home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Sampdoria
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Sampdoria  (Læst 14011 gange)
Sarold
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #15: 30 Dec 2008, 13:39 »

Jeg har selv lige startet et spil hvor jeg dog valgte at sælge Palombo til hadeklubben City. Men jeg synes 215 millioner + 30% af næste salg var en fair pris 
Men jeg har aldrig fortrudt! Jeg købte Aaron (Ham den defensive fra Blackburn) for sølle 32mio og han har gjort det fantastiksk! udover har jeg købt Kameni (Klasse!) Santon, Sakho og Wijnaldu (Stav??? fra feyenoord)

Var det 215 mill danske kroner du fik for ham ? Jeg solgte ham også til City men for 42 mill pund så kan i jo selv regne prise ud i pund det er ca 319 mil danske kroner  Smiley
Et godt køb jeg har gjort er Guiseppe Rossi fra Villareal som jeg købte for sølle 20 Mill pund..Som var hans frikøbsklausul totalt nice køb.
Logged

PSN : Sarold
Ultimate Team: UC Sarold

Spiller : Radja Nainggolan 4
             Simone Zaza 7

Hold : UC Sampdoria.
          FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

Selzer
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #16: 30 Dec 2008, 13:50 »

Må man se din taktik Sarold?
Logged

TORRES!!

Sarold
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #17: 30 Dec 2008, 16:10 »

Selzer ja da det må du da gerne, men spiller med flere forskellige, det komme an på hvem jeg spiller imod..
Men for det meste spiller jeg en 4-4-2 med pil frem på midt højre og venstre. jeg spiller offensivt, direkte og hurtigt og i en bred bane.
Og fokusere på bolde ned af begge sider .
Sådan mere i dybten har jeg lavet en masse små detaljer, som er meget svært at skrive om uden det bliver en roman, men det kan betale sig at bruge noget tid på standard sitiuationer..
Logged

PSN : Sarold
Ultimate Team: UC Sarold

Spiller : Radja Nainggolan 4
             Simone Zaza 7

Hold : UC Sampdoria.
          FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

Selzer
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #18: 30 Dec 2008, 16:31 »

Okay, vil bare suge så meget basic viden til mig, inden jeg starter en med sampdoria Smiley
Logged

TORRES!!

Sarold
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #19: 30 Dec 2008, 16:46 »

Helt sikkert !!  Smiley
Forza Sampdoria.....
Logged

PSN : Sarold
Ultimate Team: UC Sarold

Spiller : Radja Nainggolan 4
             Simone Zaza 7

Hold : UC Sampdoria.
          FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #20: 30 Dec 2008, 19:13 »

Så er jeg også startet med Sampdoria. Har kun købt Kameni til at forstærke den svage målmandspost og har ikke solgt nogen. Købsprisen for Palombo er lagt fast. 375 millioner, forlanger jeg. Smiley

Taktikken er 3-5-2 med Palombo som den spilstyrende def. midt og den er en lille smule neutral på alle indstillingerne. Smiley Venskabskampene er forløbigt gået efter planen. Smiley
Logged

Selzer
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #21: 01 Jan 2009, 16:57 »

-LFC-
Oploader du ikke din taktik og smider et link, for sampdoria går ikke efter planen ren spille mæssigt, hvis jeg skal være ærlig:)
Logged

TORRES!!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #22: 01 Jan 2009, 23:28 »

Jeg uploader den efter sæsonen. Smiley

Lige pt. kører det strygende med Sampdoria. Her 21 kampe inde i sæsonen er jeg stadig ubesejret i Serie A, selvom jeg har haft både hold som Palermo, Juventus, Roma, Udinese og Lazio ude. I de kampe har jeg taget i alt 9 point fra sejre mod Lazio og Roma og uafgjort mod resten. Tilgengæld har jeg så spillet 8 uafgjorte, hvilket gør, at jeg ligger nummer 3 med en målscore på +23 og 47 point. Samme som Juventus og 2 efter Inter, som jeg tror trækker fra nu. På hjemmebane er det blevet til 4-1 (!!!) over Milan, 2-1 over Fiorentina, 2-0 over Palermo, 0-0 mod Inter, også 3-0 mod lokalrivalerne fra Genoa, som fansene var særligt glade for. Wink Reto Ziegler fører assistlisten i Serie A med 12 styks i 19(1) kampe. 2 mere end 2. pladsen. Mange af de assist er gået til suveræne Cassano der trods lille ustabilitet i præstationerne, sidder på en suveræn 1. plads med 22 mål i 21 kampe. 8 kasser mere end 2. pladsen. Jeg er røget ud af Coppa Italia efter mine reserver led et spinkelt nederlag på straffesparkskonkur rence til Fiorentina, mens jeg i UEFA Cuppen gik videre med 10 for 4 kampe og skal møde Fenerbahce i 16-dels finalerne.

Smiley
Logged

MBryoma
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #23: 02 Jan 2009, 22:43 »

Så er jeg også startet med Sampdoria. Har kun købt Kameni til at forstærke den svage målmandspost og har ikke solgt nogen. Købsprisen for Palombo er lagt fast. 375 millioner, forlanger jeg. Smiley

Taktikken er 3-5-2 med Palombo som den spilstyrende def. midt og den er en lille smule neutral på alle indstillingerne. Smiley Venskabskampene er forløbigt gået efter planen. Smiley


Jeg har solgt Palombo for 375 mio dkk + 15 % næste salg
Logged

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #24: 02 Jan 2009, 23:20 »


Jeg har solgt Palombo for 375 mio dkk + 15 % næste salg
Godt salg. Jeg sælger ham heller ikke for en øre mindre. Der har sjovt nok ikke været bud efter ham, selvom en del af de store klubber står som interesserede. Peace
Logged

Selzer
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #25: 11 Jan 2009, 13:43 »

-LFC-
Det lyder som om det kører ret godt for dig, jeg vil sige jeg er godt stykke ind i sæsonen og har nogle problemer mod de mindre gode hold, desværre så skal til at finde mig en lidt sikre taktik Smiley
Logged

TORRES!!

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #26: 26 Jan 2009, 16:34 »

Har selv oprettet et spil med dem har kun købt Kameni vandt første kamp 3-0 over Lazio
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #27: 26 Jan 2009, 16:36 »

Godt køb af Kameni, ham får du meget glæde af. Smiley Sørg dog for en god reserve inden African Nations Cup, jeg siger dig, at det ikke var sjovt at have Antonio Mirante på mål i en måned. crazy
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #28: 26 Jan 2009, 16:45 »

Godt køb af Kameni, ham får du meget glæde af. Smiley Sørg dog for en god reserve inden African Nations Cup, jeg siger dig, at det ikke var sjovt at have Antonio Mirante på mål i en måned. crazy
Kan ikke har ikke flere penge og der er ikke nogen gode på fri ticked off
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #29: 26 Jan 2009, 18:00 »

Hvordan stiller i op?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010