home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:32:11 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 13:21:53 szukizek Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
28 Maj 2024, 20:18 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
28 Maj 2024, 20:15 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23315
  1 Bruger, 300 Gæster Online.

Indlæg: 1132804 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: arianazoe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hertha Berlin
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hertha Berlin  (Læst 6035 gange)
SoAP
Gæst
 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #15: 14 Mar 2009, 21:12 »

Først og fremmest kiggede jeg hvor jeg ville forstærke mig. Jeg fandt hurtigt ud af at jeg ville erstatte mig på Venstre midt eller venstre back. Det blev så venstre midt jeg ville forstærke. Derefter kiggede jeg på spillere, som var sat til salg. Jeg fandt ikke rigtig nogle, som var gode nok, så jeg bruge bare spillerfiltret til at lede. Jeg fandt så Albin.

Btw. Så er inters Nelson Rivas til salg, og kan få ham for 7 mio. Overvejer at afskibe en reserve, og købe Rivas. Imo. er han virkelig et scoop.

- Det er disse handler jeg kigger efter..  Smiley

Hvis du stadig mangler en venstre back, så kig imod Moskva og hent Malik Fathi tilbage. Har ikke haft ham i 09, men i både 07 og 08 var han i særklasse Smiley
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #16: 14 Mar 2009, 21:22 »

Hvis du stadig mangler en venstre back, så kig imod Moskva og hent Malik Fathi tilbage. Har ikke haft ham i 09, men i både 07 og 08 var han i særklasse Smiley


Han er helt da en muglighed. Pt. føler jeg at mit svageste punkt er VB. Babic er mere kant end back, og til tider er han sløj i defensiven. Heldigvis har jeg Lucio. Han er faktisk en type, der minder om Babic. (Stærk offensiv, og har begrænsede defensive evner..) 

Men Lucio er en tand bedre på mange punkter..
 

Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #17: 14 Mar 2009, 22:05 »

Babic, er det en du har købt eller var han der i starten? Går ud fra du mener Marco Babic
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #18: 14 Mar 2009, 22:14 »

Babic, er det en du har købt eller var han der i starten? Går ud fra du mener Marco Babic


Ja, Marko Babic var der i starten.

Man kender ham sikkert som ham der spillede for Leverkussen, i en lang periode. Derefter røg han til Betis, hvor han ikke fik hulens meget spilletid, og nu er han så tilbage i tysk fodbold.
Logged

ponmani
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #19: 16 Mar 2009, 03:19 »

Er også lige startet med Herta Berlin.

har ikke købt nogen spillere ind endnu, Min start 11'er er go nok til,at indfrie de nuværende mål og så har jeg fine backup spillere.

Første kamp i liga'en var hjemme imod Bayern fik 2-2 efter, at have været bagud 0-2, Så en ganske fin start på Ligaen.

Cicero er helt sikkert min bedste spiller indtil nu. Fremragende midtmidt med Kacar og Cicero og så unge Ebert på højrekant. Veksler mellem Babic og Nicu på venstre.

I angrebet er Mirko Pantelic sikker starter og veksler lidt med resten med tror jeg satser på Rafael/Vorinin.

Er kommet i UefaCuppens gruppespil efter blandt andet, at have slået FCM ud. Ligger pt nr 7 i liga'en.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #20: 16 Mar 2009, 17:08 »

Så er jeg færdig med min første sæson. Og kan desværre fortælle at det gik dårligt.

Jeg sluttede på en 11 plads, fordi jeg dummede mig ekstremt i de sidste kampe. Ellers havde jeg nok sluttet på en 7-8 plads. Det var sgu noget Pis.. Skuffet 

I pokalturneringen nåede jeg til kvartfinalen, hvor jeg blev sendt ud af Hannover. Det var en tæt kamp, men jeg blev lidt sur, da de scorede til 2-1 i overtiden.

I Uefa-Cuppen gik jeg videre fra gruppespillet, derefter skulle jeg møde Roma. Der er tilgændgeld ikke noget at beklage sig over der. Jeg blev sendt ud til et bedre hold. Tror cifrene blev samlet 4-1 til Roma. Efter et 2-1 nederlag hjemme i Berlin, og et 2-0 nederlag i Roma. :]

På transfermarkedet har jeg været snu, det mener jeg ihvertfald selv.. Jeg har hentet Atouba, Paul Codrea, Khaleem Hyland, Lars Jacobsen og Løvenkrands på fri. Bare rolig, jeg har ikke nogen forkærlighed for danske spillere Grin

- Jeg er også igang med at købe John Utaka, som er rykket ned med Portsmouth. De vil have 24 mio. for ham, og det syntes jeg er en fair pris.

Årets spiller blev Albin. Han spillede rigtig godt, og var en god mand i offensiven for mig. Gojko Kacar og Cícero kunne også godt blive valgt, men Albin blev det denne her gang.. 

Topscoren blev Voronin.. Jeg har ikke valgt at købe ham, da jeg følte jeg kunne finde mere kvalitet..
Logged

ponmani
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #21: 18 Mar 2009, 00:27 »

Neeej hvor er det vildt. - Er snart færdig med sæsonen - Ligger pt nummer 2(heldigt og en smule fortjent) men er også i finalen i den tyske pokal - hvor jeg mødte nurnberg i semifinalen - Jeg var foran 2-0 med 6 min igen. Og så for jeg midt andet røde kort, da Jeg i 42min fik vist Ebert ud efter to gule kort, for Simunic også sit andet gule kort og de reducere i 86min og udligner i 93min! - Jeg kommer så bagud i 1min af af den forlængede(91min) og for Kaká(forsvar) vist ud efter 97min for hans andet gule kort men Voronin udligner i 116min og jeg går videre på straffe! - Det vildeste jeg nogensinde har prøvet i FM!! Fantastisk! - Købte i jan. Marius Niculae som i 14 kampe har lavet 10kasser. Har solgt Pantelic og bruger Niculae sammen med Chermiti oppe foran. Har også hentet Stelvio til gardering til midtmidt og så en Stefan Barboianu til højrekanten - super ung spiller(21).

Vil spille sæsonen færdig nu. Må se om jeg kan holde anden pladsen og måske slå Bayern i pokalfinalen.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hertha Berlin
« Svar #22: 21 Apr 2009, 15:43 »

hey efter at have spillet nogle gange med hertha. kommer jeg altid til det at der mangler en god Højre Fløj.. personligt køber jeg gerne Adrian Nikci fra Zürich en 18 årige gut som har nogle
gode stats.

her er et SS af ham.
http://img11.imageshack.us/my.php?image=adrianorv.jpg
Logged


Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010