home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 756 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Stewart Downing - Middlesbrough
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Stewart Downing - Middlesbrough  (Læst 3705 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Stewart Downing - Middlesbrough
« : 10 Maj 2007, 17:15 »

Valgte ligaer til min blog, om midtbane talentet Stewart Downing. Han, er grunden til klubvalget Middlesbrough, jeg håber at i vil forstå at jeg vil gå efter, hvad der først og fremmest tjener klubben bedst, altså at beholde Downing, og lave nogen gode indkøb osv. Derfor vil jeg heller ikke sælge ham i første transfervindue, så vidt det er muligt, alt over 50.000.000 £ vil nok alligevel blive accepteret, da det er urealistisk ellers.

England – Coca-Cola League One – og opefter
Frankrig – Ligue 2 Orange – og opefter
Italien – Serie B TIM – og opefter
Skotland – Bell’s League Division One – og opefter

Der udover er der valgt en stor database, og spillet bliver startet juli 2006 (England)
Jeg har ikke valgt at loade alle spillere fra et bestemt land.

Sprog – Engelsk





I dag, den 2. juli 2006, har vi fået en ny manager !

Det meddelte klubbens bestyrelses formand, Steve Gibson, da alle var mødt op til træning. Jeg selv havde allerede været i gang med at lunte lidt rundt for lige at blive helt klart, det var faktisk en dejlig for middag. Der var en tilpas temperatur på de 17-18° C. hvilket passede mig, og resten af truppen godt, vi skulle selvfølgelig have noget konditions træning i dag, men også sparke lidt til en bold, det er jo trods alt det vi får vores løn for.
 
Men, hvorfor egentligt det? Nogen af de andre spillere siger at Gareth (Southgate) kom op og skendes med Steve Gibson, og det kan vel nærmest kun være den eneste grund til at han vil gå efter så kort tid ! Men han får åbenbart lov til at fortsætte som spiller alligevel! Jeg forstår det altså ikke helt, men måske er der en ukendt grund til at de henter en anden alligevel.
Men, hvorfor vælger klubben en ukendt dansker ?? En tidligere Semi-professionel fodboldspiller ved navn Casper Østergaard Andreasen. Nå, men det bliver spændende at se hvordan træningen, kampene osv. Kommer til at forløbe under ham, han skal da have lov til at få en chance.

Her i sommerpausen har truppen fået tilgang af Lee Dong-Gook, Jasson Euell, Julio Arca, Robert Huth og Jonathan Woodgate, nu bliver det spændende at se om den nye manager, vil bringe noget mere konkurrence ind på min plads, den offensive venstre midt. Men ellers er der jo en del klubber der er interesseret i min underskrift, men ser gerne at blive her på Riverside.

Men som tidligere nævnt, så var det en smuk anden dag i juli. En dejlig dag, men alligevel blev træningen ikke helt som forventet. Den nye manager ville have at nogen af os skulle sprinte noget mere, det var hovedsageligt os kantspillere osv.
Nu hvor dagen er slut kan jeg se tilbage på den som en god dag, selvfølgelig skulle den nye manager lige se os spillere lidt nærmere an, selvfølgelig havde han set en del af os i fjernsynet og til et par kampe på stadion måske, men det er nu ikke det samme som at se os træne. Jeg føler at jeg fik gjort et godt indtryk på ham allerede her fra første dag, men nu må vi se.
« Seneste Redigering: 10 Maj 2007, 17:16 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stewart Downing - Middlesbrough
« Svar #1: 10 Maj 2007, 18:03 »

Inter meddeler deres interesse
Interessen er stor på mig, men det var gennem medierne at Inter meddelte deres interesse, og skulle efter sigende være villige til at give op til 18.750.000 £, men mon dog at Casper Østergaard Andreasen vil lade mig slippe af sted, det lyder det i hvert fald ikke på ham som om, desuden vil bestyrelsen vist godt beholde mig i klubben noget længere tid.

Tidligere skulle Casper Østergaard Andreasen, efter sigende, have afvist et tilbud fra Aston Villa på 8.750.000 £.

« Seneste Redigering: 10 Maj 2007, 18:12 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stewart Downing - Middlesbrough
« Svar #2: 10 Maj 2007, 18:24 »

Trænings kampe og indkøb

Så har Casper Østergaard Andreasen, præsenteret omverdenen for hans første indkøb som manager, det er de 2 mexicaner, offensive højre kant og angriber Bofo Bautista. Luis Ernesto Pérez var den anden mand som blev præsenteret han spillere alle midtbane pladserne, og har desuden et meget giftigt frispark. Casper Østergaard Andreasen har også fået Gonzalo Higuaín til klubben på en 6 måneders leje aftale.
Personligt mener jeg at det er spændende at Casper Østergaard Andreasen lejer en spiller som Higuaín, jeg tror han vil komme til at spille en stor rolle i vores kampe i denne sæson.

