home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken bet-hjemmeside ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken bet-hjemmeside ?  (Læst 9475 gange)
@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Hvilken bet-hjemmeside ?
« : 11 Dec 2007, 14:22 »

Jeg har nu fået lov at oprette en konto , som jeg skal dele med min far , på en bet-hjemmeside .

Og da der har været nogle tråde om odds tænkte jeg at I vidste noget om det .

Hvilken side bruger I ? Og hvad kan I anbefale ?

Jeg liggger vægt på at siden er meget sikker med god service , samt masser af odds på fodbold (også gerne håndbold og cykling) .

Håber at I kan hjælpe ?
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken bet-hjemmeside ?
« Svar #1: 11 Dec 2007, 14:31 »

Her kan du læse lidt om de forskellige hjemmesider..

http://www.betxpert.com/bookmakere/bonus.asp

Jeg bruger selv www.danskespil.dk
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Rossonero
Gæst
 
Sv: Hvilken bet-hjemmeside ?
« Svar #2: 11 Dec 2007, 14:31 »

Det har været oppe i odds-tråden, og her er hvad der er blevet anbefalet:

Jeg synes Betway er super godt :-) Hvis du vil sætte penge ind der, så må du gerne lige kontakte mig først, da jeg så kan få bonus ud af det :-D Men selvom vi fjerner det sidste faktum, så synes jeg det er et rigtigt fornuftigt sted med høje odds. Jeg har endnu ikke haft nogen problemer derinde.

Jeg spiller hos Scandic. Kunne stortset liste det samme som KF har gjort tidligere.

Startede med Scandic i sin tid men har siden prøvet nogle andre bookies, som expekt, som jeg ikke er meget for, og bet365 og nordicbet f.eks. Men af en eller anden grund så ender jeg altid tilbage hos Scandic, og de har vist også 100 % bonus op til 500 kr indbetaling.

Men brugervenligheden er i top, noget som virkelig talte ned hos expekt, samtidig med at oddsene er rimelig gode, og så er de hurtige med at afgøre tipsene synes jeg. og et par gange har jeg også været i kontakt med supporten, og den har jeg kun ros tilovers for.
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Hvilken bet-hjemmeside ?
« Svar #3: 11 Dec 2007, 14:33 »

Jeg bruger www.unibet.com Smiley
Logged

@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken bet-hjemmeside ?
« Svar #4: 11 Dec 2007, 15:02 »

Jeg bruger www.unibet.com Smiley

Okay . Nogen speciel grund til at du bruger den ?
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Hvilken bet-hjemmeside ?
« Svar #5: 11 Dec 2007, 15:33 »

http://www.spilxperten.com/Default.aspx?lang=da&country=DK&args=/Betting/bookmakerguide/ <-- Kig evt her.

Jeg er selv centimeter fra, at oprette mig på Unibet, for jeg har kun har hørt gode ting om siden, og har gode erfaringer fra tidligere "besøg" derinde. Desuden plejer de at være godt med fremme, når det gælder oddsene. Der er et godt udvalg af diverse spil.
Bet24 er jeg ikke begejstret for. Den er ikke dårlig, men syntes bare ikke, at der er nok forskellige spil til kampene. Jeg vil gerne have noge, at vælge i mellem. Derudover er oddsene typisk lavere, end hvad du finder dem til andre steder. Det er sjælent, at det er dem, der har makedets højeste odds på et eller ander væddemål.

Men du skal helt klart gå efter en side, der har en bonus for nyoprettede kunder. Fx. hvis din far smider 300 kr. ind, så fordobler de det, til 600 kr. Så er der lidt ekstra at satse for (og det kan man altid bruge). Smiley
Logged

@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken bet-hjemmeside ?
« Svar #6: 11 Dec 2007, 15:37 »

http://www.spilxperten.com/Default.aspx?lang=da&country=DK&args=/Betting/bookmakerguide/ <-- Kig evt her.

Jeg er selv centimeter fra, at oprette mig på Unibet, for jeg har kun har hørt gode ting om siden, og har gode erfaringer fra tidligere "besøg" derinde. Desuden plejer de at være godt med fremme, når det gælder oddsene. Der er et godt udvalg af diverse spil.
Bet24 er jeg ikke begejstret for. Den er ikke dårlig, men syntes bare ikke, at der er nok forskellige spil til kampene. Jeg vil gerne have noge, at vælge i mellem. Derudover er oddsene typisk lavere, end hvad du finder dem til andre steder. Det er sjælent, at det er dem, der har makedets højeste odds på et eller ander væddemål.

Men du skal helt klart gå efter en side, der har en bonus for nyoprettede kunder. Fx. hvis din far smider 300 kr. ind, så fordobler de det, til 600 kr. Så er der lidt ekstra at satse for (og det kan man altid bruge). Smiley

Okay . Jeg har også overvejet Unibet , synes bare den er en smule forvirrende . Jeg må jo indrømme at mit engelsk ikke er det bedste :/
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Hvilken bet-hjemmeside ?
« Svar #7: 11 Dec 2007, 15:38 »

Så er det heldgt, den er på dansk. Wink
Logged

@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken bet-hjemmeside ?
« Svar #8: 11 Dec 2007, 15:45 »

Hva' satan ! Det er den da også Smiley
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Hvilken bet-hjemmeside ?
« Svar #9: 11 Dec 2007, 18:16 »

Okay . Nogen speciel grund til at du bruger den ?
Det er mange spil, og spilmuligheder. Oddsene synes jeg egentlig også er okay. Så er siden også nem at betjene Smiley
Logged

@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken bet-hjemmeside ?
« Svar #10: 11 Dec 2007, 18:25 »

Det er mange spil, og spilmuligheder. Oddsene synes jeg egentlig også er okay. Så er siden også nem at betjene Smiley

Okay . Kan se du er 13 år , så jeg tænkte på hvordan du har fået overtalt dine forældre til at få en konto på en side ?
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Hvilken bet-hjemmeside ?
« Svar #11: 11 Dec 2007, 18:32 »

Okay . Kan se du er 13 år , så jeg tænkte på hvordan du har fået overtalt dine forældre til at få en konto på en side ?
No problemo. Jeg spiller fra min papfars. Spurgte ham bare Smiley
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken bet-hjemmeside ?
« Svar #12: 11 Dec 2007, 19:01 »

No problemo. Jeg spiller fra min papfars. Spurgte ham bare Smiley
OT: hvorfor poster du så aldrig i odds-tråden? PEACE

TT: Jeg bruger Bet24. Jeg overvejer at flytte det hele over til en anden side, at Bet24 aldrig har handicapspil til de små kampe.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

absalonsen
Gæst
 
Sv: Hvilken bet-hjemmeside ?
« Svar #13: 11 Dec 2007, 19:04 »

Okay . Kan se du er 13 år , så jeg tænkte på hvordan du har fået overtalt dine forældre til at få en konto på en side ?

Glæd dig til du bli'r 15. Så er forældre ligegyldige. Smiley
Logged

@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken bet-hjemmeside ?
« Svar #14: 11 Dec 2007, 19:06 »

Glæd dig til du bli'r 15. Så er forældre ligegyldige. Smiley

Hvordan ?
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010