home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:49:39 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:32:11 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
28 Maj 2024, 20:18 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
28 Maj 2024, 20:15 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23316
  1 Bruger, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132805 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: AventurineLe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  The Youtube Adventure[S2-17]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: The Youtube Adventure[S2-17]  (Læst 44151 gange)
HansenLFC
Gæst
 
Sv: [2]The Youtube Adventure
« Svar #60: 02 Apr 2013, 18:22 »

fri kl. 12 Smiley

Hold kæft hvor lågsus.

Synes bare du skrev et sted du nok ikke ville kunne nå noget tirsdag og torsdag  Cool

Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [2]The Youtube Adventure
« Svar #61: 02 Apr 2013, 18:24 »

Hold kæft hvor lågsus.

Synes bare du skrev et sted du nok ikke ville kunne nå noget tirsdag og torsdag  Cool



Som regel ville jeg nok heller ikke kunne nå det torsdag og tirsdag Smiley Idag var der heldigvis tid til det alligevel Smiley
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [2]The Youtube Adventure
« Svar #62: 02 Apr 2013, 18:34 »

Godt. Rigtig godt. Du virker til at have styr på det, og snøvler ikke rundt i ordene. Men væn dig for guds skyld til at sige pause i stedet for halvleg. Det skærer mig simpelthen i øerne hver gang jeg hører det Peace  

Edit: Så fik du alligevel lidt grammanazi  Opstemt
« Seneste Redigering: 02 Apr 2013, 18:38 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [2]The Youtube Adventure
« Svar #63: 02 Apr 2013, 18:47 »

Godt. Rigtig godt. Du virker til at have styr på det, og snøvler ikke rundt i ordene. Men væn dig for guds skyld til at sige pause i stedet for halvleg. Det skærer mig simpelthen i øerne hver gang jeg hører det Peace  

Edit: Så fik du alligevel lidt grammanazi  Opstemt

Det er jo rigtigt Opstemt Det er jo halvleg!!!!!!!!!! Wink Half-time! Du kan ikke være grammanazi når det er rigtigt det jeg siger Wink bare fordi du er imod det Wink - Jeg siger tak.. Tror bare halvleg ligger naturligt til mig at sige, så glemmer nok at sige pause Opstemt who knows Wink
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [3]The Youtube Adventure
« Svar #64: 02 Apr 2013, 19:00 »




<a href="http://www.youtube.com/v/jBz2vORxaZw?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/jBz2vORxaZw?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>




Episode 3 ! Den vil dog først være oppe om 20 min tror jeg, men jeg smutter afsted til fodbold her om 10 min & ville gerne have episoden oppe.. Så hvis i lige venter en god 20 min, så burde den være oppe Smiley Jeg prøver noget nyt som er blevet påpeget her i tråden, så jeg håber folk vil se den, for idag tog det endnu længere tid at lave Opstemt Peace out
Logged


ask-ikk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: [3]The Youtube Adventure
« Svar #65: 02 Apr 2013, 19:42 »

Det er altså genialt det her.
Du dækker både spillet super godt, og så er du skide sjov at høre på  Peace
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [3]The Youtube Adventure
« Svar #66: 02 Apr 2013, 22:11 »

Det er altså genialt det her.
Du dækker både spillet super godt, og så er du skide sjov at høre på  Peace

Tak
! :-)
Logged


LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [3]The Youtube Adventure
« Svar #67: 02 Apr 2013, 22:15 »

Synes det blev liiiiiiige lidt langt med kampen, men ellers ganske fint! Jeg følger Smiley
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [3]The Youtube Adventure
« Svar #68: 02 Apr 2013, 22:38 »

Synes det blev liiiiiiige lidt langt med kampen, men ellers ganske fint! Jeg følger Smiley
Det er svært at det ikke bliver langt når man gør det sådan her.. Er nød til at prøve nye ting af også, men det er iorden du skriver det Wink
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [3]The Youtube Adventure
« Svar #69: 02 Apr 2013, 22:40 »

Ahahahaahahahaha. Det er jo intet mindre end genialt det der Grin. Jeg synes det er helt fantastisk, det skal du sgu have Philip. Der var 3 gange hvor jeg næste grinede højt: 1. Du nærmest synger "treee" da du siger at det er din tredje update. 2. Du siger at hvis du vinder kampen er du et taktisk geni og nævner i samme sætning at du ikke aner hvad du har lavet rigtigt. 3. Hele klippet hvor Kvist lavede afleveringen til deres mål.

