home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 664 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]  (Læst 69103 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« : 24 Jun 2011, 14:07 »



I "videregivende spil" handler det om, at hver tilmeldt bruger spiller en sæson, hvorefter han så giver spillet videre til den næste, der spiller en sæson og giver det videre til den næste, der spiller en sæson osv. indtil den sidste har spillet, hvor han så giver det videre til den første, og så starter rækkefølgen forfra. Dette er en kendt "leg" her på FmF. "Vi" har valgt at gentage succesen fra sidste år, hvor vi bl.a. vandt prisen som månedens tråd, hentede adskillige Premier League- og Champions League trofæer samt havde over 50.000 views, hvilket vi var meget stolte af. Hvis du har lyst til at tjekke det ud, kan du se det her.

Jeg har inviteret alle "de gamle", der også var med til at skabe den tidligere succes, men Thebarber og muten har desværre ikke kunnet deltage af forskellige årsager. Neymar (NJ) er ikke i stand til at spille FM lige øjeblikket, men han bliver skrevet på venteliste, hvis han skulle komme tilbage, da jeg selv mener, at han er i stand til at skrive på et rigtig godt niveau. Umiddelbart er vi i øjeblikket Nieki, TheX, Sj, Ready og mig, men jeg synes egentlig ikke, at vi behøver flere, da I før har vist, at I har, hvad der skal til og vi på den her måde vel nok får spillet 2 gange hver i stedet for, at jeg skriver 9 på, og man så kun spiller 1. Jeg vil dog meget gerne høre jeres syn på dette.


Krav:
- Du må ikke gøre brug af hjælpeprogrammer som FMRTE og Genie Scout!!!
- Der skal spilles så hurtigt som muligt - jeg synes ikke, at vi bør sætte noget krav op, da der selvfølgelig kan komme andre ting i vejen, men tænk over, at andre folk er afhængige af, at du spiller.
- Spillet skal videregives, når bestyrelsen lader dig vælge målsætning for næste sæson.
- Det skal falde en update efter sommertransfervindu et, vintervinduet og ved sæsonafslutning.
- Det er ekstremt vigtigt, at I gør meget ud af jeres updates - lad som  om, at I laver en journalistisk blog. Dette var en af grundene til, at sidste års tråd blev så populær - sæt det lækkert op; Gør jeres bedste!
- I må ikke skifte klub.

Det er meget vigtigt, at I laver op til dette regelsæt. Det er ikke ment for at være for streng, men det hele skal bare klinge, hvis vi skal komme op på sidste års niveau. I behøver ikke at spille 10 timer hver dag, men jeg ser i hvert fald gerne, at man kan gennemføre sæsonen på maksimum 2 uger, nu når der er sommerferie; Men som sagt, så er der andre ting, der kan komme i vejen. Husk nu at gør meget ud af jeres updates; Ligesom sidste år.


Rækkefølge:
1. sæson - Sj1986
2. sæson - TheX
3. sæson - Ready123
4. sæson - vmanstar (standby)
5. sæson - Torres
6. sæson - darkelf
(Neymar - standby)

Jeg har bare inddelt jer mere eller mindre tilfældigt, så hvis I har nogle indvendinger, skal I bare råbe højt! Vi fortsætter desuden med managernavnet Nigel Martyn, hvis I ellers er friske på det.


Klubvalg:
- Southampton

« Seneste Redigering: 20 Jul 2011, 11:30 af vmanstar » Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [De gamle fra Leeds Utd]
« Svar #1: 24 Jun 2011, 14:08 »



Klubvalget faldt, som I nok ved, på Southampton FC. Målet er at få klubben tilbage til fordums styrke - og længere endnu.

Nigel Martyn i sin storhedstid for Leeds

Lige siden Southampton rykkede ned i 2005, efter 27 år i den bedste række, er det kun gået en vej; Nedad. Trofæskabet er udover triumfer i de lavere engelske rækker kun prydet af FA Cup triumfen i 1976. The Saints, som Southampton også kaldes, spiller sine hjemmekampe på St. Mary's Stadium, hvor klubben flyttede til i 2001 fra The Dell. Klubben blev stiftet den 21. november 1885, hvilket betyder, at klubben har 125-års jubilæum, af St Mary's Church of England Young Men's Association.

