home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 732 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Newcastle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Newcastle  (Læst 19410 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #60: 05 Feb 2009, 11:28 »

Så blev jeg fyrret i Newcastle efter 7-2 nederlaget til Liverpool havde spillerne mistet tilliden. Havde fået købt Higuain, Carlos Sanchez, Royston Drenthe og Ever Banega. Lå ellers på en 10. plads, hvilket er bedre en slutplaceringen fra sidste sæson hvor jeg overtog dem, endte på en 15. plads. Medieprognosen siger en 14. plads, så en 10. plads er vel okay.
Logged


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #61: 19 Feb 2009, 20:08 »

Så har jeg lige startet en med Newcastle Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #62: 19 Feb 2009, 20:53 »

efter 5 kampe har hverken Owen eller Martins scoret? hvad gør jeg galt? de har 1000 chancer, men skyder lige på målamden hver gang? nogen der kan hjælpe?
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #63: 19 Feb 2009, 21:13 »

Så lukkede mit spil ned, uden jeg havde fået gemt, men det gør nu heller ikke det store, eftersom det gik af H til! ; /
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

tafkam
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #64: 22 Feb 2009, 19:07 »

så er jeg tilbage, havde lidt problemer med min mac.....

nå men her er mit nye hold, er i feb 09
http://img410.imageshack.us/img410/790/billede5.th.png
Logged

tafkam
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #65: 22 Feb 2009, 19:09 »

for silvan da, kommer lige med et billed som man kan se...
Logged

tafkam
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #66: 22 Feb 2009, 19:15 »

Logged

o1-allez
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #67: 05 Mar 2009, 13:43 »

jeg er os kæmpe newcatle fan og har også været ovre på st james park, det bar en enormt kedelig by, men der bar newcastle ting over alt de går virkelig ind op i klubben
Logged


Tak til Buschaka for signaturen..

Cesc
Gæst
 
Sv: Newcastle
« Svar #68: 12 Maj 2009, 11:29 »

Jeg har sgu' altid været vild med Skaderne, og de er klart et af de hold jeg allerbedst kan lide i Premier League. Jeg har gigantisk sympati for klubben, og jeg ønsker hele klubben og deres fans det bedste! Alt den modgang de har fået økonomisk og sportslig de sidste sæsoner er ikke fortjent, og jeg synes sgu' det er synd for The Toon Army.

Newcastle spiller noget i mine øjne, pragtfuldt fodbold. Deres angreb er jeg vild med, og Owen har som i nok har læst herinde før, været den første fodboldspiller jeg lærte at kende. Michael Owen - han er sublim, og det samme gælder Martins, som jeg opdagede tilbage i Inter da han spillede der. Var sgu' en anelse glad for at se Martins var skiftet til Newcastle, men samtidig en anelse bange, for jeg kender til hans styrke, og vidste godt, at Arsenal måske kunne få problemer med ham. Martins har været utrolig spilleglad, men jeg synes hele Newcastle inkl. Martins er dalet meget i niveau! Det kan jo ikke være rigtigt at en så stor klub skal falde ned og måske lave en Leeds..

Jeg har derfor planer om inden længe at skulle starte et spil op med Newcastle og bringe ro på skiddet. Det skal ikke være det galehus som det pludselig er blevet kendt for at være, og de mange tusinder af fans skal have troen tilbage på succes på St. James Park! Selv om det går skidt for The Magpies, så møder der sgu' mange tilskuere op alligevel - og det har jeg også enorm respekt for!

Nå, men jeg det handler jo ikke om virkeligheden. Det handler om FM.

Jeg synes utrolig godt om Newcastles hold, for det er en spændende trup spillere de har med at gøre. Owen, Martins, N'Zogbia, Taylor, Enrique, Jonás, Beye og .. ja, de vælter i spændende spillermateriale. Derfor tror jeg også at jeg kan få et langt spil med Newcastle, og jeg er sikker på, at europæisk fodbold nok skal blive en hverdag på St. James Park.

Håber meget på at blive overtaget af en rigmand hurtigt inde i spillet, da jeg derved ikke skal mosle med økonomien og bringe spillere ud af lugen, for at få balance i regnskabet. Det ville være lettere, hvis jeg bare kunne tænke på, hvem jeg kan hente, fremfor hvem der skal sælges. Det er jo lettest for alle, og bringer ikke dårlig harmoni i truppen.

Dårlig hamoni er nok det jeg tror det bliver sværest at få rettet op på. Da jeg føler at alt håb er ude i det nordlige England, og det bliver meget svært at frembringe en god stemning i omklædningsrummet. Det er dog muligt, og når troen på succes kommer tilbage i drengene, er jeg sikker på, at Newcastle nok skal hagle frem i ligaen!

Jeg vender tilbage med noget om mit spil når jeg går i gang! Bliver uden tvivl spændende at spille med denne fantastiske klub, som jeg virkelig har stor respekt for!
Logged

Haps
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #69: 31 Maj 2009, 17:56 »

Hey, hvad er start budgettet for Newcastle i Patch 9.3.0?
Logged

Mothi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #70: 08 Jun 2009, 13:55 »

Det er 74 mio.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #71: 24 Jun 2009, 17:42 »

Nogen som har en god taktik til Newcastle?
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010