home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  2 Brugere, 777 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Heil Deutschland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Heil Deutschland  (Læst 3539 gange)
phil0883
Gæst
 
Heil Deutschland
« : 04 Jul 2010, 12:38 »

Start info


Truppen til Vm 2010:
Tim Wiese
Truppen
Rene Adler
Manuel Neuer

Arne Friedrich
Jerome Boateng
Holger Badstuber
Christoph Metzelder
Per Mertesacker
Philipp Lahm

Clemens Fritz
Marcell Jansen

Simon Rolfes
Sami Khedira
Bastian Schweinsteiger

Michael Ballack
Christian Gentner
Thomas Müller
Stefan Kiessling
Toni Kroos
Mezut Özil

Lukas Podolski
Patrick Helmes
Mario Gomez 

Som i alle ser og ved er VM i fuld gang. Og som alle nok efterhånden har gennemskuet er Tyskland blevet større og større favoritter efter hver kamp, de har spillet. På to "finaler" har de en målscore på 8-1, som jo må siges er fantastisk for Tyskland. Jeg sad og ærgede mig over at Tysklands landshold fucker op i FM, og efter noget søgen osv.. fandt jeg endelig ud af hvordan man fik dem ind i Fm. Så jeg skyndte mig at starte et spil op med dette fantastiske landshold, som virkelig har åbnet øjnene på alle haters. Jeg har derfor valgt at blogge om mit eventyr med Tyskland. Som starter ved den første kamp under VM 2010, hvor Tyskland er kommet i en nem pulje som de burde kunne vinde med:
Tunesien
Sydkorea
Slovenien
.


Spil Info

Manageren Phillip Budtz(mig) er kommet ind som træner på Tysklands landshold efter Joachim Löw blev opdaget i at tage narko pga. han havde mange problemer med sin familie. Derefter fandt man en utrænet træner fordi man ville prøve en ny taktik. Phillip Budtz er dog ikke helt utræner, da han har trænet nogle små klubber i Danmark som: LFA, og Middelfart. Phillip Budtz blev opdaget under en trænings turnering da han som tislkuer næsten overtog trænerpladsen, og man kunne se han nød det. Han nød det hele, råberiet, spændingen, alt! Derfor tog han Fifa's Trænerlicens, er kan nu officielt kalde sig en Manager. Phillip Budtz's trup ser meget stærk ud, men stadig ung og de er en klar kandidat til at blive verdensmestre. Lad os kigge på profilerne på holdet.


Profilerne hos Tyskerne

Per Mertesacker må efterhånden være den største profil i forsvaret. Manden er kæmpen i forsvaret og ikke mange kommer forbi ham. Han har en fantastisk hovedteknik, og tackle igennem kan han også. Næsten en komplet forsvar, hvis han dog kunne løbe lidt hurtigere.
 
Bastian Schweinstieger. Mange ville nok mene at en Michael Ballack skulle stå her, men ikke mig. Han er efterhånden for gammel, og så kan Bastian simpelthen bare mere end ham. Bastian er den off. spiller, som kan meget med en bold. Hans teknik er virkelig vidunerlig, og især hans langskud er gode. Han er en vigtig maskine for Tyskland, men hvis han skulle blive skadet kan Ballack altid erstatte hamn. Bare ikke til perfektion.

Lukas Podolski er godt nok ikke så vigtig på klubniveau, men på landsholdsniveau, er han kraftedeme en målmaskine. Ham og Klose er tysklands vigtigste angrebspillere, men Klose har desværre valgt at stoppe på landsholdet så det blev Gomez der blev podolskis angrebsmakker istedet. Podolski ve dhvor målet står, og han kan også løbe pænt stærk. Så mon ikke at han bliver solgt efter slutrunden..? 


Hold øje med

Mezuit Özil er en af fodbold verdenens største talenter, hvis man altså kan kalde ham det mere. Han er virkelig vokset med sin opgave, og styrer venstrefløjen i Werder Bremen. På landsholdet vil han dog blive brugt som Angreb/Central Midtbane, da Philliip Budtz's taktik ikke indeholder kanter. Han har en fantastisk teknik, og kan virkelig afgøre en kamp på egen hånd. Tysklands Messi.

Thomas Müller er den unge angriber fra Bayern som virkelig har overrasket mange idenne sæson. Hans første sæson som Pro. Fodboldspiller, og han er allerede på landsholdet. Han har allerede skabt sig et navn i mange lande, og er en eftertragtet herre i de store klubber. Det jo også klart. Den mand er jo et geni med en bold. En klassisk angriber, blandet med en klassisk Wing. Fantastisk dribler, og fantastisk målmaskine.

Holger Badstuber er fremtidens mand. Denne unge mand spiller i hverdagen for Bayern på den venstre back. Og så har et et mega stort talent! Han har haft nogle små dårlige kampe, men har har fået regnet dem op, med lige så mange gode kampe. Har dog ikke fulgt så meget med ham, men har hørt at han skulle blive rigtig stor. 