Her er en lille oversigt over, hvordan vores trænings kampe har forløbet. Kampe markeret med rød, er kampe, hvor jeg har scoret!




Jeg er personligt tilfreds med mine præstationer i vores træningskampe, især på U.S.A. turen, syntes jeg at jeg gjorde det godt, men nu er det op til Casper Østergaard Andreasen at sætte opstillingen til den første liga kamp, hvor vi hjemme skal møde Fulham.
Yderligere kan jeg sige at jeg også har vist gode takter for landsholdet, da jeg har lagt op til et mål i en træningskamp mod Grækenland.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stewart Downing - Middlesbrough
« Svar #3: 10 Maj 2007, 19:57 »

De første to måneder med Premier League under den nye Manager

Første liga kamp – hjemme mod Fulham, en sejr skulle det gerne ende med !
Da Andreasen læser op, hvem der skal starte inde starter han med Schwarzer på mål, Parnaby er højre forsvar, Arca er venstre, og de to centrale er Riggott og Pogatetz. På den defensive midtbane er det Boateng, den højre midtbane (læs: med pil frem) er det Bautista og endelig kom han til den venstre, skulle det være mig? Jeg forventede det lidt, men alligevel var Pérez også et aktuelt bud. Det gav et gip i mig da Casper Østergaard Andreasens stemme sagde venstre midt (læs: også med pil frem) Stewart Downing, blev jeg meget glad, han gave mig tilliden i første kamp. Den offensive blev besat af Rochemback, og angrebet blev dannet af Higuaín og Yakubu.
Det gav det sus i maven, som jeg får hver gang jeg løber ind på Riverside, det er helt kanon. Det er en varm dag, 29 grader og tørt med solskin, det perfekte vejr til en sæson debut, det måtte godt have været 7 grader koldere, men hellere det her end kun 2 graders varme.

Jeg havde regnet med bare at komme med resultatet af Bolton kampen, men det kan jeg simpelthen ikke være bekendt overfor min gode ven Yakubu og for den sags skyld resten af holdet. Det hele startede miserabelt med Anelka bringer Bolton på 1-0 efter blot 5 min. Men under 2 minutter senere servere Yakubu bolden for Higuaín som kan sende den i nettet til 1-1. I 1. halvlegs overtid får Yakubu bolden fra Rochemback og så står der 1-2. Bautista kommer ind i stedet for Higuaín i pausen og små elleve minutter senere scorer han hans første Middlesbrough mål til 1-3 og Yakubu lægger op til ham. I det 70 minut får Yakubu bolden fra Parnaby og lægger derefter i nettet til 1-4 og får at gøre ondt værre så scorer Nicky Hunt selvmål for Bolton 1 minut før tid til kampens resultat 1-5. Jeg selv spillede til et 8 tal, men det er jo ingen ting i forhold til Yakubu’s 10 tal ! Det er dejligt at holdet viser så gode takter i en kamp, hvor modstander holdet er udråbt til favoritter.




Næste kamp var mod Newcastle hjemme, en kamp, hvor jeg efter blot 5 minutters spil bliver småskadet, men kæmper videre indtil pausen. Kampen ender 4-3 til os, efter vi var foran 4-0 indtil 20 minutter før tid. Jeg skal lige love for at der blev bidt negle på bænken i slut minutterne. Og den kamp viste meget godt, hvordan de kommende kampe for os skulle forløbe !



Med undtagelse af Watford kampen, har det ikke været overbevisende resultater vi er kommet med!
Jeg selv scorede i den første af de to kampe mod Charlton, jeg gjorde det til 1-0. Men som i Newcastle kampen gik vi helt ned i 2. Halvlej og lukkede to mål ind til kampens resultat. Den anden af Charlton kampene vandt vi efter straffe spark, hvor jeg scorede det sidste af straffesparks målene (5-3 endte straffesparkskonkur encen)

Også i Aston Villa kampen fik jeg scoret, og igen i første halvlej. Generalt udspillede vi Aston Villa gennem hele første halvlej, og igen i starten af anden halvlej går det galt, der er kun spillet 3 minutter inden at Carew gør det til 1-1 som kampen også endte.
Månedens sidste modstander var Arsenal, som vi skulle møde på Riverside. Kampen endte 0-3 i Arsenal favør. Og jeg må indrømme at de var en klasse bedre end os gennem hele kampen, jeg selv spillede en accepteret kamp til et 7 tal.
Det er trist som det er gået ned for især Yakubu i de seneste kampe, der slet ikke har kunnet finde målet siden Newcastle kampen, trods mange forsøg tæt på mål og især stolpen har været ond !


Trods de dalende resultater kan vi slutte september som førehold i Premier League. Takket være de andre holds manglende kampe !

