home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  The Villarreal Way
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: The Villarreal Way  (Læst 7470 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
The Villarreal Way
« : 01 Maj 2008, 00:41 »



C.D. Castellon - I skyggen af Villarreal og Valencia

I mange år har Valéncia C.F. været holdet der fremviste byen Valencias faner i La Primera Division. Siden kæmpede Villarreal, fra den lille naboby Vila-Real, sig op gennem rækkerne og etablerede sig som en topklub på under 10 år. En tredje klub har taget udfordringen op: C.D. Castellon.

Jeg vil i denne blog fokusere meget på det skriftlige. Der vil formegenligt ikke være meget andet grafik end et simpelt topbanner samt nogle få billeder samt screenshots fra spillet, men først får i lidt historie.

Klubben blev stiftet i 1916 under navnet Cervantes Fútbol Club, men har siden 1922 heddet Club Deportivo Castellón. De spiller i sort-hvid stribede trøjer på hjemmebane, mens udebanetrøjen er blå. Klubben er en sand elevatorklub og har været både øverst oppe, men også langt nede i de spanske ligaer, men de har dog fået stabiliseret sig i den næstbedste række Segunda Division, men har alligevel opnået 11 sæsoner i La Liga. Bedste resultat er en 5. plads i 1972-1973, hvor den senere Real Madrid træner Vicente del Bosque blandt andet figurerede på holdet.  Stadionet hedder Nou Castalia og kan rumme 18.000. Klubben har aldrig haft nogen deciderede stjernespillere, men den tidligere Valencia stjerne Gaizka Mendieta optrådte for de sort-hvide helte i starten af sin karriere, mens førnævnte Del Bosque som sagt også har spillet der.

Som i kan se er Castellón et temmeligt ubeskrevet blad i spanske topfodbold på trods af over 90 års eksistens - Det skal der gøres noget ved og derfor har jeg sat mig disse mål.

- Oprykningen inden 2 år
- Top 5 i La Primera Division inden for 5 år
- Europæisk fodbold indenfor 7 år
- Top 3 i La Liga indenfor 9 år

Jeg håber i vil følge med i mit lille projekt!
-LFC-
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #1: 01 Maj 2008, 00:42 »

Spændende mål med en "lillebror" klub.. Håber det lykkes - skal nok kigge ind! Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #2: 01 Maj 2008, 00:42 »

Langt spil på en måned, hvis du såfremt vil opfylde dine krav i denne blog. Tunge Wink
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #3: 01 Maj 2008, 00:43 »

Vil helt sikkert følge med i dit projekt. Glæder mig til mere!
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #4: 01 Maj 2008, 00:43 »

Spændende...håber du kan nå at opfylde dine mål
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #5: 01 Maj 2008, 00:43 »

Jeg synes det er fantastisk at du vil skabe et nyt storhold i det sydspanske. Respekt  Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #6: 01 Maj 2008, 00:44 »

Jeg har planer om at fortsætte når måneden er over. Jeg regner desuden med at spytte updates ud på stribe i disse dage, da jeg skal på koloni mandag-fredag i næste uge. Smiley
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #7: 01 Maj 2008, 00:44 »

Langt spil på en måned, hvis du såfremt vil opfylde dine krav i denne blog. Tunge Wink

Bloggen kan jo sagtens køre videre, selvom konkurrencen stopper.

Det lyder som et super - og ikke mindst ambitiøst projekt. Held og lykke - det tegner godt.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #8: 01 Maj 2008, 00:44 »

Det var da fornemt så mange kommentarer der lige kom der, mange tak allesammen! Thumbs Up
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #9: 01 Maj 2008, 00:45 »

Jeg har planer om at fortsætte når måneden er over. Jeg regner desuden med at spytte updates ud på stribe i disse dage, da jeg skal på koloni mandag-fredag i næste uge. Smiley

Hvorfor ikke lave updatesene på forhånd og få en anden til at poste dem, således de bliver spredt lidt mere ud over perioden? Så undgår du også at bloggen ligger død i en lille uges tid.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #10: 01 Maj 2008, 00:47 »

Hvorfor ikke lave updatesene på forhånd og få en anden til at poste dem, således de bliver spredt lidt mere ud over perioden? Så undgår du også at bloggen ligger død i en lille uges tid.
Det kunne så også være en idé, ligenu koncenterer jeg mig bare om at lave updates også vil jeg finde ud af det. Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #11: 01 Maj 2008, 00:48 »

Jeg har planer om at fortsætte når måneden er over. Jeg regner desuden med at spytte updates ud på stribe i disse dage, da jeg skal på koloni mandag-fredag i næste uge. Smiley

Så er vi virkelig på bølgelængde. Har også planer om at skabe en langtidsholdbar blog, også over mere end en måned. Derudover har jeg også et par updates i skuffen  Wink
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #12: 01 Maj 2008, 00:51 »

Bestemt læseværdig.. Virker til og med spændende, mest fordi jeg i de ældre spil elskede at føre små spanske hold til CHL sejr.. Alting var meget lettere dengang det hed CM Tunge
Logged

Build Me Up Buttercup!

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #13: 01 Maj 2008, 01:13 »

LFC skifter hold Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Inden denne måned er ovre er du ikke længere Villareal fan - men derimod Castellon (Hvilket halvdel af Fmf så også er grundet dine skribent evner!)

Men god start - og så har din nye hjemmeside vel også noget med valg af hold at gøre *host**host* crazy
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #14: 01 Maj 2008, 01:18 »

LFC skifter hold Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Inden denne måned er ovre er du ikke længere Villareal fan - men derimod Castellon (Hvilket halvdel af Fmf så også er grundet dine skribent evner!)

Men god start - og så har din nye hjemmeside vel også noget med valg af hold at gøre *host**host* crazy
Jeg kan lige pt. ikke få nok af klubber fra Valencia området. Jeg spiller med Valencia ved siden af Castellón og før Valencia spillede jeg med - Ja Villarreal. De klubber fanger mig mest når jeg skal spille med spanske hold. Men jeg siger mange tak! Cool, dog forbliver jeg Villarreal fan! Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010