home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  4 Brugere, 882 Gæster Online.

Indlæg: 1132762 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  hvornår begynder fm14 at virke?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: hvornår begynder fm14 at virke?  (Læst 5451 gange)
22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
hvornår begynder fm14 at virke?
« : 12 Jan 2014, 16:46 »

i mere eller mindre alle saves jeg har haft har alle kampe været bugged.
patetisk meget bugged.

forsvaret er ... har ingen ord. en 90 årig polsk luder er bedre.

999/1000 straffe man begår bliver begået af backs på kanten af felter, og man ved det altid et par sekunder inde.

osv osv osv.

har SI meldt noget ud om hvornår det bliver fikset??

det har ikke været tæt på at være så slemt i det forrige spil, så jeg undrer mig lidt over hvordan man kan lave et nyt og 'forbedret' spil som så er 14 gange dårligere.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: hvornår begynder fm14 at virke?
« Svar #1: 12 Jan 2014, 17:06 »

Ingen der ved om der er kommet en officiel udmelding??

Jeg er da ikke den eneste der har oplevet det her, i alle saves. Selv når man vinder alt, så er halvdelen af ens mål scoret på selvmål og dødbolde..
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: hvornår begynder fm14 at virke?
« Svar #2: 12 Jan 2014, 17:08 »

Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: hvornår begynder fm14 at virke?
« Svar #3: 12 Jan 2014, 17:10 »

Jeg kan personligt slet ikke genkende det billede du opridser, bestemt er der fejl, men jeg får få straffe og selvmål ser jeg meget sjældent
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: hvornår begynder fm14 at virke?
« Svar #4: 12 Jan 2014, 17:14 »

Quote Originally Posted by PaulC  View Post
Quick update.

Firstly as ever thanks to all those who have provided constructive criticism, as this is invaluable to us and appreciated.

There will be another ME update, probably with 14.3 when the data is updated. So far we have worked on the following:

- Goalie errors. We have identified a few that lingered around and will hope to get any remaining ones zapped for this cycle.

- Headed clearances. We identified issues with trajectory and direction and the fixes are now in test. Affects no of goals just after corners and also own goal count.

- Corners. We are still working on this. Main issue now is there are slightly too many of them at top levels.

- Ball physics. No changes planned for this cycle. There are definitely further improvements to be made but we believe it's in a decent state overall for the time being.

- General. We want to improve the individual play of the very best players slightly and this is a work in progress right now.

There are other bits and pieces too of course.

Cheers,
Paul

Jeg kan personligt slet ikke genkende det billede du opridser, bestemt er der fejl, men jeg får få straffe og selvmål ser jeg meget sjældent

Jeg må så sige at jeg er meeeeget enig i det 22 siger. I mit spil bliver der scoret selvmål hver 2-3 kamp, mine spillere laver de dummeste straffespark & meget mere end de gjorde i tidligere patches. Så jeg erklære mig enig i det han skriver.
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: hvornår begynder fm14 at virke?
« Svar #5: 12 Jan 2014, 17:15 »

Mine erfaringer siger mig også altid, at man bør kigge indad når det ikke fungere for en.. Der er ikke andet for, end at begynde at analysere lidt på din taktik eller evt. se om det er din team talk som mangler at blive finpudset.. Jeg kan anbefale dig at læse denne guide omkring team talks...  http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2014-tactics/115433-raikan007s-teamtalk-guide-fm14-how-get-right-reaction.html

den har faktisk hjulpet mig en del og dermed inddirekte også på mine resultater..
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: hvornår begynder fm14 at virke?
« Svar #6: 12 Jan 2014, 17:20 »

Mine erfaringer siger mig også altid, at man bør kigge indad når det ikke fungere for en.. Der er ikke andet for, end at begynde at analysere lidt på din taktik eller evt. se om det er din team talk som mangler at blive finpudset.. Jeg kan anbefale dig at læse denne guide omkring team talks...  http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2014-tactics/115433-raikan007s-teamtalk-guide-fm14-how-get-right-reaction.html

den har faktisk hjulpet mig en del og dermed inddirekte også på mine resultater..
En ting er i hvert fald sikkert: at der i mine spil nærmest hver kamp er indlæg der går direkte i mål, eller rammer overliggeren har ikke noget med taktik eller teamtalks at gøre. Men det kører egentlig fint for mig rent resultatmæssigt i FM 14, synes bare der er lidt for mange fejl i kampmotoren. Nogle gange virker det som om spillerne taber hovedet fuldkommen, og her taler jeg ikke om små fejl, som selvfølgelig er realistisk, men fuldkommen latterlige beslutninger bliver taget af PL spillere i FM 14, og det håber jeg der bliver rettet lidt op på. Og jeg taler ikke kun om spillere fra mit eget hold, jeg scorer selv alt for mange mål på modstanderen, hvor det er kæmpe forsvarskiks. Får helt ondt at modstanderne nogle gange. Tunge
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: hvornår begynder fm14 at virke?
« Svar #7: 12 Jan 2014, 17:34 »

1. Unskyld for min whine-tråd, men seriøst der er fucking intet der kan få ens pis i kog som FIFA og FM...

2. Så har jeg kigget rigtig meget indad. Jeg har prøvet alt, egne taktikker, downloadede som skulle være "plug & play" og "win everything" og har da også prøvet at blande min egen viden med downloadede taktikker, men lige mange blæste fejl.

