home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:34:21 Bubbles Blogkonkur... #4 - Danish Viking War...
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  2 Brugere, 824 Gæster Online.

Indlæg: 1132733 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Newcastle United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle United  (Læst 31547 gange)
Fbarbes
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United
« Svar #45: 30 Dec 2012, 15:42 »

Halvvejs i 2 sæson og ligger nr. 1 med Newcastle, 2 point foran mega ekstrem klamme Man Utd ticked off. Holdet kører suverænt igen i år med en stærk defensiv. Holdet har præsteret 13 sejre, 6 uafgjorte, 0 nederlag i PL og en målscorer på 44-16. Desværre røg jeg ud af CHL som sidst i gruppenspillet og er ikke med EL.
Jeg er i semi-finale i Capital Cup One mod Tottenham og håber på sejr i cuppen. En titel skal i hus.

Køb:
Bochetti - fri transfer - Back up spiller, bruger Coloccini, Albiol
Shaw - 47 mil - Udlejet pt.
Ward-Prowse - Back up

Salg
Anita - 125 mil
Grennless - 7 mil - regen

Ikke de store indkøb eller salg, men jeg har opgraderet min ungdomsafdeling til topkvalitet - kategori 1. Det kostede også lidt af kassen.

Bedste 3 spillere pt. i sæsonen er Felleaini 7,55, Raul Albiol 7,54, Ben Arfa 7,51.
Ben Arfa som fremskudt playmaker på højre off. wing er suveræn, men bliver tit skadet.

Øv, så røg jeg ud af FA-cuppen mod Chelsea Skuffet
« Seneste Redigering: 30 Dec 2012, 16:20 af Fbarbes » Logged

Liverpool FC - Mcmanaman, Redknapp, Fowler, Barnes, Mølby, Gerrard, Carragher

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #46: 30 Dec 2012, 15:53 »

Altid noget i de gør det bedre end Newcastle i mit Swansea save. De rykkede ned i 1 sæson og befinder sig stadig nu dernede i Championship nu hvor 4 sæson skal til og starte.
Logged

Fbarbes
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United
« Svar #47: 30 Dec 2012, 16:41 »

Altid noget i de gør det bedre end Newcastle i mit Swansea save. De rykkede ned i 1 sæson og befinder sig stadig nu dernede i Championship nu hvor 4 sæson skal til og starte.

Ligger Newcastle i CH? Hold kæft det er vildt, de har jo en suveræn trup til at starte med.
Logged

Liverpool FC - Mcmanaman, Redknapp, Fowler, Barnes, Mølby, Gerrard, Carragher

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #48: 30 Dec 2012, 18:13 »

Ligger Newcastle i CH? Hold kæft det er vildt, de har jo en suveræn trup til at starte med.

ja undre mig også over de rykkede ned, Liverpool var også godt blandet med i bundstriden i første sæson
Logged

Fbarbes
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United
« Svar #49: 31 Dec 2012, 08:50 »

ja undre mig også over de rykkede ned, Liverpool var også godt blandet med i bundstriden i første sæson

Ok, det er sku fedt det skifter så meget fra spil til spil Smiley
Logged

Liverpool FC - Mcmanaman, Redknapp, Fowler, Barnes, Mølby, Gerrard, Carragher

jonasneilsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United
« Svar #50: 02 Jan 2013, 12:50 »

Hvordan er økonomien i jeres save? har svært ved at holde den på plus? Tunge
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United
« Svar #51: 02 Jan 2013, 13:01 »

Jeg nærmer mig afslutningen på første sæson. Røg tidligt ud i de to cups og i anden knockout runde i EL til Galatasaray, efter et comeback af episke dimensioner efter at have tabt første kamp hjemme med 3-0. Kommer foran 3-0 på udebane inden jeg indkasserer mål på hovedstød i dommerens overtid... ØV

Men mht økonomien, så har jeg generelt over hele sæsonen tabt mellem 5 og 25 mio pr. måned. Det er meget forskelligt. Ligger dog lige omkring 0 for sæsonen indtil nu, og det jo vel og mærke inden jeg har fået præmiepenge, da der stadig mangler en 7 ligakampe ! Smiley

Så som udgangspunkt okay med økonomien, selvom jeg også mener der er rigtig rigtig MANGE udgifter på høje niveauer i forhold til klubbens relativt lille størrelse... Smiley
Logged

Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United
« Svar #52: 21 Jan 2013, 13:09 »

Start elleve...
                      Krul

Debuchy   Mbiwa   Colochini  Santon

                    M'Vila

           Tiote         Cabaye

Ben Arfa                        Willian

                   Cisse

eller

                   Krul

Debuchy  Mbiwa  Colochini   Santon


            Tiote        Cabaye


Ben Arfa      Willian        Gaitan

             
                   Cisse
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #53: 24 Jan 2013, 11:19 »

Hvad købte du mvila for?
Logged

jacobkg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United
« Svar #54: 24 Jan 2013, 21:28 »

Start elleve...
                      Krul

Debuchy   Mbiwa   Colochini  Santon

                    M'Vila

           Tiote         Cabaye

Ben Arfa                        Willian

                   Cisse

eller

                   Krul

Debuchy  Mbiwa  Colochini   Santon


            Tiote        Cabaye


Ben Arfa      Willian        Gaitan

             
                   Cisse

Jeg går ud fra, at du har overført Mbiwa og Debuchy. Dermed er jeg uforstående overfor den manglende overførsel af M'vila. Men ellers er det en super stærk trup du har samlet. ISÆR M'VILA!
Logged


Da vi stadig var gode <3

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #55: 25 Jan 2013, 11:02 »

Vil lige dele lidt af mit Newcastle save.

