home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 763 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: København  (Læst 8547 gange)
@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
København
« : 08 Okt 2007, 20:42 »

Hej Smiley

I eftersårsferien skal jeg til København med min familie i 4 dage , (hvilket er stort når man kommer fra Sønderjylland).

Men jeg ved ikke så meget om København , derfor ville jeg høre hvad man skal se derover ? Hvilke butikker (evt. på Strøget) man skal ind i ? Osv .

Håber at I vil hjælpe mig !
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: København
« Svar #1: 08 Okt 2007, 20:44 »

Hej Smiley

I eftersårsferien skal jeg til København med min familie i 4 dage , (hvilket er stort når man kommer fra Sønderjylland).

Men jeg ved ikke så meget om København , derfor ville jeg høre hvad man skal se derover ? Hvilke butikker (evt. på Strøget) man skal ind i ? Osv .

Håber at I vil hjælpe mig !

når du skriver hvilke "Butikker man skal ind i" så tænker jeg hvad er din hobby?
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: København
« Svar #2: 08 Okt 2007, 20:49 »

Helt klart Fætter BR. Det er en af mine yndlings.
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: København
« Svar #3: 08 Okt 2007, 20:50 »

Du skal da helt sikkert tage Metroen til Kogens Nytorv og derfra gå en tur nedad Strøget. I skal da også lige se den lille havfrue. Wink
Det kunne da også være, at I skulle overveje Field's og Fisketorvet - to flotte centre.
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: København
« Svar #4: 08 Okt 2007, 20:52 »

Du skal da helt sikkert tage Metroen til Kogens Nytorv og derfra gå en tur nedad Strøget. I skal da også lige se den lille havfrue. Wink
Det kunne da også være, at I skulle overveje Field's og Fisketorvet - to flotte centre.

Klart Fields af de to, Fisketorvet er intet specielt. Men er mange ting at se herovre.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: København
« Svar #5: 08 Okt 2007, 20:53 »

Helt klart Fætter BR. Det er en af mine yndlings.

Haha, Gosser Grin

TT: Jeg vil anbefale en kamp på det mægtige Uganda Ground! Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Emillionaire
Gæst
 
Sv: København
« Svar #6: 08 Okt 2007, 20:56 »

Du skal da helt sikkert tage Metroen til Kogens Nytorv og derfra gå en tur nedad Strøget. I skal da også lige se den lille havfrue. Wink
Det kunne da også være, at I skulle overveje Field's og Fisketorvet - to flotte centre.

Fields ligger jo helt ude ved Amager og Sverige  Shockeret  Grin ikke KBH
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: København
« Svar #7: 08 Okt 2007, 20:57 »

Fields ligger jo helt ude ved Amager og Sverige  Shockeret  Grin ikke KBH

Pjat. I tager bare Metron, så får I også prøvet den!
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: København
« Svar #8: 08 Okt 2007, 20:58 »

Rødovre Centrum! Where the cool people go! Eller noget...

Ej.. Vil klart anbefale en god gåtur ned ad Strøget, hvor der f.eks. er Magasin, Illum osv. Specielt er Pede og Stoffer værd at besøge Wink.
Logged

@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: København
« Svar #9: 08 Okt 2007, 21:00 »

Emillionaire: Jeg vil gerne kigge på tøj og sådan .

Alle: Er der også butikker ved Fisketorvet ? Og ligger det inde i byen ? Kender godt Field's .
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: København
« Svar #10: 08 Okt 2007, 21:02 »

Emillionaire: Jeg vil gerne kigge på tøj og sådan .

Alle: Er der også butikker ved Fisketorvet ? Og ligger det inde i byen ? Kender godt Field's .

Fisketorvet ligger på Vesterbro ikke særligt langt fra Hovedbanegården. Men ja, massere af butikker, biografer og McD! Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: København
« Svar #11: 08 Okt 2007, 21:03 »

Helt klart Fætter BR. Det er en af mine yndlings.

Ja, den er for sej. Har lige købt den ny action man robot 3000 Thumbs Up
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: København
« Svar #12: 08 Okt 2007, 21:03 »

Emillionaire: Jeg vil gerne kigge på tøj og sådan .

Alle: Er der også butikker ved Fisketorvet ? Og ligger det inde i byen ? Kender godt Field's .

Der er en biograf lige ved siden af, fine spisesteder, men butikkerne er ikke så nice.. De er imo ikke bemærkelsesværdige.
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: København
« Svar #13: 08 Okt 2007, 21:33 »

Hej Smiley

I eftersårsferien skal jeg til København med min familie i 4 dage , (hvilket er stort når man kommer fra Sønderjylland).

Men jeg ved ikke så meget om København , derfor ville jeg høre hvad man skal se derover ? Hvilke butikker (evt. på Strøget) man skal ind i ? Osv .

Håber at I vil hjælpe mig !

Lån Politikens Turen Går Til København på biblioteket. Her vil i utvivlsomt kunne finde masser af inspiration til jeres tur.

Dog vil jeg mene at udover de obligatoriske seværdigheder, der er blevet nævnt - Strøget, Den Lille Havfrue, Metroen osv. - så synes jeg, det er en god idé, hvis i besøger de forskellige kvarterer - Østerbro, Nørrebro og Versterbro. På den måde kan i danne jer et indtryk af, hvad København også er. Frokost i fælledparken og en gåtur ned af Istedgade og Nørrebrogade kunne være muligheder. Det behøves ikke være heldagsture, men jeg synes i skylder jer selv, at opleve andet end Strøget. (Jagtvej 69 ville også været et oplagt besøgsmål) ;-)

Ydermere er www.aok.dk fremragende til alt. Især i forhold til restauranter, hvor i her kan søge lige så tosset i vil på hovedstadens kulinariske muligheder, så i slipper for alle turistfælderne og samtidig for endnu en oplevelse med hjem! (Personligt kan jeg kraftigt anbefale Madklubben! - http://www.madklubben.info/default.aspx)

God tur.

mvh,
mathias
Logged


Emillionaire
Gæst
 
Sv: København
« Svar #14: 08 Okt 2007, 21:55 »

Pjat. I tager bare Metron, så får I også prøvet den!

ja, lige mine ord, Metroen skal prøves mindst en gang i livet!




Emillionaire: Jeg vil gerne kigge på tøj og sådan .

Alle: Er der også butikker ved Fisketorvet ? Og ligger det inde i byen ? Kender godt Field's .

der er Hugo Boss, Lacoste, Louis Vuitton, Gucci, Prada og Dior på strøget og tæt på er der Evisu, Illum og Magasin





ellers er der jo også Rødovre og Lyngby centrene og de er fede (der hvor jeg tager ud for at shoppe!)





   "Wonderful Copenhagen!"
« Seneste Redigering: 08 Okt 2007, 22:04 af Emillionaire » Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010