home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:50:28 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 582 Gæster Online.

Indlæg: 1132686 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Madden-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Madden-tråden  (Læst 36316 gange)
vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Madden 11
« Svar #15: 19 Aug 2010, 20:28 »

Du kan også gøre så den ikke sprinter automatisk.
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden 11
« Svar #16: 19 Aug 2010, 20:29 »

gider jeg ikk har lige vendt mig til det andet Smiley
Logged

Lavet Af GadeFM

Enged
Gæst
 
Sv: Madden 11
« Svar #17: 19 Aug 2010, 20:40 »

self kan du blive bag ham det er gået meget godt for mig? nu skal du finde hullerne i forsvaret istedet for bare at sprinte fra dem?
Det er jo det jeg siger, at jeg har haft problemer med, fordi mine RB, selvfølgelig, er hurtigere end mine blockere. Men jeg har jo også kun spillet en enkelt kamp pt.

Du kan også gøre så den ikke sprinter automatisk.
Fedt! Det havde jeg ikke set, det skal jeg jo så ind og slå fra!

Er der nogen der ved, om det stadig er praktisk talt umuligt at sætte et 45+ yards field goal ind, hvis man spiller på all-pro eller derover? I de sidste versioner kunne de bedste kickers jo knapt nok sparke dem på 40 ind, selv om man ramte power næsten fuldt ud.
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden 11
« Svar #18: 21 Aug 2010, 21:28 »

så vender man sgu lige kampen, jeg var bagud 14-0 mod patriots, ved anden halvlegs begyndelse, lige pludselig vender kampen med 2 fumbles og 2 td's til mig, og 14, 14, ikk nok med det kaster Brady 2 int. lige efter hinanden også står den lige pludselig 14-28 til mig, og som kampen er ved at slutte laver brady os en fumble, som bliver løbet ind til en td. 14-35 til mit lions hold over patriots Opstemt


: kampen var ikke slut og de har lige lavet endnu en fumble hvor jeg bliver taklet på 20 yard linjen.*
brian westbrook løber bolden ind til 14-42 Opstemt
« Seneste Redigering: 21 Aug 2010, 21:32 af Marc2705 » Logged

Lavet Af GadeFM

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Madden 11
« Svar #19: 21 Aug 2010, 21:42 »

Vandt SB med 4 sekunder igen med Steelers. Saints scorer og kommer foran med 50 sekunder igen. Til sidst laver jeg et 70 yards TD og vinder lortet Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Madden 11
« Svar #20: 21 Aug 2010, 22:24 »

Har lige fået madden i fødselsdagsgave idag.. Lidt trist ikke at måtte købe det inden pga fødselsdagen.. MEEEN har det nu uden at skulle punge ud :p

Jeg startede da selvfølgelig også en franchise med favoritholdet fra New York, Giants.. Har nu spillet 3 kampe, jeg er 2-1. jeg vandt første kamå uden de store problemer mod Panthers.

Så havde jeg en yderst spændende kamp mod Peyton Manning og Colts.. Og måtte til min store skuffelse se mig slået pga 2 fumbles, på ellers store spil, som colts så scorede på, og Peyton med en Rating på 153,3, er Eli endnu engang i skyggen på trods af 2 TD's 316 yards 0 int. rating 128,5...

Så skulle jeg op imod Titans, et svært hold pga Chris Johnson som bare er ustoppelig.. Han løb da også for 218 yards, jeg kunne bare ikke stoppe ham.. Og jeg var bagud 21-3 ind til 4. quarter.. MEN så kom mit comeback.. Først et 65 yards pass til Bradshaw, og så stod den 21-10. så fik jeg dem 3 og ud og gik ned og scorede igen 21-14, 3 og ud igen. og så fik jeg afgjort kampen med 1:15 tilbage med et TD og så var den sejr hjemme men spænding til det sidste skulle den have og Titans gav først op da de stod 16 yards fra endzone, og de måtte se tiden løbe ud.. sejr på 28-21

så jeg er 2-1 pt. mere følger Smiley
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden 11
« Svar #21: 21 Aug 2010, 22:32 »