« Seneste Redigering: 10 Maj 2007, 20:02 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stewart Downing - Middlesbrough
« Svar #4: 10 Maj 2007, 20:07 »

Det her er en god blog, rent faktisk.. Den er godt skrevet, men den er meget resultat-dreven. Så det er vel smag og behag Smiley
Logged

I ain't playin', nigga

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stewart Downing - Middlesbrough
« Svar #5: 10 Maj 2007, 20:13 »

Det her er en god blog, rent faktisk.. Den er godt skrevet, men den er meget resultat-dreven. Så det er vel smag og behag Smiley

Tak for de rosende ord Smiley

Og ja ved godt der er meget med resultaterne, men det er svært at få en spiller fra et computerspil ordentligt ind, der er jo ikke så mange andre informationer at hente om ham fra manager.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stewart Downing - Middlesbrough
« Svar #6: 10 Maj 2007, 20:17 »

Tak for de rosende ord Smiley

Og ja ved godt der er meget med resultaterne, men det er svært at få en spiller fra et computerspil ordentligt ind, der er jo ikke så mange andre informationer at hente om ham fra manager.
Gå ind på wikipedia, der kan du hente info. om ham..
Logged

I ain't playin', nigga

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stewart Downing - Middlesbrough
« Svar #7: 10 Maj 2007, 20:32 »

Gå ind på wikipedia, der kan du hente info. om ham..

Aha... tak for tippet.. Må komme med i en update i morgen  Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stewart Downing - Middlesbrough
« Svar #8: 11 Maj 2007, 19:10 »

No Messin'

Jeg er involveret i en kampange der skal få de unge væk fra jernbanesporet, for når et høj hastigheds tog kommer er der ikke meget at gøre, for den pågældende logofører, da han har ca 8 sekunder at opfatte at der hopper en ud, og det tager 2 kilometer at stoppe toget.
Jeg er gået ind i No Messin' på grund af min barndoms oplevelser med det, da det var meget populært at lege "Head On" da jeg var lille, og det er det utroligt nok stadig. Det er en lej, der er syg, virkelig syg, det gælder om at stå på jernbane sporet (ikke på højhastighedsporene, da der er højspænding i og derfor kan slå folk ihjel) og vente på et kommende tog, dreje hovedet så de ikke kan se toget og så springe væk i sidste mulige sekund (eller få kappet hovedet af, som det ind i mellem sker, det skete for en af mine venner, det er hovedårsagen til at jeg er gået ind i kampagen).
Men det er også vigtigt at skatere ikke forsøger at hoppe over højhastighedssporre nde, med deres skateboards, da spændingen mellem skinderne er så høj at den kan dræbe uden at man rører sporet.
Ud over mig selv kan også Amir Khan, bokseren, nævnes som en person der er involveret i No Messin' ud over os er der selvfølgelig en masse frivilige, som der skal til med sådanne projekter. Dem vil jeg gerne sige tak til.

Få mere information på http://www.no-messin.com/
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stewart Downing - Middlesbrough
« Svar #9: 12 Maj 2007, 19:52 »

Er der ikke andre der vil smide en kommentar?

Så jeg kan vide, hvad jeg gør godt, knap så godt og hvilket der er helt skidt !
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stewart Downing - Middlesbrough
« Svar #10: 13 Maj 2007, 16:11 »

Så er det blevet juletid

Nu er vi nået til den 1. December og så kommer alle nisserne sikkert og hjælper os med at vinde flere kampe. Klubben gik ud af november med et profit på 425.000 £, hvilket er meget tilfredsstillende. Vi i klubben ligger stadig til at kvalficere os til Europa, på en 5 plads, og derved kan en af mine største drømme gå i opfyldelse til næste sæson, nemlig at vinde noget europæisk med Boro. '
Jeg er meget glad for at spille i klubben, det hele er lidt sjovere når det går godt. Jeg er især glad for at spille sammen med Rochemback .
Vi er begyndt at vinde igen, og vi fik faktisk en meget flot 1-1 mod Liverpool, tilgændgæld fik vi en regulær røvfuld til Chelsea, der slog os med 5-0.
Jeg selv har i denne sæson scoret 3 mål indtil videre + 6 assits og spillet 17 kampe.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stewart Downing - Middlesbrough
« Svar #11: 14 Maj 2007, 19:32 »

Slet ingen der gider kommentere?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

7kfum
Gæst
 
Sv: Stewart Downing - Middlesbrough
« Svar #12: 14 Maj 2007, 19:46 »

Det ser godt ud, nu er der også kommet lidt andet ind i den end kun resultater! Thumps up!
Logged

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Stewart Downing - Middlesbrough
« Svar #13: 19 Maj 2007, 16:21 »

God blog, får vi snart en update..
Logged

Arsenal!

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stewart Downing - Middlesbrough
« Svar #14: 19 Maj 2007, 20:22 »

Det ser godt ud, nu er der også kommet lidt andet ind i den end kun resultater! Thumps up!

Tak ..

God blog, får vi snart en update..

Ja.. Arbejder så småt på en.. Sidder og fundere over hvad jeg mere kan bringe ind så den ikke er så resultat dreven !
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010