Som i vores tidligere "videregivende spil" er den udsete manager til at rejse en falden storklub, Nygel Martyn.

Nigel Martyn, født den 11. august 1966, har opnået legende-status i Leeds United, hvor han spillede 1996-2003. Han var den første målmand, der blev handlet for mere end 1 million pund, da han 1989 skiftede Bristol Rovers ud med Crystal Palace, som han nåede 272 optrædener for, inden turen gik til Leeds. 7 år spillede han i Leeds, hvilket kastede 207 kampe af sig, inden den unge målmand, Paul Robinson, slog ham af holdet. Så derfor drog Martyn til Everton, hvor han fik vogtet kassen i 100 kampe, inden han måtte indstille karrieren på grund af en ankel skade. Martyn er senere blevet udtaget til Leeds United's Greatest Team og opnåede 23 A-landskampe for England.


Trofæskab:
- Sæson 1:
League 2 - 1. plads
Vans-pokal
Ligacup!!
- Sæson 2:
League 1 - 9. plads
- Sæson 3:
FA Cup
League 1 - 2. plads
- Sæson 4:
Premier League - 7. plads
- Sæson 5:
Premier League - 2. plads
- Sæson 6:
Premier League - 1. plads
- Sæson 7:
Premier League - 1. plads
- Sæson 8:
Premier League - 3. plads

Udmærkelser:
- Sæon 1:
Månedens manager - august, oktober, november og marts
Ligatopscorer - Will Hoskins, 26 mål
- Sæon 4:

Europa League-topscorer - Ismael Miller, 14 mål
Updates:

- Sæson 1:
1. update
2. update
3. update
- Sæson 2:
1. update
2. update
3. update
- Sæson 3:
1. update
2. update
FA Cup - del 1
FA Cup - del 2
3. update
- Sæson 4:
Update 1+2
Upadte 3
- Sæson 5:
Update 1+2
Update 3
- Sæson 6:
Update 1
Update 2
Update 3
- Sæson 7:
Update 1
Update 2
- Sæson 8:
Update 1
Update 2
Update 3
- Sæson 9:
Update 1

Downloads:
- Efter sæson 1
- Efter sæson 2
- Efter sæson 3
- Efter sæson 4
- Efter sæson 5
- Efter sæson 6
- Efter sæson 7
- Efter sæson 8
« Seneste Redigering: 13 Aug 2011, 16:59 af vmanstar » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [De gamle fra Leeds Utd]
« Svar #2: 24 Jun 2011, 14:10 »

Jeg synes vi skal fortsætte med Leeds Smiley
Mest  fordi jeg har prøvet at lave adskillige saves med Southampton og det er gået af lort alle gange Grin
Logged


vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [De gamle fra Leeds Utd]
« Svar #3: 24 Jun 2011, 14:11 »

Alt passer perfekt med Leeds, men jeg tænker, at det måske er for "nemt" eftersom de allerede er i Championship, og jeg personligt hellere ville have startet i League 2 Smiley
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [De gamle fra Leeds Utd]
« Svar #4: 24 Jun 2011, 14:16 »

Jeg tænkte måske vi kunne prøve noget uden for den engleske liga denne gang Opstemt Synes ikke vi skal tage Leeds igen da vi førte dem til verden dominans sidste år Opstemt Nu er der en ny klub der skal føre op. Der er mange gode klubber i Italien, Spanien, Tyskland og Frankrig som godt kunne bruge en hjælpende hånd Smiley Hvad siger i andre til dette? Glæder mig rigtig meget til at komme igang med et godt langt spil igen Opstemt
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [De gamle fra Leeds Utd]
« Svar #5: 24 Jun 2011, 14:20 »

Jeg tænkte måske vi kunne prøve noget uden for den engleske liga denne gang Opstemt Synes ikke vi skal tage Leeds igen da vi førte dem til verden dominans sidste år Opstemt Nu er der en ny klub der skal føre op. Der er mange gode klubber i Italien, Spanien, Tyskland og Frankrig som godt kunne bruge en hjælpende hånd Smiley Hvad siger i andre til dette? Glæder mig rigtig meget til at komme igang med et godt langt spil igen Opstemt

Jeg vil helt klart helst spille i England, men hvis I andre hellere vil starte et andet sted, så siger I bare til. Jeg kan selvfølgelig godt se, at det måske er lidt "kedeligt" at tage Leeds igen, og det næsten kun ville kunne blive en skuffelse efter vores tidligere resultater.

