home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 661 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Styresystem.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Styresystem.  (Læst 539 gange)
Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Styresystem.
« : 01 Sep 2012, 11:53 »

Hej,

er der nogen som har erfaringer med andre styresystemer end Windows, og som kan anbefale noget?

Jeg har en gammel pc, som mine børn gerne vil spille på. Men det er ikke det originale Windows der ligger på, og jeg ville gerne formatere den og starte forfra. FM skal den ikke kunne trække, men knægten er ret vild med RollerCoaster Tycoon 3. Desværre står der på spillet at det skal bruge Windows, men er der noget andet det kunne bruge??

På forhånd mange tak

Birkedahl
Logged

Veni, vidi, vici

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Styresystem.
« Svar #1: 01 Sep 2012, 12:28 »

Hej,

er der nogen som har erfaringer med andre styresystemer end Windows, og som kan anbefale noget?

Jeg har en gammel pc, som mine børn gerne vil spille på. Men det er ikke det originale Windows der ligger på, og jeg ville gerne formatere den og starte forfra. FM skal den ikke kunne trække, men knægten er ret vild med RollerCoaster Tycoon 3. Desværre står der på spillet at det skal bruge Windows, men er der noget andet det kunne bruge??

På forhånd mange tak

Birkedahl

Lån en windows xp installations, kig bag på din nuværende pc og se om der ikke er et mærkat med en key code som du skal bruge når du installerer windows igen...det er den eneste fornuftige løsning.

Fordelen med windows xp er at efter ca. ½ så kan programmet indlæses igen på en anden pc  Wink

Linux ville være alternativet..men her er jeg blank og jeg tror ikke det går sammen med diverse windows baserede spil.

Logged

YNWA

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Styresystem.
« Svar #2: 01 Sep 2012, 18:52 »

Kunne Linux med Oracle VirtualBox (til at køre Windows spil) ikke være en mulighed? Har selv overvejet at prøve det på min bærbare, når den engang bliver så langsom, at jeg mister tålmodigheden med den.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010