home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Indlæg: 1132731 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2010
| | | | |-+  Ochoa vs Adler
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ochoa vs Adler  (Læst 2379 gange)
fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Ochoa vs Adler
« : 13 Jun 2010, 20:47 »

Hej Smiley

Jeg er Köln og er nået til 4. sæson, og mit nyeste indkøb er Rene Adler på fri ( Thumbs Up) Men allerede i 2. sæson købte jeg Ochoa til målmandsposten, og nu har jeg så det luksusproblem, at jeg ikke ved hvem der skal stå? Smiley

Assistenten og min egen sunde fornuft siger Adler, men Ochoa har stået fremragende.

1. Kan truppen tåle at have to så store stjerner på målmandsposten, hvis jeg fordeler spilletiden ligeligt?

2. Er de tilfredse med kun at spille halvdelen af kampene?

3. Hvor meget kan jeg kræve for Ochoa hvis det er? Værdi 85 mio.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Ochoa vs Adler
« Svar #1: 13 Jun 2010, 20:51 »

Hvis det var mig, så ville jeg sælge Ochoa, fordi jeg synes Adler er bedre, også er han tysker. Tror ikke nogle af dem ville være tilfredse med at sidde på bænken, måske hvis de fik halvdelen af kampene hver, men tror ikke det ville give den samme sikkerhed nede bag i. Nu ved jeg ikke hvor god Ochoa er i dit spil, men prøver at se om du ikke kan få omkring 100-150 millioner for ham.

Btw, hvordan går det med Köln? Kan jeg få et ss af dit hold? Er selv lige startet med dem. Smiley
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ochoa vs Adler
« Svar #2: 13 Jun 2010, 21:00 »

Blev 6'er i sidste sæson, så nu står det på Europæisk fodbold Smiley Glæd dig til 2. sæson, der får du 100 mio til at handle for Smiley

Kommer et ss om lidt Smiley
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ochoa vs Adler
« Svar #3: 13 Jun 2010, 21:05 »

Her er ss Smiley http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/gaF55891.png

Spørg for mere, eller priser på spillere Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Ochoa vs Adler
« Svar #4: 13 Jun 2010, 21:09 »

Spædende! Har selv købt Contento. Bliver han god? Indtil videre ligger jeg nummer 2 efter en halv sæson. Har skrevet om min første sæson i blog-light, hvis du er interesseret. Smiley
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ochoa vs Adler
« Svar #5: 13 Jun 2010, 21:15 »

Contento gør det fremragende Smiley Hans stats stiger ikke så meget, men han spiller godt Smiley Skal jeg da vidst ind og læse så Smiley

Hvordan kan du ligge nummer 2? :O SS af holdet tak Opstemt
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ochoa vs Adler
« Svar #6: 13 Jun 2010, 21:21 »

Kan varmt anbefale Matic Smiley Han har spillet de 2 sidste sæsoner med et snit på hhv. 7,56 og 7,78 Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Ochoa vs Adler
« Svar #7: 13 Jun 2010, 21:28 »

Som sagt, så kan du læse om det i blog-light, der er en opstilling af startopstillingen, og jeg har også skrevet om alle mine transfers.. Men kan også afsløre, at jeg ikke ligger nummer to mere.. Er røget ned på en 7. plads, men ligaen er utrolig tæt. Fire point er der imellem mig og nummer to. Smiley
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ochoa vs Adler
« Svar #8: 15 Jun 2010, 21:39 »

Jeg ville klart bruge Adler, især fordi jeg mener han er en af de bedste keepere fra start, især når man ser hans alder.
Man kan godt bruge to klasse målmænd i en klub, har Reina og Adler i mit Liverpool save, og de skiftes ofte, sær ingen nævneværdige drops fra nogen af dem, og er det hold der scores mindst imod.
Du kan, som jeg mener "Guldbrand" har skrevet i en tråd, give din reserve målmand de sidste minutter i en kamp du fører sikkert, på den måde kan man sikre sig at han forbliver tilfreds.
Men føler du dig nødsaget til at sælge, så sælg Ochoa Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010