Fik madden 11 på udgivelsesdagen, men desværre er det endnu ikke blevet til meget spilletid. Har dog næsten gennemført alle "Madden Moments" hvor jeg kun mangler "Superbowl Sunday", der er sindsygt svær! Men helt klart et super spil, der er den ene krone værd Wink
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden 11
« Svar #22: 23 Aug 2010, 16:03 »

så er jeg gået igang med de der Moments? Opstemt
Logged

Lavet Af GadeFM

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Madden 11
« Svar #23: 23 Aug 2010, 19:44 »

så er jeg gået igang med de der Moments? Opstemt

De er sgu også meget sjove Smiley Tror jeg har brugt et par timer på dem sammenlagt, og har cirka gennemført 15 tror jeg Wink
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden 11
« Svar #24: 23 Aug 2010, 19:53 »

okay, jeg har kun gennemført et par stykker så gad jeg ikk rigtigt mere Opstemt
- men begynder igen her om lidt Opstemt
Logged

Lavet Af GadeFM

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Madden 11
« Svar #25: 24 Aug 2010, 20:58 »

Nogen som er friske på et par kampe online på xbox360?
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Madden 11
« Svar #26: 03 Sep 2010, 22:09 »

Gennemført alle Moments i dag, sammen med Altid Brøndby. Vil skyde på at vi klarede 10 stykker, de sidste to i første forsøg!
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Madden 11
« Svar #27: 05 Sep 2010, 15:48 »


så jeg er 2-1 pt. mere følger Smiley

Nu kommer der så en del mere.. Min sæson er forløbet helt igennem fantastisk, jeg vandt og vandt og vandt, der var dog en enkelt smutter mod Redskins, pga helt vanvitigt vejr, og mange dumme/uheldige interceptions, fumbles osv..
Sæsonen endte med jeg gik 14-2 Eli Manning blev bedste QB, og kastede 4500 yards (jeg skulle ikke have sparet ham så meget til sidst, håbede på rekorden Opstemt)
Jacobs, blev en af de bedste RBs med 1300 yards, Bradshaw med 900, så rigtig god sæson. Så fik Hakeem Nicks og sit gennembrud med over 1000 rec. yards.

Så kom vi til playoffs, hvor vi lige skulle vende os til det højere niveau og intensitet. Da vi så var kommet igang, blev et meget tamt Bears hold kørt over, intet offensivt havde de at komme med. Og de lavede 5 turnovers eller noget i den stil.

Så ventede Saints i NFC final. Det blev en underholdende kamp, og mange Td's. Men også her kom vi sejrsrigt ud af kampen, og pludselig var vi i Super Bowl!

Super Bowl, det var sjovt nok en gentagelse af sidst Giants var i Super Bowl, Patriots. Første drive og Pats er på scoringstavlen! Der så det allerede ud til at være svært. Men vi kom stille og roligt igang, og endte med at vinde med 2-3 scoringer.
New York Giants Super Bowl Champion, 2010! Jeg var helt vildt glad og blev fejret med at glas cola Opstemt

Så kom off seasons, noget som jeg elsker, det er altid spændende se hvem der trækker sig, hvem er ledige på markedet, og hvem skal være dit 1st round pick? JEG ELSKER DET! crazy

Mange store navne stoppede, så som Favre og Terrelle Owens. ikke de helt store navne var ledige, men en del spændende unge fyre var. Jeg valgte at hente en del free agents, da jeg også valgte at smide en del spillere ud. Pierre Garcon blev hentet som en af de største navne, en jeg virkelig glædede mig til at se. Ung hurtig fyr, med ret så gode hænder.

Derudover fik jeg spottet en af de bedste i draften Sleepy Richardson, en fantastisk ung gut, 20 år, en 40 yard dash på, 4.24. Hvilket giver helt vildt speed og accelerations stats, på 99 i begge to. Og samtidig ret så gode hænder, en jeg glæder mig til at se. Ellers fik jeg lidt gode så som en ROLB, som kunne gå direkte i start opstillingen.

