home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 310 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvilken Fodboldstøvler har du
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken Fodboldstøvler har du  (Læst 23807 gange)
-bidstrup-
Gæst
 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #60: 01 Jan 2008, 20:43 »

1:Hvilke støvler har du: Nilke Mercurial Vapor ||| i skinnende rød med hvid hæl

2:Hvorfor har du den: Fordi jeg ønskede mig den i julegave i den forrige jul.

3:Gode/Dårlige ting ved den: Godt: De er dejlige at have på, de er lette, de giver en god boldfornemmelse og boldfølelse.
                                          Dårligt: Det gør ondt at blive stemplet (det gør det jo normalt, men i det at de er så tynde, mærkes det ekstra meget)

4:Kan du anbefale din støvle: Ja, helt bestemt. Det er de støvler jeg har været aller gladest for indtil videre.

5: Hvilken støvle kunne du tænke dig næste gang: Det er svært at sige nu, for der kommer jo hele tiden nye modeller på markedet.., men jeg kunne da godt tænke mig de samme i en nyere model . Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #61: 01 Jan 2008, 20:53 »

1. Nike Total 90 Supreme


2. Jeg skal hvert fald ikke spille fodbold i den.

3. Godt: Man sparker bedre til bolden. En inderside bliver mere sikker.
Dårligt: De er lidt trælse at have på.

4. Det kan jeg, 100 %. Det er en meget god støvle!

5. Ingen anelse. Jeg er glad for den jeg har. 
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #62: 01 Jan 2008, 21:01 »

http://www.unisport.dk/?page=Produkt&kategori=426&id=31319

Fik ovenstående i julegave. Jeg havde ønsket mig udgaven i hvid, og det var da også i den farve, den blev bestilt. I stedet gav de denne farve, og det var faktisk ganske heldigt for mig. Kan bedre lide denne og samtidig koster den 1.300 kr. Dermed bliver der sparet godt 600 kr.
Logged

lyksus
Gæst
 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #63: 02 Jan 2008, 17:34 »

#1 - jeg har et par mercurial vapor III, mørkeblå.
#2 - jeg har dem fordi jeg elsker designet - de er meget lette, som gør en "hurtigere". (kan ikke forklares)
#3 - de er i kænguruskind, vejer ufatteligt lidt, genial boldkontrol (det er helt utroligt:))
#4 - kan varmt anbefales, vejer ikke meget, genial boldkontrol. + de kan købes billigt på www.prodirectsoccer .com.
#5 - vapor, i en nyere model.
#6 - ikke rigtig noget.

.. Peace
« Seneste Redigering: 02 Jan 2008, 17:36 af lyksus » Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #64: 02 Jan 2008, 17:48 »

#1 - jeg har et par mercurial vapor III, mørkeblå.
#2 - jeg har dem fordi jeg elsker designet - de er meget lette, som gør en "hurtigere". (kan ikke forklares)
#3 - de er i kænguruskind, vejer ufatteligt lidt, genial boldkontrol (det er helt utroligt:))
#4 - kan varmt anbefales, vejer ikke meget, genial boldkontrol. + de kan købes billigt på www.prodirectsoccer .com.
#5 - vapor, i en nyere model.
#6 - ikke rigtig noget.

.. Peace

Hvis det er Vapor-udgaven du referer til, tror jeg du tager fejl Wink Vapor-modellerne er lavet i mikrofiber, ikke kænguruskind. Har du prøvet den nye model? Overvejer nemlig at købe dem  Opstemt
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #65: 02 Jan 2008, 17:52 »

Hvis det er Vapor-udgaven du referer til, tror jeg du tager fejl Wink Vapor-modellerne er lavet i mikrofiber, ikke kænguruskind. Har du prøvet den nye model? Overvejer nemlig at købe dem  Opstemt
Hvis du mener Mercurial Vapor 4, så udkommer de formentlig først i starten af februar Smiley har dog allerede bestilt dem igennem mit arbejde, så jeg får dem ligeså snart Intersport får dem hjem Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #66: 02 Jan 2008, 17:53 »

Hvis det er Vapor-udgaven du referer til, tror jeg du tager fejl Wink Vapor-modellerne er lavet i mikrofiber, ikke kænguruskind. Har du prøvet den nye model? Overvejer nemlig at købe dem  Opstemt

