
UPSI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
BSN/BSS
« : 23 Okt 2011, 10:45 »

Hej alle!

Er der andre der har taget udfordringen op og startet med et hold fra Blue Square North/South?

Jeg er startet med Boreham Wood og har lavet nogle gode indkøb jeg vil vise jer senere.

Hvis I også er begyndt er i velkommen til at skrive erfaringer om transfers og lign.
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: BSN/BSS
« Svar #1: 23 Okt 2011, 14:30 »

Er sikker på at metoden fra sidste år i 2011, med mit League 1 hold kan bruges her også.
Spillere på fri transfer synes jeg personligt er vejen frem, og sørg for når man får pengene til det.
Se efter røverkøbene, ved godt at det er en dårlig sammenligning lige nu det her.

Men når man kan få en spiller som Canales for 30 mil f.eks.
Når man lige var rykket op i PL med Wednesday efter 2 sæsoner, så viser det altså bare der er potentialer for gode handler. Ved ikke om City har mange reserve spillere længere henne i spillet, men vil helt klart mene du skal gå efter at leje nogle spillere.

Jeg har hentet til min Npower League 2 klub en Jeffrey Schlupp, kan er meget hurtig og særdeles målfarlig.
Om han kan komme en tand eller to længere ned i division ved jeg ikke, men det er altid værd at leje folk.
Sørg for at få din asssistent træner, hvis du har en til at fjerne usandsynlige handler. Så burde det være muligt at leje et par spillere som helt sikkert vil forøge truppens styrke.

Overordnet taktik:
Køb billigt -> Sælg dyrt
Leje spillere kan meget vel betale sig, især hvis de måske ikke har en fremtid i klubben de er lejet fra, kan du se om de har evt. potentiale til at blive et godt køb.

Det vildste jeg dog har været udsat for var Manuel Neuer stod på fri transfer efter 2 sæsoner, og så henter man lige en af verdens bedste målmænd til en nyoprykker i PL. Det synes jeg personligt var giga fedt, især fordi han elsker at være i klubben Smiley

Lige præcis i England vil jeg også ligge vægt på fysisken, da sæsonen er lang og ikke altid har man en super bred truppe i de lavere divisioner med nok kapacitet til at kunne kører en hel sæson med diverse cups + ligaen Smiley
Logged

DanielStrandbech
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: BSN/BSS
« Svar #2: 04 Apr 2012, 13:07 »

Lige nu er jeg i gang med Bromley FC i et save.
Jeg er næsten færdig med 1. sæson(36 kampe er spillet færdig) og jeg ligger nummer 2 med 63 point. Eastleigh ligger nummer 1 med 63 point, så det bliver en tæt affære her til sidst! nåede 1. runde af FA-cup og er lige nu i semifinale i FA-pokal mod Stockport hvor jeg vandt første kamp på udebane 1-0
Bromley har ingen løn budget så jeg er tvunget til at hente spillere uden kontrakt så der har været lidt af en udskiftning i truppen.
Tamar Tuna(OMC/BO) er min topscorer og min bedste spiller lige pt., er Liam Harwood(CD)
Opdaterer når sæsonen er slut!
Logged

FOREVER BLOWIN' BUBBLES!!!!

WEST HAM TILL I DIE!!!

Arijanho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: BSN/BSS
« Svar #3: 04 Apr 2012, 18:50 »

Jeg er lige startet med Vauxhall Motors FC (ja bilmærket)
Klubben er semi pro, hvilket gør at jeg har store problemer med at få skrevet kontrakter med mine spillere, da de andre klubber i ligaen virker til at have fuldtidskontrakter sådan som de forsøger at stjæle mine spillere.. Klubben er dømt til at slåsse om at undgå nedrykningen, men jeg er efter 8 kampe oppe på 12 point, hvilket giver mig et rum på 7 points ned til stregen.. Det bliver en spændende sæson og så må jeg se om det overhovedet er muligt at udvikle denne klub med så lille et lønbudget jeg nu engang har.. Det er jo hamrende dyrt at binde sine talenter i klubben til 1500 per uge!!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010