3. Som skrevet så er det ikke kun når jeg taber. Jeg spiller med Frem og har en rigtig tynd og dårlig trup, så selvfølgelig taber jeg. Det er ikke det der er problemet, problemet er at jeg taber på de mest fucking fucked up bøssekendelser af dommere, eller på et mål i 96' minut når der kun er 4 minutters overtid og ingen frispark eller NOGET mellem 90' og 94'. Frispark der bare sejler i mål oplever jeg mindst et par gange per sæson. Det er desuden ikke afhængigt af klub eller trup. Hvis jeg er en topklub så går der næsten lige så mange klamme mål ind, men jeg scorer bare nok selv til at det ikke gør det store.
Det er bare svært at acceptere UDELUKKENDE at tabe pga. det.

4. Og så undrer jeg mig godt nok over at SI har evnet at sende spillet på gaden. Der var vidst noget om nogle store ændringer i ME fra 13 til 14, men så lad dog være med at sende det i handlen? Eller få det i det mindste ordnet, der er gået 3 måneder nu..

5. Er da glad for at der andre der oplever det samme (forstå mig ret) og det var lige præcis det jeg ledte efter @phillipflink! Tak! Wink
Godt at se at de trods alt har opfattet at der er noget helt galt. Og det ser da ud til at de gør noget ved det, omend de først kommer med januarupdaten Smiley
Logged

FC.Lenin
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: hvornår begynder fm14 at virke?
« Svar #8: 12 Jan 2014, 17:35 »

Mine erfaringer siger mig også altid, at man bør kigge indad når det ikke fungere for en.. Der er ikke andet for, end at begynde at analysere lidt på din taktik eller evt. se om det er din team talk som mangler at blive finpudset.. Jeg kan anbefale dig at læse denne guide omkring team talks...  http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2014-tactics/115433-raikan007s-teamtalk-guide-fm14-how-get-right-reaction.html

den har faktisk hjulpet mig en del og dermed inddirekte også på mine resultater..

Jeg oplever mange af de samme bugs, men jeg er ret sikker på det ikke er taktikken som fejler noget - det er nemlig mest mine modstandere der begår fejlene. Jeg har i første halvdel af sæsonnen fx scoret 9 gange på straffe, hvad jeg synes er en hel del, omend det da kan lade sig gøre. Jeg scorer også enormt tit på hjørne, hvor 3 eller fire modspillere samles i en klump (tit uden at jeg har en spiller i klumpen). De header så bolden på tværs af målet til min nu helt frie spiller, der som regel scorer. Jeg har ingen særlig hjørne taktik, så det ligner altså en bug.

Jeg skriver det mest fordi jeg synes automat reaktionen om, at hvis du oplever problemer er det din egen skyld, er ved at være ret slidt. De to sidste spil har mange fejl i kampene, og selvom jeg stadig har stor glæde af spillet, bør det ikke bare skydes hen med, at man kan lave sin taktik om.
Logged

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: hvornår begynder fm14 at virke?
« Svar #9: 12 Jan 2014, 17:43 »

I mit spil, er der efter ca. 30 kampe scoret 10 selvmål.... Ved ikke om jeg synes det er sååå realistisk.

Logged


22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: hvornår begynder fm14 at virke?
« Svar #10: 12 Jan 2014, 17:46 »

Præcis^ og man kan jo stadig godt vinde kampe, og mesterskaber for den sags skyld, men det ødelægger bare oplevelsen.
Og kan ikke rigtig sætte mig ind i hvordan de er gået fra en ganske udmærket matchengine, til det her? Shockeret
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: hvornår begynder fm14 at virke?
« Svar #11: 12 Jan 2014, 17:47 »

I mit seneste spil med et rimelig stort hold, var en 19årig Kurt Zouma min topscorer i ligaen, efter 38 kampe..

Og jeg rørte ikke instrukser til hjørne osv...  crazy
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: hvornår begynder fm14 at virke?
« Svar #12: 12 Jan 2014, 18:59 »

De to problemer jeg har i mit nuværende spil er følgende: alle mål der bliver scoret mod mig er på hjørne. Det er et ofte omtalt problem. I nogle spil er det slet ikke noget problem, men lige nu sker det konstant. Den modsatte vej får jeg konstant straffe. Har i 5 ud af 12 kampe fået straffe, hvilket jeg synes er for ofte i forhold til virkeligheden.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: hvornår begynder fm14 at virke?
« Svar #13: 12 Jan 2014, 19:02 »

Spiller du med Liverpool? For så er det nok bare Suarez der kaster sig i feltet...
Okay, all jokes aside, så kender jeg bestemt også til det problem.
Oplevede en kamp ende 2-2, med alle fire mål blive scoret på hjørne.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: hvornår begynder fm14 at virke?
« Svar #14: 12 Jan 2014, 19:05 »

Hm... Har måske lidt at gøre med taktikken alligevel?

Spillede med en taktik fra steam workshop med 5 stjerner etc der hed "LLM plug and play" men er gået over til en gammel taktik jeg selv lavede, med næsten ingen ændringer, og udover at vinde mere så laver jeg også færre selvmål !

Men synes stadigvæk at det er tydeligt at der er noget helt galt.. Spillerne står og kigger på bolden og løber først når modstanderen er lige bag dem. Det virker faktisk som en helt normal fodboldkamp, udover at alle har fået amputeret ører og stemmebånd.

De ligger ALDRIG mærke til at der kommer en mand i ryggen på dem.. IRL ville man jo nok fornemme det, eller høre hans skridt - eller som absolut minimum i langt ude situationer, så ville holdkammeraterne da råbe det... Kommunikation er blevet disabled i FM14 tror jeg.. Shockeret
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010