Det var så starten på min tyske blog. Tror jeg fik det hele med Tunge Håber i vil følge med. Lad VM begynde Peace
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Heil Deutschland
« Svar #1: 04 Jul 2010, 12:45 »

Middelfart, det var da godt nok en lorte klub at træne. Det er et stort spring, fra en uprofessionel ledelse i Middelfart, til det tyske landshold Smiley

btw: Hvad blev der af din FCK blog?
Logged


phil0883
Gæst
 
Sv: Heil Deutschland
« Svar #2: 04 Jul 2010, 12:47 »

Det Crash Dumpede. Fik aldrig skrevet det til den. Men det crash dumpede. Det var lidt nederen Wink Men sådan er det jo nu engang Tunge
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Heil Deutschland
« Svar #3: 04 Jul 2010, 12:52 »

Joachim Löw i narko misbrug? Det kan være derfor han altid piller sig i næsen? Grin BTW lyder det som en spændende blog, og jeg vil gerne følge med... Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

phil0883
Gæst
 
Sv: Heil Deutschland
« Svar #4: 04 Jul 2010, 13:00 »


Den første kamp

14.Juni 2010 Soccer City, Johannesburg.
Tyskland - Slovenien 2-0
Den første kamp for Phillip Budtz var imod den sværeste modstander i gruppen. Nemlig Slovenien. Experterne forudsagde en hård og tæt kamp. Med Tyskland som den mest sandsylige vinder. Tyskland styrede også kampen. Tyskland havde chance på chance, men formåede kun at score på 2 af dem. Tyskland's dominans spejlede sig i boldbesiddelsen, 56% mod Sloveniens 44%. Tyskalnd laverede også en præstation, som ikke kun var off. eller def. spillere. Men begge dele. Gennemsnits bedømmelsen for Tyskland var hele 7.16, hvilket må siges at være meget. Derfor et 2-0 resultat som skød VM godt igang.
1-0 Mario Gomez (Tyskland) 10´
2-0 Mario Gomez(Tyskland) 69´
Kampens Spiller : Mario Gomez(Tyskland)


For at holde spændingen vil jeg kun komme med en Kamp per update(så længe vi er ved VM). Tunge

« Seneste Redigering: 04 Jul 2010, 17:22 af phil0883 » Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Heil Deutschland
« Svar #5: 04 Jul 2010, 13:05 »

Hvordan kan du have 56% og Slovenien 46%? Smiley
Og kig lige dine updates igennem, der er mange stavefejl i dem.
Logged


phil0883
Gæst
 
Sv: Heil Deutschland
« Svar #6: 04 Jul 2010, 13:13 »


Den uventede

19.Juni 2010 Nelson Mandela Bay Stadium, Port Elizabeth.
Tyskland - Sydkorea 1-1
En kamp som alle mente Tyskland nemt ville vinde, var næsten ved at gå galt. Tyskaldn var helt magtløse. De havde næsten ingen chancer, og de chancer de havde. Brændte de fælt. Sydkorea derimod, dominerede kampen helt, og burde have vundet kampen. Tyskalnd kom bagud i starten af 2.Halvleg, og der var kampen lissom afgjort. Men så var Tysklan virkelig heldige, og fik et Straffespark som Michael Ballack satte sikkert ind. Resten af kampen, var det bare bunkespil, og ingen af holdene så ud til at være pro. hold.
0-1 Cho Byung-Kook(Sydkorea) 54´
1-1 Michael Ballack(Str.) (Tyskland) 60´
« Seneste Redigering: 04 Jul 2010, 17:22 af phil0883 » Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Heil Deutschland
« Svar #7: 04 Jul 2010, 13:15 »

ItaliensLarsen. Ved godt der er mange stavefejl. Men jeg skriver for hurtigt, til at jeg selv kan følge med. Og ved godt jeg sætter kommaer forkert, men det er fordi jeg har haft en lorte dansklærer de første 6 år af min skole.
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Heil Deutschland
« Svar #8: 04 Jul 2010, 13:21 »


Vinder jo ik VM hvis det bliver ved sådan her. Syntes lige i skulle se, hvilket udfordring det faktisk er Tunge Wink
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Heil Deutschland
« Svar #9: 04 Jul 2010, 13:35 »


Den sikre

24. Juni 2010 ABSA Stadium, Durban.
Tyskland - Tunesien 2-0
 En kamp som Tyskland simpelthen skulle vinde, efter skuffelsen mod Sydkorea. Det gjorde Tyskland dog også, og meget sikkert. Lige så dårligt som de spillede mod Sydkorea, så godt spillede de her mod Tunesien. Et fantastisk mandskab, som dominerede kampen fra start til slut. Kampen blev også vundet 2-0 uden nogle dikkedarer. Og tyskalnd er hermed Sikkert videre.
1-0 Philipp Lahm (str.)(Tyskland) 32´
2-0 Lukas Podolski (Tyskland) 77´


Hermed er Phillip Budtz's Tropper klar til 1/8-Finalen mod Mexico.
« Seneste Redigering: 04 Jul 2010, 17:22 af phil0883 » Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Heil Deutschland
« Svar #10: 04 Jul 2010, 17:11 »


