home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 723 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Stoppet med at høre efter?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Stoppet med at høre efter?  (Læst 903 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Stoppet med at høre efter?
« : 04 Dec 2011, 18:04 »

Jeg spiller med Aston Villa, og har indført et meget aggressivt spilsystem, som i de første 20 kampe fungerede sublimt! 1 nederlag blev det til, og nu kører det slet ikke. Mine spillere er slet, slet ikke aggressive nok i forhold til i starten af sæsonen, og de fatter ikke at de skal presse. Alle målene i mod mig kommer på et indlæg, hvor de kommer først på første stolpe..Hvordan laver jeg de 2 ting her om?
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

rudz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stoppet med at høre efter?
« Svar #1: 22 Dec 2011, 21:21 »

Har selv lidt under de samme problemer, så måske....

1.
Når dit hold vinder hele tiden skal man passe på ikke og rose dem alt for meget i længden. Nogen gange er det bedre ikke at sige noget.
Du kan evt. også lave et hold møde, og på den måde få deres moral og fatte evne op, men det er ikke altid helt let Smiley

2.
Prøv at skift kamp forberedelse til defensiv positioner eller defensiv dødbolds træning, ved positions træning kan man forbedre spillernes opsnapninger.
Logged


Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Stoppet med at høre efter?
« Svar #2: 23 Dec 2011, 07:03 »

Jeg tror problemet ligger i det såkaldte "re-ranking". Når du har præsteret på så højt et niveau som du har, og med de flotte resultater som du har skaffet, så er det kun naturligt at modstanderne opbygger en stor respekt for dig, og derfor også vil ændre i deres taktiske koncept når de møder dig.

Jeg kunne nemt forestille mig at langt de fleste hold vil begynde at pakke sig ned på egen banehalvdel, og i stedet forsøge sig med kontra'er når de møder dig, i et håb om at fange dit hold i ubalance.

Mit råd til dig, er at forsøge dig med en lidt mere defensiv fremgangsmåde. På den måde får du lokket modstanderne lidt frem, så det skaber noget større mellemrum imellem deres linjer, og dermed også giver dig meget mere plads til at spille bolden rundt på. Dette skulle gerne sikre at du rent offensiv bliver farligere, samtidigt med at du rent defensiv ikke vil blive fanget i ubalance, fordi du konstant har 7-8-9 mand fremme.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010