home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  2 Brugere, 535 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Årets fedeste dag :)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Årets fedeste dag :)  (Læst 3869 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Årets fedeste dag :)
« : 31 Jan 2007, 12:49 »

Ja, det mener jeg helt klart at den 31. januar er sammen med den 31. august. I alle ved selvfølgelig godt at det er grundet at begge dage er sidste dag af deres repræsentive transfervindue. Der er intet federe end at sidde på 10+ fodboldsider og trykker på F5 hele tiden. Lige nu sidder jeg afventer nyheder på OB.dk inden jeg skal på arbejde. Jeg skulle ellers gøre rent i hytten, men det bliver der ikke noget af i dag, for det er jo fodboldidioternes juleaften!!!
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Årets fedeste dag :)
« Svar #1: 31 Jan 2007, 12:54 »

Jeg er nu ikke så overgearet på disse dage, slet ikke. Smiley Jeg vil da gerne indrømme at jeg tjekker de sædvanlige hjemmesider og ttv lidt over 00:00, men så er det også det Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets fedeste dag :)
« Svar #2: 31 Jan 2007, 13:02 »

Jamen jamen, det er da overdrevent fedt at for eksempel opdage at Jonas Troest's kontrakt med Hannover er blevet ophævet. Så kan man passende bruge resten af dagen på at håbe at han kommer til OB, dog har man stadig mulighed for at hente ham efter i dag, men alligevel. :-)
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets fedeste dag :)
« Svar #3: 31 Jan 2007, 13:19 »

Jeg mener også helt klart at 31. januar er den fedeste dag i året. Jeg giver dig helt ret Wink
Logged

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Årets fedeste dag :)
« Svar #4: 31 Jan 2007, 14:26 »

ja , det er dejlige dage, men har bare ikke så meget tid til at tjekke det, måske tre gange i dag eller sådan noget, så ska der ellers bare krydses fingre for nogle gale handler.
Logged



Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Årets fedeste dag :)
« Svar #5: 31 Jan 2007, 15:17 »

vent til kl 16 Saviola der er der pressemde på stadion
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Årets fedeste dag :)
« Svar #6: 31 Jan 2007, 15:24 »

Den er nok ikke mere "federe", men en smule mere spændende. Jeg følger ikke 10+ sider, men 20+.. Wink Ej, bare de sædvanlige par stykker. Vi går en spændende aften i møde... Smiley
Logged

kauster
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Årets fedeste dag :)
« Svar #7: 31 Jan 2007, 15:49 »

kan da klart anbefale bold.dk's artikel http://www.bolddk.com/nyt/?vis=65063 Smiley
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Årets fedeste dag :)
« Svar #8: 31 Jan 2007, 16:08 »

vent til kl 16 Saviola der er der pressemde på stadion

Mon ikke det bare er Helveg? Smiley
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Årets fedeste dag :)
« Svar #9: 01 Feb 2007, 00:23 »

Damn - ganske fine handler fra OBs side af. Det må være dejligt at være OB'er, Saviola!

Helveg, Troest og Radonjic, som blev topscorer i den serbiske liga i 05/06. Det lader til at være ganske fornuftige spillere, man har hentet til Danmark. Mon ikke OB bliver et ganske ubehageligt bekendtskab i den sidste halvdel af SAS-ligaen... jeg tror det!

Som West Ham fan er jeg også OK tilfreds. Luis Boa Morte, og han er en spiller, som jeg personligt er super glad for at have tilknyttet. Han har efterhånden bevist sit værd for Fulham op til flere gange, og han er en ganske god spiller. Nigel Quashie, Lucas Neill, Calum Davenport, Kepa Blanco og Matthew Upson er de øvrige spillere, vi har sagt goddag til, og Kepa Blanco har allerede bevist sit værd, efter at han blev skiftet ind og reducerede mod Liverpool på sin første berøring i West Ham-trøjen. Imponerende! Nigel Quashie og Matthew Upson har begge stor erfaring omkring bundstriden i Premier League, og jeg tror, at de kan bidrage yderst positivt, hvad den angår. Jeg ser positivt på fremtiden efter januar måned Smiley


Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

søgaard
Gæst
 
Sv: Årets fedeste dag :)
« Svar #10: 01 Feb 2007, 11:34 »

Synes ikk der har været  så store handler i det her Transfer vindue...Smiley Riqulme er ikk kommet afsted..Smiley og Barca og mange andre storklubber har ikk været ude og investere i nye spillere, det havde jeg lidt håbet på...Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Årets fedeste dag :)
« Svar #11: 01 Feb 2007, 14:55 »

Synes ikk der har været  så store handler i det her Transfer vindue...Smiley Riqulme er ikk kommet afsted..Smiley og Barca og mange andre storklubber har ikk været ude og investere i nye spillere, det havde jeg lidt håbet på...Smiley

Helt enig! Jeg ventede at storklubber som Barca, Man U, Chelsea og Arsenal ville lave nogle sidste-minuts indkøb, men der har faktisk ikke været det store. Der har været mest travlt i Danmark, og det følger jeg ikke så meget med i, så en lidt skuffende afslutning på dagen.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

søgaard
Gæst
 
Sv: Årets fedeste dag :)
« Svar #12: 01 Feb 2007, 14:59 »

Helt enig! Jeg ventede at storklubber som Barca, Man U, Chelsea og Arsenal ville lave nogle sidste-minuts indkøb, men der har faktisk ikke været det store. Der har været mest travlt i Danmark, og det følger jeg ikke så meget med i, så en lidt skuffende afslutning på dagen.
Real Madrid og Liverpool er jo næsten de eneste storklubber der har været ude og købe ind..Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Årets fedeste dag :)
« Svar #13: 01 Feb 2007, 15:16 »

Helt enig! Jeg ventede at storklubber som Barca, Man U, Chelsea og Arsenal ville lave nogle sidste-minuts indkøb, men der har faktisk ikke været det store. Der har været mest travlt i Danmark, og det følger jeg ikke så meget med i, så en lidt skuffende afslutning på dagen.

Hvorfor i alverden forventede du at Arsenal ville købe nogen? Wenger har jo hele tiden sagt at han ikke ville købe nogen i januar, og at der kun kunne komme et "panik-køb" på tale, hvis Baptistas skade viste sig at være længerevarende - hvilket ret hurtigt blev afkræftet.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Årets fedeste dag :)
« Svar #14: 01 Feb 2007, 15:56 »

Hvorfor i alverden forventede du at Arsenal ville købe nogen? Wenger har jo hele tiden sagt at han ikke ville købe nogen i januar, og at der kun kunne komme et "panik-køb" på tale, hvis Baptistas skade viste sig at være længerevarende - hvilket ret hurtigt blev afkræftet.

Fordi at jeg ikke var klar over at det kun kom an på omfanget af Baptistas skade... Han snakkede om et panikkøb og så tænkte jeg at han ville købe... Men det må du da meget undskylde!  Forseglede Læber
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010