Den rigtige begyndelse


28. Juni 2010 Free State Stadium, Bloemfontein.
Tyskland - Mexico 1-0 1/8-Finale
Så kom dagen endelig. 1/8-Finalen imellem Tyskland og Mexico. En kamp som skulle vise sig at være en tæt og spændingsfuld kamp. Begge hold havde chancer, og Mexico var ved at overtage kampen, da Stefan Kiessling gjorde det til 1-0 på et ufortjent frispark. Og Mexico faldt tilbage. Og røg stortset ud af kampen da, Perez fik et rødt kort. Mexico fik tilkæmpet sig tilbage i kampen, og nåede at brænde et straffe, og 5 1mod1 situationer.
1-0 Stefan Kiessling (Tyskland) 61´
Kampens Spiller : Stefan Kiessling (Tyskland) 7.9 
« Seneste Redigering: 04 Jul 2010, 17:23 af phil0883 » Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Heil Deutschland
« Svar #11: 04 Jul 2010, 17:21 »

ItaliensLarsen. Ved godt der er mange stavefejl. Men jeg skriver for hurtigt, til at jeg selv kan følge med. Og ved godt jeg sætter kommaer forkert, men det er fordi jeg har haft en lorte dansklærer de første 6 år af min skole.

For det første synes jeg at det er to dårlige undskyldninger... for det andet, øvelse, øvelse, øvelse... Wink
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

phil0883
Gæst
 
Sv: Heil Deutschland
« Svar #12: 04 Jul 2010, 17:57 »


De uovervindelige

3. Juli 2010 Moses Mabhida Stadium, Durban.
Tyskland - Spanien 1-1 (6-5 Str.) Kvartfinale 
Denne kamp var stor. De 2 store magter i fodbold Tyskland og Spanien var trukket sammen tidligt i turneringen. Det var en skam det var så tidligt, men sikke et brag den kamp blev. Spanien styrede hele 1.Halvleg, og Tyskerne så ud til at tabe allerede efter 20.minutter havde de ingen chancer haft, og Villa sikrede Spanien 1-0 føringen. Spanien Fik dog aldrig forstørret deres føring, og Tyskland gik til halvleg med meget at tænke over. Så startede 2.Halvleg, og det var et helt andet Tysk hold der kom ind. Fantastisk sammenspil, fantastisk arbejde overalt på banen, og vigtigst af alt. Mange chancer. Men man skulle dog helt hen til det 73.Minut, før Mario Gomez kunne sætte et skud fra 25 meters afstand ind bag Casillias. Derfor betød det forlænget spilletid. Ingen af holdene kunne præstere i den forlængede spilletid, og derfor betød det. Straffesparkskonkur rence.
1-0 David Villa (Spanien) 20´
1-1 Mario Gomez (Tyskland) 73´
Kampens Spiller : Michael Ballack (Tyskland) 8.2
Tyskland Straffe:
M.Ballack Scorer
Mario Gomez Scorer
Thomas Müller Scorer
Simon Rolfes Scorer
Philipp Lahm Scorer
Sami Khedira Scorer

Spanien Straffe:
Xabi Alonso Scorer
Xavi Scorer
Andres Iniesta Scorer
Sergio Ramos Scorer
Sergio Busquets Scorer

Cesc Fabregas Misser

Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Heil Deutschland
« Svar #13: 08 Jul 2010, 15:34 »


Den tætte


A.Young spillede -
Fantastisk idag

7.Juli 2010 Soccer City, Johannesburg.
Tyskland - England 0-1 Semifinale
Nu var Tyskland endelig kommet så langt, så de måtte ikke fejle denne kamp. Der var bare 2 problemer.. Skader og karantæner. Næsten alle Tysklands gode spillere var ude, heriblandt Ballack, Schweinstieger, Özil, Pdolski, og Khedira. Men Phillip Budtz holdt hovedet koldt, og ændrede ikke på taktikken. Han fik bare spillerne til at spille uvante positioner. Og kampen startede, og det var en tæt kamp. Begge hold kom til store chancer, men de missede begge gang på gang. Tyskland havde bare problemer med at ramme målet. De havde 11 skud på mål, hvor et af dem var inde for målrammen. Og England havde 16 på mål, og 5 på målrammen. Kampen så ud til at blive uafgjort da begge hold ikke kunne ramme målet, indtil en hvis A.Young tog en solotur fra start på midten af, igennem hele Tysklands mandskab, og bagefter satte målmanden af og scorede til 1-0. Et brilliant mål, som godt kan sammenlignes med Maradona's Vm mål, i 1986 mod Netop England. Resten af kampen gik England i Ultra Defensiv, og Tyskland i Ultra Offensiv. Ingen af holdene formåede dog at blive mere farlige, og kampen endte 1-0 til England og de var i Finale. Tyskalnd derimod skulle til Bronzekampen, mod Argentina.
1-0 Ashley Young (England) 31´
Kampens Spiller : Aaron Lennon   (England) 8.0
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010