home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 478 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  CL Finalen : Barca - Arsenal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: CL Finalen : Barca - Arsenal  (Læst 18564 gange)
MeeLo
Gæst
 
Sv: CL Finalen : Barca - Arsenal
« Svar #60: 17 Maj 2006, 22:47 »

Lækkert med endnu en sejr i FM oddset heh

Ja og jeg fortsætter med at tabe  ticked off
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: CL Finalen : Barca - Arsenal
« Svar #61: 17 Maj 2006, 22:50 »

Ja og jeg fortsætter med at tabe  ticked off

Det er du ikke ene om, jeg har kun vundet 2 gange Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CL Finalen : Barca - Arsenal
« Svar #62: 17 Maj 2006, 22:52 »

Tja selvfølgelig en fortjent sejer, men ærligt at kampen blev ødelagt af det røde kort. Det er kunne være blevet årets kamp blev sku en noget tynd omgang suppe.. skulle vidst havde taget på arbejde i stedet for.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CL Finalen : Barca - Arsenal
« Svar #63: 17 Maj 2006, 22:54 »

Jamen tillykke til Barca. Desværre ødelagde udvisningen kampen, men flot kæmpet af Gunners, man kan stadig være stolt af at være Arsenal fan Smiley

Men hold kæft en lorte kamp af Hauge...

Du kan rolig være stolt  Cool i mine øjne er Arsenal vindere.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: CL Finalen : Barca - Arsenal
« Svar #64: 17 Maj 2006, 22:55 »

Jeg mener ikke Lehmann skulle være blevet smidt ud, for hellere give Barca fordel og komme på 1-0... Lehmanns "tackling" fortjener at få et rødt kort, men siden der åbenbart er en underlig regel om at man ikke både kan dømme fordel og give rødt kort, synes jeg hellere man skal give Barca målet og så gi' Lehmann gult...

Mht. oddset kan jeg kun prale af at have vundet 1 enkelt gang  Forlegen Men det var skide sjovt  funny  Djævel
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: CL Finalen : Barca - Arsenal
« Svar #65: 17 Maj 2006, 23:06 »

Arsenal gjorde det virkelig flot i anden halvleg. Indtil Barcas mål, var Arsenal sågar de mest farlige, men målet kommer til Barca, jeg overvejer dog, om ikke der var offside. Derefter er det slut, Arsenals spillere er opgivende, og så kommer målet. Tillykke til alle Barca-tilhængerne, og man kan kun føle lidt med Arsenal. Begge hold havde spillet en stor turnering, og det er altid forfærdeligt for det tabende hold.

En god turnering, finalen blev dog lidt skæmmet af udvisningen, men alt i alt en god turnering. Næste år er det Uniteds tur Thumbs Up
Logged

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CL Finalen : Barca - Arsenal
« Svar #66: 17 Maj 2006, 23:09 »

dommeren er ikke til grin, han gjore det rigtig og endelig ser vi en dommer som ikke HOLDER MED BARCA!!

Godt nok holder han ikke med Barca men han holder godt nok med Arsenal Thumbs Up
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CL Finalen : Barca - Arsenal
« Svar #67: 17 Maj 2006, 23:10 »

Eftersom han er nordmand tror jeg han holder med Rosenborg, men det er bare en teori.
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: CL Finalen : Barca - Arsenal
« Svar #68: 17 Maj 2006, 23:14 »

Jo jooeh, sådan vender man en kamp på 5 min Wink
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: CL Finalen : Barca - Arsenal
« Svar #69: 17 Maj 2006, 23:15 »

Eftersom han er nordmand tror jeg han holder med Rosenborg, men det er bare en teori.

Der er da masser andre norske hold  crazy
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CL Finalen : Barca - Arsenal
« Svar #70: 17 Maj 2006, 23:16 »

Der er da masser andre norske hold  crazy
Ja
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: CL Finalen : Barca - Arsenal
« Svar #71: 17 Maj 2006, 23:23 »

Det er altså nogle mærkelige teorier du holder dig. Hvis man er dansker holder man så nødvendigvis med FCK? BIF? - Er italiener holder man så nødvendigvis med Inter? Milan? Juventus? osv.
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CL Finalen : Barca - Arsenal
« Svar #72: 17 Maj 2006, 23:24 »

Det er altså nogle mærkelige teorier du holder dig. Hvis man er dansker holder man så nødvendigvis med FCK? BIF? - Er italiener holder man så nødvendigvis med Inter? Milan? Juventus? osv.

Nej.

Selvom jeg ikke satte en smiley  Huh skrev jeg det selvf i spøj, for at indikere at jeg ikke mener at han holder/holdt med nogle af holdene i finalen, som andre antyder.
« Seneste Redigering: 17 Maj 2006, 23:33 af Ramos 4 » Logged

Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: CL Finalen : Barca - Arsenal
« Svar #73: 17 Maj 2006, 23:32 »

Så siger man da tak.. Smiley
Campbell som første målscorer, og uafgjort med 1-0 til Arsenal i handicap.. ;P
Logged

Zizou™
Gæst
 
Sv: CL Finalen : Barca - Arsenal
« Svar #74: 18 Maj 2006, 12:17 »

Har lige set i kl. 12 nyhederne på TV2 hvor de havde streget op om Eto'o var offside ved målet... Og det var han ikke, i hvert fald ikke i klar offside, han havde et ben foran forsvaren, og da tvivlen skal komme angriberen til gode, må det være korrekt der ikke blev dømt offside... Det er immervæk altid dét vi klager over at der ALTID bliver dømt offside på de tvivlsomme situationer Smiley

Synes det er rent tudefjæs af Wenger/Henry og sige at det var en fejl og at Eto'o var i klar offside position.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010