Jeg var så heldig at vinde Premier League i første sæson! Dog på et lidt tyndt grundlag, da flere af de andre tophold, havde en rigtig dårlig sæson. F.eks. blev City placeret på en 7'ende plads og Liverpool helt nede på en 9'ende plads. Det var kun United som vandt regelmæssigt og kunne yde lidt modstand.

Anden sæson blev lidt anderledes. Jeg vandt Premier League igen, men igen svigtede de andre tophold. United havde nær misset Champions League, men fik fjerdepladsen i hus på sidste spilledag i stedet for Stoke. Arsenal og Liverpool endte henholdsvis på en 7'ende og 8'ende plads.

Jeg er nu igang med tredje sæson. Det har været en lidt sløv sæson start i ligaen, men jeg håber at få rettet op på det senere. Har fået en CHL pulje bestående af At. Madrid, Juventus og Dinamo.

Det skal siges, at jeg intet væsen har gjort af mig i Europa endnu. Det første CHL eventyr bød på hele 6 nederlag.

Jeg har sat mig for at prøve at lave en engelsk / argentinsk indkøbs politik. Truppen består dog stadig af andre nationaliteter, men med tiden vil det være englændere og argentinere.
Her de to taktikker jeg benytter:





Er der stadig andre der prøver kræfter med Newcastle?  Thumbs Up
 
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #56: 25 Jan 2013, 13:24 »

Længe siden jeg har haft et newcastle save men kunne godt finde på at prøve kræfter med dem igen Peace
Logged

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #57: 27 Jan 2013, 16:32 »

Længe siden jeg har haft et newcastle save men kunne godt finde på at prøve kræfter med dem igen Peace

Newcastle kan anbefales! Smiley

Men sørg for, at give Demba Ba en ny kontrakt ligeså snart spillet starter op, således at hans frikøbs klausul forsvinder eller bliver væsentlig højere! Kan man holde på deres profiler, så kan man sagtens spille med om mesterskabet lige fra start af!
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United
« Svar #58: 03 Feb 2013, 12:21 »

Er ca. 10 kampe inde i 2. sæson.

1. sæson gav en ekstremt tilfredsstillende 2. plads i Premier League, hvor der var 4 point fra nr. 2 til nr. 5. Man City stak lidt af til sidst, men en 2. plads er bestemt tilfredsstillende.
Europa League blev til en kvartfinaleplads, da jeg desværre blev slået ud af Tottenham.
De hjemlige cups gik ikke som forventet, men det var dog heller ikke her der blev lagt kræfter i. Capitol One Cup endte i 3. runde, da jeg rendte ind i Liverpool på Anfield. FA Cup'en sluttede på Stamford Bridge i 6. runde.

Det blev til 3 indkøb i første sæson. Disse kom alle inden sæsonen gik i gang. Bestyrelsen ville gerne se unge spillere og det var også det jeg skaffede. Jores Okore, Will Hughes og Carlos Fierro blev hentet. Okore fik 12 kampe i Premier League og Hughes fik 7. Fierro blev hurtigt udlejet til CF América i 6 måneder, hvor han var fast mand. Herefter nåede han 4 kampe i Premier League.

Op til anden sæson er der købt lidt blandet ind.
Karim Aït Fana og Salvatore Bocchetti er kommet til klubben på frie transfers fra hhv. Montpellier og Rubin.
José Manual Jurado og Thiago Motta er blevet lejet i hhv. Schalke og PSG.
Derudover skulle der lidt penge til for at skaffe Vaclav Pilar (Wolfsburg - 16 mio.), Mattia Perin (Genoa - 67,5 mio.) og Thomas Ince (Blackpool - 60 mio.)

Jeg ligger lige nu nummer 1 i Premier League efter 10 kampe i sæson 2. Har skrabet 21 point sammen. Har bl. a. slået Tottenham, Everton og City i de første kampe.
I CL-puljen har jeg trukket Lyon, Athletic og Hannover. En ret kedelig pulje, når man tænker på at England, Spanien, Tyskland og Frankrig er repræsenteret. Er lige nu 1'er i puljen med 7 point efter de første 3 kampe.

Spiller en 4-2-3-1 i øjeblikket. Startopstillingen er som følger:
Krul
Anita - Colocchini - Taylor - Santon
Tioté - Cabaye
Ben Arfa - Jurado - Ba
Cissé

Mange er købt for fremtiden og for bredden. Spillere som Jonás og Mike Williamson er blevet solgt, da de enten ikke passede ind i spillestilen eller var gode nok. Klubbens balance er på 259 mio kr., så økonomien er rigtig sund. CL-deltagelse spiller selvfølgelig også ind her.




Jeg kan virkelig anbefale at spille med Newcastle. De har en spændende trup, som dog mangler en lille smule bredde, da jeg ikke mener spillere som Marveaux, Perch og Gosling er voldsomt gode. Økonomien er fin fra start og man kan godt få bygget en rigtig spændende trup op. Og hold for GUDS skyld på Steven Taylor - han er satme god! Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #59: 11 Feb 2013, 10:37 »

Hvordan går jeres saves?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010