Spændende franchise jeg har gang i synes jeg selv Opstemt



Btw. Jeg tænkte på om nogle af jer madden freaks kunne være interreseret i at lave en blog med mig? Da jeg ikke har lyst til at gøre det alene, pga for lidt tid. men hvis jeg kunne gøre det med en som så kunne tage en update i ny og næ når jeg ikke kunne, ville det være perfekt Smiley
Smid en PB, hvis i er interreseret Smiley
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden 11
« Svar #28: 13 Sep 2010, 22:05 »

Nu kommer der så en del mere.. Min sæson er forløbet helt igennem fantastisk, jeg vandt og vandt og vandt, der var dog en enkelt smutter mod Redskins, pga helt vanvitigt vejr, og mange dumme/uheldige interceptions, fumbles osv..
Sæsonen endte med jeg gik 14-2 Eli Manning blev bedste QB, og kastede 4500 yards (jeg skulle ikke have sparet ham så meget til sidst, håbede på rekorden Opstemt)
Jacobs, blev en af de bedste RBs med 1300 yards, Bradshaw med 900, så rigtig god sæson. Så fik Hakeem Nicks og sit gennembrud med over 1000 rec. yards.

Så kom vi til playoffs, hvor vi lige skulle vende os til det højere niveau og intensitet. Da vi så var kommet igang, blev et meget tamt Bears hold kørt over, intet offensivt havde de at komme med. Og de lavede 5 turnovers eller noget i den stil.

Så ventede Saints i NFC final. Det blev en underholdende kamp, og mange Td's. Men også her kom vi sejrsrigt ud af kampen, og pludselig var vi i Super Bowl!

Super Bowl, det var sjovt nok en gentagelse af sidst Giants var i Super Bowl, Patriots. Første drive og Pats er på scoringstavlen! Der så det allerede ud til at være svært. Men vi kom stille og roligt igang, og endte med at vinde med 2-3 scoringer.
New York Giants Super Bowl Champion, 2010! Jeg var helt vildt glad og blev fejret med at glas cola Opstemt

Så kom off seasons, noget som jeg elsker, det er altid spændende se hvem der trækker sig, hvem er ledige på markedet, og hvem skal være dit 1st round pick? JEG ELSKER DET! crazy

Mange store navne stoppede, så som Favre og Terrelle Owens. ikke de helt store navne var ledige, men en del spændende unge fyre var. Jeg valgte at hente en del free agents, da jeg også valgte at smide en del spillere ud. Pierre Garcon blev hentet som en af de største navne, en jeg virkelig glædede mig til at se. Ung hurtig fyr, med ret så gode hænder.

Derudover fik jeg spottet en af de bedste i draften Sleepy Richardson, en fantastisk ung gut, 20 år, en 40 yard dash på, 4.24. Hvilket giver helt vildt speed og accelerations stats, på 99 i begge to. Og samtidig ret så gode hænder, en jeg glæder mig til at se. Ellers fik jeg lidt gode så som en ROLB, som kunne gå direkte i start opstillingen.

Spændende franchise jeg har gang i synes jeg selv Opstemt



Btw. Jeg tænkte på om nogle af jer madden freaks kunne være interreseret i at lave en blog med mig? Da jeg ikke har lyst til at gøre det alene, pga for lidt tid. men hvis jeg kunne gøre det med en som så kunne tage en update i ny og næ når jeg ikke kunne, ville det være perfekt Smiley
Smid en PB, hvis i er interreseret Smiley

lyder som en meget god gemmer du har gang i der Smiley
Logged

Lavet Af GadeFM

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Madden 11
« Svar #29: 13 Sep 2010, 22:28 »

Poster den også lige her, har også gjort det i en anden tråd:

Nogen der ved hvorfor jeg ikke kan spille online i Madden 11? Jeg kan i alle andre spil, kan også sagtens komme på nettet...
Det er på PS3

På forhånd tak
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010