Lige noget andet; Er I tilfredse med rækkefølgen? Og hvordan med kravene?
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [De gamle fra Leeds Utd]
« Svar #6: 24 Jun 2011, 14:21 »

Jeg synes at kravene og for mig er rækkefølgen helt fin Opstemt
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [De gamle fra Leeds Utd]
« Svar #7: 24 Jun 2011, 14:25 »

Har i et link til jeres sidste tråd?
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [De gamle fra Leeds Utd]
« Svar #8: 24 Jun 2011, 14:28 »

Har i et link til jeres sidste tråd?

Tryk på det sidste ord i det første afsnit Wink
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [De gamle fra Leeds Utd]
« Svar #9: 24 Jun 2011, 14:33 »

Glæder mig allerede mere er der vidst ikke og sige til det Smiley
Og som du siger ang antallet er jeg faktisk enig i at der ikke skal være forfærdelig mange fordi man så kan vente rigtig lang tid før man får det tilbage hvilket jeg også syntes er synd Smiley
« Seneste Redigering: 24 Jun 2011, 14:36 af Ready123 » Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [De gamle fra Leeds Utd]
« Svar #10: 24 Jun 2011, 15:50 »

Dejligt at se at I starter op igen, drenge! Smiley

Jeg ville gerne deltage, men jeg må desværre erkende at jeg simpelthen ikke har tiden til det i øjeblikket. Netop tid er meget vigtigt for at der igen kan komme et godt flow i spillet, og derfor må jeg altså melde fra i første omgang. Men hvis spillet kommer til at køre længe, så kan det da godt være at jeg er frisk på at tage en sæson en gang når vi kommer et godt stykke efter sommerferien.

I første omgang vil jeg bare følge med fra sidelinjen og måske smide et par kommentarer his og her Smiley

Held og lykke - det er ikke let at videreføre en succes!

@vmanstar: Har du tænkt dig at linke til de forskellige updates i indlæg 2? Det synes jeg du skal gøre - så vil det være meget lettere at følge med herinde Smiley
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [De gamle fra Leeds Utd]
« Svar #11: 24 Jun 2011, 16:22 »

Dejligt at se at I starter op igen, drenge! Smiley

Jeg ville gerne deltage, men jeg må desværre erkende at jeg simpelthen ikke har tiden til det i øjeblikket. Netop tid er meget vigtigt for at der igen kan komme et godt flow i spillet, og derfor må jeg altså melde fra i første omgang. Men hvis spillet kommer til at køre længe, så kan det da godt være at jeg er frisk på at tage en sæson en gang når vi kommer et godt stykke efter sommerferien.

I første omgang vil jeg bare følge med fra sidelinjen og måske smide et par kommentarer his og her Smiley

Held og lykke - det er ikke let at videreføre en succes!

@vmanstar: Har du tænkt dig at linke til de forskellige updates i indlæg 2? Det synes jeg du skal gøre - så vil det være meget lettere at følge med herinde Smiley
Fedt at du vil følge med nu når du ikke selv kan spille lige nu
og som du siger kunne det være nice at samle alle updates i anden indlæg Smiley
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [De gamle fra Leeds Utd]
« Svar #12: 24 Jun 2011, 16:26 »

Hvad siger folk til hold? Hvad kunne i godt tænke jeg.. Jeg er åben for det meste, men gerne noget med lidt udfordring i, måske noget lidt ukendt Opstemt
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [De gamle fra Leeds Utd]
« Svar #13: 24 Jun 2011, 16:41 »

@vmanstar: Har du tænkt dig at linke til de forskellige updates i indlæg 2? Det synes jeg du skal gøre - så vil det være meget lettere at følge med herinde Smiley

Ja, samt trofæskab, trænerudmærkelser og lignende Peace
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [De gamle fra Leeds Utd]
« Svar #14: 24 Jun 2011, 16:45 »

Jeg er sådanset også åben for det meste.
Dog bliver jeg nødt til at melde fra hvis det bliver et tysk hold eftersom mig og tyske hold ikke er en gyldig kombination.
Ser helst et engelsk, spansk eller italiensk hold. Hvilket er jeg sådenset lidt ligeglad med Smiley
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010