Går Vapor-skoene ikke mega let i stykker?
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #67: 02 Jan 2008, 17:55 »

Går Vapor-skoene ikke mega let i stykker?
De er jo decideret kampstøvler, så hvis du bruger dem flere gange om ugen, jo så går det hurtigt i stykker, men hvis du bare bruger dem til kampe, så kan de sagtens holde 1-2 sæsoner, alt efter hvor mange kampe du spiller Smiley
Logged

Hojgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #68: 02 Jan 2008, 18:22 »

1:Hvilke støvler har du: Puma Velocity 1.06 Blå, Nike Mecurial Vapor skinnende rød (Giver bar vabler, så bruger den ikke)

2:Hvorfor har du den: Blev anbefalet den af en masse venner og med god grund!

3:Gode/Dårlige ting ved den:
Gode: Fantastisk dejlig at have på, let, giver en god boldføling
Dårlig: Går alt for nemt i stykker!

4:Kan du anbefale din støvle: Som en god træningsstøvle kan den helt klart anbefales - hvis man da har mod på at gå ned og bytte den i den lokale sportsforretning en gang hver anden måned;)

5: Hvilken støvle kunne du tænke dig næste gang: Den nye Vapor model. Den ser virkelig lækker ud!

Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #69: 02 Jan 2008, 18:29 »

Nike Mecurial Vapor skinnende rød (Giver bar vabler, så bruger den ikke)



5: Hvilken støvle kunne du tænke dig næste gang: Den nye Vapor model. Den ser virkelig lækker ud!
 

Hvorofr vil du ha' de nye Vapor hvis de gamle giver vabler? Smiley
Logged

Korvel93
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #70: 02 Jan 2008, 18:32 »

Copa Mundial er den bedste støvle Peace
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #71: 02 Jan 2008, 19:07 »

Går Vapor-skoene ikke mega let i stykker?
nej, det gør de ikke.. jeg har et par røde vapor, og i fjor spillede jeg ca. 40 kampe + træning. Derudover har jeg spillet en halv sæson inden, og mine er stadig i fin stand. MEEN! du skal ikke bruge dem på frosne baner. Det kan de simpelthen ikke holde til  Smiley Kan self også godt være jeg bare har været heldig  Opstemt
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #72: 02 Jan 2008, 19:09 »

1:Hvilke støvler har du: Puma Velocity 1.06 Blå, Nike Mecurial Vapor skinnende rød (Giver bar vabler, så bruger den ikke)

2:Hvorfor har du den: Blev anbefalet den af en masse venner og med god grund!

3:Gode/Dårlige ting ved den:
Gode: Fantastisk dejlig at have på, let, giver en god boldføling
Dårlig: Går alt for nemt i stykker!

4:Kan du anbefale din støvle: Som en god træningsstøvle kan den helt klart anbefales - hvis man da har mod på at gå ned og bytte den i den lokale sportsforretning en gang hver anden måned;)

5: Hvilken støvle kunne du tænke dig næste gang: Den nye Vapor model. Den ser virkelig lækker ud!
 

Det med vabler: Det gør nye støvler gennerelt, især støvler som Vapor, der er tætsiddende. Du skal trappe stille og roligt op, og til sidst vil dine fødder vende sig til det Wink Jeg bandede dem også langt væk i starten, pga. vabler, men sådan har jeg det ikke mere  Grin
Logged


lyksus
Gæst
 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #73: 02 Jan 2008, 20:04 »

Hvis det er Vapor-udgaven du referer til, tror jeg du tager fejl Wink Vapor-modellerne er lavet i mikrofiber, ikke kænguruskind. Har du prøvet den nye model? Overvejer nemlig at købe dem  Opstemt

Ja, undskyld. Det er mig der tåger Opstemt
Logged

lyksus
Gæst
 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #74: 02 Jan 2008, 20:08 »

Jeg bandede dem også langt væk i starten, pga. vabler, men sådan har jeg det ikke mere  Grin

Sådan havde jeg det også i starten, jeg fik vabler hver eneste gang de andre endelig var forsvundet.
Men man skal bare have fået lidt hård hud på foden så kommer de ikke længere... (foden skal vende sig til støvlen)
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010