Alt i alt var det virkelig fedt. Drop at vise alle de lorte spillere og taktikken, bare fortæl hurtigt at du har lavet det om og så lidt statistik og en livekamp i fremtiden. Jeg glæder mig til episoden hvor din mor vader ind og spørger hvem du snakker med Grin
« Seneste Redigering: 02 Apr 2013, 22:46 af Hawkins » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [3]The Youtube Adventure
« Svar #70: 02 Apr 2013, 22:45 »

Ahahahaahahahaha. Det er jo intet mindre end genialt det der Grin. Jeg synes det er helt fantastisk, det skal du sgu have Philip. Der var 3 gange hvor jeg næste grinede højt: 1. Du nærmest synger "treee" da du siger at det er din tredje update. 2. Du siger at hvis du vinder kampen er du et taktisk geni og nævner i samme sætning at du ikke aner hvad du har lavet. 3. Hele klippet hvor Kvist lavede afleveringen til deres mål.

Alt i alt var det virkelig fedt. Drop at vise alle de lorte spillere og taktikken, bare fortæl hurtigt at du har lavet det om og så lidt statistik og en livekamp i fremtiden. Jeg glæder mig til episoden hvor din mor vader ind og spørger hvem du snakker med Grin

Det kunne altså være alt for fedt Grin



Synes stadig det her er super sjovt og spænende. Jeg følger i hvert fald ivrigt med. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [3]The Youtube Adventure
« Svar #71: 02 Apr 2013, 22:51 »

Det er svært at det ikke bliver langt når man gør det sådan her.. Er nød til at prøve nye ting af også, men det er iorden du skriver det Wink

Selvfølgelig, og kæmpe respekt for at du gør det på den måde!
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [3]The Youtube Adventure
« Svar #72: 02 Apr 2013, 23:05 »

Ahahahaahahahaha. Det er jo intet mindre end genialt det der Grin. Jeg synes det er helt fantastisk, det skal du sgu have Philip. Der var 3 gange hvor jeg næste grinede højt: 1. Du nærmest synger "treee" da du siger at det er din tredje update. 2. Du siger at hvis du vinder kampen er du et taktisk geni og nævner i samme sætning at du ikke aner hvad du har lavet rigtigt. 3. Hele klippet hvor Kvist lavede afleveringen til deres mål.

Alt i alt var det virkelig fedt. Drop at vise alle de lorte spillere og taktikken, bare fortæl hurtigt at du har lavet det om og så lidt statistik og en livekamp i fremtiden. Jeg glæder mig til episoden hvor din mor vader ind og spørger hvem du snakker med Grin
Hahaha tak for feedback! Wink
Det kunne altså være alt for fedt Grin



Synes stadig det her er super sjovt og spænende. Jeg følger i hvert fald ivrigt med. Smiley
Det er sket! Wink bare klippet ud Wink
Logged


Skovby
Gæst
 
Sv: [3]The Youtube Adventure
« Svar #73: 02 Apr 2013, 23:09 »

Fedt afsnit! For mig er det i orden, det er lidt langt fordi jeg synes du gør et godt stykke arbejde.
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [3]The Youtube Adventure
« Svar #74: 02 Apr 2013, 23:10 »

Det kan være hvis din manager ikke er tysker at de ikke reagerer på dine teamtalkshows fordi de ikke forstår ham godt nok...
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010